Miltä siniset farkut näyttää miesten päällä? Kannattaako niitä käyttää vai pitäiskö pysytellä mustissa??? Eilen sillä silmällä -tyypit valitsi siniset farkut pojalle...
Siniset farkut
12
1669
Vastaukset
- ylööööös
up
- ................
Mikä kysymys! Riippuu tietysti miehestä ja farkuista.
Kun ostaa siistit, tummat farkut ei tarvitse vaivata päätään sillä, sopiiko tyyli itselle vai ei, koska ne sopivat kaikille.
Sininen on hyvä, koska indigo on klassinen farkkujen väri ja musta turhaa kikkailua ja valmiin, toimivan tavaran muuttamista. (Tietysti makuasia, mutta mieluummin kyllä ostaisin chinokset tai muut mustat housut. Mahdollisimman vähän turhia kulutuksia, repeytymiä ym. on kuitenkin farkuissa järkevin valinta.) - Tomppa584
Mitä mieltä olette Leviksen 501 farkuista. Sopivatko nuorehkolle miehelle vai ovatko nuo mallit enemmän vanhempien henkilöiden käyttöön?
Mun mielestä malli on hyvä, joten mistä moisia kannattaisi etsiä halvimmalla? - jotain6
Joo. Kyllä sininen on ihan ok. Itse pidän syksyllä tummemmista
sinisen sävyistä. Elikkä, ei musta ole ainut vaihtoehto miehelle. - sininen tietty
Sininen on oikea väri. Itse olen käyttänyt farkkuja yli 40 vuotta, eikä minulla ole koskaan ollut mustia. No, oli minulla kerran, mutta niitä ei tullut pidettyä.
- luonnonindigo
Nykyiset halvat tummansiniset farkut on värjätty "kemiallisella indigolla" joka heijastaa vain yhtä valon aallonpituutta ja näyttää liian räikeältä, sopii korkeintaan lasketteluhousuihin, ei farkkuihin.
Ennenvanhaan (ja nykyäänkin kalliimmat farkut) värjättiin aina luonnon indigolla, joka on hyvin kaunis ja murrettu värisävy, ainoa oikea väri kunnon farkkuihin. - tyylisimo
siniset ja vaaleansiniset farkut ois kiva omistaa ja pitää sellasia jopa puvun takin kanssa
- Vitkra
Vaaleensinisiä pitäis.
- Afgra
Ois kiva pitää pukuja. Smokkia. Liivipukua. Smokkia. Verkkareita ja joskus farkkuja
- Reimala
Kyl mä voisin pitää ja viel puvun takinki kanssa. Ois kiva omistaa 12 farkut
- Mamagha
Pitäisin. Ja joskus synttäreillä
- Anonyymi
Vaaleansiniset levikset on parhaat. Siksi just ne vaaleat koska muodot erottuu paremmin kuin tummista farkuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341