Elikäs te jotka omistatte kyseisen laitteen, kerrotteko kuinka kauan voi vyötä käyttää aina yhdessä paikassa? Olikos se nyt 10 min vai mikä on maksimiaika? Tuli eilen postissa ja nyt jo silonnut reidet =)
vibra tonen käyttöaika???
4
1274
Vastaukset
- leeeeena
olet hommannut vibratonen? toimiiko se todella?
itse vasta harkitsen sen ostoa, mutta haluan muiden mielipiteitä vielä siitä, sillä minulla on omat epäilykseni tuotteesta.- julle66
Olen itse tänään tilannut vibratonen mutta en ostostv:stä vaan www.halens.fi tuli 20€ halvemmaksi niin ei sitten harmita niin paljon jos ei anna mitä lupaa mutta uskon että läskit mahasta palaa.
- smile
julle66 kirjoitti:
Olen itse tänään tilannut vibratonen mutta en ostostv:stä vaan www.halens.fi tuli 20€ halvemmaksi niin ei sitten harmita niin paljon jos ei anna mitä lupaa mutta uskon että läskit mahasta palaa.
onkos vibra toiminut? kyselisin sellasta, että kuinka kauan pitää suurinpiirtein odottaa, että se tulee postiin? onko se 3viikkoa??
- aire
smile kirjoitti:
onkos vibra toiminut? kyselisin sellasta, että kuinka kauan pitää suurinpiirtein odottaa, että se tulee postiin? onko se 3viikkoa??
mä tilasin sen ja kesti kolme päivää ja tuli lappu et se on noudettavissa postista :) toivottavasti toimii :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195