PUNK BÄNDIT!!

.,.,.,.,.,.,.,,.,,.

Mitä punk bändejä on olemassa/on ollut? sex pistolsin jo tiiän, ja se EI saa olla mittään nyky "punkkia"!! Vaan aitoo ja oikeeta! Ja se on ihan sama onko se suosittuu vai ei!

Ja vielä yks kysymys: Saisko mistään ostettuu sex pistolssin levyjä? (Tai muitten sen kaltaisten) Täällä ei oo sitten mittään levykauppoja!

kiitos jo etukätteen vastauksista!

10

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wikipediasta löytyy aika kattava otos punk-bändeistä!

      Joitain omia suosikkejani - Pistolsien lisäksi - Esim. Ramones, Dead Kennedys, Black Flag, Husker Du, Bad Brains, Minos Threat, Youth Of Today, Misfits, NOFX, SNFU, Rancid, Kollaa Kestää, Pelle Miljoona, LAMA, Aivolävistys, Buzzcocks, Joy Division (ei ehkä ihan punkkia, vaikka punk-bändinä aloittikin), Clash - menivät vittu myymään itsensä!:(, Sham69, Extreme noise Terror (vanha), Conflict, Crass, Doom, Goldfinger, Sheer Terror, Terror, Tiger Army ja Nekromantix - kait näitäkin joku urpo voi punkkina pitää!:)

      Mutta kaikkeista punkeinta on:

      http://www.youtube.com/watch?v=kGnjrTkv1gs

      - DESTROY!!

      • EtovaKala

        Tuossahan tuli jo aika hyvä lista, mutta pistetään nyt vielä pari.

        Problems?
        Ratsia
        Briard
        Loose Prick
        Karanteeni
        Sensuuri
        Kohu-63
        Appendix
        Kaaos
        Terveet Kädet
        Rattus
        Riistetyt
        Bastards
        Unicef
        Endstand
        Wasted
        Bad Religion
        Discharge

        Ja jos levykauppoja ei löydy, niin kannattaa tilata levyt netistä.


      • .,.,.,.,.,.,....
        EtovaKala kirjoitti:

        Tuossahan tuli jo aika hyvä lista, mutta pistetään nyt vielä pari.

        Problems?
        Ratsia
        Briard
        Loose Prick
        Karanteeni
        Sensuuri
        Kohu-63
        Appendix
        Kaaos
        Terveet Kädet
        Rattus
        Riistetyt
        Bastards
        Unicef
        Endstand
        Wasted
        Bad Religion
        Discharge

        Ja jos levykauppoja ei löydy, niin kannattaa tilata levyt netistä.

        Kiitos noista! Mikä ois hyvä osote mistä voi tilata?


      • vaikkapa
        .,.,.,.,.,.,.... kirjoitti:

        Kiitos noista! Mikä ois hyvä osote mistä voi tilata?

        cdon.com sieltä löytyy aikapaljon noista.


      • Jaakko
        vaikkapa kirjoitti:

        cdon.com sieltä löytyy aikapaljon noista.

        Suosittelen myös kaupoiksi näitä:

        http://www.levykauppax.fi

        ja

        http://www.levyvirasto.net

        Virastosta saa levyt myös tiedostoina jos haluaa säästää rahaa ja ei kaipaa fyysistä kopiota levystä... Noista löytyy sellaisia vähemmän tunnettuja punkkilevyjä, mitä CDon ei myy.


    • bghreidj

      Stiff little fingers, Angelic upstarts, 999, Anti-nowhere league, Buzzcocks, Chron gen, Vice squad, cockney rejects, X-ray spex, Damned, Rezillos, Menace, Subhumans, Abrasive wheels, Business, Red alert... noilla pääsee jo hyvin alkuun ja näitä vanhoja hyviä on miljoona! Jotkut tekee kylläkin (ei niin hyviä) levyjä vieläkin.

      • .,.,.,...

        Pittääpä ehtii käy kuuntelemassa, vaikka, eihän se samalta kuulosta netissä ku oikeelta levyltä... :/


    • Jo Ramonesiaki edeltäny MC 5 vanhinta mahdollista punkkista rock'n roll soundi löytyy viel

    • dkm

      meijän ylpeys raivopäät, ainakin sanojensa mukaan ´77 punkkia. musiikista tykkää tai sit ei, mut äijät on vitun mukavia

      • gorillagaygor

        urpoja ne on kaikki tyynni kuulemma natsejä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe