Tietääkö kukaan bändin jäsenten nimet, siis oikeat nimet aliaksen kera? ja minkälaista musiikkia ne tekee? mihin takoitukseen?
kiitti vaan jo vastauksille;) Lämmintä kesää kaikille ja ukkosen jyrinää (vaan ei sadetta)!!
Mighty 44
5
364
Vastaukset
- Firewalk
Etkö itse tiedä minkälaista musiikkia ne tekee? No se on sellaista konepoppia sähkökitaralla varustettuna. Jaa mihin tarkoitukseen? Rahaa ja feimiä veikkaisin... Jäsenistä tärkein on varmaan Jaakko Salovaara. ;)
- gonan barbaari
Mua on alkanut ärsyttämään pikkasen sen yhtyeen kappale, kun aina salkkareissa siinä klubi geelissä soi se ku näytetään sitä.
Eipä heillä ole hääppöinen levyvalikoima siinä klubissa :)
Olihan se ekax tosi hyvä biisi - Ei kannata tutustua
gonan barbaari kirjoitti:
Mua on alkanut ärsyttämään pikkasen sen yhtyeen kappale, kun aina salkkareissa siinä klubi geelissä soi se ku näytetään sitä.
Olihan se ekax tosi hyvä biisiSe on täyttä paskaa kokobändi, niillä ei ole tarkoitusta pitemmiten hyödytöntä musiikkia. Paskaa...
- Captain Kurtz
Ei kannata tutustua kirjoitti:
Se on täyttä paskaa kokobändi, niillä ei ole tarkoitusta pitemmiten hyödytöntä musiikkia. Paskaa...
taitaa olla "yhden hitin ihme" yhtye.
- Anonyymi
gonan barbaari kirjoitti:
Olihan se ekax tosi hyvä biisiTälleen 20 vuotta myöhemmin tulee ihanan nostalginen olo ja tulee mieleen Salkkareiden Club Geeli ajat =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172843
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1122037Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171681Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141605Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2841448Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471176
- 1051014
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan56948- 85905