Soile Isokoski

R-manni

Onko Soile Isokoski täällä meillä ehkä "hiukan" yliarvostettu?

33

1848

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä taustalla

      Isokoski on lestiskodin kasvatti. Mutta kyl se on upee esiintyjä.

      • mol7

        Joka paikkaan tämäkin mafia ehtiikin. 1987 miehitti Lappeenrannan tuomariston. Nyt päättää Euroopan oopperatalojen laulajamiehityksistä...

        Mutta kyl se on upee esiintyjä. Pärjäis varmaan ilman mafiaakin.


    • ..myy

      esityksiään loppuun edes kotimaassa. Voiko sitä silloin edes sanoa hirveän arvostetuksi?

      • matti puikkanen

        Isokoski on sekä musiikin ammattilaisten, siis kollegoiden että kriitikoiden erittäin arvostama artisti, hänen konserttinsa ja oopperaesiintymisensä kotimaassa ovat aina loppuunmyytyjä. Kai sen tiedän, olenhan paikalla.


      • amu

        ;-)

        Netissä on mahdollista kaikki mahdotonkin. Täällä voi yrittää tehdä totta niistäkin unelmista jotka eivät oikeassa elämässä koskaan toteudu. ;-)


    • matti puikkanen

      Soile Isokoski on syystäkin tavattoman arvostettu artisti sekä maailmalla että kotimaassa. Hieno taiteilija, upea ääni ja huomattava lahjakkuus tulkitsijana.

    • amu

      Joku tuossa jo kirjoittikin ettei Isokoski myy esityksiään loppuun edes Suomessa. Kansallisoopperan Oneginkaan ei ollut loppuunmyyty.

      Isokoski esiintyi Nykissä Faustin Margareetana joku vuosi sitten vain koska Angela Gheorghiu peruutti osallistumisensa produktioon. Mitään tämä tuuraaminen ei poikinut hänelle. Hän esiintyy Metissä vasta vuosien päästä yhtenä vanhan Don Giovanni-produktion viidestä Elvirasta muttei saa laulaa ykkösmiehityksessä.

      Tällainen B-luokan työ kelpaa hänelle vain siitä syystä ettei hänen työpalveluksistaan todellisuudessa kilpailla yhtään missään.

      Täsmälleen samoin kävi Lontoossa. Hänen Evansa n. 7 vuotta sitten otettiin vastaan kriittisesti eikä sieltä sen jälkeen ole tarjottu rooleja Isokoskelle. Hän sai toisen tilaisuuden Figaron häiden kakkosmiehityksessä vuonna 2006, mutta sekään ei poikinut mitään.

      Isokoskella ei ole tällä haavaa tulossa oopperakiinnityksiä myöskään Lontooseen.

      • isokoskeloinen

        Onko taiteilijan omaa syytä, jos suomalaiset musiikin "ystävät" eivät ymmärrä hyvän päälle, ja jättävät ostamatta pääsylippunsa k.o. taiteilijan esiintymisiin? Jotakin toista esiintyjää sen sijaan rynnätään katsomaan (nimenomaan katsomaan) ja kuulemaan vain, koska se on trendikästä ja suo itse kullekin tilaisuuden näyttäytyä 'piireissä'. Ja miksi suomalaisen taiteilijan arvoa mitataan vain ja ainoastaan sillä, miten paljon tai vähän hän pääsee esiin maailman suurissa oopperataloissa? Kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt ja huomannut, että Isokoskella on työtä tarpeeksi ja että se myös kantaa hedelmää. Jos hän on joutunut jotakuta maailmanluokan tähteä yhtäkkiseltään paikkaamaan, niin voiko suorituksesta ihan sataprosenttista odottaakaan.
        Tietenkin nyt joku teistä asiantuntijoista sanoo, että hommansa osaavan laulajan on osattava rooli kuin rooli, mutta ihmisiähän hekin kai vain ovat, eivät kaikkivoipia koneita.


      • jeps jeps

        Sie oot aika julma - mutta rehellinen. Alkaa olla ura finaalissa? Tuskin sentään. Mut kyl se hyvin lauloi liedii. Iha huippuu.


      • ---

        Ne Oneginin esitykset, joissa oli loistomiehitys Suovanen-Isokoski-Silvasti, olivat loppuunmyytyjä. Kakkosmiehityksen esitykset eivät olleet.


      • ---

        ammu tällä omalla loanheitollaan peitellä pahaa mieltään kun idolinsa marita kattilan fever-hommenlointi meni enemmänkin penkin alle kuin putkeen. Hesari vaivaantuneena antaa kritiikkiä, kun pelkäävät eukon taas raivostumaan huutamaan paskanheitosta, mutta Turun Sanomat on suoraan ja kaihtelematta erittäin kriittinen. Kriitikko toteaa, että eihän tuosta hössötyksestä edes DVD:tä saa!


      • viimeisestä esityksestä
        --- kirjoitti:

        ammu tällä omalla loanheitollaan peitellä pahaa mieltään kun idolinsa marita kattilan fever-hommenlointi meni enemmänkin penkin alle kuin putkeen. Hesari vaivaantuneena antaa kritiikkiä, kun pelkäävät eukon taas raivostumaan huutamaan paskanheitosta, mutta Turun Sanomat on suoraan ja kaihtelematta erittäin kriittinen. Kriitikko toteaa, että eihän tuosta hössötyksestä edes DVD:tä saa!

        kuulemma, ainakin Hesarissa niin kirjoitettiin. Siis, sikäli kuin KM saa esityksensä jonkinmoiseen kuosiin siihen mennessä. Myös koreografi-ohjaajan (T.Lindfors) toivottiin terävöittävän näkemystään.


      • *.*
        --- kirjoitti:

        Ne Oneginin esitykset, joissa oli loistomiehitys Suovanen-Isokoski-Silvasti, olivat loppuunmyytyjä. Kakkosmiehityksen esitykset eivät olleet.

        myös kakkosmiehityksen näytöksiä oli loppuunmyyty, yllätys yllätys, eikä välttämättä naispääosan takia....


      • puntarpää
        *.* kirjoitti:

        myös kakkosmiehityksen näytöksiä oli loppuunmyyty, yllätys yllätys, eikä välttämättä naispääosan takia....

        että siis kakkosmiehityksenkin esityksistä osa myi loppuun. No, se kertoo kahdesta asiasta: suomalaiset rakastavat Tsaikovskia ja Tsaikovskin tuotannosta suomalaiset rakastavat erityisesti Jevgeni Oneginia. Se kelpaa silloin heikommallakin miehityksellä, etenkin kun liput taisivat olla kakkosmiehityksen iltoina selvästi halvempiakin.


      • puntarpää
        *.* kirjoitti:

        myös kakkosmiehityksen näytöksiä oli loppuunmyyty, yllätys yllätys, eikä välttämättä naispääosan takia....

        että Oneginin ja Tsaikovskin suosio selittää kakkosmiehityksen vetovoimaa: kukaan tuskin haluamalla haluaa kuulemaan Sauli Tiilikaisen Jevgeniä sen paremmin kuin Satu Vihavaisen Tatjanaa, joten noina iltoina eivät vetonauloina kyllä esiintyjänimet toimineet.


      • Bonanzan mies
        viimeisestä esityksestä kirjoitti:

        kuulemma, ainakin Hesarissa niin kirjoitettiin. Siis, sikäli kuin KM saa esityksensä jonkinmoiseen kuosiin siihen mennessä. Myös koreografi-ohjaajan (T.Lindfors) toivottiin terävöittävän näkemystään.

        esityksestä olisi tarkoitus koostaa tallenne, kirjoitettiin Hesarissa. Mutta kun kokonaisuus on niin luokaton kuin on, niin eipä siinä paljon auta ollaanko kameran kanssa liikkeellä toiseksi ensimmäisessä vai toiseksi viimeisessä... Rivoa suomalaisen "fandomin" riistoa ja halvalla panemista. Mattilaa virtsaa suomalaisia ihailijoitaan linssiin harjoittelemalla täällä milloin milläkin puolentekoisella tai muuten niin kyseenalaisella ohjelmalla, ettei sillä ehtaa maailmalla nousta lavoille. Niinhän se oli avuttoman Toscansakin kanssa: Kansallisessa käytiin vähän treenaamassa, josko sitä maailmallakin kehtaisi roolin vetäistä. Täällä väki tulveksi antamaan standing ovationit "diivan" surkealle harjoittelulle lavalla. Silloinhan myös nähtiin, miten kuuluisa tyylitajun pettäminen ja ongelmat äänen puhtauden kanssa olivat mattilan Tosca-shown keskeisiä piirteitä. Muistatte varmaan "diivan" reaktiot asiallisiin kritiikkeihin. Perniön "diivaa" sitten saa hävetä!
        Ja tästä kaikesta puolivillaisesta bisnesmattila ottaa isot rahat. Sääli, että suomalaiset antoivat vielä tämänkin kerran itseään huijata.


      • amu
        --- kirjoitti:

        Ne Oneginin esitykset, joissa oli loistomiehitys Suovanen-Isokoski-Silvasti, olivat loppuunmyytyjä. Kakkosmiehityksen esitykset eivät olleet.

        http://www.taloussanomat.fi/urheilu-ja-vapaa-aika/2006/11/27/Spektaakkeli vet%E4%E4 oopperaan/200621824/108

        27.11.2006 mennessä lipuista oli myyty taikka varattu vasta 80%, loppuunmyyty ensi-ilta mukaanlukien. Ensi-ilta oli ollut jo 24.11.2006.

        Eli taas täällä valehtelee suvereenisti samat naamat. Toivottavasti muutkin lukijat tajuaa että täällä on paraikaa käynnissä täydellisen valheellinen lestadiolaisnäytelmä.


      • amu
        *.* kirjoitti:

        myös kakkosmiehityksen näytöksiä oli loppuunmyyty, yllätys yllätys, eikä välttämättä naispääosan takia....

        http://www.taloussanomat.fi/urheilu-ja-vapaa-aika/2006/11/27/Spektaakkeli vet%E4%E4 oopperaan/200621824/108

        27.11.2006 mennessä lipuista oli myyty taikka varattu vasta 80%, loppuunmyyty ensi-ilta mukaanlukien. Ensi-ilta oli ollut jo 24.11.2006.

        Eli taas täällä valehtelee suvereenisti samat naamat. Toivottavasti muutkin lukijat tajuaa että täällä on paraikaa käynnissä täydellisen valheellinen lestadiolaisnäytelmä.


      • amu
        isokoskeloinen kirjoitti:

        Onko taiteilijan omaa syytä, jos suomalaiset musiikin "ystävät" eivät ymmärrä hyvän päälle, ja jättävät ostamatta pääsylippunsa k.o. taiteilijan esiintymisiin? Jotakin toista esiintyjää sen sijaan rynnätään katsomaan (nimenomaan katsomaan) ja kuulemaan vain, koska se on trendikästä ja suo itse kullekin tilaisuuden näyttäytyä 'piireissä'. Ja miksi suomalaisen taiteilijan arvoa mitataan vain ja ainoastaan sillä, miten paljon tai vähän hän pääsee esiin maailman suurissa oopperataloissa? Kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt ja huomannut, että Isokoskella on työtä tarpeeksi ja että se myös kantaa hedelmää. Jos hän on joutunut jotakuta maailmanluokan tähteä yhtäkkiseltään paikkaamaan, niin voiko suorituksesta ihan sataprosenttista odottaakaan.
        Tietenkin nyt joku teistä asiantuntijoista sanoo, että hommansa osaavan laulajan on osattava rooli kuin rooli, mutta ihmisiähän hekin kai vain ovat, eivät kaikkivoipia koneita.

        "Jotakin toista esiintyjää sen sijaan rynnätään katsomaan (nimenomaan katsomaan) ja kuulemaan vain, koska se on trendikästä"

        Yritä hyväksyä että meitä jotka Suomessakin pidämme Karita Mattilaa parempana laulajana ja esiintyjänä, on selkeä enemmistö.

        Jos et totuutta halua kunnioittaa, se asia kannattaa hyväksyä oman mielenrauhasi takia.

        Mitään mulla ainakaan ei ole Isokoskea vastaan, mutta en vain innostu siitä levyllä tai sen esityksissä. Olen pahoillani (jos sitä tunnetta tarvitset).


      • *.*
        puntarpää kirjoitti:

        että Oneginin ja Tsaikovskin suosio selittää kakkosmiehityksen vetovoimaa: kukaan tuskin haluamalla haluaa kuulemaan Sauli Tiilikaisen Jevgeniä sen paremmin kuin Satu Vihavaisen Tatjanaa, joten noina iltoina eivät vetonauloina kyllä esiintyjänimet toimineet.

        että kaikki tulevat kuuntelemaan "Tatjanaa" tai "Oneginia".....

        Joku siellä oli Lenskinäkin, tosin ei "ykkösmiehityksessä", mutta silti täysille katsomoille.

        Do the math....


      • tosissaan laula
        Bonanzan mies kirjoitti:

        esityksestä olisi tarkoitus koostaa tallenne, kirjoitettiin Hesarissa. Mutta kun kokonaisuus on niin luokaton kuin on, niin eipä siinä paljon auta ollaanko kameran kanssa liikkeellä toiseksi ensimmäisessä vai toiseksi viimeisessä... Rivoa suomalaisen "fandomin" riistoa ja halvalla panemista. Mattilaa virtsaa suomalaisia ihailijoitaan linssiin harjoittelemalla täällä milloin milläkin puolentekoisella tai muuten niin kyseenalaisella ohjelmalla, ettei sillä ehtaa maailmalla nousta lavoille. Niinhän se oli avuttoman Toscansakin kanssa: Kansallisessa käytiin vähän treenaamassa, josko sitä maailmallakin kehtaisi roolin vetäistä. Täällä väki tulveksi antamaan standing ovationit "diivan" surkealle harjoittelulle lavalla. Silloinhan myös nähtiin, miten kuuluisa tyylitajun pettäminen ja ongelmat äänen puhtauden kanssa olivat mattilan Tosca-shown keskeisiä piirteitä. Muistatte varmaan "diivan" reaktiot asiallisiin kritiikkeihin. Perniön "diivaa" sitten saa hävetä!
        Ja tästä kaikesta puolivillaisesta bisnesmattila ottaa isot rahat. Sääli, että suomalaiset antoivat vielä tämänkin kerran itseään huijata.

        Kylmä fakta on, että kukaan suuri tähti ei laula Suomessa tosissaan. Kukaan ei ota tosissaan Suomea. Suomi on kaukainen, pieni, köyhä, ahne, ahdasmielinen ja tyylitajuton maa, jonka väestö asuu ahtaasti tasakattoisissa elementtitaloissa. Täällä vain treenataan isolla rahalla ja haistatetaan paskat koko maalle ja sen idioottimaiselle ja rikoksilla rikastuneelle "eliitille".


      • juupajoelta
        amu kirjoitti:

        http://www.taloussanomat.fi/urheilu-ja-vapaa-aika/2006/11/27/Spektaakkeli vet%E4%E4 oopperaan/200621824/108

        27.11.2006 mennessä lipuista oli myyty taikka varattu vasta 80%, loppuunmyyty ensi-ilta mukaanlukien. Ensi-ilta oli ollut jo 24.11.2006.

        Eli taas täällä valehtelee suvereenisti samat naamat. Toivottavasti muutkin lukijat tajuaa että täällä on paraikaa käynnissä täydellisen valheellinen lestadiolaisnäytelmä.

        lippujen loppuunmyynti mielestäsi kuvastaa? Suomalainen musiikkiyleisö on sivistymätöntä ja halutonta kokeilemaan uutta ja he ostavat lippunsa sen mukaan mitä lehdissä sanotaan. Jos maahan tuodaan joku maailmankuulu kapellimestari, kaikki ryntäävät ostamaan lippuja. Arvaa vaan, ymmärtävätkö he mitään eroa Sibiksessä juuri opintonsa aloittaneen ja tuon maailmankuulun kapellimestarin johtotavan välillä. Ymmärtäminen vaatisi useiden eri kapellimestarien levytysten kuuntelemista ja orkesteripartituurin tarkkaa opiskelua. Vasta partituuria opiskelemalla näkee, mitä säveltäjä on halunnut sanoa, jolloin voi verrata sitä kapellimestarin tulkintaan ja tehdä eri kapellimestarien välillä vertailuja. Tämä yhtenä esimerkkinä, toki hyvällä kapellimestarilla on mm. oltavaa karismaa ja psykologista silmää suhteessa johtamaansa orkesteriin jotta hän saisi soittajat innostumaan.
        Sama koskee laulajia, liput ostetaan sinne mikä on kuuluisinta syystä tai toisesta, ei siksi, että kyseessä olisi upea muusikko. Tämän tulkinnan osoittaa todeksi mm. Nylundin vähäinen yleisö. Itse olin kerran Finlandiatalossa kuuntelemassa Barbara Bonnieta, joka sentään on maailmallakin tunnettu ja paikalla oli kourallinen yleisöä. Että sellaista meillä täällä on, toimintaa ja fanaattisuutta ilman aivoja ja kykyä krittiikkiin ja musiikin ymmärrykseen.


      • isokoskeloinen
        amu kirjoitti:

        "Jotakin toista esiintyjää sen sijaan rynnätään katsomaan (nimenomaan katsomaan) ja kuulemaan vain, koska se on trendikästä"

        Yritä hyväksyä että meitä jotka Suomessakin pidämme Karita Mattilaa parempana laulajana ja esiintyjänä, on selkeä enemmistö.

        Jos et totuutta halua kunnioittaa, se asia kannattaa hyväksyä oman mielenrauhasi takia.

        Mitään mulla ainakaan ei ole Isokoskea vastaan, mutta en vain innostu siitä levyllä tai sen esityksissä. Olen pahoillani (jos sitä tunnetta tarvitset).

        En ottanut yhtään kantaa siihen, tykkäävätkö jotkut enemmän Mattilasta vai Isokoskesta. Sinä se et nää metsää puilta, ajatuksesi kulkee aina ja ikuisesti tuota samaa rataa, rataa, rataa...Miten olisi, jos voisit itse hyväksyä sen tosiasian, että läheskään kaikki Suomessa eivät pidä Mattilasta ollenkaan. Ei minullakaan ole mitään häntä vastaan sinänsä, mutta en vain innostu hänestä levyillä enkä livenä. Että hyväksy nyt tämä oman mielenrauhasi takia.


      • Mr Remoulade
        amu kirjoitti:

        http://www.taloussanomat.fi/urheilu-ja-vapaa-aika/2006/11/27/Spektaakkeli vet%E4%E4 oopperaan/200621824/108

        27.11.2006 mennessä lipuista oli myyty taikka varattu vasta 80%, loppuunmyyty ensi-ilta mukaanlukien. Ensi-ilta oli ollut jo 24.11.2006.

        Eli taas täällä valehtelee suvereenisti samat naamat. Toivottavasti muutkin lukijat tajuaa että täällä on paraikaa käynnissä täydellisen valheellinen lestadiolaisnäytelmä.

        etkö ymmärrä, että tuossa ovat mukana sekä huippumiehityksen 8 esitystä, jotka myivät loppuun, sekä toisen miehityksen esitykset, joista enemmistö ei myynyt loppuun. 80% koski kaikkia esityksiä, jolloin kakkosmiehityksen illat vaikuttivat keskiarvoon.


      • Mr Remoulade
        tosissaan laula kirjoitti:

        Kylmä fakta on, että kukaan suuri tähti ei laula Suomessa tosissaan. Kukaan ei ota tosissaan Suomea. Suomi on kaukainen, pieni, köyhä, ahne, ahdasmielinen ja tyylitajuton maa, jonka väestö asuu ahtaasti tasakattoisissa elementtitaloissa. Täällä vain treenataan isolla rahalla ja haistatetaan paskat koko maalle ja sen idioottimaiselle ja rikoksilla rikastuneelle "eliitille".

        laulajat laulavat täälläkin yleisöään kunnioittaen, tämäm voin kokemuksesta todistaa. Karita Mattila vain ei valitettavasti heihin kuulu, muínkä hän osoittaa jatkuvasti omalla käytöksellään. Katsotaanpa, kauanko se vielä on faneille ripulin paikka, kun mattila ilmoittaa tulevansa kiekaisemaan jotakin puolivillaista kiskurihintaan ja myymään dvdeitään.


      • amu
        Mr Remoulade kirjoitti:

        etkö ymmärrä, että tuossa ovat mukana sekä huippumiehityksen 8 esitystä, jotka myivät loppuun, sekä toisen miehityksen esitykset, joista enemmistö ei myynyt loppuun. 80% koski kaikkia esityksiä, jolloin kakkosmiehityksen illat vaikuttivat keskiarvoon.

        Jutussa kirjoitetaan 27.11 seuraavaa:

        "Mukaanlukien loppuunmyyty ensi-ilta" (joka oli ollut jo 24.11.)

        Se TIETENKIN tarkoittaa että 27.11 muut näytökset eivät vielä olleet loppuunmyytyjä eli lippuja sai! (Niinkuin niitä saikin)

        Etkö hallitse suomenkieltä?


      • amu
        isokoskeloinen kirjoitti:

        En ottanut yhtään kantaa siihen, tykkäävätkö jotkut enemmän Mattilasta vai Isokoskesta. Sinä se et nää metsää puilta, ajatuksesi kulkee aina ja ikuisesti tuota samaa rataa, rataa, rataa...Miten olisi, jos voisit itse hyväksyä sen tosiasian, että läheskään kaikki Suomessa eivät pidä Mattilasta ollenkaan. Ei minullakaan ole mitään häntä vastaan sinänsä, mutta en vain innostu hänestä levyillä enkä livenä. Että hyväksy nyt tämä oman mielenrauhasi takia.

        Yritä nyt peelo jo tajuta että ratkaisevaa oli ettei Isokosken vertaaminen KEHEN TAHANSA muuhun laulajaan tee siitä parempaa kuin se on!

        Oli se sitten Mattila, Gheorghiu, Hampson tai kuka muu tahansa, niin kyllä ne ihmiset menevät sitä artistia ihan oikeasti kuuntelemaan ja sen laulusta nauttimaan eikä sinne mennä VAIN näyttäytymään tai olemaan trendikkäitä kuten kateellisena yritit selitellä vastineessasi.

        Tätä samaa olen täällä jo hokenut väsymiseen asti mutta ei mene jakeluun.


      • *.*
        amu kirjoitti:

        Jutussa kirjoitetaan 27.11 seuraavaa:

        "Mukaanlukien loppuunmyyty ensi-ilta" (joka oli ollut jo 24.11.)

        Se TIETENKIN tarkoittaa että 27.11 muut näytökset eivät vielä olleet loppuunmyytyjä eli lippuja sai! (Niinkuin niitä saikin)

        Etkö hallitse suomenkieltä?

        ...että kaikki tulevat kuuntelemaan sopraanoita?

        Oletko koskaan kuullut tenoria? Ehkä et?

        Jotkut tulevat kuuntelemaan muutakin kuin "tähtisopraanoita", valitettavasti.


      • amu
        *.* kirjoitti:

        ...että kaikki tulevat kuuntelemaan sopraanoita?

        Oletko koskaan kuullut tenoria? Ehkä et?

        Jotkut tulevat kuuntelemaan muutakin kuin "tähtisopraanoita", valitettavasti.

        Luulen että ensi-ilta oli loppuunmyyty juuri Silvastin takia. ;-)

        (Annoit loistavan tilaisuuden lohkaista)

        Kyllä mä kuuntelen myös tenoreita (aina kun on pakko ;-) mutta enemmän tykkään naisäänistä.


      • isokoskeloinen
        amu kirjoitti:

        Yritä nyt peelo jo tajuta että ratkaisevaa oli ettei Isokosken vertaaminen KEHEN TAHANSA muuhun laulajaan tee siitä parempaa kuin se on!

        Oli se sitten Mattila, Gheorghiu, Hampson tai kuka muu tahansa, niin kyllä ne ihmiset menevät sitä artistia ihan oikeasti kuuntelemaan ja sen laulusta nauttimaan eikä sinne mennä VAIN näyttäytymään tai olemaan trendikkäitä kuten kateellisena yritit selitellä vastineessasi.

        Tätä samaa olen täällä jo hokenut väsymiseen asti mutta ei mene jakeluun.

        Sanoinko minä, että kehen tahansa verrattuna Isokoski on parempi? Voisitko ystävällisesti osoittaa sen kohdan kirjoituksessani? Minusta Isokoski vain yksinkertaisesti on hyvä. Ja satavarma olen siitä, että kaikki jotka oopperalipun lunastavat, eivät suinkaan mene sinne vain rakkaudesta musiikkiin tai kuuluisan artistin takia!
        Enpä ole kenellekään siitä kateellinen, koska itse menen Oopperaan täysin musiikin ja esityksen takia.
        Lokakuussa seuraavan kerran, jos Luoja suo.


      • ----
        amu kirjoitti:

        Luulen että ensi-ilta oli loppuunmyyty juuri Silvastin takia. ;-)

        (Annoit loistavan tilaisuuden lohkaista)

        Kyllä mä kuuntelen myös tenoreita (aina kun on pakko ;-) mutta enemmän tykkään naisäänistä.

        että loppuunmyynnin takasi Dynamic Duo Suovanen Silvasti!


      • *.*
        ---- kirjoitti:

        että loppuunmyynnin takasi Dynamic Duo Suovanen Silvasti!

        ja minäpä tiedän, että kummatkaan eivät olleet nk. "kakkosmiehityksessä", toisin sanoen, miksi kakkosmiehitys kuitenkin myi hyvin?


      • Bamse
        ---- kirjoitti:

        että loppuunmyynnin takasi Dynamic Duo Suovanen Silvasti!

        vetonauloja siis olivat he. Kakkosmiehitys veti, koska suomalaiset rakastavat Tshaikovskin patetiaa ja venäläistä kaihoa. Myös Kansallisoopperan Patarouva möi erittäin hyvin ja onkin hieno produktio.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensi kesänä

      Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

      Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

      Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

      Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

      Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

      Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

      himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

      Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

      En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

      puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82
      1179
    Aihe