rasvaimu takanapäin

pikku pömppis

Heippa!
Eilen olin alavatsan ja sivujen rasvaimussa ja tänään tulin kotiin.
Oli kyllä niin mielyttävä kokemus että menisin heti uudestaan.
Palvelu oli 10 ja kaikki sujui mukavasti ja helposti.
Olin yötä sairaalassa vavottavana ja kokoajan oli hoitaja vahtimassa ja niin mukavia olivatkin,kiitos siitä!
Kipuja minulla ei ole ollut vielä ollenkaan. Viimeisen lääkkeen söin 24h sitten!
Mustelmiakaan ei ole vielä pahemmin tullut, mutta eron vatsassa huomaa kyllä.
Jännää nähdä miten tämä tässtä muokkautuu kuin turvoitus häviää...
Rasvaa poistettiin noi 1 litra ja paikka oli jyväskylä.

(: tyytyväinen potilas

7

3372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonhaluinen nainen

paikka oli siis jyväskylä? Paljonkohan tuo maksoi kokonaisuudessaan ja miten pääsit rasvaimuun? täytyikö olla lääkärin lausunto tai lähete sinne että pääsit vai voiko sinne vain soittaa ja varata ajan?

• kerrokko

et mitä toi nyt maksoi?oon kans miettinyt pitkään etä pitäisikö kanssa mennä rasvaimuun.pitäs saada masusta pois ja vähän jenkkakahvoja..et mitä tmmonen vois suurinpiirtein maksaa? ja jos tonneja,niin mistä saatte kerättyy ne rahat kasaan..

• Kerro nyt..

ihmeessä missä Jyväskylässä on tuollainen paikka! Asun lähellä Jyväskylään ja olen harkinnut samaa kuin sinä. Uskalsit =)! Totisesti onnea. Kerrotko mitä toimenpide maksoi ja nukutettiinko sinut? Kuinka homma etenee käytännössä?

• pikku pömppis

Heippa!

Juu, elikkä Ludwig jyväskylän terveyskeskus ja lääkäri oli jussi Rintamäki.

Konsultaatio ajan voi varata itse ilman lähetteitä.(yksityinen lääkäri)

Olen niin tyytyväinen että tein tämän päätöksen, harmitta vain kuin ei ole aikaisemmin tullut tehtyä.
        koko lysti maksoi 3800e alavatsa pikkasen ylä vatsaa ja "jenkka kahvat".Poistettiin noin 1 litra rasvaa.(vaikea sanoa tarkkaa määrää kuin seassa myös suolaliusta)

Tässä minun tarinani,
        anteeksi kirjoitus virheet näin etukäteen toivottavasti saatte selvää...

Aamulla saavuin terveyskeskukseen, mukava hoitaja otti minut vastaan ja vei minut omalle pedilleni.Hoitajat tulivat esittäytymään ja kertoivat mitä milloinkin tapahtuu, antoivat minulle sairaala kuteet ja pyysivät istumaan alas ja odottamaan Lääkäriä.
        Lääkäri tulikin hetken kuluttua juteltiin niitä näitä ja piirsi vartalooni leikkaus kartan.Käytiin kertalleen vielä läpi mitä tässä oltiin tekemässä ja
        sitten siiryttiin leikkaussaliin ja minut nukutettiin.
        Seuraavaksi heräsin taas omasta sängystäni ja hoitaja oli heti paikalla tiedustelemassa vointiani ja jos kaipasin jotain.
        Minulla oli oma tv,lehtiä ja hoitaja koko ajan paikalla jos tarvitsin apua jossain.
        Ihan kuin olisi herännyt päivä unilta.

Hoito ja henkilökunta oli niin mahtavaa että tuntui kuin olisi ollut lomalla.
        En muista milloin viimeksi olisin kokenut moista huolen pitoa.Kiitos siitä!

Hoitaja oli koko ajan lähettyvillä.Tuomassa kipu lääkitystä, ruokaa, juotavaa , avustamassa tai saänkyä asettelemassa.
        Jos halusi levätä niin kukaan ei ollut pölisemässä jos halusi jutella niin hoitaja piti seuraa... kaikki sujui niin helposti.

Aamulla lääkäri tuli tarkastelemaan työtään ja tiedutelemaan vointiani, oli todella mieletön tunne kuin näin masuni leikkuksen jälkeen, lääkäri oli tehnyt todella hyvää työtä.

Huvittaa näin jälkeenpäin kuin ajattelen miten joskus painin asian kanssa uskollanko vai enkö, koko toimnepide meni helposti ja kivuttomasti alusta loppuun. (leikkausesta on 2päivää...)

Olen vielä pikkasen turvoksissa ja mustelmat ilmenee varmaan parin päivä kuluttua mutta muitakipuja ei sitten olekkaan (tuki housut jalassa 3vk)

Suosittelen!

Kysykää vain rohkeasti jos jotain mielessä, muistan itse miten oli vaikeaa löytää tietoa ja keskustelu toverita aiheesta!

(: EX pikku pömppis

• sm68

myös menossa kyseiseen paikkaan ensi viikolla. Olen myös harkinnut rasvaimua, lähinnä reisiin ja takamukseen. Kertoiko lääkäri, että onko lopputulos pysyvä, joutuuko joskus uusimaan toimenpidettä? Onnea Sinulle onnistuneesta toimenpiteestä. :)

• Enoleläski

Olen 12 vuotias ja ajattelin hankkia vähintään 18 vuotiaana rasvaimun ei siis mitenkään sillein että olen todella ylipainoinen, mutta ehkä just ja just en siis vaan tykkää esim reisistä tai mahasta ja ainakin sellaseen kuntoon, että vois pitää pillifarkkuja jne.

• Onnea täältäkin

Voi kuule kun pituuskasvus ym muodot rupee tulemaan (parin vuoden päästä jo näkyy selvästi) Niin ku säännöllisesti liikut ja syöt terveelliseti, ni ei tartte minnekkään rasvaimuihin. :) ps. tyttö 15v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4396
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2501
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2314
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1807
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1542
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1331
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe