Moi!! Oon kuullu voicelt radiost pari kertaa semmose laulun mis sanotaa kertsis jotai et "i am leaver"...tai sit jotai vaa et joku "leaver" ja biisi on semmone jumputusbiisi..Vastatkaa pliis??Esittäjä ja kappaleen nimi?
Vastaukset 3
Toivottavasti oisit kuullu pikkasen väärin (On meinaan sen verran hyvä tää biisi mitä sulle tarjoan). Living Joy:llä on semmonen biisi kuin "Dreamer"...oisko se kyseessä?
- polmo
E-type - True Believer
- eepokoku
Juu se oli e-type - true believer =). Näin sen biisin nimen jossai diskolistas ja tiesin heti et se on se...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881398
- 681166
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164860Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.68736- 93735
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103674- 43641
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59629