moroo..
mistäs saisin haettua sellasen biisin mikä soi
elokuvassa (Mel Gibson) Braveheart(?) siinä ihan lopussa ku ne inkkarit(?) ja muut loikkii ja pomppii siin kalliolla..se yks friidukin hyppää ales sielt..ja sit se vanha paapa tulee ja alkaa tosissaan huitomaa sen sotakirveen kanssa.. =) =) =)
leffa musaa
oldes80
1
222
Vastaukset
- Windy City
On Viimeinen Mohikaani(Last Of The Mohicans) ja se kappale siinä lopussa on Last Of The Mohicans - Main Theme/The Gael jonka on säveltänyt Trevor Jones.
Sairaan hieno kappale! Ehkä paras leffabiisi minun mielestäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565