vibra tonen käyttöaika???

tärisyttelijä

Elikäs te jotka omistatte kyseisen laitteen, kerrotteko kuinka kauan voi vyötä käyttää aina yhdessä paikassa? Olikos se nyt 10 min vai mikä on maksimiaika? Tuli eilen postissa ja nyt jo silonnut reidet =)

4

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leeeeena

olet hommannut vibratonen? toimiiko se todella?
      itse vasta harkitsen sen ostoa, mutta haluan muiden mielipiteitä vielä siitä, sillä minulla on omat epäilykseni tuotteesta.

• julle66

Olen itse tänään tilannut vibratonen mutta en ostostv:stä vaan www.halens.fi tuli 20€ halvemmaksi niin ei sitten harmita niin paljon jos ei anna mitä lupaa mutta uskon että läskit mahasta palaa.

• smile
        julle66 kirjoitti:

Olen itse tänään tilannut vibratonen mutta en ostostv:stä vaan www.halens.fi tuli 20€ halvemmaksi niin ei sitten harmita niin paljon jos ei anna mitä lupaa mutta uskon että läskit mahasta palaa.

onkos vibra toiminut? kyselisin sellasta, että kuinka kauan pitää suurinpiirtein odottaa, että se tulee postiin? onko se 3viikkoa??

• aire
        smile kirjoitti:

onkos vibra toiminut? kyselisin sellasta, että kuinka kauan pitää suurinpiirtein odottaa, että se tulee postiin? onko se 3viikkoa??

mä tilasin sen ja kesti kolme päivää ja tuli lappu et se on noudettavissa postista :) toivottavasti toimii :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8208
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      165
      2045
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1921
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1755
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1195
    Aihe