mitä mieltä olette tästä tuoksusta? Tarkoituksena olisi ehkäpä ostaa :) Entäpä ovatko miehet pitäneet myös tästä tuoksusta? millaisia kommentteja ootte saanu? olisi mukava tietää =)
Giorgio Armani - Code
10
9597
Vastaukset
- älkgjgds
olen nyt muutaman kuukauden yrittänyt päättää pidänkö vai en! Aika vaikea tuoksu: melko "raskas", mutta toisaalta jännittävä, joskus tuntuu tukahduttavalta. Toisissa mielentiloissa tuoksuu taas huumaavan hyvältä. Jossain lehdessä kuvailtiin "syvän sensuelliksi". Mielestäni sopiikin sellaiselle "tummalle, kohtalokkaalle naiselle"...Ei mikään päivittäistuoksu tosiaankaan. Mieheltäni en ole saanut mitään kommenttia...
- .......
Jos et halua millään tavoin erottua harmaasta massasta, niin tuo on yksi vaihtoehto lukuisten muiden ohella.
- honeybunny
Ihan sattumalta osuin tänne palstalle ja teki kerrankin mieli vastata.
Ostin Coden (eau de parfum) ihan lotolla toissapäivänä lentokentältä. Testasin tuoksua eilen illalla kotona ja mies tuli heti kylkeen kiinni nuuhkimaan, tykkäsi kovasti... Aärinaisellinen, kohtalokas tuoksu, ei ihan konservatiivisille tai hempeille blondeille. Suosittelen.- italialainen vaatemerkki
http://www.kicks.se/templates/Article____4388.aspx
Le Malekin on vasta 2. sijalla.
Jos omistaa esim. Armani-alushousut, niin täytyyhän silloin myös tuoksua Armani codelta, muut arvaavat heti minkä merkkiset kalsarit on jalassa ilman että tarvitsee riisua päällyshousuja.
Saakohan stockmannilta näytepullon samalla kun käy ostamassa bokserit?
- Armani Code EdP 30 ml
Hei,
ostin muutama viikko sitten Armani Code pour Femme EdP:n 30 ml. Tuoksu on hyvä, mutta se ei ole minun tuoksuni. Voisin myydä sen sinulle edullisesti. Kyseessä on siis parfyymi ja sen muutaman kerran mitä olen tuoksua käyttänyt, se säilyy koko päivän iholla.
Mikäli innostut ja haluat lisätietoja, laitatko sähköpostiosoitteesi tänne, voidaan sopia tarkemmin asiasta.
t: Jade- Dooris
Hei Jade, minusta tuoksu on ihana.. Jos et ole vielä myynyt sitä, niin saattaisin olla kiinnostunut. Laita viestiä: [email protected]. T. Sini
- Kohtalokas nainen
Sain tänä jouluna kyseisen tuoksun poikaystävältäni lahjaksi, sillä oon kinunnut sitä viimeiset 4kk:D. Kyseessä on tosiaankin melko raskas tuoksu, mutta toisaalta niin hyvän tuoksuinen ettei ainakaan mua haittaa haistella sitä koko päivän ajan. Ihastuin siihen kyllä ihan heti ku sitä ekan kerran haistelin. Ja pullokin on kaunis.
Ja mitä miehiin tulee, en usko, että poikaystäväni olis sitä mulle ostanu jos ei pahemmin tykkäis kyseisestä tuoksusta.
Meni vielä ja osti 50ml pullon, ei taida ihan heti loppua kesken. - Neitokainenvaan
Mies osti mulle ainakin tuota hajuvettä ja oon kuullu että monet muutkin miehet ovat naiselleen ostaneet.. että eiköhän tuoksu ole miestenkin mieleen :)
moj
mun mies käyttää tätä tuoksua ja on todella tyytyväinen sitä =) tykkään myös minäkin sitä tuksusta, en käytä=)- Anonyymi
Haisee kyllä ihan perseeltä nämä armani tuoksut, hyi helvata.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879