Muistaako kukaan Spoonia.Hemmetin hyvää livebändiä,kera mahtavan laulajan joka esiintyi noin -95 stä eteenpäin kymmenisen vuotta.Soitellut mm.HIMin,SUBBAreiden kanssa. Onko kellään tietoo mitä kundeille tänä päivänä kuuluu ja missä bändeissä kundit nykyjään vaikuttavat?
SPOON
Nina ja Terhi
3
237
Vastaukset
- ga ga ga ga ga
mitää suomalaista spoonia en tunne, mutta amerikkalaisen kylläki joka julkas vastikään loistavan ga ga ga ga ga albumin ja on tällä havaa kenties maailman paras bändi.
- pilluva
Nyt puhutaan suomalaisesta eikä ameriiikkkalaisesta Spoonista ääliö!Olen nähnyt bändin joskus Tavastialla ja minuakin kiinnostaa mitä kundit tekevät nykyjään.
- houseoffools
En tiedä mitä kundeille nykyjään kuuluu paitsi basistihan soittaa nykyjään Loordissa.Olen nähnyt joskus livenä ja tykkäsin simona laulajasta ja lavaaktista.Toivotan kundeille hyvää jatkoa tulevissa jutuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342