Hiljaista on...

...rekkautuneiden osalta nykyään täällä palstalla...ja mä nautin siitä täysillä :)

Jokseenkin mukavaa, kun se rekkautuneiden välinen torailu ja väittely loistaa poissa olollaan.

100

7345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjec

Kyllä ne leppyy ja aika kultaa muistot. Sitten se alkaa taas alusta.

• vissiin siitä, et sä et ollut kovin hyvä väittelee, niin ku esim. meitsi. Emmä haluu siis leijuu tai mitään.

• Mä oon niin huono, että en viitsi edes kokeilla mitään väkisin vääntämistä jostain totalisen turhasta asiasta.

• Richartti kirjoitti:

Mä oon niin huono, että en viitsi edes kokeilla mitään väkisin vääntämistä jostain totalisen turhasta asiasta.

mitä mä olen sun uraa täällä seurannut niin ei kande. Tai siis onhan sullakin ihan ok ura, mut siis verrattuna meitsiin, ni...no emmä viitti leijuu, mut käy vaik huvikses ziigaa meitsin titteleitä tuolt gallerysta.

• Mysteerio Buffo

Sulla on lapsenusko tallella itseesi, siis sen väittelytaidon sijaan :)

• Mysteerio Buffo kirjoitti:

Sulla on lapsenusko tallella itseesi, siis sen väittelytaidon sijaan :)

sit voi olla tuol galleriassa maininta musta hyvänä väittelijänä, jos mä en olis hyvä väittelee?

• meitsi selittää
        Einsten1 kirjoitti:

sit voi olla tuol galleriassa maininta musta hyvänä väittelijänä, jos mä en olis hyvä väittelee?

Sä niinku haluisit olla hyvä väittelee ja sit sä duunasit sun profiiliin tollasen tekstin ku sä aattelit et jos siel tollai lukee se niinku todistais jotai.

• meitsi selittää kirjoitti:

Sä niinku haluisit olla hyvä väittelee ja sit sä duunasit sun profiiliin tollasen tekstin ku sä aattelit et jos siel tollai lukee se niinku todistais jotai.

kaikki siel olevat tittelit on ansaittu erinäisissä yleisöäänestyksissä. Eli tää tarkottaa sitä, et sun jutulta menu just pohja.

• tää meitsi
        Einsten1 kirjoitti:

kaikki siel olevat tittelit on ansaittu erinäisissä yleisöäänestyksissä. Eli tää tarkottaa sitä, et sun jutulta menu just pohja.

Jos sä pidät jotai äänestyksii sun pehmolelujen kans ei se merkkaa real lifes nii kauheesti.

• tää meitsi kirjoitti:

Jos sä pidät jotai äänestyksii sun pehmolelujen kans ei se merkkaa real lifes nii kauheesti.

Tiltti-nallen? Ainakin se kattoo mua suoraan silmiin tosi tarkkaavaisesti ja kuuntelee mun tarinoita korvat höröllä.

• meitsi symppaa
        Einsten1 kirjoitti:

Tiltti-nallen? Ainakin se kattoo mua suoraan silmiin tosi tarkkaavaisesti ja kuuntelee mun tarinoita korvat höröllä.

Kuuro ja sokee, ei sitä saa kiusia

• nalleja
        meitsi symppaa kirjoitti:

Kuuro ja sokee, ei sitä saa kiusia

ne ei oo sulle mitään pahaa tehneet eikä pysty puolustautumaan tuollaiselta ihmishirviöltä

• asiaa :

egobuustaus on jäänyt vähemmälle eli palsta on selvästi tervehtynyt

• kmhgfdjhg

Kaikki saivat buustattua egonsa tarpeeksi korkealle tasolle, tai lähtivät etsimään lohdutusta muualta. Siis kaikki, paitsi Einsten1, jota tuskin koskaan tavallinen kuolevainen oppii arvostamaan tarpeeksi. On häpeällistä voimavarojen tuhlausta, että hän joutuu täällä muistuttamaan asiasta tärkeämpien asioidensa lomassa.

• naurattaa...
        kmhgfdjhg kirjoitti:

Kaikki saivat buustattua egonsa tarpeeksi korkealle tasolle, tai lähtivät etsimään lohdutusta muualta. Siis kaikki, paitsi Einsten1, jota tuskin koskaan tavallinen kuolevainen oppii arvostamaan tarpeeksi. On häpeällistä voimavarojen tuhlausta, että hän joutuu täällä muistuttamaan asiasta tärkeämpien asioidensa lomassa.

vain sen yhden ainoan kerran, kun samaa jauhetaan 365 kertaa vuodessa ihmiset mulkoilevat lähinnä tuskastuneina ammatinvalinnassa epäonnistunutta standup "koomikkoa"

• naurattaa... kirjoitti:

vain sen yhden ainoan kerran, kun samaa jauhetaan 365 kertaa vuodessa ihmiset mulkoilevat lähinnä tuskastuneina ammatinvalinnassa epäonnistunutta standup "koomikkoa"

tää on kyl niin upee palsta. Ja hei pakko sanoo: faijas mulkoili mutsiis tuskastuneena, ku sua teki.

• naapurin reiska
        naurattaa... kirjoitti:

Kädet ylös! Olette pidätetty,
        Kaikkea mitä tästä lähtien sanotte
        Voidaan käyttää todisteena teitä vastaan!

Kuka palstan tanejen kauhu on,
        G-mies rohkee ja peloton?
        Kuka kaveri on Lontoon Mattin?
        Jee jee Enska.
        Kuka ajaa punasella Fiatilla?
        Jee jee Enska.
        On naama kuin George Naderilla.
        Jee jee Enska.
        Jos jossain vilahtaa huorittelijan kaali,
        Jee jee Enska.
        Niin toimii tiksinsällin spesiaali.
        Jee jee Enska.
        Ei rumat kukat saa rehottaa,
        Ne Zamion eteen kiikuttaa
        Uskollinen, urhee, rehellinen
        Allu Einsten. Enska jee.

Kuka taitaa kolmannen asteen?
        Jee jee Enska.
        Ja osaa viedä väittelijöille haasteen.
        Jee jee Enska.
        Kuka kirjoittaa kolmessa tuurissa
        Jee jee Enska.
        Serenaadia G-ruudissa?
        Jee jee Enska.
        Ja jutuilla minkä mieli loi
        Hän parhaat palkinnot imuroi.
        Allu Einsten. Enska jee.

Jee hän hyppään Fiiuun
        Ja ajaa hotelli Vantaalle.
        Taas unohtuu isoäidin ohjeet
        Ja tervapampun opettamat ruhjeet,
        Kaupan kassan kanssa hän pöydän alle ryyppää
        miehen logiikan jokaisen urpon,
        Mutt juomaksi kelpaa vain Neljän Ruusun Bourbon.
        Jee hänen serkku on Mäntsälästä,
        Mutt ei se hänen mainetta kutista.
        Joskus turvautuu hän korruptioon
        Hän panee käden kainaloon
        Ja takin rintakäänteiden välistä
        Häi poimii muutamat dollarit,
        Näin sheriffien kanssa tulee toimeen palstakunkku.
        Jee jee superstarbu Enska.

• naapurin reiska kirjoitti:

Kädet ylös! Olette pidätetty,
        Kaikkea mitä tästä lähtien sanotte
        Voidaan käyttää todisteena teitä vastaan!

Kuka palstan tanejen kauhu on,
        G-mies rohkee ja peloton?
        Kuka kaveri on Lontoon Mattin?
        Jee jee Enska.
        Kuka ajaa punasella Fiatilla?
        Jee jee Enska.
        On naama kuin George Naderilla.
        Jee jee Enska.
        Jos jossain vilahtaa huorittelijan kaali,
        Jee jee Enska.
        Niin toimii tiksinsällin spesiaali.
        Jee jee Enska.
        Ei rumat kukat saa rehottaa,
        Ne Zamion eteen kiikuttaa
        Uskollinen, urhee, rehellinen
        Allu Einsten. Enska jee.

Kuka taitaa kolmannen asteen?
        Jee jee Enska.
        Ja osaa viedä väittelijöille haasteen.
        Jee jee Enska.
        Kuka kirjoittaa kolmessa tuurissa
        Jee jee Enska.
        Serenaadia G-ruudissa?
        Jee jee Enska.
        Ja jutuilla minkä mieli loi
        Hän parhaat palkinnot imuroi.
        Allu Einsten. Enska jee.

Jee hän hyppään Fiiuun
        Ja ajaa hotelli Vantaalle.
        Taas unohtuu isoäidin ohjeet
        Ja tervapampun opettamat ruhjeet,
        Kaupan kassan kanssa hän pöydän alle ryyppää
        miehen logiikan jokaisen urpon,
        Mutt juomaksi kelpaa vain Neljän Ruusun Bourbon.
        Jee hänen serkku on Mäntsälästä,
        Mutt ei se hänen mainetta kutista.
        Joskus turvautuu hän korruptioon
        Hän panee käden kainaloon
        Ja takin rintakäänteiden välistä
        Häi poimii muutamat dollarit,
        Näin sheriffien kanssa tulee toimeen palstakunkku.
        Jee jee superstarbu Enska.

penissimo!

• naang-saau

Jos osa edes totta,ei jymmärrä:) Eivätkö ihmiset valitse itse ketjuja,joita lukevat ??? Miksi lukea sellaista,joka on mielestään paskaa tai stressaa ???

Rekattujen/vakinikkiä käyttäjien poistuminen sopii jollein,ja toiset on taas eri mieltä...Oma mielenkiintoni on tuon *poistumisoperaation* myötä myös mennyt(vaikka olen vielä TOP10:ssä:))))..Tekstit eivät enää profiloidu,joka on mielestäni nimeenomaan ollut rekattuina/vakinikeillä niiden voima...Jos joku nyt väittää,että nyt puhutaan asiaa,niin halleluujaa..On ainakin oma mielipiteeni,mitä tulee esim.tämän ekan sivun aloituksiin.

• .................

Mistäs sen tietää onko aloitus/ketju paskaa ennenkuin sen lukee?

• mie halluun sannoo! halluun...

..ja luutalla lakasen lattiijoita..tilitilitilitittattaa kyllä torstaki meitä ny naurattaa...

• ...ja piä pehemenee. Eikä sillä oo kyllä mitään tekemistä tään palstan kans. IRL-ressiä pukkaa. Kuhan avauduin.

• naang-saau
        ................. kirjoitti:

Mistäs sen tietää onko aloitus/ketju paskaa ennenkuin sen lukee?

Jos esim.ketjun nimi on.. hmm.. vaikka *pannaan,pannaan* ja aloittajana esim.*kyrpäville*..jne,niin ehkä sen saattaa päätellä lukemattakin.Ehkä:)

• viissiin

Nautitaan vasta ku säkin oot häipynyt ton sekopäämpw:n kanssa.

• Oon sen verta kauan täällä jo roikkunut, eikä oo tarkoituskaan poistua, ainakaan lopullisesti.

Perkuta rallaan....varmaan kohta 3 vuotta vieraillut täällä säännöllisesti. Alkuun tosin rekisteröitymättä.

• Paloaukea

Ei sitä tahdo pdemmän päälle jaksaa.

• la.ra

Riitelyn (johon torailukin lukeutuu) määrä on palstalla vakio, ja puskista voi laukoa mitä vaan, kun taas jonkinverran personoituneena, rekisteröityneenä nimimerkkinä, joutuu vähän miettimäänkin ja olemaan johdonmukainen. Riitely, ja ainakin keskustelu on hedelmällisempää, jos tietää edes sen, että keskustelee tietyn persoonan kanssa.

Kunnon väittelyt (ja niillä tarkoitan ihan jotain muuta kuin sitä, että heikkolahjaisista puskista hyökätään persoonaan kohdistuvilla älyttömyyksillä yhden kirjoittajan kimppuun) tosiaan ovat vähissä, ja palsta on siksi tylsä nykyisin. Keskustelua on vaikea saada aikaiseksi, kunnon väännöstä puhumattakaan.

Kaiholla kaipailen keskusteluja ydinvoimasta ja kansallisesta identiteetistä :)

• ne on

ei ole omaa lehmää jatkuvasti ojassa

• se on

ei ole omaa lehmää ojassa koko ajan

• la.ra
        ne on kirjoitti:

ei ole omaa lehmää jatkuvasti ojassa

ainakin minä pidätän sen oikeuden itselläni. Tietenkin, jos ei ole selkärankaa seistä juttujensa takana, niin silloin puskailu on oiva vaihtoehto. Se on sitten eria asia kumpaa arvostaa enemmän: vittuilumahdollisuutta vai oikeaa keskustelua. Itse pidän enemmän jälkimmäisestä.

• sivut...!!!

Denial of Service eli DoS -hyökkäyksillä

• Jos kohta kaikki..

viimeisetkin keskustelukykyiset tekis joukkopaon tältä palstalta, en suuresti ihmettelis, miksi.

Saittihäiriköt, muut v*ttuilijat ts. mielestään Eniron keskustelupalstan omistajat saisivat sitten jäädä v*ttuilemaan ihan keskenään. Voi kuinka intresanttia ja kiinnostavaa! Sittenhän ei mikään haittais keskustelua siitä "millainen" ja miljoona ???????- merkkiä perään on mikäkin kulloinkin maailmassa hämmästyttävä asia. Kyssäri "millainen" ja vastaus "tällaista ja tollaista". Silleen. Kukaan ei sanois mitään, mikä ei olis kivaa kommentin lukijasta, eiks kivaa?

Mun mielestäni väittely on keskustelun korkein muoto, joskaan keskustelukyvyttömät eivät ymmärrä asiaa samoin. Pahimmat tapaukset kuvittelevat henkilökohtaisuuksiin menevää herjaamistakin varmaan väittelyksi.

• la.ra

Hienosti kiteytetty!

100-prosenttisesti samaa mieltä.

• Edellä ilmaistun
        la.ra kirjoitti:

Hienosti kiteytetty!

100-prosenttisesti samaa mieltä.

kaltaistahan se näkyy touhu tällä palstalla olleen viime aikoina.

Keskustelukykyisiä toki niitäkin, mut ihan kaikille ns. ilmaisemisen korkeampi idea ja merkitys ei valitettavasti näy aukeavan.

• MMies

Sitähän puskarunkkarit ovat kauan valittaneet, että palstan keskustelut menevät vituiksi eikä pysty `keskustelemaan asiallisesti`. No, palsta on nykyään täynnä sitä `asiallista keskustelua`, joten nautitaan siitä sitten.

• nyt ei muuta kuin

kaikki naiset kilpaa kyselemään onko mulla hyvät tissit tai mitä mieltä olette kun olen kaunis ja älykäs enkä silti kelpaa miehille. Eläköön uusi ja asiapitoinen palsta.

• Mun mielestäni..

puskarunkkarit ovat kylläkin määritelmällisesti niitä, jotka eivät koskaan keskustele, vaan päätoimisesti aukovat päätään herjaavin termein. Sellainen on toki (ja joskus varmaan oikeastikin) tylsä, joka jatkuvasti jankkaa asiallisen keskustelun merkityksestä palstalla, mut erotettakoon kuitenkin asiallisesta keskustelusta _puhuvat_ ainakin puskarunkkareista. Mun mielestäni.:/

Puskarunkkarithan siis ovat v*ttuilijoita, jotka eivät osaa keskustella, huom. Ja sitten on myös asiallisia puskia, lisähuom. Älä leimaa, jos rauhan asialla olet.;) Jokuhan (sun ilmaisua seuraten..) "puskarunkkarin" 'kunniailmauksen' saanut saattaa vaikka olla henkilö, joka ensimmäistä kertaa yrittää kertoa täällä mielipiteensä johonkin asiaan...

Todellinen Puskarunkkari isolla P:lla (luultavasti häiriintynyt) saattaa silloin ängetä tuon henkilön kimppuun ja esittää kummallisia tuomioita. Ei kauhean kivaa sellainen varmaan sustakaan, eiks? Mä oon ainakin joskus miettiny tätä asiaa, et niinku 'palstan omistajia' ja 'palstapoliiseja' ja silleen...Toisin sanoen Puskarunkkareita.

Söpön populistinen mielipide sulla, älykkääksi arvioimaltani ihmiseltä.

• MMies
        Mun mielestäni.. kirjoitti:

puskarunkkarit ovat kylläkin määritelmällisesti niitä, jotka eivät koskaan keskustele, vaan päätoimisesti aukovat päätään herjaavin termein. Sellainen on toki (ja joskus varmaan oikeastikin) tylsä, joka jatkuvasti jankkaa asiallisen keskustelun merkityksestä palstalla, mut erotettakoon kuitenkin asiallisesta keskustelusta _puhuvat_ ainakin puskarunkkareista. Mun mielestäni.:/

Puskarunkkarithan siis ovat v*ttuilijoita, jotka eivät osaa keskustella, huom. Ja sitten on myös asiallisia puskia, lisähuom. Älä leimaa, jos rauhan asialla olet.;) Jokuhan (sun ilmaisua seuraten..) "puskarunkkarin" 'kunniailmauksen' saanut saattaa vaikka olla henkilö, joka ensimmäistä kertaa yrittää kertoa täällä mielipiteensä johonkin asiaan...

Todellinen Puskarunkkari isolla P:lla (luultavasti häiriintynyt) saattaa silloin ängetä tuon henkilön kimppuun ja esittää kummallisia tuomioita. Ei kauhean kivaa sellainen varmaan sustakaan, eiks? Mä oon ainakin joskus miettiny tätä asiaa, et niinku 'palstan omistajia' ja 'palstapoliiseja' ja silleen...Toisin sanoen Puskarunkkareita.

Söpön populistinen mielipide sulla, älykkääksi arvioimaltani ihmiseltä.

Viestini sarkasmi meni perille hyvin.

• Mä tapaan lukea
        MMies kirjoitti:

Viestini sarkasmi meni perille hyvin.

viestit siten, _mitä_ niissä lukee.

Sä käytät sarkasmia usein ja olen ymmärtänyt sen. Kuitenkin keskustelupalstalla sanottu useimmiten tavataan ottaa siten, kuten ihminen sanoo.

Ja mä esim. en ihan aina (vaikkakin useimmiten kylläkin niin) välitä noteerata _olettamaani_ sarkasmia. Siihen vetoaminen myös (kuten säkin tiedät) voi joskus joskus vain alkeellinen kuittauskeino, jos mikään muu ei riitä oman sanotun tueksi.

Väärin en tapaa ymmärtää täällä koskaan, muutoin kuin joskus tietoisesti. * vähän vits*

• että toi..
        Mä tapaan lukea kirjoitti:

Sä käytät sarkasmia usein ja olen ymmärtänyt sen. Kuitenkin keskustelupalstalla sanottu useimmiten tavataan ottaa siten, kuten ihminen sanoo.

Ja mä esim. en ihan aina (vaikkakin useimmiten kylläkin niin) välitä noteerata _olettamaani_ sarkasmia. Siihen vetoaminen myös (kuten säkin tiedät) voi joskus joskus vain alkeellinen kuittauskeino, jos mikään muu ei riitä oman sanotun tueksi.

Väärin en tapaa ymmärtää täällä koskaan, muutoin kuin joskus tietoisesti. * vähän vits*

vähemmän vits on todellakin vähemmän vits. Joskus on vaan pitäny testata, miten käämit lähtee palamaan.

Aika hyvin esim. sulla.

• MMies
        Mä tapaan lukea kirjoitti:

No, lue, miten haluat, mutta viestini pointti pysyy samana: ovat valitelleeet Tasosta ja nyt määrittävät sen Tason, joten. Niin.

"Kuitenkin keskustelupalstalla sanottu useimmiten tavataan ottaa siten, kuten ihminen sanoo.!"

Joo, en yleensä käytä :)öitä, joten ottakaa, miten tahdotte.

"Kuitenkin keskustelupalstalla sanottu useimmiten tavataan ottaa siten, kuten ihminen sanoo."

Tulkinnanvara pitää kuitenkin aina ottaa huomioon.

• MMies
        että toi.. kirjoitti:

vähemmän vits on todellakin vähemmän vits. Joskus on vaan pitäny testata, miten käämit lähtee palamaan.

Aika hyvin esim. sulla.

Ei jaksa kommentoida. Mutta piti kuitenkin. Pahus.

• Missähän palstan..
        että toi.. kirjoitti:

Aika hyvin esim. sulla.

psykopaatit viipyy? Herätkää nyt ihmeessä vittuilemaan vanhoista nikeistä ja muuta. Mis ootte?!;D Vähän outo olo jo, palstatutut.

MMiehelle: ja tämähän on saanut alkunsa siitä, että minä kerran keväällä tietoisesti provokoin sinulle ja sanoin ainoastaan, että haista v****. Sen jälkeen minut oli pakko lynkata SINUN ja koko palstan nais/ naismaisin miesvoimin.;( Itse en kylläkään herjauksilla tapaa provokoida koskaan.:)

• muuta kuin
        MMies kirjoitti:

No, lue, miten haluat, mutta viestini pointti pysyy samana: ovat valitelleeet Tasosta ja nyt määrittävät sen Tason, joten. Niin.

"Kuitenkin keskustelupalstalla sanottu useimmiten tavataan ottaa siten, kuten ihminen sanoo.!"

Joo, en yleensä käytä :)öitä, joten ottakaa, miten tahdotte.

"Kuitenkin keskustelupalstalla sanottu useimmiten tavataan ottaa siten, kuten ihminen sanoo."

Tulkinnanvara pitää kuitenkin aina ottaa huomioon.

aukoa naamaasi joidenkin parin aikaisemman viestin perusteella, niin muuta kuule sinne, missä pippuri kasvaa.

"Joo, en yleensä käytä :)öitä, joten ottakaa, miten tahdotte."

Niin, miten tämä tulisi ottaa?! Kertoisitko ystävällisesti. Onko tämäkin kenties sarkasmiasi, vaiko sittenkin vain typerää ja puhdasta naaman auontaa?

"Tulkinnanvara pitää kuitenkin aina ottaa huomioon."

Niinpä!

• MMies
        muuta kuin kirjoitti:

aukoa naamaasi joidenkin parin aikaisemman viestin perusteella, niin muuta kuule sinne, missä pippuri kasvaa.

"Joo, en yleensä käytä :)öitä, joten ottakaa, miten tahdotte."

Niin, miten tämä tulisi ottaa?! Kertoisitko ystävällisesti. Onko tämäkin kenties sarkasmiasi, vaiko sittenkin vain typerää ja puhdasta naaman auontaa?

"Tulkinnanvara pitää kuitenkin aina ottaa huomioon."

Niinpä!

"Jos sinä et osaa
        muuta kuin aukoa naamaasi joidenkin parin aikaisemman viestin perusteella, niin muuta kuule sinne, missä pippuri kasvaa."

En ole aukonut naamaani.

"Niin, miten tämä tulisi ottaa?! Kertoisitko ystävällisesti. Onko tämäkin kenties sarkasmiasi, vaiko sittenkin vain typerää ja puhdasta naaman auontaa?"

Se on toteamus, siis to-tea-mus. Tosiasioiden ilmituontia, ei sen enempää, ei sen vähempää.

• uudestaan ja
        MMies kirjoitti:

"Jos sinä et osaa
        muuta kuin aukoa naamaasi joidenkin parin aikaisemman viestin perusteella, niin muuta kuule sinne, missä pippuri kasvaa."

En ole aukonut naamaani.

"Niin, miten tämä tulisi ottaa?! Kertoisitko ystävällisesti. Onko tämäkin kenties sarkasmiasi, vaiko sittenkin vain typerää ja puhdasta naaman auontaa?"

Se on toteamus, siis to-tea-mus. Tosiasioiden ilmituontia, ei sen enempää, ei sen vähempää.

mieti.

• MMies
        uudestaan ja kirjoitti:

mieti.

Miettimispuolen kanssa voi olla niin ja näin, mutta edelleenkään en aukonut naamaani vaikka kuinka skitsoksi tekeydyin. Painu vittuun siitä urputtamasta, kiitos.

• Miten te aina onnistutte
        MMies kirjoitti:

Miettimispuolen kanssa voi olla niin ja näin, mutta edelleenkään en aukonut naamaani vaikka kuinka skitsoksi tekeydyin. Painu vittuun siitä urputtamasta, kiitos.

riitautumaan näissä ketjuissa?

• kylläkin sellainen,
        MMies kirjoitti:

joka ei osaa asialliseenkaan kritiikkiin suhtautua asiallisesti, mitä ( eli = asiallista) oli kylläkin aiempi ja ensimmäinen viestini sulle. Aikaiemmin mielestäni olet osannut suhtautua asiaan asian perusteella, mutta ilmeisesti nykyään et osaa.

Niin töykeää kommentointia, että olisitko kehdannut kaikille? Et tietenkään, rajoittuu sulla toi vittuilu ilmeisesti hieman. V*ttu et usko, että olis tehnyt mieli sanoa samalla mitalla aikoinaan, kun härskisti herjasit. Ainoastaan sivistys esti.

Ikävä asenne sulla.

• MMies
        kylläkin sellainen, kirjoitti:

joka ei osaa asialliseenkaan kritiikkiin suhtautua asiallisesti, mitä ( eli = asiallista) oli kylläkin aiempi ja ensimmäinen viestini sulle. Aikaiemmin mielestäni olet osannut suhtautua asiaan asian perusteella, mutta ilmeisesti nykyään et osaa.

Niin töykeää kommentointia, että olisitko kehdannut kaikille? Et tietenkään, rajoittuu sulla toi vittuilu ilmeisesti hieman. V*ttu et usko, että olis tehnyt mieli sanoa samalla mitalla aikoinaan, kun härskisti herjasit. Ainoastaan sivistys esti.

Ikävä asenne sulla.

"Aikaiemmin mielestäni olet osannut suhtautua asiaan asian perusteella, mutta ilmeisesti nykyään et osaa."

Minähän suhtaudun asiaan asian perusteella.

"Niin töykeää kommentointia, että olisitko kehdannut kaikille?"

Esim:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028474749

jne. jne. Missä sä oot ollut tän vuoden rapiat muka?

"Ikävä asenne sulla."

Samoin.

• MMies
        Miten te aina onnistutte kirjoitti:

riitautumaan näissä ketjuissa?

Emme me onnistukaan, vaan tuo yksi onnistuu kehittämään omassa päässään kuvitelmia, joiden perusteella syyttää Minua. Ikävää jatkuvasti toistuessaan, etten sanoisi. Jos se pelle, joka käytti MMies-nikkiä tuolla ylempänä voisi hoitaa tämän tapauksen puolestani? Olisi ihan jees veto puskarunkkarilta- parempaakaan tekemistä, mutta tuskin parempaan pystyy.

• Mähän..
        MMies kirjoitti:

Emme me onnistukaan, vaan tuo yksi onnistuu kehittämään omassa päässään kuvitelmia, joiden perusteella syyttää Minua. Ikävää jatkuvasti toistuessaan, etten sanoisi. Jos se pelle, joka käytti MMies-nikkiä tuolla ylempänä voisi hoitaa tämän tapauksen puolestani? Olisi ihan jees veto puskarunkkarilta- parempaakaan tekemistä, mutta tuskin parempaan pystyy.

pyysin jo anteeks tota ylempää juttua.. :,( annatko? :,(

• asialliseen
        MMies kirjoitti:

"Aikaiemmin mielestäni olet osannut suhtautua asiaan asian perusteella, mutta ilmeisesti nykyään et osaa."

Minähän suhtaudun asiaan asian perusteella.

"Niin töykeää kommentointia, että olisitko kehdannut kaikille?"

Esim:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028474749

jne. jne. Missä sä oot ollut tän vuoden rapiat muka?

"Ikävä asenne sulla."

Samoin.

..keskusteluun sä olet kuitenkin aiemmin mielestäni osannut suhtautua asiallisesti.

Toi ei ollu asiallista, toi kommentointisi mulle tässä ketjussa. Mitäs, jos koettaisit päästä ylitse joistakin vanhoista keskustelupalstalla sanotuista asioista, jos esimerkiksi sattumalta sattuisit minutkin vaikkapa (esimerkin vuoksi tällä tavalla) joksikin ex- vakinikiksi tunnistamaan?

Samaten selkeästi kaikille palstapsykopaattisille 'palstaherjaajatutuilleni' (jotka jopa jo kuukausia harjoittaneet typerää touhuaan palstalla hyökäten ketjuihin herjaten jotakin minun muunmuassa käyttämääni nikkiä ja samalla kaikkea kulloinkin sanomaani, sanoin sitten kivasti tai vähemmän kivasti... ): heille en pysty toivomaan niin paljoa hyvää. Hyvin paha mieli jäänyt monesta tällä palstalla sanomani vääristelystä. Julmaa touhua. Vähintään toivon, että juorukerholaisten läskiperseen saumat ratkeaa ja että pää pysyy jatkossakin yhtä tyhmänä, ettei mitään hyödyllistä tule saamaan aikaiseksi jatkossakaan. Tyhmä pää on tyhmä pää.

• hanille<3
        MMies kirjoitti:

Mun mielikuvitus on vaan niin vilkas ja näin siinä sitten kävi... :,(

• toi...
        asialliseen kirjoitti:

..keskusteluun sä olet kuitenkin aiemmin mielestäni osannut suhtautua asiallisesti.

Toi ei ollu asiallista, toi kommentointisi mulle tässä ketjussa. Mitäs, jos koettaisit päästä ylitse joistakin vanhoista keskustelupalstalla sanotuista asioista, jos esimerkiksi sattumalta sattuisit minutkin vaikkapa (esimerkin vuoksi tällä tavalla) joksikin ex- vakinikiksi tunnistamaan?

Samaten selkeästi kaikille palstapsykopaattisille 'palstaherjaajatutuilleni' (jotka jopa jo kuukausia harjoittaneet typerää touhuaan palstalla hyökäten ketjuihin herjaten jotakin minun muunmuassa käyttämääni nikkiä ja samalla kaikkea kulloinkin sanomaani, sanoin sitten kivasti tai vähemmän kivasti... ): heille en pysty toivomaan niin paljoa hyvää. Hyvin paha mieli jäänyt monesta tällä palstalla sanomani vääristelystä. Julmaa touhua. Vähintään toivon, että juorukerholaisten läskiperseen saumat ratkeaa ja että pää pysyy jatkossakin yhtä tyhmänä, ettei mitään hyödyllistä tule saamaan aikaiseksi jatkossakaan. Tyhmä pää on tyhmä pää.

MMies ookkin ihana..mun mielest on..

• Minä voin
        MMies kirjoitti:

kertoa, etten minä ainakaan ole tuo "hanista" puhuva. Ja että minä en myöskään tapaa koskaan kehitellä kuvitelmia, mikä yleisesti näkyy lukevalle teksteistäni. En siis ole kuvitelmia kehittävä: pitääkin btw lukea uudelleen ja etsiä se sellainen täältä, kun sä niin sanoit, että sellainen täällä olis.

Joko sinulla tai mahdollisella toisella MMies- nikin käyttäjällä on ihailija. Mä hlö. koht. vihaan noita teinix- sydämiä. Koskaan käyttänyt. Teksti kun on aina seksikkäämpääkin.;) *laiha kevennysvitsi*

• MMies
        asialliseen kirjoitti:

"Toi ei ollu asiallista, toi kommentointisi mulle tässä ketjussa. Mitäs, jos koettaisit päästä ylitse joistakin vanhoista keskustelupalstalla sanotuista asioista..."

SINUN kommentointisi _minulle_ ei ollut asiallista. Minä en ole vanhojen keskustelujen pohjalta kommentoinut yhtään mitään, vaan ainoastaan tämän ketjun (selviää, jos luet ketjun) kohdalla asiattomaksi katsomieni kommenttien perusteella todennut keskustetelukumppanin `asiallisuuden` tietylle asteikolle ja sen perusteella antanut vastaukseni. Ei muuta.

• sinusta..
        toi... kirjoitti:

MMies ookkin ihana..mun mielest on..

on.

Slangisana "Ookkin" kirjoitetaan muuten oikeaoppisesti "ookin"

• tolta..
        sinusta.. kirjoitti:

on.

Slangisana "Ookkin" kirjoitetaan muuten oikeaoppisesti "ookin"

sulkkis-MMieheltä anteeks, niin sit ois kaikki hyvin.

• MMies
        Minä voin kirjoitti:

kertoa, etten minä ainakaan ole tuo "hanista" puhuva. Ja että minä en myöskään tapaa koskaan kehitellä kuvitelmia, mikä yleisesti näkyy lukevalle teksteistäni. En siis ole kuvitelmia kehittävä: pitääkin btw lukea uudelleen ja etsiä se sellainen täältä, kun sä niin sanoit, että sellainen täällä olis.

Joko sinulla tai mahdollisella toisella MMies- nikin käyttäjällä on ihailija. Mä hlö. koht. vihaan noita teinix- sydämiä. Koskaan käyttänyt. Teksti kun on aina seksikkäämpääkin.;) *laiha kevennysvitsi*

" Mä hlö. koht. vihaan noita teinix- sydämiä. Koskaan käyttänyt."

Höh:( Testaa tätä sitten: ♥

;)

• MMies
        tolta.. kirjoitti:

sulkkis-MMieheltä anteeks, niin sit ois kaikki hyvin.

Sulkkis-MMies?:/

• valitettavasti
        MMies kirjoitti:

"Toi ei ollu asiallista, toi kommentointisi mulle tässä ketjussa. Mitäs, jos koettaisit päästä ylitse joistakin vanhoista keskustelupalstalla sanotuista asioista..."

SINUN kommentointisi _minulle_ ei ollut asiallista. Minä en ole vanhojen keskustelujen pohjalta kommentoinut yhtään mitään, vaan ainoastaan tämän ketjun (selviää, jos luet ketjun) kohdalla asiattomaksi katsomieni kommenttien perusteella todennut keskustetelukumppanin `asiallisuuden` tietylle asteikolle ja sen perusteella antanut vastaukseni. Ei muuta.

jokatapauksessa olevan asenneongelma, haistattelusta ja muusta päätellen. Suhtautumistapasi on oudon aggressiivinen.

Katso sinäkin tää ketju uudelleen ja mieti. Katso vastauksias, ja mieti oliko missäkin kuinka asiallista.

• Joko..
        MMies kirjoitti:

Sulkkis-MMies?:/

sä lepyit..??

• rakastaa..
        valitettavasti kirjoitti:

jokatapauksessa olevan asenneongelma, haistattelusta ja muusta päätellen. Suhtautumistapasi on oudon aggressiivinen.

Katso sinäkin tää ketju uudelleen ja mieti. Katso vastauksias, ja mieti oliko missäkin kuinka asiallista.

sua. Sokea!

• Erotuomarina

MMiehen kommenteissa ei ollut riidanhaastamista saati aggressiivisuutta.

• myös toinen
        Erotuomarina kirjoitti:

samanlainen mielipide.

• MMies

Katso mikä-tahansa-ketju johon olen osallistunut, niin löytyykö vastaavaa kommentointia? Ja se aggressiivisuus on vain sinun päässäsi- se on minun tyylikeinoni, tapani käyttää sanoja provosoivasti tai miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää, ilman tunnelatausta ja vapain mielin- sinun käsityskykysi ei sitä rajoita, joskin tulkinnan kanssa on jatkuvasti tekemistä, mikä taas ei ole minun ongelmani paitsi palautteen muodossa...

Ja joo, en edelleenkääån lisää :)öitä teksteihini, koska se on turhaa. Hohhoih, tiedät sen kyllä, jos yli vuoden olet roikkunut täällä. Joo.

• Rakkaus on
        rakastaa.. kirjoitti:

sua. Sokea!

aika vahva sana. Tuntemukset keskustelupalstalla on aina _tekstissä_ asia/ tilannesidonnaisuuksissa.

Hyvä jätkähän toi MMies on ollu. Omat mielipiteet monessa menee hassusti yks yhteen sen kanssa. Se taas on objektiivisesti ajatellen jopa vähän spookya. Jotain sellaista.

Nää kommentäärit taas tässä. En tiedä, miten jaksais enää yrittää kirjoittaakaan asiapitoista. Puskat on ilmeisesti aihe, mistä ei sovi kirjoittaa. Yrittänen välttää myös palstaherjaajapsykopaatti- aihetta jatkosssa, etenkin kun heidän edustuksensa on *oudosti* nukkunut tässä keskustelussa. Se kummastuttaa mua...

• susta..
        Erotuomarina kirjoitti:

liitolle.;) No ei nyt kai.

Sä avasit sanallisen arkkusi. Hyvä ehkä niinkin.

• Sä voisit kysyä
        myös toinen kirjoitti:

samanlainen mielipide.

tolta MMieheltä, että olisko sen organisaatiossa vielä tilaa yhdelle aktiiviselle?

Tämä oli kylmänkalsea vitsitsikin.:/

• mä mietin aiemmin,
        MMies kirjoitti:

Katso mikä-tahansa-ketju johon olen osallistunut, niin löytyykö vastaavaa kommentointia? Ja se aggressiivisuus on vain sinun päässäsi- se on minun tyylikeinoni, tapani käyttää sanoja provosoivasti tai miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää, ilman tunnelatausta ja vapain mielin- sinun käsityskykysi ei sitä rajoita, joskin tulkinnan kanssa on jatkuvasti tekemistä, mikä taas ei ole minun ongelmani paitsi palautteen muodossa...

Ja joo, en edelleenkääån lisää :)öitä teksteihini, koska se on turhaa. Hohhoih, tiedät sen kyllä, jos yli vuoden olet roikkunut täällä. Joo.

..että jättääkö kommentoimatta viestiis.

"Katso mikä-tahansa-ketju johon olen osallistunut, niin löytyykö vastaavaa kommentointia? Ja se aggressiivisuus on vain sinun päässäsi- se on minun tyylikeinoni, tapani käyttää sanoja provosoivasti tai miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää, ilman tunnelatausta ja vapain mielin- sinun käsityskykysi ei sitä rajoita, joskin tulkinnan kanssa on jatkuvasti tekemistä, mikä taas ei ole minun ongelmani paitsi palautteen muodossa..."

Mikä ihmeen "vastaava kommentointi"? Spesificationia tohon yhteyteen please, jos noin ilmaisu. Olen kyllä huomannut, että käytät sanoja " miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää". Tulkinnallisuussfäärissä kai kuitenkin osallisina paitsi palautteen vastaanottaja, myöskin taho, josta palaute tulee.

Sä et siis tsekannut niitä aiempia viestejäsi..joo no. Se siitä. Elämä on.;D

• MMies
        mä mietin aiemmin, kirjoitti:

..että jättääkö kommentoimatta viestiis.

"Katso mikä-tahansa-ketju johon olen osallistunut, niin löytyykö vastaavaa kommentointia? Ja se aggressiivisuus on vain sinun päässäsi- se on minun tyylikeinoni, tapani käyttää sanoja provosoivasti tai miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää, ilman tunnelatausta ja vapain mielin- sinun käsityskykysi ei sitä rajoita, joskin tulkinnan kanssa on jatkuvasti tekemistä, mikä taas ei ole minun ongelmani paitsi palautteen muodossa..."

Mikä ihmeen "vastaava kommentointi"? Spesificationia tohon yhteyteen please, jos noin ilmaisu. Olen kyllä huomannut, että käytät sanoja " miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää". Tulkinnallisuussfäärissä kai kuitenkin osallisina paitsi palautteen vastaanottaja, myöskin taho, josta palaute tulee.

Sä et siis tsekannut niitä aiempia viestejäsi..joo no. Se siitä. Elämä on.;D

"Mikä ihmeen "vastaava kommentointi"?"

No tämä, sinun (?) omia aempia sanojasi lainatakseni:

"Suhtautumistapasi on oudon aggressiivinen."

Eli sinun mielessäsi kaikki vittuiluni muille keskusteloijoille. Paitsi sinä et puhu siitä, vaan ainoastaan kommentoinnistani suoraan sinulle, mitä ei lasketa mukaan. Ja siihenkin on parempi keino, mutta puskakansa janoaa Tunteita:)

"Sä et siis tsekannut niitä aiempia viestejäsi..joo no"

Tsekkasin toki ja siitä kommenttini.

• Siis mä en tajua
        MMies kirjoitti:

Eli sinun mielessäsi kaikki vittuiluni muille keskusteloijoille. Paitsi sinä et puhu siitä, vaan ainoastaan kommentoinnistani suoraan sinulle, mitä ei lasketa mukaan. Ja siihenkin on parempi keino, mutta puskakansa janoaa Tunteita:)

..mitään tästä:

"Eli sinun mielessäsi kaikki vittuiluni muille keskusteloijoille."

Mä en ole puhunut sun keskustelustasi muiden keskustelijoiden kanssa tässä mitään. Kuvittelet ihan oikeasti, jos sellaisia ajatuksia heität.

"Paitsi sinä et puhu siitä,"

Huojentavaa tämä! Tulihan se totuus sieltä. Voisin siis yhä edes yrittää luottaa keskustelijan nimimerkin MMies realismin tajuun.

"vaan ainoastaan kommentoinnistani suoraan sinulle, mitä ei lasketa mukaan. Ja siihenkin on parempi keino, mutta puskakansa janoaa Tunteita:) "

Niin kai.

Illan kruunaisikin pari kiimatammaa tai muuta itsetuntovammaista, jotka tulisivat väittämään minun tässä korostavan älykkyyttäni (tällaista sälää herjaajilla mm.) ja tekevän edellä mainittua "ulkoaopituin termein". Huutomerkki perään. Bling bling!!!

Tammat ja mahdolliset ( kuitenkin vähemmistössä ainakin näennäisesti havaittavasti olleet) ämmämäiset miehet voisivat myös mm. kertoa minulle mielilauseensa, että minun pitäisi mennä hoitoon. Missä he ovat, tiedätkö sinä MMies? Olen huolissani, ettei näille (sinun lisäksesi toki) mukaville keskustelijoille vain olisi tapahtunut mitään?

• MMies
        MMies kirjoitti:

"sun keskustelustasi muiden keskustelijoiden kanssa tässä mitään. Kuvittelet ihan oikeasti, jos sellaisia ajatuksia heität.
        "

Oli kyse suhtautumistavastani muihin keskustelijoihin ja jostain aggressiosta vielä.

" Missä he ovat, tiedätkö sinä MMies? Olen huolissani, ettei näille (sinun lisäksesi toki) mukaville keskustelijoille vain olisi tapahtunut mitään?"

No mutta mistäs minä sen tietäisin? Ilmestyn palstalle, niin ilmestyn heti kolmen hengen hahmossa, kuten tänään. Tai eilen, tai miten vaan. Aika on liukuva käsite.

• -haistateltu kirjoittelija-
        MMies kirjoitti:

"Ja se aggressiivisuus on vain sinun päässäsi- se on minun tyylikeinoni, tapani käyttää sanoja provosoivasti tai miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää, ilman tunnelatausta ja vapain mielin- sinun käsityskykysi ei sitä rajoita, joskin tulkinnan kanssa on jatkuvasti tekemistä, mikä taas ei ole minun ongelmani paitsi palautteen muodossa..."

ILMAN tunnelatausta? Eihän sulla kuule muuta olekaan, kuin tunnelatausta noissa viesteissäsi tässäkin ketjussa. Ja jos väität, ettet _taas_ olis heittäytynyt turhan aggressiiviseksi, niin mitä sitten olivat nuo "skitsoksi tekeytymiset" jne., mistä puhuit? Ystävällisyyttäkö, vai?:D Muistahan myös, että todella väitit, ettet (muka) tässä ole aukonut naamaasi. Entä haistattelu ja muu? Eilisten juttujes perusteella vois kyllä melkein olettaa, että sä todellakin vetäisit joitakin kamoja tms. muuta, mikä laajentais todellisuuttasi vähän outoon suuntaan...

Käyttäydyt lapsellisesti. Esimerkiksi kaikki mun huumorintajuttomaksi tuomitsemiset ja väitteet, etten (muka) ymmärtäis sarkasmia on syntyneet tasan sen jälkeen, kun sinä _henkilökohtaisesti_ loukkaannuit mulle keväällä parissa keskustelussa. (Tiedät kyllä, kuka ex- vakinikki sulle tässä puhuu, vaikka mahdollista vittumaisuuttasi saattaisi sinun ehkä tehdä mielesi asia kiistää...) Sen jälkeen (kun sinä olit mulle loukkaantunut) syntyikin sitten porukkalynkkauys käyttämääni nikkiä (ts. minua kohtaan) ja ko. koko kesän ajan tällä keskustelusaitilla jatkunutta kipeää käytöstä näkyi _vahvistavan_ *valitettavasti* vielä se, että luovuin siitä tässä mainitsemattoman nikin käytöstä. Syntyi mm. kaikenlaisia spekulaatioita ja vääristelyjä, että minä muka olisin siirtynyt joksikin puskavittuilijaksi: vain siksi, että halusin alkaa kirjoitella ilman vakinikkiä. Ja helppohan sellaista ihmistä on kiusata porukalla, vääristellä sanomisia ja muuta...

Et ilmeisesti ole tajunnut sitäkään, että kun _sinä_ mulle loukkaannuit, täällä oli heti tarkkoina kuin kärpät muutamia ihmisiä, jotka alkoi liioitella sulle kaikkea mun sanomaani ja mustamaalata minua. Samaiset ihmiset muuten ovat nähtävästi ajatelleet, ettet osaa itse puolustaa itsäsi, kun ovat katsoneet oikeudeksensa usein _keskustelunaiheiden_ ulkopuolelta jatkuvasti tulla v*ttuilemaan mulle ja muka esittämään 'kritiikkiä' käytöksestäni (mikä on suoranaisesti ollut kylläkin = herjaamista). Olen aika kyllästynut siihen. Ja oikeastaan myös vihainen.

• Kuules Wastaaja...
        -haistateltu kirjoittelija- kirjoitti:

"Ja se aggressiivisuus on vain sinun päässäsi- se on minun tyylikeinoni, tapani käyttää sanoja provosoivasti tai miten ikinä tahdonkaan niitä käyttää, ilman tunnelatausta ja vapain mielin- sinun käsityskykysi ei sitä rajoita, joskin tulkinnan kanssa on jatkuvasti tekemistä, mikä taas ei ole minun ongelmani paitsi palautteen muodossa..."

ILMAN tunnelatausta? Eihän sulla kuule muuta olekaan, kuin tunnelatausta noissa viesteissäsi tässäkin ketjussa. Ja jos väität, ettet _taas_ olis heittäytynyt turhan aggressiiviseksi, niin mitä sitten olivat nuo "skitsoksi tekeytymiset" jne., mistä puhuit? Ystävällisyyttäkö, vai?:D Muistahan myös, että todella väitit, ettet (muka) tässä ole aukonut naamaasi. Entä haistattelu ja muu? Eilisten juttujes perusteella vois kyllä melkein olettaa, että sä todellakin vetäisit joitakin kamoja tms. muuta, mikä laajentais todellisuuttasi vähän outoon suuntaan...

Käyttäydyt lapsellisesti. Esimerkiksi kaikki mun huumorintajuttomaksi tuomitsemiset ja väitteet, etten (muka) ymmärtäis sarkasmia on syntyneet tasan sen jälkeen, kun sinä _henkilökohtaisesti_ loukkaannuit mulle keväällä parissa keskustelussa. (Tiedät kyllä, kuka ex- vakinikki sulle tässä puhuu, vaikka mahdollista vittumaisuuttasi saattaisi sinun ehkä tehdä mielesi asia kiistää...) Sen jälkeen (kun sinä olit mulle loukkaantunut) syntyikin sitten porukkalynkkauys käyttämääni nikkiä (ts. minua kohtaan) ja ko. koko kesän ajan tällä keskustelusaitilla jatkunutta kipeää käytöstä näkyi _vahvistavan_ *valitettavasti* vielä se, että luovuin siitä tässä mainitsemattoman nikin käytöstä. Syntyi mm. kaikenlaisia spekulaatioita ja vääristelyjä, että minä muka olisin siirtynyt joksikin puskavittuilijaksi: vain siksi, että halusin alkaa kirjoitella ilman vakinikkiä. Ja helppohan sellaista ihmistä on kiusata porukalla, vääristellä sanomisia ja muuta...

Et ilmeisesti ole tajunnut sitäkään, että kun _sinä_ mulle loukkaannuit, täällä oli heti tarkkoina kuin kärpät muutamia ihmisiä, jotka alkoi liioitella sulle kaikkea mun sanomaani ja mustamaalata minua. Samaiset ihmiset muuten ovat nähtävästi ajatelleet, ettet osaa itse puolustaa itsäsi, kun ovat katsoneet oikeudeksensa usein _keskustelunaiheiden_ ulkopuolelta jatkuvasti tulla v*ttuilemaan mulle ja muka esittämään 'kritiikkiä' käytöksestäni (mikä on suoranaisesti ollut kylläkin = herjaamista). Olen aika kyllästynut siihen. Ja oikeastaan myös vihainen.

"...juttujes perusteella vois kyllä melkein olettaa, että sä todellakin vetäisit joitakin kamoja tms. muuta, mikä laajentais todellisuuttasi vähän outoon suuntaan..."

Tuo sopii sinuun loistavasti. Miksi kiusaat alituiseen muita kirjoittajia tällä palstalla? Sulla on todella alkanut todellisuus hämärtyä ja pahasti. Vaihda lääkitystä, keskustele lääkärisi kanssa ja myönnä_itsellesi, että tilasi on pahenemassa. Harhat saamassa selvästi vallan sun ajattelussa. Pelottavaa.

• - haistateltu kirjoittaja-
        Kuules Wastaaja... kirjoitti:

"...juttujes perusteella vois kyllä melkein olettaa, että sä todellakin vetäisit joitakin kamoja tms. muuta, mikä laajentais todellisuuttasi vähän outoon suuntaan..."

Tuo sopii sinuun loistavasti. Miksi kiusaat alituiseen muita kirjoittajia tällä palstalla? Sulla on todella alkanut todellisuus hämärtyä ja pahasti. Vaihda lääkitystä, keskustele lääkärisi kanssa ja myönnä_itsellesi, että tilasi on pahenemassa. Harhat saamassa selvästi vallan sun ajattelussa. Pelottavaa.

MINÄ en ole mikään mielenterveyspotilas, enkä mitenkään tarvitse mielenterveyslääkkeitä.

Sen sijaan sinä todellakin saattaisit tarvita. Mene nyt puhumaan ainakin ammattiauttajalle, jos olet tuossa tilassa, että keksit tollasia paskapuheita! Et VOI olla aikuinen ihminen...tai toivottavasti et ole.

Oksettavaa käytöksesi, jollet sitten itse todella ole jokin mielenterveyspotilas? Siinä tapauksessa saattaisin ehkä ymmärtää.

• Tuo viesti..

johon vastasit oli muuten kohdistettu MMiehelle, ei sinulle, jos huomasit.

• sun on korkea

aika katso mitä ihmisille kirjotat, myös MMiehelle. Ei sulla ole mitään erityisoikeuksia loukata alituiseen ja jatkuvalla syötöllä muita keskustelijoita. Jos et osaa asiallisesti kirjottaa niin mene jollekin toiselle foorumille aukomaan päätäsi. Täällä aletaan olla kyllästyneitä sun ainaiseen häiriköintiin.

MMies kirjoitti:

"joka täällä hyökkäilee muita kirjoittajia, etenkin MMiehen kanssa keskustelevia naisia kohtaan. Se on todella törkeää. Tämä on yleinen keskustelupalsta, yritä nyt jo ymmärtää."

Puhut aika paljon PASKAA. Pitääkö mun oikeasti alkaa pitää _sua_ hieman fiksoituneena? Laitas _esimerkkejä_ (sanoithan, että jatkuvasti harjoitan tuota mielikuvituksistasi repimääsi käytöstä..), että missä ja miten minä muka olen hyökännyt MMiehen kanssa keskustelevia naisia kohtaan. Liioittelet ja ennen kaikkea vääristelet TÖRKEÄLLÄ tavalla mun palstakäytöstäni ja motiivejani, sinä _pieni_ ihminen.   

Ja jos sullakin nynnerö on olemassa vakinimimerkkikin, niin käytä v*ttu sitä! Olis kiva tietää, että ketä nyt niin dramaattisesti olen täällä loukannut, että tollasta paskanjankutusta jaksat jauhaa... Säälittävää nynnerömäisyyttä täällä ylipäätään viittailla jatkuvasti jonkun ex- nimimerkkiin ja herjailla/ vääristellä sen nimimerkin tekemisiä/persoonaa (ihmistä edes tuntematta), jos sitten itse on niin k*sipää, ettei edes omaa nikkiään kehtaa käyttää. Vähän hei selkärankaa lisää, kiiiitos!

Ilmaiskaapa kuulkaas ihan _omin nimimerkein_ja tunnistettavasti kaikki te arvon naiset itsenne, joiden mielestä olen keskusteluanne nimimerkin MMies- kanssa muka "yrittänyt estää"...

*paskapuhetta*

• laksjweh
        - haistateltu kirjoittaja- kirjoitti:

"joka täällä hyökkäilee muita kirjoittajia, etenkin MMiehen kanssa keskustelevia naisia kohtaan. Se on todella törkeää. Tämä on yleinen keskustelupalsta, yritä nyt jo ymmärtää."

Puhut aika paljon PASKAA. Pitääkö mun oikeasti alkaa pitää _sua_ hieman fiksoituneena? Laitas _esimerkkejä_ (sanoithan, että jatkuvasti harjoitan tuota mielikuvituksistasi repimääsi käytöstä..), että missä ja miten minä muka olen hyökännyt MMiehen kanssa keskustelevia naisia kohtaan. Liioittelet ja ennen kaikkea vääristelet TÖRKEÄLLÄ tavalla mun palstakäytöstäni ja motiivejani, sinä _pieni_ ihminen.   

Ja jos sullakin nynnerö on olemassa vakinimimerkkikin, niin käytä v*ttu sitä! Olis kiva tietää, että ketä nyt niin dramaattisesti olen täällä loukannut, että tollasta paskanjankutusta jaksat jauhaa... Säälittävää nynnerömäisyyttä täällä ylipäätään viittailla jatkuvasti jonkun ex- nimimerkkiin ja herjailla/ vääristellä sen nimimerkin tekemisiä/persoonaa (ihmistä edes tuntematta), jos sitten itse on niin k*sipää, ettei edes omaa nikkiään kehtaa käyttää. Vähän hei selkärankaa lisää, kiiiitos!

Ilmaiskaapa kuulkaas ihan _omin nimimerkein_ja tunnistettavasti kaikki te arvon naiset itsenne, joiden mielestä olen keskusteluanne nimimerkin MMies- kanssa muka "yrittänyt estää"...

*paskapuhetta*

mulla olisi vakinikki? Ei ole. Pitäisikö olla?Vainoharhaisuutesi on pöyristyttävää, ja äärimmäisen huvittuneena seuraan kun Wastaajalla vanne alkaa kiristää. Teet itsesi naurettavaksi kerta toisensa jälleen - olet ilmaista_viihdettä meille kaikille! ;)

• MMies
        -haistateltu kirjoittelija- kirjoitti:

" Muistahan myös, että todella väitit, ettet (muka) tässä ole aukonut naamaasi. Entä haistattelu ja muu?"

Mikä ihmeen haistattelu? Mikä muu?

"Käyttäydyt lapsellisesti."

Eh.

MMies kirjoitti:

" Muistahan myös, että todella väitit, ettet (muka) tässä ole aukonut naamaasi. Entä haistattelu ja muu?"

Eh.

..et ollut se, joka käski mun "mennä vittuun urputtamasta", niin haistattelupuheet ovat aiheettomia. Muuten eivät.

"Eh."

Miten olis mainitsemasi "skitsoksi tekeytyminen" esim.?

• MMies
        MMies kirjoitti:

Eh.

"No jos sinä et ollut se, joka käski mun "mennä vittuun urputtamasta", niin haistattelupuheet ovat aiheettomia. Muuten eivät. "

Olin se, mutta sinä väitit minun aukovan päätäni jo sitä viestiä ennen. Toisekseen se ei ole pään aukomista tahi haistattelua vaan pyyntö lopettaa se lapsellinen vittuilu, mutta ei taida mennä perille.

"Miten olis mainitsemasi "skitsoksi tekeytyminen" esim.?"

Miten se sinua koskettaa, jos tekeydyn pyynnöstäsi skitsoksi, ts. yritän löytää haistattelua sieltä, missä sitä ei ole? Monkey see, monkey do.

• -haistateltu kirjoittaja-
        laksjweh kirjoitti:

mulla olisi vakinikki? Ei ole. Pitäisikö olla?Vainoharhaisuutesi on pöyristyttävää, ja äärimmäisen huvittuneena seuraan kun Wastaajalla vanne alkaa kiristää. Teet itsesi naurettavaksi kerta toisensa jälleen - olet ilmaista_viihdettä meille kaikille! ;)

lapsikulta: minä EN olettanut mitään. Käytin sanaa "jos". Lue uudelleen.

Lukutaidottomuus tällä palstalla näkyy olevan ihan omaa luokkaansa.;D On jääny äidinkielen tunnit vissiin vähän vähille sulla aikoinaan?

Ja lakkaa puhumasta _kaikkien muiden_ suulla. Eks sä pysty puhumaan omasta puolestasi, vaikka omasta mielipiteestäsihän sinä puhut? Sulla on myös outo käsitys viihteestä. Taidat olla aika sittis....tyyppi livenäkin.

*paskapuhetta*

"Olin se, mutta sinä väitit minun aukovan päätäni jo sitä viestiä ennen. Toisekseen se ei ole pään aukomista tahi haistattelua vaan pyyntö lopettaa se lapsellinen vittuilu, mutta ei taida mennä perille."

Pyyntö, aha? Mielestäsi vastauksissasi mulle ei ollut asenteellisuutta ylipäätäänkään? Pyyntö on eri asia kuin haistattelu.

"Miten se sinua koskettaa, jos tekeydyn pyynnöstäsi skitsoksi, ts. yritän löytää haistattelua sieltä, missä sitä ei ole? Monkey see, monkey do."    

Pyyntö? En kyllä sellaista pyyntöä ole esittänyt, hmm. Ja joo. Kyllähän se nyt vähän koskettaa, koska em. "skitsoksi tekeytymisesihän" ei ollut mitään muuta kuin vittuilua. Toi tilanne ei musta olis vaatinu tuota asennetta.

Mutta: Monkey do.

• MMies

"Olin se, mutta sinä väitit minun aukovan päätäni jo sitä viestiä ennen. Toisekseen se ei ole pään aukomista tahi haistattelua vaan pyyntö lopettaa se lapsellinen vittuilu, mutta ei taida mennä perille."

Pyyntö, aha? Mielestäsi vastauksissasi mulle ei ollut asenteellisuutta ylipäätäänkään? Pyyntö on eri asia kuin haistattelu.

"Miten se sinua koskettaa, jos tekeydyn pyynnöstäsi skitsoksi, ts. yritän löytää haistattelua sieltä, missä sitä ei ole? Monkey see, monkey do."    

Pyyntö? En kyllä sellaista pyyntöä ole esittänyt, hmm. Ja joo. Kyllähän se nyt vähän koskettaa, koska em. "skitsoksi tekeytymisesihän" ei ollut mitään muuta kuin vittuilua. Toi tilanne ei musta olis vaatinu tuota asennetta.

"Pyyntö? En kyllä sellaista pyyntöä ole esittänyt"

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028475092

"Toi tilanne ei musta olis vaatinu tuota asennetta."

Minkälainen asenne olisi mielestäsi sovelias vastauksena esim. tällaiseen viestiin:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028474842

?

MIKÄ IHME SINUAKIN RIIPOO? Mä en jaksa tätä enää... Ainoastaan toivoisin, että sinä olisit sen verran fiksu, ettet _sä ainakaan_ (käsittääkseni fiksuna ihmisenä) omalla käytökselläsi enää ylläpitäisi tätä yhteen kirjoittajaan kohdistuvaa saittivittuilua. Olethan varmaan sinäkin havainnut, että lähestulkoon armeija epäasiallisia kirjoittajia hyökkää aina minun kimppuuni tilanteissa, joissa katsovat sinua kohdellun epäasiallisesti? Suurentelevat kaikkea sanottua ja ilmeisesti nauttivat siitä, että yhtä kirjoittajaa loukataan? Olisit sen verran aikuinen...

JA: sinä myös olet loukannut mua useaan otteeseen todella pahasti täällä. (Muistanet sentään omiakin typillisiä termivalintojasi?) MIKSI? Mulla ei ole sinua vastaan ollu yhtään mitään. Mielipiteenilmaisuni on joskus kärjekästä, mutta tapaa kohdistua pääosin _asioihin_, ei kirjoittajiin. Ainakin aiemmin olet ymmärtänyt kirjoitustapani ja meillähän on ollu hyviäkin keskusteluja. Tietänet myös sen perusteella, mitä aikoinaan & ylipäätään kanssasi ollaan juteltu ja lisäksi järjelläsi, että ihmiset ovat _räikeästi_ liioitelleet ja mustamaalanneet mun käytöstäni täällä sun suhteesi?! Jopa herjanneet, jatkuvasti ja ihan oikeasti.

Ja että musta on, - mikä täysin naurettavaa, tehty täällä vääristellyillä puheilla jo ihminen, jonka saattais ehkä oikeastikin ola aika vaikeaa keskustella nimimerkilläkään. Kuvittelepa tilannetta! Ajatteletko säkin kenties, ettei mulla olis täällä yhtään tuttujakaan koskaan ollu, jotka voivat mut kirjoitustyylistäni tunnistaa ja saada täysin vääränlaisen kuvan mun persoonallisuudestani, saittitoimintaani kohdistuneen vääristellyn ja liioitellun käytöksen perusteella?!

Onko mielestäsi OIKEIN, että muutama ihminen täällä syyttelee minua ( pääosin asiakirjoituksiin keskittynyttä kirjoittajaa) kaiken maailman keskusteluiden "estämisestä" sinun kanssasi ja kaikkea muuta p*skapuheita, mikä kuitenkaan - ihan aikuisten oikeasti, ei vastaa todellisuutta?

Kuvittelepa, jos olisin vaikkapa seuranhakija täällä...Mitä tuollainen ilkeä paskanjauhanta voi saada aikaan. HÄRSKEINTÄ käytöstä on kohdistunut nimenomaan MINUUN. Tilanne saattais ehkä muuttua, jos lakkaisit sinäkin osaltasi nauttimasta tästä yhteen kirjoittajaan kohdistuneesta joukkolynkkauksesta...

Ja jos ymmärtäisit, että yhden kirjoittajan nöyryyttäminen ja ties miksi mielenterveystapaukseksi aiheetta leimaaminen ei ole OIKEIN. Sitähän sinäkin olet tehnyt useassakin ketjussa aiemmin, älä please edes yritä kiistää. Ja aikas pienillä tosiasiallisilla perusteilla, mut eihän pelkkä vittuilusta nauttiminen yleensä järkeen perustukaan... Et ole itsekään aina käyttäytynyt ihan kaikkein viisaimmalla tavalla mielestäni viime aikoina. Ei pahalla. Jos huumorintajussani tällä hetkellä on puutteita, se LIENEE KAI AIKA YMMÄRRETTÄVÄÄ nyt?

• MMies

"MIKÄ IHME SINUAKIN RIIPOO?"

Rehellisesti sanottuna sinä ja jatkuva palstahäiriköintisi.

"JA: sinä myös olet loukannut mua useaan otteeseen todella pahasti täällä. (Muistanet sentään omiakin typillisiä termivalintojasi?) MIKSI?"

Koska olet kerjännyt sitä omalla käytökselläsi. En jaksa kauaakaan lukea jonkun pellen vittuilua, jolle ei löydy mitään todellisuuspohjaa. Ota esimerkkinä tämäkin ketju- syytät alusta asti minua pään aukomisesta, vaikka en ole päätäni sinulle aukonut ja sitten ihmettelet kovasti, kun auonkin päätäni. Vitun naurettavaa touhua mielestäni, noin niinkuin aikuisten oikeesti.

" Ainakin aiemmin olet ymmärtänyt kirjoitustapani ja meillähän on ollu hyviäkin keskusteluja."

On ollut, kyllä. Viime kuukaisina tosin sinun kanssasi keskustelu on johtanut vittuiluun taholtani, mikä on täysin sinun syytäsi. Tiedät sen kyllä, jos yhtään mietit omaa palstakäyttäytymistäsi.

"Tilanne saattais ehkä muuttua, jos lakkaisit sinäkin osaltasi nauttimasta tästä yhteen kirjoittajaan kohdistuneesta joukkolynkkauksesta..."

En minä nauti yhtään mistään. En edes lue yleensä nikittömien keskinäisiä keskusteluja tai ketjuja, joten en tiedä, mistä puhut.

"Et ole itsekään aina käyttäytynyt ihan kaikkein viisaimmalla tavalla mielestäni viime aikoina. "

Mitä odotat oikein? Siis miten pitäisi suhtautua jatkuviin vittuiluihin, joille ei löydy mitään syytä, paitsi kirjoittajan omasta päästä? Asia olisi ok, jos ei se kestäisi kuukausitolkulla mitä ihmeellisimmissä muodoissa. Katse peiliin tässä välissä olisi paikallaan.

Ja lisäyksenä lisättäköön, että minä en ole millään muotoa vastuussa, tai velvollinen kommentoimaan toisten keskustelijoiden viestien sisältöä tai mitään, mikä ehkä kohdistuu tai ei kohdistu sinuun tai mihinkään muuhunkaan tämän auringon alla tai varjopuolella. Minä vastaan ainoastaan omista viesteistäni ja niiden sisällöstä.

Tämä tästä. Viimeinen _asiallinen_ viestini sinulle.

• naang-saau

Eksyin tänne ja meinasi mennä siiderit nenään:) MMies ja *nikitön* vääntävät *samaa vanhaa*..

Päivän pähkinä: Uskotko *nikitön* tosissaan,että aina teidän ketjuihin eksyy joku ulkopuolinen tarkkailija,joka jaksaa jaarittaa teidän kanssanne?? Vai onko se MMiehen alterego,joka vain kiusoittelee sinua,kun tietää,että ärsyynnyt ja mistä ärsyynnyt..

Mene ja tiedä..

• MMies

" Vai onko se MMiehen alterego,joka vain kiusoittelee sinua,kun tietää,että ärsyynnyt ja mistä ärsyynnyt.."

Kirjoitan viestini MMies-nimimerkillä. Asia ei minulle kuulu enkä ole millää lailla vastuussa, jos joku tai jotkut muut keskustelevat samassa ketjussa, mistä keskustelevatkin.

Toisekseen: ME emme väännä mitään `samaa vanhaa`. Tuo yksi palstalainen vääntää sitä- minä kirjoitin vain yhden vastauksen ketjuun ja tässä sitä taas ollaan.

Piis.

• naang-saau
        MMies kirjoitti:

" Vai onko se MMiehen alterego,joka vain kiusoittelee sinua,kun tietää,että ärsyynnyt ja mistä ärsyynnyt.."

Kirjoitan viestini MMies-nimimerkillä. Asia ei minulle kuulu enkä ole millää lailla vastuussa, jos joku tai jotkut muut keskustelevat samassa ketjussa, mistä keskustelevatkin.

Toisekseen: ME emme väännä mitään `samaa vanhaa`. Tuo yksi palstalainen vääntää sitä- minä kirjoitin vain yhden vastauksen ketjuun ja tässä sitä taas ollaan.

Piis.

Mutta ne harvat ketjut mitä minä olen sinun ja *nikittömän* välillä lukenut viime aikoina tai pitkiin aikoihin,niin ei sinua voi kyllä *rauhanpiipunpolttajaksi* väittää.Vittu,kun näet,että toisella on *hankala olla*,niin ei silloin kannata jatkaa,vaihda puheen aihetta,vetäydy..

*Tai eihän tää mulle kuulu*

tiedä tästä:

"Päivän pähkinä: Uskotko *nikitön* tosissaan,että aina teidän ketjuihin eksyy joku ulkopuolinen tarkkailija,joka jaksaa jaarittaa teidän kanssanne?? Vai onko se MMiehen alterego,joka vain kiusoittelee sinua,kun tietää,että ärsyynnyt ja mistä ärsyynnyt.. "

Kenenkään altereista en tiedä, mutta kyllä siellä muutama hyvin emotionaalisesti suhtautuva, asioita vääristelevä naisihminenkin on varmaan joukkoon mahtunut... Sinun osaltasi on kyllä mukavaa, että käytät nyt nimitystä *nikitön*, kiitän.:)

• naang-saau

tiedä tästä:

"Päivän pähkinä: Uskotko *nikitön* tosissaan,että aina teidän ketjuihin eksyy joku ulkopuolinen tarkkailija,joka jaksaa jaarittaa teidän kanssanne?? Vai onko se MMiehen alterego,joka vain kiusoittelee sinua,kun tietää,että ärsyynnyt ja mistä ärsyynnyt.. "

Kenenkään altereista en tiedä, mutta kyllä siellä muutama hyvin emotionaalisesti suhtautuva, asioita vääristelevä naisihminenkin on varmaan joukkoon mahtunut... Sinun osaltasi on kyllä mukavaa, että käytät nyt nimitystä *nikitön*, kiitän.:)

Lupaan käyttää sitä myös tästä eteenpäin,*nikitön*..

• MMies
        naang-saau kirjoitti:

Mutta ne harvat ketjut mitä minä olen sinun ja *nikittömän* välillä lukenut viime aikoina tai pitkiin aikoihin,niin ei sinua voi kyllä *rauhanpiipunpolttajaksi* väittää.Vittu,kun näet,että toisella on *hankala olla*,niin ei silloin kannata jatkaa,vaihda puheen aihetta,vetäydy..

*Tai eihän tää mulle kuulu*

".Vittu,kun näet,että toisella on *hankala olla*,niin ei silloin kannata jatkaa,vaihda puheen aihetta,vetäydy.."

Jos näen, että toinen vittuilee jatkuvasti aiheetta, niin vittuilen takaisin.

"*Tai eihän tää mulle kuulu*"

No ei kyllä oikeen mullekaan.

• -haistateltu kirjoittaja-
        MMies kirjoitti:

".Vittu,kun näet,että toisella on *hankala olla*,niin ei silloin kannata jatkaa,vaihda puheen aihetta,vetäydy.."

Jos näen, että toinen vittuilee jatkuvasti aiheetta, niin vittuilen takaisin.

"*Tai eihän tää mulle kuulu*"

No ei kyllä oikeen mullekaan.

Minähän en siis tuolla ylhäällä vittuillut sinun persoonaasi. Asiani koski mielipidettäsi.

Ja luin myös ton toisen viestisi. Mikä ihmeen "viimeinen _asiallinen- viestisi" minulle? Ajattelitko ruveta työksesi aukomaan päätäsi, vain kuinka?

• mukavaa tai ei

"Jokseenkin mukavaa, kun se rekkautuneiden välinen torailu ja väittely loistaa poissa olollaan."

Jokseenkin mukavaa, kun rekkaamattomien välinen torailu ja väittely loistaa senkin edestä.

• ----

todella loistava esimerkki paskanjauhannasta. Erityisesti naang-saun ja Wastaajan kommentit. Hankkikaa elämä, aikuisten oikeasti.

• naang-saau
        ---- kirjoitti:

todella loistava esimerkki paskanjauhannasta. Erityisesti naang-saun ja Wastaajan kommentit. Hankkikaa elämä, aikuisten oikeasti.

Kuin paskanjauhantaa?? En minä ainakaan.

• Sama show

jatkuu tänäänkin.

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4246
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1167
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      105
      874
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe