Naturdiet

hullua!

Ei ole kyllä mitään järkeä tuossa Naturdietissä! Kaikki "ateriankorvikkeet" ovat makeita, suklaapatukan tai pirtelön korvikkeita. Selvästikin siis halutaan vain, että makeanhimo säilyisi, tuotteilla laihtuisi vähän ja samantien sitten lihoisi uudelleen -> aloitetaan uusi naturdiet-kuuri.

Silkkaa huijausta, humpuukia ja rahastusta!

2

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Naturdiettaaja

Nyt olet kyllä väärässä, ystävä hyvä. Pääsin naturdietillä tavoitteeseeni ja ylsin pidemmällekkin ! Laihduin 15 kg ja kilot ovat pysyneet yli vuoden poissa . Nykyään syön ja liikun normaalisti, sekä annan itselleni luvan herkutella joskus. Joskin totta, että naturdietin makuun saattaa kyllästyä nopeasti. Mutta jos jaksat pysyä kuurilla tiukasti ja liikkua dietillä olleessasi vähintään 30 min päivässä, uskon että kuka tahansa voi onnistuia naturdietillä !

Olen myös kuullut huonoja kokemuksia ihmisiltä, jotka ovat heti painoa pudotettuaan tuudittautuneet ihannepainoonsa, ja alkaneet mässätä niin että kilot ovat tulleet muutamassa viikossa takaisin. Dietin jälkeen liikuntaa kannaattaa lisätä, ja aloittaa uusi, terveellinen elämäntapa. Eikä herkutteluakaan sovi unohtaa. kilo tai kaksi saattaa tulla takaisin dietin päätyttyä, mutta se on täysin normaalia, eikä siitä kannata alkaa panikoimaan.

Tuote ei ole humpuukia, toisin kuin markkinoiden laihdutuspillerit yms. muut tuotteet, jotka eivät minulla, eivätkä ystävillänikään toimineet, vaikka muutimme ruokailutapojamme ja lisäsimme liikuntaa. Ei kannata päteä, jos et ole kokeillut.

Ex-laihduttaja on puhunut. Hyvää kevättä ja onnistuneita diettejä kaikille ! :)

• 40v

Ex-Naturdiettaaja! Kerroin tuossa aloittamassa keskustelussa tilanteestani, eli haluaisin pudottaa muutaman kilon ja toki kiinteytyä. Ylipainoinen en varsinaisesti ole.

Jotenkin olen ennakkoluuloinen ateriankorvikkeita kohtaan, mutta halu kokeilla on kasvanut. Ajatus olisi että saisin pois reilut 5kiloa ja sitten taas voisin jatkaa nykyisellä linjallani. Liikun ja syön nyt niin että tuskin pääsisin lihomaan takaisin niitä muutamaa kiloa. Tällä tavalla ne kilot ovat vaan liimautuneet kiinni!!

Kuureja on monenlaisia, maailma pullollaan. Olisin kiitollinen jos kertoisit (ja mielellään muutkin kokemusta omaavat) miten se sinulla sujui. Liikuitko samalla, miten jaksoit? Kuinka pian voisi saada pois 5-7 kiloa tälläinen suht normipainoinen? Ja lähteekö silloin vain läskiä vai onko vaarassa että lähtee lihastakin? Olen nimittäin vuosia sitten laihduttanut ja olin sen jälkeen ihan liina ruipelon näköinen, koska vähäiset lihaksetkin kuihtuivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      186
      4375
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4261
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      62
      2340
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2281
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2194
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1487
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1278
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe