Elvis musaa(vuoden 2005 tv-leffa)

ageofaquarius

Mikäköhän sen kappaleen nimi on mikä soi siinä ihan viimisenä siin leffalla? sellanen hitaampi kappale..

5

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli leffassa

Missä leffassa? Taas niin epämääräinen viesti ettei tuosta ota mitään selvää.

• siiiiiis:

siis siinä vuonna 2005 ilmestyneessä tv leffassa mikä saikin sitten suuren suosion. kertoo elviksen nuoruudesta ihan sinne huonommille päiville asti. miten tuo alkuviesti oli epäselvä?

• jfelkjp
        siiiiiis: kirjoitti:

siis siinä vuonna 2005 ilmestyneessä tv leffassa mikä saikin sitten suuren suosion. kertoo elviksen nuoruudesta ihan sinne huonommille päiville asti. miten tuo alkuviesti oli epäselvä?

Vuonna 2005 on tehty vaikka kuinka monta tv-leffaa. Et missään kohtaa maininnut, että kyse on Elviksen tarinasta. "Elvis musaa" ei vielä kerro sitä, että elokuva kertoi Elviksen elämästä. Helpottais myös, jos olis leffan nimi olemassa, mutta ilmeisestikään et sitä tiedä.

• etkö tajunnut
        jfelkjp kirjoitti:

Vuonna 2005 on tehty vaikka kuinka monta tv-leffaa. Et missään kohtaa maininnut, että kyse on Elviksen tarinasta. "Elvis musaa" ei vielä kerro sitä, että elokuva kertoi Elviksen elämästä. Helpottais myös, jos olis leffan nimi olemassa, mutta ilmeisestikään et sitä tiedä.

leffan nimi on ELVIS!

http://www.imdb.com/title/tt0437714/

• lijego
        etkö tajunnut kirjoitti:

leffan nimi on ELVIS!

http://www.imdb.com/title/tt0437714/

Ei ole nimittäin ainoa Elviksestä kertova Tv-leffa vuodelta 2005. Siksi pitää tietää mistä leffasta on kyse ennen kuin alkaa ehdotella biisejä. Samaisesta linkistä löytyy myös linkki eteenpäin kappaleisiin, jotka ovat elokuvassa soineet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe