SEKSIKÄS pikkusisko.

Aah!

Onko kellään tätä ongelmaa? Vaimoni on harmaahiirulainen, joka on jo alkanut rupsahtaakin 30-vuotiaana. Hänellä on neljä vuotta nuorempi pikkusisko, joka on näyttävä, tiukkavartaloinen ja sporttinen. Aina, kun tämä sinkkupimu tulee meille kylään, me molemmat tunnemme eläimellistä vetovoimaa toisiimme. Tästä on joskus keskusteltukin, puhelimessa. Välissämme on vain vihkisormus ja harmaahiiri.

56

27115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaahiiri..

Turhaan tuhlaat elämääsi harmaahiireen ja voit hyvin antaa harmaahiirellekin tilaisuuden olla onnellinen kunnon miehen kanssa. Jätä harmaahiiri ja käy panemassa sinkkusiskoa..tuskin se kauaa kestää, mutta ilo se on pienikin ilo.

• ääliö!

menit alunperinkään yhteen naisen kanssa, jota pidät harmaahiirulaisena. Vitun idiootti! Nyt nainen joutuu kärsimään siitä, että sinä olet tuollainen kusipää. Kannattais vähän miettiä.

• terve532

No luuletko sinä vittu että sillon ku o menty kymmene vuotta sitte vittu naimisii et on tiietty et miltä se näyttää kymmenen vuoden päästä. Vittu sinä se täälä oot se kusipää vittu miettisit ennekö kirjotat tollasta P A S K A A A !!

• näppärähkö

provo.

• PIKKUVELI.

Aaah, mäkin tunnen sua kohtaan eläimellistä vetovoimaa, isosiskon mies.

• sisko.........

Olen vuoden nuorempi siskoani ja paljon vetävämpi näöltä... miksi kuitenki hän menee ensimmäisen parhaan luo?

• Jippijaijei!

Eiks siskon kans naimisiin meno oo ruku... kuru.. sukuu.. sutkaus?

• ilmaista itseäsi?

Tarkoitit varmaan sukurutsaus, vai? Miksi sitä ei voi suoraan sanoa, perkele!

• *säikähdys*

Juttusi on kuin pahimmasta painajaisestani. Osui niin arkaan paikkaan. Olet sika mieheksi! Oikea karju! Onneksi et ole minun mieheni, ja onneksi olen kaukana harmaasta hiirulaisesta.

• anti-mouse.

Kuinka monen kilsan päässä olet harmaasta hiirulaisesta...?

• äijänrutjake

puikota sitä pikkusiskoo vaan senkun kerkiit heheh
      Minäkin tein niin niin kuin akka alkoi käydä
      " tytttöjen kanssa" kaljalla tai " ihan vaan liikunnan takia" tansseissa.
      Muutaman viikon kattoin menoa ja sitten aloin puikottamaan sen nuorempaa systeriä, p*n hauskaa oli ja erokin tuli mutta olisi tullut jokatapauksessa niin miksei erois hauskasti sitten :-D

• muista

vetää kummituppi munan päälle

• hehee.

No sinähän olet varsinainen Dr. Phil...!;)

• gfagsgssg

Turha tälläsiin vastata kun huomaa heti että jotkut 10v kakarat piloillaan heittäny tollasta sontaa tänne..

• pikkusisko75

se pikkusisko tietää olevansa paremmannäköinen ja kaikessa parempi siskoonsa eli vaimoosi verrattuna.

Miksi annat hänelle sitä mitä juuri pikkusisko haluaa???hän haluaa ihailua ja olla parempi kuin siskonsa.

Tiedän kokemuksesta.

Mitä sitten kun olet tyhmä ja jätät vaimosi??? luuletko että teidän suhde kantaisi???ei kantaisi pidemmän päälle.

Jos vaimosi on sinusta harmaa hiiri miksi et eroa....jo nyt.

sä vain pahennat tilannetta ja katkaiset perhesuhteet, onko se hyvä?ei minusta.

Niinhän se on että miehet ajattelee vain alapäällään ei järjellä.

Sisko luultavasti kärsii tai on kärsinyt alemmuudesta joskus tai hän on saanut eniten aina huomiota, ja saa hän sitä nytkin sinulta.

Kivahan tuollaista idiootti ukkomiestä on kiusata jos on noin helppo nakki.

• toki

tämä vaimollesi. Voit vaikka tulostaa juuri tämän tekstin, niin saatat päästä vihkisormuksesta. Se olisi reilua vaimoasi kohtaan.

• ............

Olet pinnallinen!

• !!!

No jätä se kerran pidät sitä rupsahtaneena harmaahiirenä että saat käydä vapaasti naimassa sitä sen pikkusysteriä niin eiköhän sitten helpota.
      Hyvin törkeetä tollanen on et alunperinkään oot sitoutunu ihmisen kans jota pidät harmaahiirenä.
      Sä vaan kiusaat sitä ja aiheutat sille tuskaa.

• !!!

xD xD xD

• eräs vaimo

kerro toki vaimolles mitä ajattelet niin se sais oikean syyn ottaa susta eron ja vois etsiä itelleen miehen mitä sä et näköjään ole

• Samma här
        eräs vaimo kirjoitti:

kerro toki vaimolles mitä ajattelet niin se sais oikean syyn ottaa susta eron ja vois etsiä itelleen miehen mitä sä et näköjään ole

NIIN! Tuollaista miestä ei vaimosi takuulla ansaitse!

• Nettikatti

Ole varovainen, ettei sinua sekoiteta lieroon ja työnnetä ongenkoukkuun.

Mutta tosissaan: Noille ajatuksille on paras pistää stoppi ja heti. Sen teet, jos sinussa on miestä.

Toisten vilkuileminen on yksi juttu, mutta kumppanin läheisten vilkuileminen sillä silmällä on toinen juttu. Siinä jos ryhtyy toimimaan, syntyy todella rumaa jälkeä. Sellaiseen syyllistyneelle pitäisi häkin heilahtaa. No, onhan sitä rangaistusta siinäkin, että joutuu viettämään loppuelämän itsensä kaltaisen kusipään kanssa.

• ja taashan

Hyö ovat vastailleet jonkin pervoilijan provoon,
        no pyyhkikää pois tuollaiset jutut tältä palstalta.

• Jos helvettiä kaipaa
        ja taashan kirjoitti:

Hyö ovat vastailleet jonkin pervoilijan provoon,
        no pyyhkikää pois tuollaiset jutut tältä palstalta.

Olen nähnyt hyvin läheltä miten 40 vuotta sitten tehdyt temput pitävät mukavasti kuin
        kirouksen vallassa tekijöitään. Asioita ei osata
        selvittää ja kaikesta riidellään perheiden kesken. Syyllisyys painaa, mutta syyllisyys
        nähdään vain toisessa, kun vanhuus ja tuo oman
        lisänsä tunnemaailmaan.

• Sofia-

Vitun aasi, sun aivoja ei ainakaan oo järellä pilattu!

• seksikäs pikkusisko

Ensinnäkin, mielestäni harhapolut eivät houkuta mikäli suhde toimii. Mikään suhde ei taas toimi, ellei sen eteen tee molemmat töitä.
      Ja yleensä sitä on vikaa niin savessa kuin valajassakin. Ja monesti se naapurin nurmi on vihreämpi kuin oma, mutta samasta ruohosta siinä kuitenkin kyse on ;)

Jokaisessa liitossa taas on niitä ylä- ja alamäkiä, välillä sitä miettii mitä toisessa on nähnyt, sitten joku aamu sitä herää, ja muistaa esim ne silmät, joiden ilmeeseen rakastui, huomaa, että ryppyjen takana ne on edelleen olemassa.
      Niin ja kauneus on katsojan silmissä.
      Mutta, silti...mikä kukaan on toista moralisomaan, jokainen asettaa iteselleen elämänarvonsa (oli se sitten hoidettu kroppa kumppanilla tai sisäinen kauneus mitä arvostaa), ja tekee sen minkä parhaaksi näkee, lopusta elämä huolehtii..
      jokainen meistä vanhenee tavallaan, toisia aika käsittelee silkkihanskoin, toisia taas juuriharjalla :( ja jokainen huoletii itsestään omalla tavallaan...
      mutta ei minun sitä pitänyt kommentoida,vaan sitä, että mulla tuo tilanne on pikkasen päinvastoin.
      Luoja on suonut pitkän ja timmin kropan, ja babyfase- kasvot,tykkään pitää vaatteita, mitkä korostaa kropan parhaita puolia (pitkiä sääriä, hoikkaa olemusta).
      Mun siskon ex-miehen kanssa oli sellainen ongelma, että hän olisi halunnut minut sänkyynsä (Minä en häntä!). Sisko ei sitä kuitenkaan uskonut, enkä tiennyt miten siihen lähentelevään käytökseen olisi suhtautunut. Tunsin olevani puun ja kuoren välissä.
      Nyt on käynyt niin, että siskon nykyinen mies on samanlainen, jopa pahempi. Kourii ja kähmii ja on sanonut suoraan haluavansa sänkyyn kanssani,mutta että on este...siskoni, minun miestä hän ei edes pidä esteenä!
      samaa on alkanut tekemään lapsuuden kaverini mies, lapseni kummi! Käy päälle kuin ilmaisjakelutavaraan, soittelee öisin seksistisiä puheluita ym...
      oikeasti, en tiedä mitä tekisin, en tiedä ovatko miehet tosissaan ym...tunnen loukkaavani jos en ole ns leikissä ja flirtissä mukana sekä miestä että hänen kumppaniaan, ja kumppani taas syyttä minua hänen miehensä yrittämisestä (eihän se koskaan ole sen miehen vika)
      mutta, sen voin sanoa, että tavallisesta kolmiodraamasta sukulaisuus tekee vielä keljumman. Teet niin tai näin, niin varmasi loukkaat jotakuta! Niinhän se on, kun toiseen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää...
      siksi ehdotankin miettimään vielä ennen tulella leikkimistä (sillä sitä se on, mikäli päädytte kauniit ja rohkeat ratkaisuun).
      Mieti vaikka mitä kummassakin naisessa näet, listaa liittosi hyvät (ja vaimosi myös) puolet paperille ja toiselle puolelle ne liiton huonot.
      Mieti halutatko vain vaihtelua arjen harmauteen, vai vakavammin tätä toista, mitä siitä seuraisi jos vaihtaisit kumppania. Olisitko onnelisempi, arki astuu kaikkiin suhteisiin enemmin tai myöhemmin...
      itse ajattelen, että entinen juttu kannattaa viedä loppuun, ennen uuteen hyppäämistä, sillä ne samat ongelmat kulkee kyllä mukana (toista ei voi muuttaa, itseään kyllä). Ja joskus jotkut asiat kannattaa jättää ennen alkua, kauniiksi muistoksi, sama se missä ruokahalunsa hankkii, kunhan syö omalta lautaselta ;)

• sacro.sanct

Surullista miten rumasti ihmiset voivat puhua omasta puolisostaan. Puolisosta jonka joskus ovat valinneet ja jota joskus ovat todellisuudessa rakastaneet.

Puhumattakaan sisaresta, joka noin rumasti sumplii selän takana. Tunteita voi olla, muttei niitä aina tarvitse sanoiksi pukea ja niitä lähteä tavoittelemaan. Jotkut näkymättömät rajat ei ole tarkoitettu yliastuttviksi.

Tämä tässä nyky-yhteiskunnassa pännii mua tosi paljon. Ääretön itsekkyys ja oman onnen tavoittelu niin, että odotetaan jonkun muun tuovan sen onnellisuuden. Että sitä omaa onnea ei tarvitsisi vahingossakaan itse yrittää pitää pystyssä harjoittamalla edes hiukkaa itsekuria tai lisäämällä itsetuntemustaan ja yrittämällä selvittää itse, omassa rauhassaan ongelmansa. Jokin treenattu kroppahan se autuuden tuo niin sata-varmasti. Jos on kaunis tai laiha, niin on pakko olla rakastettavakin... Se kauneus kun ei tietenkään koskaan lakastu -avokkia aina säännöllisesti vaihtamalla.

Kyllä taas löytyi aloittaneesta sellainen ihmislapsi, ettei ansaitsis kenenkään rakkautta vaikka nyt ilkeästi sanonkin.

• aijaijai!

Aijaijaijaijaijaijaijaiajiajijfiajsifjsfjsdkfjlsdfjskdjfdkfjkakkkkkkkkkk......

AIJAI!

• vaimon nuorempi sisko

on aika vetävä pakkaus, ei sen puoleen on vaimokin. Oltiin tässä taannoin muutto puuhissa, muutettiin isompaan asuntoon ja vaimon nuorempi sisko, lähes 15v. nuorempi sisko parikymppinen avoliitossa elävä herkku oli auttamassa muutossa.
      Oli varmaan härnätäkseen laittanut päälle sellasta vähemmän muutto puuhiin sopivaa ja siinä sitä sitten ahellettiin kesäkuumalla tavaroiden kanssa.
      Tunnelma alko tiivistymään, kun pesuhuoneessa pakattiin kamoja kasaan ja siitähän se jatku koko illan, kun purettiin vielä kuormaa täällä.
      Tää herkkusisko käy meillä tasaseen ja aina on sähköä ilmassa!

• Avoliitossa 20v

Oon kepittänyt mun muijjan siskoa ja sen kahta kaveria(naisia)jo aikaa sitten ja paljaalla mutten välitä mitäs levittelevät revaansa mulle.

• se haittaa

,tarkoitan että jos sillälailla paljaalla, meneehän siinä tosin vähän karvat sekaisin...

• mullakinon

Mullakin on se "ongelma" että himoitsen vaimoni pikkusiskoa, noin 40v ihanaa naista...olen yrittänyt viestittää tunteitani hänelle, eikä hän suoraan niistä suuttunutkaan...kerran hankkiuduin erääseen tilanteeseen, jossa "vahingossa"jouduin erittäin läheiseen kosketuksiin hänen kanssaan, hän vain hymyili tietäväisen näköisenä...

• seksikkäin pikkusisko

tiedättekse mitä meillä kolmen kauniin sisaruksen parvessa on tehty tollaselle äijälle? erottu, dumpattu ja naurettu kimpassa takanapäin. jaksaa reppana vielä vongata, vonguttava sisko vain vaihtuu, mutta kas kummaa kun kenellekään ei kelpaa.

• Nimetön

Älä tuhlaa harmaahiirulaisen elämää!!! Ansaitsee paljon paremman miehen!!!!! Oot aika kusipää.

• iperutsegadon

Joo, munkin vaimon pikkusisko on niin maan vietävän vetävän näköinen ja sitä katselee mielellään aina kun sitä näkee. Oon myös huomannu, että kylläpä se alkaa oma rouva olla ikäisensä näköinen, eli pikkusen päälle kolmekymmentä.
      Mietin sitten kerran asian näin, eli irtaannuin roolistani aviomiehenä ja isänä ja tarkkailin siskoksia niinku ulkopuolisena, vähän kuin valintaa tekevänä ja päädyin siihen lopputulokseen että omani ottaisin edelleen!!

Mies kestää kyllä tekojensa seuraukset, pumppaa harmaaseen hiireesi vähän eloa!!

• Takkkutakiainen

Isoveljillä on velvollisuus siittää pikkusiskonsa! Son ainakin mun mielipide! :|

• ablabaaba
        Takkkutakiainen kirjoitti:

Isoveljillä on velvollisuus siittää pikkusiskonsa! Son ainakin mun mielipide! :|

HARMAA HIIRULAINEN, HEAD SHOT!!!!!!

• molig

No mikset jo pane sitä?Minä olen pannut vaimoni äitiä sen 3a siskoa,ja nyt viimeisenä poikapuoleni tuoretta vaimoa.Et mitä sillä väliä jos ero tulee niin mitäs siitä.

• nulikka :;D

kuules hyvä mies kauneus ei ole ikuista(ei huomioida madonnaa jolla on 10000 kiloa pakkelia naamas ja treenaa ankarast) jossaa vaihees se pikkusisko alkaa myös harmaantua,halusi tai ei, kohta siekin olet sellain vanhapieru Haa Haa 8D

• eheheheheh

Sinuna en olisi niin varma vetovoimastasi, rupsahat kuitenki pian :D
        Kattele sitä nuorempaa mutta se toinen on sun VAIMO - olisko kannattanu miettiä aiemmin vitun kusipää.
        Tollasia miehiä maailmaan ei enää kaivata - eikä tommosia siskoja. Jos mun sisko tekis mulle jotain tollasta niin se sais tuntea mun vihan nahoissaan loppuelämänsä ajan.
        Että ainahan sä voit koittaa mutta toivottavasti saat myös katua tuskallisesti loppu elämäs, heh :D

• Realy_:

Ajattele vähän mitä siitä seuraisi, haluatko että heille tulee huonot välit?
      Minusta silti sinun pitäisi jättää vaimosi ja odottaa niin kauan etä hän löytää itselleen jonkun silloin et särje hänen sydäntään, sillä sitten hän ei niinkään välittäisi sinusta enään.

• jo kokeillut

Mitä siinä kitiset, hörssi pois siskolikka jaloista kuleksimasta!!!

• Luulot pois

HAH!! Tässäpä samantapainen tilanne kuin meikäläisen elämässä. Tosin tilanteet on niin että sisareni mies on pihkassa minuun joka olen 4 v nuorempi sisartani. Hän iskee silmää ja flirttaa sekä hymyilee imelästi kun näkee minut. Oletko varma että vaimosi sisarella on tunteita sinua kohtaan? Nimittäin minulla ei ole ollut koskaan tunteita sisareni miestä kohtaan. Hän aloitti "vainoamiseni" jo yli 30 v sitten kun olin vasta 14 vuotias. Sanoi että jos olisin ollut vanhempi, hän olisi halunnut mieluummin alkaa seurustelun MINUN kanssani eikä siskoni. Tämä on tuskallista, hän toivoi saavansa minulta sähköpostiosoitteen, että voisi pitää minuun yhteyttä kun kuulemma ei voi olla ajattelematta minua päivittäin. Mutta kaadoin kylmää vettä niskaan, kerroin mitä tosiaan asioista ajattelen. Nytpä on ollut hiljaista!!!

• 676767

HYVÄ noin se pitää.

• Tippavaarat

OIetko katsonut peiliin kuinka paljon itse olet "rupsahtanut"? Nimittäin miehethän aina ajattelevat että vaimoa pitää vaihtaa tietyin välein nuorempaan kun edellinen rupsahtaa!! Mies vaan ei tule ajatelleeksi että ei sitä itsekään aina nuorena ja komeana pysytä! Siispä nyt matka peilin eteen. Samalla voit kysäistä itseltäsi miksi sinusta on tullut tuollainen ääliö!

• asdsadasdads

• Innnnnha

"Välissämme on vain vihkisormus ja harmaahiiri. "

Yrrrrjö. Ainoastaan 100% kusipää sanoo noin ihmisestä, jonka kanssa on IHAN ITSE mennyt joskus naimisiin.

Ja sitten vielä tää totaalinen säälittävyys. Halua olisi pettämiseen, mutta jmlauta kohde haetaan vaimon suvusta :D

Et taida käydä paljoa ulkona..........

• ajomies ei kiirehdi

kyl mää onn vetänyt myös siskoa oikeestaan pariakin sisar sarjaa, toisen meinasin saada kimpassa kylään mutta se vanhempi älähti, en päässyt 2 siskon väliin samaan aikaan mutta erikseen ajelin pois kuleksimasta, ehken pikkusiskot oli silleen kummassakin tapauksessa makeampia ehkä se ikä ja tiukkuus teki sen, ja se kin että ne teki mitä pyysi, olihan ne sillon jotakin 16-18v

• karjakko

Pane viel niitten äitiä, jos se on elossa

• jk

vai niin

• nuuurse

Miksi sitten alunperin menit naimisiin vaimosi kanssa?

• siskoo kiva kiskoo

Mulla on itselläin sexikäs pikkusisko jonka pöxyjä haistelen :)

• Pelimies6969

Ainoa ohje on, että käyt ihan rauhassa naimassa sitä vaimosi kiimaista pikkusiskoa. Katsot sitten miten homma etenee...

• ohjeistava tim.

OtaSekisäs PIKKUSISKO....???
      JOS se olis sun oma pikkusiskos, siinä olis jotain jännää, mutta mitä ihmeellistä siinä on, että äijä haluaa panna muijansa nuorempaa sisarta?
      Ei niin mitään!
      Niin että pane sä vaan kaikessa rauhassa ihan mitä muijaa haluat ja keneltä satut pilllua saamaan, mutta voisitko - ystävällisesti asiaa toivoen - lopettaa turhien asioiden ruikutuksen?
      Ota järki käteen, tai ota ainakin kyrrpä käteen ja masturboi.

• 676767

OLET törkeä

• 676767

MITÄ olet antanut vaimollesi, tai oikeastaan et mitään, kun nimittelet. ja himoitset siskoa, olet tosi ällö..
      jos vaimollasi olisi ehkä tilaisuus laittautua ,punaa huuliin ja tukka suoraksi. ja kepeät kengät, ehkä et kestäisi sitä etes ajatuksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5890
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      4885
    3. 254
      3100
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2041
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      165
      1722
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      188
      1614
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1313
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      220
      1292
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      96
      1200
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      60
      1157
    Aihe