Kotikissa baarissa

Tulipa mieleeni ongelma nuoruusvuosilta. Löysin aikoinaan useammankin heilan discosta. Kun olimme lyöneet hynttyyt yhteen, alkoi marmatus juhlimisestani. Kuulin mm. että varattujen ei tarvitse käydä baarissa tai että baarissa ei tehdä muuta kuin etsitään kumppania. (Vaikka toinen mokoma väitti, ettei baarista voi ketään löytääkään.)

Minua ihmetytti suuresti, miksi nämä naiset sitten olivat baariin tulleetkaan. Ja että olivat sieltä vielä miehenkin valinneet, esimerkiksi minut. Eikö ole sanomattakin selvää, että baarista saattaa saada mukaansa baarikärpäsen?

Mikseivät kotihiiret keskity nettiin tai muihin paikkoihin, missä raittiit, reippaat ja kotonaviihtyvät miehet liikkuvat? Miksi he ehdoin tahdoin ihastuvat juopporenttuun baarikärpäseen? Vai haluavatko naiset, että mies todistaa rakkautensa muuttamalla tapansa naisen mieleisiksi ja alkamalla kotihiireksi?

17

1541

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliaika

monilla sellainen kuva baareista, että siellä käydään vaan kumppania etsimässä.

Sitä en kyllä ymmärrä miksi sellaiset naiset vaivautuvat baariin, jotka eivät usko sieltä kunnollista kumppania löytyvän.

Täytyy lähteä pitkästä aikaa testaamaan, pitääkö mielikuvani edelleen paikkaansa.

• nainennnn

"Sitä en kyllä ymmärrä miksi sellaiset naiset vaivautuvat baariin, jotka eivät usko sieltä kunnollista kumppania löytyvän."

Kenties jotkut menevät sinne baariin ihan vain hauskaa pitämään?

• väliaika
        nainennnn kirjoitti:

"Sitä en kyllä ymmärrä miksi sellaiset naiset vaivautuvat baariin, jotka eivät usko sieltä kunnollista kumppania löytyvän."

Kenties jotkut menevät sinne baariin ihan vain hauskaa pitämään?

tuon tyyppisiä naisia, jotka olivat esimerkiksi keltavihreän kaluston kuljettajan sieltä bonganneet mukaansa, mutta omien sanojensa mukaan baarissa käydään vaan etsimässä seuraa, eikä siellä baarissa ole kuin huonoa seuraa??? Siinäpä vasta naisen logiikkaa.

• ~nainen~

baarissa vain, koska haluan juoda, juhlia, nähdä kavereita ja pitää hauskaa.
        Voisin tietysti juoda yksin kotonakin, mutta tietojeni mukaan se ei pidemmän päälle ole niin kovin terveellistä, joten mielummin juon ihmisten ilmoilla.

Harmi vain, ettei muita paikkoja siihen tarkoitukseen ole kehitelty kuin nämä yleiset "iskupaikat" eli juuri nämä baarit.
        Toki joskus voi istua iltaa vaan jonkun kaverin luonakin, muttei se kuitenkaan kovin paljon eroa siitä kotona istumisesta.

• ~nainen~
        väliaika kirjoitti:

tuon tyyppisiä naisia, jotka olivat esimerkiksi keltavihreän kaluston kuljettajan sieltä bonganneet mukaansa, mutta omien sanojensa mukaan baarissa käydään vaan etsimässä seuraa, eikä siellä baarissa ole kuin huonoa seuraa??? Siinäpä vasta naisen logiikkaa.

Ei tota sunkaan jälkimmäistä viestiä näkynyt kuin vasta nyt.

• Papeete1

Aloin miettiin enkä muista että olisin ikinä alkanut oleen kenenkään baarituttavuuden kanssa. Minä menen baariin pitään hauskaa kavereiden kanssa, tanssiin jne enkä metsästään miehiä. Suurella varauksella suhtaudun baarin miestarjontaan, mulle tyrkyllä olevat on yleensä varattuja, pelimiehiä muuta epätoivottua materiaalia, evvk.

Nettimiehet on ihan yhtä surkea ellei surkempi vaihtoehto enkä enää edes haaveile täältä mitään löytyvän mutta kohta mulla alkaa koulu ja katsotaan sitten tarttuuko koulurepun naruihin joku herkku vahingossa :D

• Mikäs sinusta tulee isona?

Ps. Outo juttu muuten. Minulla oli viime vuosituhannella netissä deitti-ilmoitus. Kaikki vastaajat olivat ihan täyspäisiä naisia. Yhden kanssa seurustelin muutaman kuukauden ja toisesta tuli kaverini. Naispuolisilla kavereillani on paljon negatiivisempia kokemuksia. Mistä luulet moisen johtuvan?

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mikäs sinusta tulee isona?

Ps. Outo juttu muuten. Minulla oli viime vuosituhannella netissä deitti-ilmoitus. Kaikki vastaajat olivat ihan täyspäisiä naisia. Yhden kanssa seurustelin muutaman kuukauden ja toisesta tuli kaverini. Naispuolisilla kavereillani on paljon negatiivisempia kokemuksia. Mistä luulet moisen johtuvan?

Vielä.. tuleeko lukuihmisistä ikinä mitään? Mä vaan luen ja luen ja katsotaan sitten mitä tapahtuu, tradenomi liiketalouden puolelta on varmaankin se vaihtoehto mikä voisi tulla. Tosin mulla on alla jo liiketalouden opinnot kauppiksessa eikä se kauheesti enää nappaa mutta luen nyt tän yleisen homman eka alta pois ja erikoistun sitten jonnekin, on tässä aikaa vielä 2 vuotta keksiä mitä haluan isona tehdä :D Mä otin kaikki englannin ja espanjan kurssit, että saan ne vahvoiksi kieliksi ja haluaisin sitten jotain sellaista opiskella, että pääsisin vaikka Espanjaan tai latinalaiseen Amerikkaan jatkaan opintoja tai vaikkapa töihin.

Mun kokemus nettitreffeistä on olematon, en edes kerinnyt mihinkään treffeille kun jo riitti. Tuntui että kaikki hörhöt oli taas ensimmäisenä kimpussa, syytä en uskalla edes miettiä. Joko olen hörhömagneetti tai sitten netissä on rehdit "kunnolliset" miehet vähemmistönä tai sitten niitä on ylipäätänsä vähemmän. Ei kai nyt sentään vähemmän, netti on vaan sellainen ympäristö missä nämä säätäjät pystyy paremmin ja helpommin sählään ja "kunnolliset" miehet eivät koe nettiä omaksi tavakseen toimia. Pysyn irlin puolella ihmissuhdetta etsiessäni, koska se on mulle parempi tapa.

• naama ei ole luonne
        Papeete1 kirjoitti:

Vielä.. tuleeko lukuihmisistä ikinä mitään? Mä vaan luen ja luen ja katsotaan sitten mitä tapahtuu, tradenomi liiketalouden puolelta on varmaankin se vaihtoehto mikä voisi tulla. Tosin mulla on alla jo liiketalouden opinnot kauppiksessa eikä se kauheesti enää nappaa mutta luen nyt tän yleisen homman eka alta pois ja erikoistun sitten jonnekin, on tässä aikaa vielä 2 vuotta keksiä mitä haluan isona tehdä :D Mä otin kaikki englannin ja espanjan kurssit, että saan ne vahvoiksi kieliksi ja haluaisin sitten jotain sellaista opiskella, että pääsisin vaikka Espanjaan tai latinalaiseen Amerikkaan jatkaan opintoja tai vaikkapa töihin.

Mun kokemus nettitreffeistä on olematon, en edes kerinnyt mihinkään treffeille kun jo riitti. Tuntui että kaikki hörhöt oli taas ensimmäisenä kimpussa, syytä en uskalla edes miettiä. Joko olen hörhömagneetti tai sitten netissä on rehdit "kunnolliset" miehet vähemmistönä tai sitten niitä on ylipäätänsä vähemmän. Ei kai nyt sentään vähemmän, netti on vaan sellainen ympäristö missä nämä säätäjät pystyy paremmin ja helpommin sählään ja "kunnolliset" miehet eivät koe nettiä omaksi tavakseen toimia. Pysyn irlin puolella ihmissuhdetta etsiessäni, koska se on mulle parempi tapa.

"Joko olen hörhömagneetti tai sitten netissä on rehdit "kunnolliset" miehet vähemmistönä tai sitten niitä on ylipäätänsä vähemmän."

Olet monessa yhteydessä osoittanut, että etsit miestä ulkonäkökriteereillä. Et ole oikea ihminen arvioimaan miesten kunnollisuutta, koska sinulle mies ei ole kunnollinen, jos hän ei ole mielestäsi hyvännäköinen.

Puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Naama on naama ja luonne on luonne. Naama ei ole luonne.

• Papeete1
        naama ei ole luonne kirjoitti:

"Joko olen hörhömagneetti tai sitten netissä on rehdit "kunnolliset" miehet vähemmistönä tai sitten niitä on ylipäätänsä vähemmän."

Olet monessa yhteydessä osoittanut, että etsit miestä ulkonäkökriteereillä. Et ole oikea ihminen arvioimaan miesten kunnollisuutta, koska sinulle mies ei ole kunnollinen, jos hän ei ole mielestäsi hyvännäköinen.

Puhu asioista niiden oikeilla nimillä. Naama on naama ja luonne on luonne. Naama ei ole luonne.

Mulle puolison valinnassa on sekä ulko- että sisäpuoli tärkeitä kuten varmasti kaikille muillekkin ihmisille oman makunsa mukaisesti, ulkonäön ei tarvitse olla Mr.Finlandin, riittää kun pystyn ajatteleen seksiä hänen kanssaan.
        Naama/elekieli jne antaa heti hyviä ja kullanarvoisia vinkkejä luonteesta joten vittumaiset, ilkeät, omahyväiset jne saa karsittua välittömästi pois.

"koska sinulle mies ei ole kunnollinen, jos hän ei ole mielestäsi hyvännäköinen."
        -Täyttä paskaa, kyllä huomaa että tämä on sinun ajatuksesi eikä minun.

• ..................

Älä nyt hermostu, mutta ottaen huomioon viimeaikaiset kuvasi profiilissasi niin onhan se ymmärrettävää että saat vastauksia niiltä ikävämmän puoleisilta miehiltä. Nykyinen kuvasi on aika hillitty, mutta valitettavasti antaa väärän käsityksen sinusta ja on edelleen aika provosoiva. Moni kunnollinen ja ihana mies ajattelee kuvasi nähtyään ettei sinua kiinnosta tavallinen kunnon mies tai kokevat sinun esittelevän itseäsi liian estottomasti. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni enkä mitään pahaa tällä tarkoita.

• Papeete1
        .................. kirjoitti:

Älä nyt hermostu, mutta ottaen huomioon viimeaikaiset kuvasi profiilissasi niin onhan se ymmärrettävää että saat vastauksia niiltä ikävämmän puoleisilta miehiltä. Nykyinen kuvasi on aika hillitty, mutta valitettavasti antaa väärän käsityksen sinusta ja on edelleen aika provosoiva. Moni kunnollinen ja ihana mies ajattelee kuvasi nähtyään ettei sinua kiinnosta tavallinen kunnon mies tai kokevat sinun esittelevän itseäsi liian estottomasti. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni enkä mitään pahaa tällä tarkoita.

takia mua ei oikein vakuuta tämä "ei pahalla"???

Olen ihan samanlainen ku miljoona muutakin eukkoa mitä olen nähnyt enkä edes pahimmasta päästä joten se siitä. Mitähän helvetin provosointia nyt tuostakin kuvasta joku haluaa nähdä mutta ei sen väliä. Se on ihan hyvä, että se kuva karistaa nämä mustasukkaiset "kunnonmiesbjörkqwistit" heti pois, minä olen tuollainen ja siihen on paras tottua. Kyllä niitä minulle sopivia oikeasti kunnollisia miehiäkin on jotka eivät saa sykäriä kuvasta netissä, enhän minäkään saa vaikka he esittelisivät sixpackiään joten samanlaiset etsii toisiaan. Ei mun kaikille tarvitsekkaan kelvata eikä kaikki kelpaa minulle, se on ihan luonnollinen juttu :D

Ps. Se on aivan sama mikä kuva on, tietyt tyypit massapostittaa seksinvonkausviestejään kaikille 18-100 vuotiaille naisille.

• etwe

''Mikseivät kotihiiret keskity nettiin tai muihin paikkoihin, missä raittiit, reippaat ja kotonaviihtyvät miehet liikkuvat? Miksi he ehdoin tahdoin ihastuvat juopporenttuun baarikärpäseen? ''
      - Mieluumminhan sitä livenä tapaa jonkun kuin internetissä, mutta käyhän se kummin päin vain.

• tajusin

En sano olevani samaa mieltä kuin tarinasi naiset, mutta mielestäni heidän sanomisissaan on kuitenkin logiikka (toistan: en itse ole saamaa mieltä).

Baariin mennään etsimään tyttö-/poikaystävää. Kun sen löytää, ei tarvitse mennä enää baariin. He ajattelevat että tämä löydetty tyttö-/poikaystävä ajattelee samoin, eivät he ajatelleet että löysivät baarikärpäsen. Mikä tuossa ajatuksenjuoksussa on niin vaikea ymmärtää?

• Mrs. Tram

Do you hear me, punk?!

• harvoin baarissa

ja jos sattuisi, että siellä käydessäni löytäisin sieltä kumppanin, niin tuskin haluaisin muuttaa kuitenkaan omaa elämäntapaani baarikärpäsen suuntaan, ja jos toinen osoittautuisi sellaiseksi, että baari onkin hänen olohuoneensa, niin epäilemättä erilaiset elämäntavat kävisivät rasitteeksi yhdessäololle.
      Baarissa ei ärsyttävää niinkään ole se että siellä on toisia ihmisiä, sehän on vain kivaa seurustella kaikenlaisten kanssa, mutta jatkuva alkon kittaaminen ei ole se oma juttu. Seksikin on kivaa selvin päin.
      Voihan sitä lähteä leffaan tai lätkämatsiin tai lenkille...

• varattuna miehenä

jos pitää baaria iskupaikkana? Tämä niitä naisia mietityttää. Kaikki ei vät pidä baaria iskupaikkana, en minäkään. Silloin harvoin kun käyn, niin tapaan siellä tuttuja ja pidän hauskaa. Yökerhoissa on musta varattuna kyllä vähän outo fiilis, enkä niissä viihdy. Aika lihatiskimeininkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      216
      1486
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      90
      1237
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1158
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      972
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      71
      850
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      629
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      33
      596
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      542
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      507
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      504
    Aihe