Ihan kiinnostuksesta kyselen, että miten usein muut ajavat partansa. Itse ajelen nykyisin kaksi kertaa päivässä (olen 29v). Ajoin ensimmäisen kerran 17-v ja olen ollut aika yllättynyt miten hitaasti parrankasvu voi kiihtyä: 22-v ajelin n. 2-3x viikko, 25v jotakuinkin kerran päivässä ja tosiaan nyt vähän vaille kolmekymppisenä kahdesti päivässä. onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
Asiallisia vastauksia kiitos!
Partaa pukkaa
Gillette
2
1036
Vastaukset 2
- 40v pari
Kun mulla kanssa kasvaa niin vedeä 3 teräisellä höylällä eka myöt ja sitten vastakarvaan niin kerta päivässä riittää
- höyläys
Itse annoin lopuksi periksi kasvua vastaan. Annan nyt kasvaa sängeksi ja höylään pari kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66751
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501