Miten Lerppakullilla naidaan?

Keijo eli keke

Niin, eli voiko sitä tukea jollain jäätelötikulla tai tukisukalla vai miten?. En saa täyttä erektiota ,mutta haluaisin tyydyttää vaimoni.

11

12632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi, siis
      1-Käy lääkärissä
      2-Kokeilkaa 69-asentoa lerppa ei imiessä haittaa
      3-Hankkikaa kiilapoika-avuksi, ja vaihdelkaa jos ei heti sopivaa löydy

    • kokeillut

      Muutama ponnarirengas juureen kaksinkertaisesti -
      kaheksikkona.
      Vastaavia silikonirenkaita on alan liikkeissä.
      Kun laittaa pari juureen ja yhden derskan taakse
      niin jopas tekee gutaa mimmille.
      Niissä on näppylöitä G -pistettä varten !!!

      • Keijo eli keke

        ---


    • peli pelitä

      kunnolla. Silloin nain suoraan klitorikseen - teen sitä kyllä usein muulloinkin, kun naiseni rakastaa sitä. Painan tai pitelen ihan käsin kullia siellä klitoriksen kohdilla ja painan menemään... Siinä saavat molemmat kivaa, ja jos sitten välillä kikkeli alkaa toimia, voi sillä sutia sisään ja sitten taas klitorikseen.
      Musta vaan tuntuu että kaikki naiset ei tuosta ehkä tykkää. Mutta meillä toimii kuin tauti.

    • fgykj

      homaa uusi akka tai kumminukke että ei tarvi vettää tikkuun auts tai nauti sitten vaan ittestäs he he he

    • Mukava nainen

      Suosittelen myös ponnarirengasta ja klitoriksen naimista, se onnistuu kyllä. Naiselle tuo ei ole ongelma, älä ota siitä liikaa painetta itsellesikään. :)

    • Lerdaani

      Lerppakullin ainoa huvitus on rikas mielikuvitus.
      Niin ja ainahan vaimon voi tyydyttää vaikka kielellä.

    • senegalihura+o

      minä tule sarvita sinun muija. onistu vikonlopunna. suku siloi kotona senegali. tulatko minu luo. minä kome uro. ei tauti ei malari. odotan savumerkkii.

    • ongelmastasi

      vaikka työterveyslääkärisi kanssa ja hän kirjoittaa sinulle esim. Cialis-reseptin.
      Perjantai-iltana otat yhden pillerin ja eukkosi ei saa rauhaa koko viikonloppuna.

    • Turpa2001

      No,
      - ootko käyny lääkäris, viagra ja muitakin on keksitty
      - ottaiskos vimo lerpan suihin, saattais jäykistyä
      - pyydä napuriN emäntää/työkaveria (naita) jäykistämään klautsosi
      - jos mikään ei auta st vramsti vaimollesi hyvät orgut omin käsin; ei kaikki naiset halua sisäänsä yhtään mitään vaan pelkästään hyvät orkut
      - ja eniten hän rqkastaa sinua kun teet vaan kaiken hänen ja sen puolesta; ihan varmasti ei lähde hakemamaan kellä kulli tanassa
      - kokiele pöydällä, jos ei seiso niin nule
      - seksisssä on kumminkin kyse toisen arvostamisesta, kunnioitamissta, hyväksynnystä yms.; itse akti ei ikääntynempiä naisia kiinnosta (ku vaan sen takia että kelpaa jollekin/nuremmalle)

    • gtrhtrjytkk8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe