Lihavat etovat

Mies 26v

Moi,

haluaisin herättää keskustelua ihannenaiseni vastakohdasta, eli sillä tavalla reilusti tukevista naisihmisistä. Joka kerta kun näen esim. työpaikallani tuollaisen 90kg sotanorsun istuvan isolla perseellään ja surffailevan netissä, näen punaista. Itse olen hyväkroppainen mies ja minua toden teolla etoo tuollaiset läskit!

Käytän itse useita kertoja viikossa liikkumiseen/kuntosalilla käymiseen enkä voi ymmärtää tuollaista omasta laiskuudesta johtuvaa lihavuutta. Mikset voisi käyttää sitä surffailuun/ sähköpostien lähettämiseen menevää aikaa kuntosalilla ja näin satsaisit oman kuntosi eteen? Olen varma, että 95% ihmisistä surffailee töissä puoli tuntia (yleensä enemmänkin) turhanpäiten, ja jo siinä ajassa saadaan kuntosalilla tuloksia, kunhan se on säännöllistä!

Tai jos olet ylipainoinen läski, miksi tulet bussilla/autolla töihin, kun voisit vaikuttaa itseesi ja käyttää senkin matkan liikkumiseen esim. pyörällä? Itse tienaan myös kohtalaisesti (n.2400€/kk) ja minua suoraan sanoen v-tuttaa maksella suuri osa tuloistani läskien terveysongelmien hoitoon, johon muuten palaa aivan silmittömästi yhteiskunnan varoja.

Joku päivä menetän ehkä malttini, ja sanon suoraan jollekkin surffailevalle hilloperseelle että "kannattaisikohan harrastaa liikuntaa hieman enemmän?" Muuten, esim. kaupungilla asioidessa lihavat naisihmiset asiakaspalvelijana saavat välittömästi itsessäni inho-reaktion aikaan, enkä mielellään edes asioitse sellaisten kanssa. Ihmetyttää että jo alle 3-kymppisenä monet naiset antavat itsensä rupsahtaa täysin muodottomiksi rasvapalloiksi. Liikkukaa, hyvät ihmiset!!

Ugh, olen puhunut.

137

10232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 47v.hoikka nainen

kanssasi,ja mitä sitten kun tekevät muksuja.
      Itse olen kolmen lapsen äiti ja pidän itsestäni
      huolta.
      Näin naisena voin kyllä kokemuksesta sanoa että,
      keski-ikäisten miesten lihavuus ja rasvapallo
      inhottaa minua yli kaiken.

• on mennä

sanomaan. Laihduttaminen on itsestä kiinni eikä muiden sanomisista. Sama asia jos sanot tupakoitsijalle, että kannattaisko lopettaa, ei hyödytä mitään.

• kaljuvelhot

puistattavat. Ja hyllyvä vatsa ja kummallinen lyllertävä kävelytyyli. Vetävät kaljaa kaksin käsin naamaansa, pitsoja, hampurilaisia siis miksi eivät käytä tätä ahminta-aikaansa kuntosalilla, pyöräile duunipaikalle jne. Ihan yhtä hirveetä on nuorten miespuolisten jokinorsujen velttous. Yök.

• nnn*

oma ex-poikaystäväni on juuri tuollainen, se taas aiheutti sen ettei mun enää tehnyt mieli seksiä sen kanssa, ja se sekä tietenkin muut ongelmat johtivat eroon. Nyt se vasta tajusi ja alkoi pitää huolta itsestään.

• rappiolla_______

niin on läskiä väkeä ettei tosi! pennut syntyy jo jenkkakahvoilla! ei kai läskit viitti liikkua yht ylimäärästä ku siinä tulee hiki ja persvako hiertyy tissin aluset kans.kattokaa ympärille ihmiset ja alkaakaa tekemään itellenne jotain.

• ei niinkään

vaikuta, vaan se mitä suuhunsa mättää, kuinka paljon ja kuinka usein.

Liikunnalla on kyllä muut terveysvaikutuksensa, mutta nää jenkkakahvaihmiset joutuis liikkuun syöntiinsä nähden niin paljon, ettei vuorokaudessa tunnit riitä.

Liikunta tukee kyllä laohdutusta, mutta hiilihydraatti mömmöt ne lihottaa.

• on ikuista

Lisäksi palkkasi on pieni.

• Nettikatti

Entäs lihavat miehet?

Ugh

• jokin ja eri asiat

Minua taasen fyysisissä puolissa pistää ärsytyskynnyksen soimaan kun nk. linnunpelättimet ja lipputankomiehet, jotka "hiipivät" tuulen mukana kaduilla tai toimistoilla. Ripakinttua, ei muskelinmuskelia, ei voimaa, ei mitään...Laiha riuku, heiluva heinäkorsi.

Lisäksi aivan kamalaa on se jos ihmisellä on huono iho tai vinot hampaat!!!! Kamala, kamala! Mikään ei ole kamalampaa kuin vinohampaisen ihmisen hymyileminen.Saatikka jos ne eivät ole valkoiset hampaat...Sus´siunatkoon! Tupakka on ihan out! Hyi helv...En voi sietää tupakoitsijoita.

Lisäksi jos on huono ulosanti ja alhainen sivistystaso - niin etominen tuplaantuu ihan tajuttomiin atmosfääreihin! Lisäksi jos on tumpelo, eikä osaa fiksailla, rakentaa ja korjata itse mitään - niin voi pyhäinhäväistys!

Kamalaa on myös jos puuttuu solidaarinen älykkyys ja kypsyys käyttäytyä aikuisella tavalla aina oikein... Voi luoja. En voi käsittää miten jotkut ihmiset kestävät epäkypsää käytöstä ja inhottavia tapoja. Hyi ja yök!

Käykää hammaslääkärillä, opiskelkaa niin käytöstapoja kuin koulutusta. Älkää olko tyhmiä - niin minun ei tarvitse tuntea inhoreaktiota.

Yäk.

Minä - ah - onneksi olen täydellinen.

• YÖK!

Älä viitsi kukkoilla tai joku hilloperse vielä alkaa kouriin onko jalkovälissäsi yhtään mitään?

• niin....

Kerrassaan jännittävää. Sitten piti siitä oikein tänne tulla kertomaan. Mieti nyt mitä siitäkin tulisi, jos jokainen näilläkin palstoilla surffaaja tulisi kertomaan oman itkuvirtensä siitä mies/naistyypistä josta ei pidä. Täällä ei varmaan muunlaisia viestejä olisikaan kuin niitä kitinöitä.

Jos et pidä, niin et pidä, pitääkö siitä noin iso numero kuitenkaan tehdä?

• niin...

Kerrassaan jännittävää. Sitten piti siitä oikein tänne tulla kertomaan. Mieti nyt mitä siitäkin tulisi, jos jokainen näilläkin palstoilla surffaaja tulisi kertomaan oman itkuvirtensä jokaiseen milipiteeseen josta ei pidä. Täällä ei varmaan muunlaisia viestejä olisikaan kuin niitä kitinöitä.

Jos et pidä, niin et pidä, pitääkö siitä noin iso numero kuitenkaan tehdä?

• lihava

Ai, että oikein halusit herättää keskustelua..No etpä ole ensimmäinen, joka netissä ko. aiheesta haluaa avautua. Tuntuu, että lihavat ihmiset on yleistä riistaa eikä sitä saa mitenkään kyseenalaistaa. Menepä sanomaan niille työpaikkas naisille suoraan (jos on sulla on munaa) äläkä täällä itke.

ps. Et ole muuten mun sairauksiani joutunut ainakaan maksamaan omista tuloistas, kun mulla ei sairauksia ole. Toivottavasti sä olet ottanut yksityisen sairasvakuutuksen, siltä varalta että sairastut, koska mä en halua sun sairauskulujasi maksella.

• sotanorsu!

Olen 95kg ja 160cm, eli olen läski, todellinen sotanorsu.. Tosin olen kokoajan pienenemään päin=)
      Minä käyn joka päivä tunnin kävelylenkin koiran kanssa, eikä minun terveyteni takia ole tuhlattu kopeekkaakaan kenenkään rahoja.
      Istun netissä näin illalla noin tunnin ja luen näitä höpötyksiä ja uutiset.
      Minun työpaikallani ei ole tietokonetta, joten en siellä voi surffailla.
      Minun työmatkani on 100km ees taas enkä todellakaan aio sitä alkaa jalan tahi pyörällä kulkemaan. Kauppa on työpaikkani vieressä.

Minua toisten ihmisten ulkonäkö ei kiinnosta sinällään.. Jokainen on sellainen kun on.
      Minua ei kiinnosta toisen lihakset tai lihaksettomuus..

Yksi asia minua kuitenkin huolestuttaa:
      Miksi minun täytyy maksaa veroja suvaitsemattomien ihmisten mielenterveysmaksuihin?
      Ahdistaa ja ärsyttää!

• Mies 26v

Mielestäni on propagandaa sanoa "jokainen on sellainen kuin on". Mielestäni ei todellakaan kaikkia tarvi eikä saa hyväksyä, olipa sitten kyseessä (sinun mielestäsi) niinkin vähäpätöinen epäkohta kuin omasta itsepäisyydestä johtuva lihavuus. Kyllähän sitä pärjää vaikka housussa olevan paskankin kanssa vaikkei se hyvältä tunnu. Mutta kun puhutaan ihmisestä, niin kyllä voi muuttuakkin jos vain itseltä löytyy tarpeeksi halua. Itsestään itseä ei voi kehittää tai muuttaa.

"Minä käyn joka päivä tunnin kävelylenkin koiran kanssa, eikä minun terveyteni takia ole tuhlattu kopeekkaakaan kenenkään rahoja.
        Istun netissä näin illalla noin tunnin ja luen näitä höpötyksiä ja uutiset."

Hyvä niin ja toivottavasti jatkat ja mielellään lisäät liikkumistasi, sillä minua ei nappaisi maksella verorahoja jos sinulle tulee esim. nivelvikoja, sydän- ja verisuonisairauksia tai syöpä liian vähän liikunnan takia.

Minua kiinnostaa minkälaiset ovat ruokailutottumuksesi ja harrastatko muuta liikuntaa kuin kävelyä? Voisin suunnitella sinulle ohjelman, jolla uskoisin että pienenisit paljon ja voisit paremmin. Näin säästäisimme molemmat yhteiskunnan varoja, yksinkertaisella mutta tehokkaalla tavalla.

"Miksi minun täytyy maksaa veroja suvaitsemattomien ihmisten mielenterveysmaksuihin? "

Uskoisin että sinä olet potentiaalisemmassa riskiryhmässä tämän suhteen kuin minä, sillä ikävä kyllä reilusti ylipainoisilla (yleensä seurausta liian vähästä liikkumista) on tutkimusten mukaan enemmän mielenterveysongelmia ja masennuksesta aiheutuvaa työkyvyttömyyttä kuin paljon liikkuvilla (5-10krt/vkossa).

• yksilönvapaus
        Mies 26v kirjoitti:

Mielestäni on propagandaa sanoa "jokainen on sellainen kuin on". Mielestäni ei todellakaan kaikkia tarvi eikä saa hyväksyä, olipa sitten kyseessä (sinun mielestäsi) niinkin vähäpätöinen epäkohta kuin omasta itsepäisyydestä johtuva lihavuus. Kyllähän sitä pärjää vaikka housussa olevan paskankin kanssa vaikkei se hyvältä tunnu. Mutta kun puhutaan ihmisestä, niin kyllä voi muuttuakkin jos vain itseltä löytyy tarpeeksi halua. Itsestään itseä ei voi kehittää tai muuttaa.

"Minä käyn joka päivä tunnin kävelylenkin koiran kanssa, eikä minun terveyteni takia ole tuhlattu kopeekkaakaan kenenkään rahoja.

Hyvä niin ja toivottavasti jatkat ja mielellään lisäät liikkumistasi, sillä minua ei nappaisi maksella verorahoja jos sinulle tulee esim. nivelvikoja, sydän- ja verisuonisairauksia tai syöpä liian vähän liikunnan takia.

Minua kiinnostaa minkälaiset ovat ruokailutottumuksesi ja harrastatko muuta liikuntaa kuin kävelyä? Voisin suunnitella sinulle ohjelman, jolla uskoisin että pienenisit paljon ja voisit paremmin. Näin säästäisimme molemmat yhteiskunnan varoja, yksinkertaisella mutta tehokkaalla tavalla.

"Miksi minun täytyy maksaa veroja suvaitsemattomien ihmisten mielenterveysmaksuihin? "

Uskoisin että sinä olet potentiaalisemmassa riskiryhmässä tämän suhteen kuin minä, sillä ikävä kyllä reilusti ylipainoisilla (yleensä seurausta liian vähästä liikkumista) on tutkimusten mukaan enemmän mielenterveysongelmia ja masennuksesta aiheutuvaa työkyvyttömyyttä kuin paljon liikkuvilla (5-10krt/vkossa).

Mielestäni asenteesi on hieman vaarallinen. Suomessa on perinteisesti jokaisella ihmisellä ollut oikeus olla sellainen kuin haluaa, myös lihava. Jokainen ihminen elää omaa elämäänsä eikä hänellä ole oikeutta kommentoida toisen tapaa elää. Jos et halua maksaa verorahoistasi ihmisten sairauksia niin muuta Monacoon, siellä ei tarvitse. Maksat täällä samalla myös alkoholistien, narkkareiden yms. hoidon ja sinua häiritsee eniten lihavien ihmisten mahdollisten verisuonisairauksien hoito sinun rahoistasi? Mielenkiintoista. Ihmisen ei kannata olla ylimielinen muita kohtaan, siitä ei yleensä hyvä seuraa. Sitä paitsi meillä on perimässä niin paljon verisuonisairauksia, että ihan hyvin sinä voit huomenna sairastua aivoverenvuotoon. Tiedän, tiedän, se on todennäköisempää jos on ylipainoa, mutta et sinä silti voi vaatia jokaista ihmistä hoikistumaan sen takia, että SINUN ei tarvitsisi maksaa heidän hoitoaan. Huomaatko ollenkaan miten itsekeskeinen asenteesi on? Ilmeisesti et, toivottavasti jonain päivänä huomaat.

• Mies 26v
        yksilönvapaus kirjoitti:

Mielestäni asenteesi on hieman vaarallinen. Suomessa on perinteisesti jokaisella ihmisellä ollut oikeus olla sellainen kuin haluaa, myös lihava. Jokainen ihminen elää omaa elämäänsä eikä hänellä ole oikeutta kommentoida toisen tapaa elää. Jos et halua maksaa verorahoistasi ihmisten sairauksia niin muuta Monacoon, siellä ei tarvitse. Maksat täällä samalla myös alkoholistien, narkkareiden yms. hoidon ja sinua häiritsee eniten lihavien ihmisten mahdollisten verisuonisairauksien hoito sinun rahoistasi? Mielenkiintoista. Ihmisen ei kannata olla ylimielinen muita kohtaan, siitä ei yleensä hyvä seuraa. Sitä paitsi meillä on perimässä niin paljon verisuonisairauksia, että ihan hyvin sinä voit huomenna sairastua aivoverenvuotoon. Tiedän, tiedän, se on todennäköisempää jos on ylipainoa, mutta et sinä silti voi vaatia jokaista ihmistä hoikistumaan sen takia, että SINUN ei tarvitsisi maksaa heidän hoitoaan. Huomaatko ollenkaan miten itsekeskeinen asenteesi on? Ilmeisesti et, toivottavasti jonain päivänä huomaat.

"Maksat täällä samalla myös alkoholistien, narkkareiden yms. hoidon ja sinua häiritsee eniten lihavien ihmisten mahdollisten verisuonisairauksien hoito sinun rahoistasi? Mielenkiintoista."

Tottakai minua häiritsee yhtä lailla spurgujen ja muiden luuserien elättäminen omilla veronmaksuilla! Päätin nostaa kissan pöydälle reilusti ylipainoisten naisten suhteen, jotka oman itsepäisyyden ja laiskuuden takia lihovat ja aiheuttavat terveysriskejä itselleen. Pystyn antamaan ratkaisuja tähän ongelmaan, koska olen itse jonkun verran perehtynyt liikkumisen ja oikeanlaisen ruokavalion vaikutukseen ihmisen hyvinvointiin liittyen. Yhtä lailla minua häiritsee kaikki yhteiskunnan siipeilijät, joilla olisi mahdollisuus elää paremmin ja yhteiskunnalle edullisemmin, mutta eivät sitä oman itsepäisyyden vuoksi tee. Reilun ylipainoisuuden karsiminen on kuitenkin se asia, johon minulla löytyisi tietotaitoa ja kiinnostusta puuttua.

Miksi ihmeessä tällaisista terveysriskeistä ei voitaisi puhua niiden oikeilla nimillä? Uskon että säännöllinen liikkuminen ja oikea ruokavalio voisivat estää huomattavasti lihavuutta ja siitä aiheutuvia terveyshaittoja ja kuluja yhteiskunnalle. En usko että olen yksin maksamassa erilaisten luuserien kuluja, vaan sanojeni takana on myös moni muu liikkuva ja kropastaan huolta pitävä ihminen...

• pitää isoista tytöistä
        Mies 26v kirjoitti:

"Maksat täällä samalla myös alkoholistien, narkkareiden yms. hoidon ja sinua häiritsee eniten lihavien ihmisten mahdollisten verisuonisairauksien hoito sinun rahoistasi? Mielenkiintoista."

Tottakai minua häiritsee yhtä lailla spurgujen ja muiden luuserien elättäminen omilla veronmaksuilla! Päätin nostaa kissan pöydälle reilusti ylipainoisten naisten suhteen, jotka oman itsepäisyyden ja laiskuuden takia lihovat ja aiheuttavat terveysriskejä itselleen. Pystyn antamaan ratkaisuja tähän ongelmaan, koska olen itse jonkun verran perehtynyt liikkumisen ja oikeanlaisen ruokavalion vaikutukseen ihmisen hyvinvointiin liittyen. Yhtä lailla minua häiritsee kaikki yhteiskunnan siipeilijät, joilla olisi mahdollisuus elää paremmin ja yhteiskunnalle edullisemmin, mutta eivät sitä oman itsepäisyyden vuoksi tee. Reilun ylipainoisuuden karsiminen on kuitenkin se asia, johon minulla löytyisi tietotaitoa ja kiinnostusta puuttua.

Miksi ihmeessä tällaisista terveysriskeistä ei voitaisi puhua niiden oikeilla nimillä? Uskon että säännöllinen liikkuminen ja oikea ruokavalio voisivat estää huomattavasti lihavuutta ja siitä aiheutuvia terveyshaittoja ja kuluja yhteiskunnalle. En usko että olen yksin maksamassa erilaisten luuserien kuluja, vaan sanojeni takana on myös moni muu liikkuva ja kropastaan huolta pitävä ihminen...

"Päätin nostaa kissan pöydälle reilusti ylipainoisten naisten suhteen, jotka oman itsepäisyyden ja laiskuuden takia lihovat ja aiheuttavat terveysriskejä itselleen."

Ihmetyttää miksi et neuvojasi/opastustasi tyrkytä reilusti ylipainoisille MIEHILLE, heitä kun nyt tilastollisestikin ENEMMÄN kuin naisia!

Taitaa pojalla olla joku muu kiinnostus täyteläisempiin naisiin *wink wink* Ymmärrän =)

• allerginen teikäläisille
        Mies 26v kirjoitti:

Mistä tiedät, että työpaikallasi vastapäätä istuva lihava nainen ei sairastaisi jotain sellaista, joka aiheuttaa lihomisen- mistä tiedät, että kaupungilla asioidessasi tiskillä oleva lihava nainen, ei saa itseään laihduttetua pelkällä liikunnalla ja ruokavaliolla.

Mielestäni kirjoituksesi on naurettava ja olet hyvin itsekeskeinen ihminen arvoidessasi muiden ulkonäköä. Suomi on vapaa maa ja antaa kaikkien kukkien kukkia. Kirjoituksesi olisi ollut ymmärrettävää, jos olisit ollut huolissaan koko kansan lihavuudesta, kuin pelkästään maamme naisten lihavuudesta. Kirjoituksesi lapsellisuus voidaan vetää katsomalla ikääsi. Kaikki eivät ole kuin sinä, joka luulee ehkä olevansa valioyksilö. Meistä osa ihmisistä on heikkoja ja sortuvat elon tiellä, mutta kaikille on annettava mahdollisuus uuteen elämään ja me veronmaksajat olemme mukana auttamassa. Tuolla asenteellasi et saisi koko kansaa hoidettua, siinä mättää omahyväisyys ja ahneus.

• Mies 26v
        allerginen teikäläisille kirjoitti:

Mistä tiedät, että työpaikallasi vastapäätä istuva lihava nainen ei sairastaisi jotain sellaista, joka aiheuttaa lihomisen- mistä tiedät, että kaupungilla asioidessasi tiskillä oleva lihava nainen, ei saa itseään laihduttetua pelkällä liikunnalla ja ruokavaliolla.

Mielestäni kirjoituksesi on naurettava ja olet hyvin itsekeskeinen ihminen arvoidessasi muiden ulkonäköä. Suomi on vapaa maa ja antaa kaikkien kukkien kukkia. Kirjoituksesi olisi ollut ymmärrettävää, jos olisit ollut huolissaan koko kansan lihavuudesta, kuin pelkästään maamme naisten lihavuudesta. Kirjoituksesi lapsellisuus voidaan vetää katsomalla ikääsi. Kaikki eivät ole kuin sinä, joka luulee ehkä olevansa valioyksilö. Meistä osa ihmisistä on heikkoja ja sortuvat elon tiellä, mutta kaikille on annettava mahdollisuus uuteen elämään ja me veronmaksajat olemme mukana auttamassa. Tuolla asenteellasi et saisi koko kansaa hoidettua, siinä mättää omahyväisyys ja ahneus.

...mutta en voi sille mitään että joka kerta näen punaista kun näen pullukan surffailemassa ja mättämässä suklaata, rasvaista pullaa ja limukkaa. Ja iso takapuoli kasvaa ja kasvaa ja kasvaa...ja pysyy tiukasti kiinni penkissä. Ainakaan tuollainen meininki ei kovin paljon edesauta hyvän kunnon saavuttamista...vai? Miksi sitä aikaa ei sitten voi käyttää hyödyllisemmin ja käydä vaikka juoksulenkillä kesken päivän? Vastaa mulle.

En ole koko kansaa tässä hoitamassakaan, kun mulla ei riitä siihen resurssit. Uskoisin, että tähän (reilusti ylipainoisten naisten suuri määrä)asiaan kuitenkin löytyisi tehokkaita ratkaisukeinoja jos vain halua ja tahtoa löytyy. Ja tämä ketju vahvistaa entisestään näkemyksiäni siihen että lihavuus on todellakin suuri ongelma => näkeehän sen viestien määrästä. Oletko kuullut sanontaa - se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Haukkumalla mut itsekeskeiseksi paskaksi paljastaa sen että halutaan kääntää keskustelu omasta ongelmasta ja tietysti jatkaa syömistä ja huonoja (itseä miellyttäviä) tottumuksia sen sijaan että otettaisiin itseä niskasta kiinni.

Mulle riittäisi se että saisin edes yhden sohvaperunan tekemään enemmän kroppansa eteen.

• työskentelevä
        Mies 26v kirjoitti:

Jokaiselle tulee iän myötä sairauksia. Vaikka kuinka terveellisesti elää. Ketjun aloittaja. Olet vielä niin nuori, että sairaudet tuntuvat kaukaisilta, ja luulet että sinulle ei niitä tule. Toki terveelliset elämäntavat edes auttavat terveyttä, mutta eivät ole tae säästyä sairauksilta.

• sotanorsu!
        Mies 26v kirjoitti:

Todellakaan en halua sinua elämääni neuvomaan miten minun tulisi elää. Minä elän ehkäpä nykyään jopa terveellisemmin kuin sinä.
        Minä olen absolutisti, minä en syö vaaleita jauhoja, en mussuta munkkia enkä muitakaan pullia, en syö makarooneja tai riisejä.. En makkaraa yms..
        En polta, teen erittäin raskasta työtä, henkisesti ja fyysisesti raskasta..

Paljonko sinä juot? Montako kertaa viikossa? Tuntuuko sinusta että sinulla olisi alkoholiongelma?
        Voit testata itseäsi testeillä täällä netissä, jossa tunnut viettävän ihan liikaa aikaa! Tässä osoite:
        http://www.paihdelinkki.fi/testit
        En väitä että olisit alkoholisti, olen vain huolissani sinusta.

Minusta sinun kannattaisi tehdä myös tällainen testi täällä netissä:
        http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto
        Ettet vaan kuitenkin viettäisi liikaa aikaasi täällä netissä? Onko sinulla ystäviä? Ei muuten mutta olen huolissani sinusta!

Harrastatko seksiä? Tässä sinulle testi siihenkin:
        http://www.lintukoto.net/testit/seksi-indeksi/index.php
        Olitko normaali? Ei muuten, mutta olen huolissani sinusta!
        Minä muuten on olen aktiivinen tuon seksitestin mukaan.

Ethän polta tupakkaa? Se tappaa tiedäthän? Ei muuten mutta olen huolissani sinusta..

Voisitko kertoa minulle pituutesi, painosi, rasvaprosenttisi, alkoholinkäyttösi, kolesteroli arvosi.. Myös kuvan jos laittaisit.
        Minulla on vaikeaa kirjoittaa henkilölle, kun en ole täysin varma hyväksynkö hänen elämäntapansa tai ulkonäkönsä!
        Eikö olekkin ilkeää ja turhaa tuollainen kysely??
        Ihminen on mikä on, kaikki eivät ole samasta muotista tehtyjä, kaikki eivät edes halua olla laihoja. Onhan se hirveän ikävää jos ihminen on sairas vain lihavuutensa vuoksi, mutta ajattele että kaikilla tai ainakin suurimmalla osalla ihmisillä on jokin riippuvaisuus..

Minulla ei ole mielenterveysongelmaa, minulla on varmaan lujempi pää kuin sinulla(toivottavasti). Minä nimittäin työskentelen ihmisten kanssa, jotka ennen ovat olleet ihan yhtä täydellisiä kuin sinäkin luulet olevasi. Tiesitkö muuten, että ihmiselle on tuolla työpaikallani ihan sama onko lihava vai laiha? HE haluaisivat vain elää ihan normaalia ja tasapainoista elämää, ilman lääkkeitä ja laitoksia. Toivottavasti sinusta ei koskaan tule hoidokkiani lapsonen!
        Toivottavasti joskus kasvat aikuiseksi ihan henkisestikkin ja tajuat, ettei ne asiat niin yksinkertaisia olekaan.

Parempaa ja suvaitsevampaa elämää sinulle! Pysy terveenä ja hanki elämänkokemusta.
        Halauksia sinulle ja toivon sinulle parempaa mieltä loppuelämäksesi..

"Et koskaan kadu:
        ...jos ajattelet ennen toimintaa
        ...jos kuuntelet ennen tuomitsemista
        ...jos annat anteeksi vihamiehillesi
        ...jos olet avoin ja rehellinen
        ...jos autat lähimmäistäsi
        ...jos pidät kiinni periaatteistasi
        ...jos suljet korvasi juoruilta
        ...jos vältät loukkaamasta toisia
        ...jos luotat itseesi."

• neuvon annan
        Mies 26v kirjoitti:

...mutta en voi sille mitään että joka kerta näen punaista kun näen pullukan surffailemassa ja mättämässä suklaata, rasvaista pullaa ja limukkaa. Ja iso takapuoli kasvaa ja kasvaa ja kasvaa...ja pysyy tiukasti kiinni penkissä. Ainakaan tuollainen meininki ei kovin paljon edesauta hyvän kunnon saavuttamista...vai? Miksi sitä aikaa ei sitten voi käyttää hyödyllisemmin ja käydä vaikka juoksulenkillä kesken päivän? Vastaa mulle.

En ole koko kansaa tässä hoitamassakaan, kun mulla ei riitä siihen resurssit. Uskoisin, että tähän (reilusti ylipainoisten naisten suuri määrä)asiaan kuitenkin löytyisi tehokkaita ratkaisukeinoja jos vain halua ja tahtoa löytyy. Ja tämä ketju vahvistaa entisestään näkemyksiäni siihen että lihavuus on todellakin suuri ongelma => näkeehän sen viestien määrästä. Oletko kuullut sanontaa - se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Haukkumalla mut itsekeskeiseksi paskaksi paljastaa sen että halutaan kääntää keskustelu omasta ongelmasta ja tietysti jatkaa syömistä ja huonoja (itseä miellyttäviä) tottumuksia sen sijaan että otettaisiin itseä niskasta kiinni.

Mulle riittäisi se että saisin edes yhden sohvaperunan tekemään enemmän kroppansa eteen.

"...mutta en voi sille mitään että joka kerta näen punaista kun näen pullukan surffailemassa ja mättämässä suklaata, rasvaista pullaa ja limukkaa." Miksihän asia herättää sussa noin voimakkaita tunteita? Kannattaisiko sun ennemmin miettiä mikä saa sut hermostumaan noin paljon? En minäkään hermostu kun näen lihavia miehiä, vaikka itse hoikka ja liikkuvainen nainen olenkin. Ja mikset edelleenkään ole huolissasi ja vihainen lihavista miehistä? Ihan yhtä lailla hekin kuluttavat veronmaksajien rahoja. Ja tuo, että sun mielestä sun itsekeskeiseksi haukkuminen johtuu vain ihmisten omista ongelmista... onko tullut mieleen, että asenteesi mahdollisesti ihan oikeasti on aika itsekeskeinen? Anna ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja keskity pitämään hyvää huolta itsestäsi niin kuin tähänkin asti.

• Mies 26v
        sotanorsu! kirjoitti:

Todellakaan en halua sinua elämääni neuvomaan miten minun tulisi elää. Minä elän ehkäpä nykyään jopa terveellisemmin kuin sinä.
        Minä olen absolutisti, minä en syö vaaleita jauhoja, en mussuta munkkia enkä muitakaan pullia, en syö makarooneja tai riisejä.. En makkaraa yms..
        En polta, teen erittäin raskasta työtä, henkisesti ja fyysisesti raskasta..

Paljonko sinä juot? Montako kertaa viikossa? Tuntuuko sinusta että sinulla olisi alkoholiongelma?
        Voit testata itseäsi testeillä täällä netissä, jossa tunnut viettävän ihan liikaa aikaa! Tässä osoite:
        http://www.paihdelinkki.fi/testit
        En väitä että olisit alkoholisti, olen vain huolissani sinusta.

Minusta sinun kannattaisi tehdä myös tällainen testi täällä netissä:
        http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto
        Ettet vaan kuitenkin viettäisi liikaa aikaasi täällä netissä? Onko sinulla ystäviä? Ei muuten mutta olen huolissani sinusta!

Harrastatko seksiä? Tässä sinulle testi siihenkin:
        http://www.lintukoto.net/testit/seksi-indeksi/index.php
        Olitko normaali? Ei muuten, mutta olen huolissani sinusta!
        Minä muuten on olen aktiivinen tuon seksitestin mukaan.

Ethän polta tupakkaa? Se tappaa tiedäthän? Ei muuten mutta olen huolissani sinusta..

Voisitko kertoa minulle pituutesi, painosi, rasvaprosenttisi, alkoholinkäyttösi, kolesteroli arvosi.. Myös kuvan jos laittaisit.
        Minulla on vaikeaa kirjoittaa henkilölle, kun en ole täysin varma hyväksynkö hänen elämäntapansa tai ulkonäkönsä!
        Eikö olekkin ilkeää ja turhaa tuollainen kysely??
        Ihminen on mikä on, kaikki eivät ole samasta muotista tehtyjä, kaikki eivät edes halua olla laihoja. Onhan se hirveän ikävää jos ihminen on sairas vain lihavuutensa vuoksi, mutta ajattele että kaikilla tai ainakin suurimmalla osalla ihmisillä on jokin riippuvaisuus..

Minulla ei ole mielenterveysongelmaa, minulla on varmaan lujempi pää kuin sinulla(toivottavasti). Minä nimittäin työskentelen ihmisten kanssa, jotka ennen ovat olleet ihan yhtä täydellisiä kuin sinäkin luulet olevasi. Tiesitkö muuten, että ihmiselle on tuolla työpaikallani ihan sama onko lihava vai laiha? HE haluaisivat vain elää ihan normaalia ja tasapainoista elämää, ilman lääkkeitä ja laitoksia. Toivottavasti sinusta ei koskaan tule hoidokkiani lapsonen!
        Toivottavasti joskus kasvat aikuiseksi ihan henkisestikkin ja tajuat, ettei ne asiat niin yksinkertaisia olekaan.

Parempaa ja suvaitsevampaa elämää sinulle! Pysy terveenä ja hanki elämänkokemusta.
        Halauksia sinulle ja toivon sinulle parempaa mieltä loppuelämäksesi..

"Et koskaan kadu:
        ...jos ajattelet ennen toimintaa
        ...jos kuuntelet ennen tuomitsemista
        ...jos annat anteeksi vihamiehillesi
        ...jos olet avoin ja rehellinen
        ...jos autat lähimmäistäsi
        ...jos pidät kiinni periaatteistasi
        ...jos suljet korvasi juoruilta
        ...jos vältät loukkaamasta toisia
        ...jos luotat itseesi."

Nuo pitkät selittelyt raskaasta työstä ja ivalliset kysymykset minun tekemisistäni vain osoittavat että haluat väistellä syyttävää sormea. Ja kenties pitää kiinni omista luuloon perustuvista asioista terveyteen liittyen. Voin valaista sinua esimerkiksi siinä että alkoholilla on terveyttä edistäviä vaikutuksia, kohtuullisesti nautittuna. Ilmeisesti luulit että absolutismi on terveellisempää kuin minkäänlainen alkoholinkäyttö(?)

"Todellakaan en halua sinua elämääni neuvomaan miten minun tulisi elää."

Ihminenhän saa olla juuri niin itsepäinen pässinpää kuin haluaa. Mutta siinä vaiheessa kun siitä on toisille haittaa, niin mielestäni on oikein nostaa kissa pöydälle. Eli toisin sanoen on mielestäni oikein potkia reilusti ylipainoista ihmistä perseelle siinä että liikkuisi enemmän. Ja kuten sinun tapauksessa voi tulevaisuudessa olla yhteiskunnalle haittaa, liian vähästä liikkumisesta aiheutuvan sairaudenhoidon muodossa.

Tiedän kyllä että en itsekkään elä joka suhteessa 100%:sti terveellistä elämää, mutta olen valmis keräämään tietoa edistääkseni omaa hyvinvointia ja sitä kautta koko yhteiskuntaa. Omasta puolestani voin kertoa että liikun paljon ja voin siksi paremmin, ja toivoisin että sinäkin liikkuisit enemmän. Tarkoitukseni ei ole tosiaankaan pelkästään v-ttuilla vaan kannustaa elämään terveemmin.

• sotanorsu!
        Mies 26v kirjoitti:

Nuo pitkät selittelyt raskaasta työstä ja ivalliset kysymykset minun tekemisistäni vain osoittavat että haluat väistellä syyttävää sormea. Ja kenties pitää kiinni omista luuloon perustuvista asioista terveyteen liittyen. Voin valaista sinua esimerkiksi siinä että alkoholilla on terveyttä edistäviä vaikutuksia, kohtuullisesti nautittuna. Ilmeisesti luulit että absolutismi on terveellisempää kuin minkäänlainen alkoholinkäyttö(?)

"Todellakaan en halua sinua elämääni neuvomaan miten minun tulisi elää."

Ihminenhän saa olla juuri niin itsepäinen pässinpää kuin haluaa. Mutta siinä vaiheessa kun siitä on toisille haittaa, niin mielestäni on oikein nostaa kissa pöydälle. Eli toisin sanoen on mielestäni oikein potkia reilusti ylipainoista ihmistä perseelle siinä että liikkuisi enemmän. Ja kuten sinun tapauksessa voi tulevaisuudessa olla yhteiskunnalle haittaa, liian vähästä liikkumisesta aiheutuvan sairaudenhoidon muodossa.

Tiedän kyllä että en itsekkään elä joka suhteessa 100%:sti terveellistä elämää, mutta olen valmis keräämään tietoa edistääkseni omaa hyvinvointia ja sitä kautta koko yhteiskuntaa. Omasta puolestani voin kertoa että liikun paljon ja voin siksi paremmin, ja toivoisin että sinäkin liikkuisit enemmän. Tarkoitukseni ei ole tosiaankaan pelkästään v-ttuilla vaan kannustaa elämään terveemmin.

"Nuo pitkät selittelyt raskaasta työstä ja ivalliset kysymykset minun tekemisistäni vain osoittavat että haluat väistellä syyttävää sormea. Ja kenties pitää kiinni omista luuloon perustuvista asioista terveyteen liittyen."

Kerroin sinulle työstäni, jotta ymmärtäisit ajatella muutakin kuin naapurin maijan painoa.
        Lihaville ihmisille on omat auttajansa. Anna heidän olla rauhassa.
        Minä olen hankkinut omilla varoillani(ei yhteiskunnan varat) apua laihdutukseen ja tietoa ruokailutavoista. Liikunnan määrästä yms.. Voit tietää enemmän noista asioista, mutta minä tiedän ihan tarpeeksi normaaliksi ihmiseksi ja osaan syödä oikein. Tiedän mitä tarvitsen ja mitä en.
        Tiedän mitä syön ja minkä verran päivässä, ravintoterapeuttini suunnittelee avukseni minulle monesti "ruokaviikon" eli koko viikon ruoat.=)

En välttele sitä että olen lihava. Minulla on hyvä itsetunto, olen ylpeä itsestäni. Olen mielestäni jo nyt hoikka sillä olen pudottanut painoani 15kg.
        Absolutismi on terveellisempää, kuin minkäänlainen alkoholinkäyttö. Ihan totta. Jos voit linkittää minulle sivuston tai kertoa lähteen, jossa sanotaan toisin, niin laitappa tulemaan poikaseni!
        Alkoholilla on muutamia hyviäkin vaikutuksia, mutta sanoisin että turvallisempaa ja terveellisempää sen yhdenkin koskispullon/viinilasillisen sijaan on juoda mehua tai vettä. Ihan sama kuin suklaa! Sinä varmaan sanoisit, että "heitä se suklaa mäkeen".. Niin mutta kun on todistettu, että sillä on hyviäkin vaikutuksia. Niinpä..

Minä liikun enemmän kuin kaikki hoitamani alipainoiset henkilöt. Niin alipainoiset, jotka elävät laitoksessa, niin sinun ja minun verorahoilla.. Sinun verorahoillasi siis maksetaan myös minun palkkaani! AJATELLA!

V-mäisen sävyn otin sinulle sen takia, että lapsoseni ymmärtäisit! Katso tarkemmin! V-mäisen kirjoitustyylini tarkoitus ei ollut loukata sinua lapsi hyvä! Sen oli tarkoitus hieman heilauttaa sinua. Auttaa ymmärtämään, että elämässä tärkeintä ei ole ulkonäkö vaan terveys ja onnellisuus! Täytyy sanoa, että minunkin lihavuuteni on överiksi mennyttä, minä olin nuorempana hoikka. Kauniskin kuulemma(nythän en enää lihava voi sellainen olla?)! Ajattelin että elämäni on täydellistä, ihanaa, olen itsekin niiiin täydellinen! Menin naimisiin, sain lapsen, rakensimme talon. Meillä oli hieno auto, koira, iso tontti... Kaikki aivan älyttömän hienoa kunnes.. Menetin lapseni, masennuin. Mieheni alkoholisoitui, talo meni, tontti siinä samassa, autokin meni.. Minä lihoin kestin sitä elämää alkoholisoituneen kanssa jonkin aikaa ja kokoajan suru painoi niskaan. Minä lihoin lisää..
        Sitten vaan eräänä aamuna, minä revin itseni irti siitä helvetistä, erosin, hankin oman yksiön, ainut mikä on vielä samaa on koira(vanha herra).
        Miten sinä olisit minut tuosta elämäni helvetistä repinyt irti? Siihen ei pystynyt oma äitikään!
        Miten sinä rakas lapsi auttaisit jotain tuollaisessa elävää ihmistä? Arvaa oliko minun suurin ongelmani lihavuus? Arvaatko? Tämä ei ole lihavuuteni selittelyä, se on minun elämäni tarina. Se on minulle selitys siitä, miksi nyt asun yksiössä, kun ennen asuin hulppeassa isossa talossa.. Se on minulle selitys siitä miksi minulla on jo tämän ikäisenä juovia kasvoissa ja harmaita hiuksia. Se on toisaalta myös yksisyy lihavuuteeni.. Mutta minähän olen vain laiska.. Ai niin!

Moni lihava ihminen kärsii masennuksesta! Aivan oikein olet sanonut.. Moni lihava ihminen on lihonut olotilaansa juuri masennuksen vuoksi. Sinä saat ihan rauhassa "nostella kissoja pöydille" ja potkia persuuksia" se ei masennukseen auta. Saat kertoa kaikille lihaville joita näet kuinka iljettäviä he ovat. Sekään ei auta.

Ainut joka sinua auttaisi, on huolehtia ihmisistä. Ihan oikealla tavalla huolehtia. Ei "nostella kissoja" ja "potkia perseelle" vaan huolehtia ja olla kaikille lähellä, kuunnella ja auttaa.

Jos todella tahdot auttaa lihavaa henkilöä, ala hänelle ystäväksi.

• oon...
        Mies 26v kirjoitti:

timmissä kunnossa oleva 24v muija joka liikkuu paljon eikä mätä suuhun ylimääräisiä herkkuja... mulla taas on se kun näen lihavan ihmisen et mä en näe punaista, korkeintaan tunnen sääliä. joko siitä että hänellä on joku sairaus eikä sille voi mitään tai sit sen takia kun se ei vaan välitä itestään ja omasta terveydestään... mutta vihaa en tune ja veroni tulen aina maksamaan kunnialla koska ikinä ei tiedä jos itse sairastuu ja tulee niitä tarvimaan. olen ainakin itse päättänyt sen että pidän itsestäni hyvää huolta ja annan muiden elää oman elämänsä just niinku itte tahtoo, mut muistutan vaan et jokaisella ihmisellä on vain tämä yksi elämä ja sen pituuteen voi oikeesti vaikuttaa omilla elintavoillaan. hyvää jatkoa teille :-)

• Mies 26v
        sotanorsu! kirjoitti:

"Nuo pitkät selittelyt raskaasta työstä ja ivalliset kysymykset minun tekemisistäni vain osoittavat että haluat väistellä syyttävää sormea. Ja kenties pitää kiinni omista luuloon perustuvista asioista terveyteen liittyen."

Kerroin sinulle työstäni, jotta ymmärtäisit ajatella muutakin kuin naapurin maijan painoa.
        Lihaville ihmisille on omat auttajansa. Anna heidän olla rauhassa.
        Minä olen hankkinut omilla varoillani(ei yhteiskunnan varat) apua laihdutukseen ja tietoa ruokailutavoista. Liikunnan määrästä yms.. Voit tietää enemmän noista asioista, mutta minä tiedän ihan tarpeeksi normaaliksi ihmiseksi ja osaan syödä oikein. Tiedän mitä tarvitsen ja mitä en.
        Tiedän mitä syön ja minkä verran päivässä, ravintoterapeuttini suunnittelee avukseni minulle monesti "ruokaviikon" eli koko viikon ruoat.=)

En välttele sitä että olen lihava. Minulla on hyvä itsetunto, olen ylpeä itsestäni. Olen mielestäni jo nyt hoikka sillä olen pudottanut painoani 15kg.
        Absolutismi on terveellisempää, kuin minkäänlainen alkoholinkäyttö. Ihan totta. Jos voit linkittää minulle sivuston tai kertoa lähteen, jossa sanotaan toisin, niin laitappa tulemaan poikaseni!
        Alkoholilla on muutamia hyviäkin vaikutuksia, mutta sanoisin että turvallisempaa ja terveellisempää sen yhdenkin koskispullon/viinilasillisen sijaan on juoda mehua tai vettä. Ihan sama kuin suklaa! Sinä varmaan sanoisit, että "heitä se suklaa mäkeen".. Niin mutta kun on todistettu, että sillä on hyviäkin vaikutuksia. Niinpä..

Minä liikun enemmän kuin kaikki hoitamani alipainoiset henkilöt. Niin alipainoiset, jotka elävät laitoksessa, niin sinun ja minun verorahoilla.. Sinun verorahoillasi siis maksetaan myös minun palkkaani! AJATELLA!

V-mäisen sävyn otin sinulle sen takia, että lapsoseni ymmärtäisit! Katso tarkemmin! V-mäisen kirjoitustyylini tarkoitus ei ollut loukata sinua lapsi hyvä! Sen oli tarkoitus hieman heilauttaa sinua. Auttaa ymmärtämään, että elämässä tärkeintä ei ole ulkonäkö vaan terveys ja onnellisuus! Täytyy sanoa, että minunkin lihavuuteni on överiksi mennyttä, minä olin nuorempana hoikka. Kauniskin kuulemma(nythän en enää lihava voi sellainen olla?)! Ajattelin että elämäni on täydellistä, ihanaa, olen itsekin niiiin täydellinen! Menin naimisiin, sain lapsen, rakensimme talon. Meillä oli hieno auto, koira, iso tontti... Kaikki aivan älyttömän hienoa kunnes.. Menetin lapseni, masennuin. Mieheni alkoholisoitui, talo meni, tontti siinä samassa, autokin meni.. Minä lihoin kestin sitä elämää alkoholisoituneen kanssa jonkin aikaa ja kokoajan suru painoi niskaan. Minä lihoin lisää..
        Sitten vaan eräänä aamuna, minä revin itseni irti siitä helvetistä, erosin, hankin oman yksiön, ainut mikä on vielä samaa on koira(vanha herra).
        Miten sinä olisit minut tuosta elämäni helvetistä repinyt irti? Siihen ei pystynyt oma äitikään!
        Miten sinä rakas lapsi auttaisit jotain tuollaisessa elävää ihmistä? Arvaa oliko minun suurin ongelmani lihavuus? Arvaatko? Tämä ei ole lihavuuteni selittelyä, se on minun elämäni tarina. Se on minulle selitys siitä, miksi nyt asun yksiössä, kun ennen asuin hulppeassa isossa talossa.. Se on minulle selitys siitä miksi minulla on jo tämän ikäisenä juovia kasvoissa ja harmaita hiuksia. Se on toisaalta myös yksisyy lihavuuteeni.. Mutta minähän olen vain laiska.. Ai niin!

Moni lihava ihminen kärsii masennuksesta! Aivan oikein olet sanonut.. Moni lihava ihminen on lihonut olotilaansa juuri masennuksen vuoksi. Sinä saat ihan rauhassa "nostella kissoja pöydille" ja potkia persuuksia" se ei masennukseen auta. Saat kertoa kaikille lihaville joita näet kuinka iljettäviä he ovat. Sekään ei auta.

Ainut joka sinua auttaisi, on huolehtia ihmisistä. Ihan oikealla tavalla huolehtia. Ei "nostella kissoja" ja "potkia perseelle" vaan huolehtia ja olla kaikille lähellä, kuunnella ja auttaa.

Jos todella tahdot auttaa lihavaa henkilöä, ala hänelle ystäväksi.

No joo, tulen sen verran vastaan että ymmärrän kyllä että lihavuus on myös monesti seurausta masennuksesta eikä pelkästään omasta laiskuudesta johtuvaa, aina. Ei tarkoitukseni ollut "lyödä lyötyä", vaan suuntasinkin kirjoitukseni lähinnä 20-35v naisihmisille, jotka ovat yksinkertaisesti liian laiskoja liikkumaan, ja keksivät milloin minkäkinlaisia selityksiä omille epäterveellisille tavoille.

Ja järki käteen, vedit taas ääripään (laitoshoito) esiin. Tiedän, yhteiskunnassa on oikeasti sairaita ja vammaisia yksilöitä, joita kuuluu auttaa ja joita olen valmis tukemaan verorahoillani. Kuten sanottua, suuntasin kirjoitukseni sellaisille, joilla on hyvät mahdollisuudet vaikuttaa itseensä. Sen sijaan, että syövät epäterveellisesti eivätkä liiku, voisivat tosiaankin tehdä aika paljon muutoksia jos vain itse haluavat. Mutta sehän tässä huvittaakin, että nämä mun selvät kehoitukset vain ärsyttävät monia sen sijaan että saisivat lylleröt liikkeelle. "mä saan vapaa-aikanani tehdä mitä haluan". Niimpä.

Mitä tuli tuohon alkoholin juomiseen (ethän muuten vain juo sokerilla tai muilla myrkyillä makeutettuja tiivistemehuja?!?), niin tässäpä hieman tutkimustulosta:

Bostonilaistutkimus 2003:
        Niillä, jotka nauttivat kaksi lasillista viiniä päivässä, todettiin 58 prosenttia pienempi riski sairastua aikuisiässä puhkeavaan kakkostyypin diabetekseen. Yhdellä annoksella riski aleni 33 prosenttia.

Espanjalaistutkimus 2004:
        Lasillinen punaviiniä päivässä pienentää keuhkosyövän riskiä 13 prosentilla.

Hollantilaistutkimus 2007:
        Lasillinen viiniä päivässä vähentää merkittävästi miesten riskiä kuolla sydän- ja verisuonitauteihin.

Italialaistutkimus 2007:
        Yksi viinilasillinen tai pieni oluttuopillinen päivässä hidastaa älyllisten kykyjen heikentymisen muuttumista dementiaksi.

Turun yliopiston tutkimus 2006:
        Kohtuullisesti nautittuna punaviini parantaa sepelvaltimoiden toimintakykyä.

Espanjalaistutkimus 2001:
        Alkoholia kohtuullisesti nautiskelevat tuntevat itsensä keskimäärin terveemmäksi kuin täysin raittiit.

Italialaistutkimus 2006:
        Punaviini hidastaa Alzheimerin tautia.

Amerikkalaistutkimus 2006:
        Oluesta saa mineraaleja. Viljan mallastus kasvattaa useiden vitamiinien määrää jyvissä moninkertaiseksi. Ehdottomille kasvissyöjille olut on hyvä B12-vitamiinin lähde. (Iltalehti 10.07.07)

• allerginen- allerginen
        Mies 26v kirjoitti:

Niin oli se sitten lihava mies tai nainen, ei se ole mitään kaunista katsaeltavaa. Suomessa on enemmän lihavia miehiä kuin naisia. Miesten on helpompi pitää kropastaan huolta kuin naisten. Naisen rasvaprosenttikin on jo suurempi ja naisessa on enemmän nestettä. Olisit muuten yhtä huolissaan lihavista miehistä ja valistaisit heitä myös liikkumaan ja kuntoilemaan plus syömään terveellisesti.

Varmaan vaikea kuvitella lihavan ts. ylipainoisen näkyä lenkkipolulla. Se ei nyt varmaankaan ole kaikkein terveellisin vaihtoehto laihduttamiseen j a kannattaahan ensin ottaa selville ettei tämä henkilö tai nämä, sairastaisi esim. kilpirauhasvajaatoimintaa tms.

Myönnät itsekkin olevasi itsekeskeinen ja pitäähän se paikkansa, jos täällä pitää avautua toisten ulkonäöstä ja lihavuudesta. Itse en ole lihava, en edes ylipanoinen, ja liikun ja syön terveellisesti. Mutta minun asiani ei ole täällä alkaa haukkumaan kanssaihmisiä.

Jos haluat yleensäkin ihmisille pelkkää hyvää, niin olisi ihan hyvä, jos rohkeutta riittää ja resursseja, niin puhua tälle ihmiselle oikean ruoan terveellisyydestä ja liikunnasta. Kannattaa vaikka kokeilla jäätä. Ota huomioon ihmisen reaktiot etukäteen.

• sotanorsu!
        Mies 26v kirjoitti:

No joo, tulen sen verran vastaan että ymmärrän kyllä että lihavuus on myös monesti seurausta masennuksesta eikä pelkästään omasta laiskuudesta johtuvaa, aina. Ei tarkoitukseni ollut "lyödä lyötyä", vaan suuntasinkin kirjoitukseni lähinnä 20-35v naisihmisille, jotka ovat yksinkertaisesti liian laiskoja liikkumaan, ja keksivät milloin minkäkinlaisia selityksiä omille epäterveellisille tavoille.

Ja järki käteen, vedit taas ääripään (laitoshoito) esiin. Tiedän, yhteiskunnassa on oikeasti sairaita ja vammaisia yksilöitä, joita kuuluu auttaa ja joita olen valmis tukemaan verorahoillani. Kuten sanottua, suuntasin kirjoitukseni sellaisille, joilla on hyvät mahdollisuudet vaikuttaa itseensä. Sen sijaan, että syövät epäterveellisesti eivätkä liiku, voisivat tosiaankin tehdä aika paljon muutoksia jos vain itse haluavat. Mutta sehän tässä huvittaakin, että nämä mun selvät kehoitukset vain ärsyttävät monia sen sijaan että saisivat lylleröt liikkeelle. "mä saan vapaa-aikanani tehdä mitä haluan". Niimpä.

Mitä tuli tuohon alkoholin juomiseen (ethän muuten vain juo sokerilla tai muilla myrkyillä makeutettuja tiivistemehuja?!?), niin tässäpä hieman tutkimustulosta:

Bostonilaistutkimus 2003:
        Niillä, jotka nauttivat kaksi lasillista viiniä päivässä, todettiin 58 prosenttia pienempi riski sairastua aikuisiässä puhkeavaan kakkostyypin diabetekseen. Yhdellä annoksella riski aleni 33 prosenttia.

Espanjalaistutkimus 2004:
        Lasillinen punaviiniä päivässä pienentää keuhkosyövän riskiä 13 prosentilla.

Hollantilaistutkimus 2007:
        Lasillinen viiniä päivässä vähentää merkittävästi miesten riskiä kuolla sydän- ja verisuonitauteihin.

Italialaistutkimus 2007:
        Yksi viinilasillinen tai pieni oluttuopillinen päivässä hidastaa älyllisten kykyjen heikentymisen muuttumista dementiaksi.

Turun yliopiston tutkimus 2006:
        Kohtuullisesti nautittuna punaviini parantaa sepelvaltimoiden toimintakykyä.

Espanjalaistutkimus 2001:
        Alkoholia kohtuullisesti nautiskelevat tuntevat itsensä keskimäärin terveemmäksi kuin täysin raittiit.

Italialaistutkimus 2006:
        Punaviini hidastaa Alzheimerin tautia.

Amerikkalaistutkimus 2006:
        Oluesta saa mineraaleja. Viljan mallastus kasvattaa useiden vitamiinien määrää jyvissä moninkertaiseksi. Ehdottomille kasvissyöjille olut on hyvä B12-vitamiinin lähde. (Iltalehti 10.07.07)

Sehän on kuule ihan sellainen juttu, että jokainen saa uskoa mitä tahtoo.. Mikä on kenellekkin terveellistä ja mikä toimii kenelläkin.
        Toinen ottaa lääkkeeksi punaviiniä lasillisen päivässä ja sitten lisää määrää.. Kunnes on tuolla laitoksella hoidettavana.. Riippuvuutta aiheuttavat aineet eivät mielestäni koskaan ole tarpeeksi terveysvaikutteisia.
        Onhan sitäpaitsi tehty tutkimuksia, joissa alkoholiriippuvaisuutta verrataan lihavien "ruokariippuvaisuuteen"(sellaiseenhan sinä et usko?).

Minusta sinä et ole mikään sanomaan toiselle ihmiselle mitään. Ensiksi täytyy itse katsella tätä elämää vähän eteen päin, ennen kuin toiselle menee neuvomaan miten tulisi elää. Sinun ehkä kannattaisi mennä ravitsemusterapeutiksi tai jonnekkin punttisalille töihin. Siellä ehkä voisit auttaa meitä iljettäviä lihavia.. Yksi keino on myös hankkia laput silmille, niinkuin ennen vanhaan on vaunuhevosilla ollut..

Kasva ensin henkisestikkin aikuiseksi ja sekaannu sitten vasta muiden elämään, jos vielä tahdot. Siitä sekaantumisesta voi nimittäin itse joutua uskomattomiin ongelmiin. Usko minua.

Tiedätkö paljonko meidän verovaroja menee tupakoivien ihmisten hoitoon sen tupakanpolton takia? Mikset ahdistele heitä? Onhan heilläkin väärät elintavat? Vai onko sinusta kivempaa istua keltaisen ihmisen vieressä joka yskii ja räkii kokoajan, kuin lihavan ihmisen vieressä, joka ei välttämättä haise millekkään?
        Tiedätkö kuinka paljon meidän verovaroja menee alkoholisoituneiden hoitoon? Onko sinusta kivempaa istua pultsarin vieressä jolla mahdollisesti kuset ja paskatkin housuissa, kuin lihavan vieressä?

Kasva aikuiseksi, tutustu asioihin ja ala sitten luokittelemaan ihmisiä, jos siihen vielä pystyt.
        Elämä kun ei aina ole sellaista oikeasti kuin sen nuorena fitnesmiehenä näkee punttisalin ikkunasta.

Ps: en juo mehuja, lihgt mehua jos on pakko juon. Muuten kahvia, vettä, rasvatonta maitoa, teetä..

• tyttö 173/60

Joo, ja mua ottaa päähän tollaset, jotka kuluttaa energiaansa muiden ihmisten ulkonäöstä huolehtimiseen. Et taida käydä siellä salilla vielä tarpeeksi? ;)

• tuollainen ajattelu. Ja kyllä painan sen 84kg, so what?

• Mies 26v

..näpäyttää sinunkaltaisia laiskureita.

"Vapaa-aikanani: Nukun ja löhöilen"

Kertonee kaiken oleellisen sinusta. Toivottavasti minun maksamia verorahoja ei mene tulevaisuudessa sinun laiskuudestasi johtuviin sairauksiin.

• Mies 26v kirjoitti:

..näpäyttää sinunkaltaisia laiskureita.

"Vapaa-aikanani: Nukun ja löhöilen"

Kertonee kaiken oleellisen sinusta. Toivottavasti minun maksamia verorahoja ei mene tulevaisuudessa sinun laiskuudestasi johtuviin sairauksiin.

ja lyödäänkö vetoa, että mä maksan mun verorahoilla sun mielenterveyshoitoa ja lääkkeet ja siitä johtuvan saikun? että silleen...

• sanonko mitä...

Että moi vaan.

Mikä sai sut laittaa tollasta viestiä tänne? Tietääkseni lihavat ihmiset ne niiden kilot kantaa, et sinä. Tunnen paljon enemmän ja vähemmän kauniita ihmisiä ja he muuttuvat silmissäni yhä kauniimmiksi mitä enemmän opin heitä tuntemaan, mieluummin valitsen ruman/lihavan tosiystävän kuin hyvännäköisen kusipään joka on tyhjää täynnä -sekä itseään. Mieti sanojasi poika ennen kuin me sumot tullaan ja jyllätään ne sun munat. Säkin voisit sitten liittyä meiän terveyskuntannus-seuraan ja hankkia uudet pallit meidän rahoilla.

• häh..

Mitkä pallit? Eihän noin neidillä jätkällä mitään palleja ole.

Noi agressioit mitä ap:llä on, ovat tyypillistä seurausta stereoidien käytöstä. Aiheuttavat juuri tuon kaltaisia älyttömiä höpötyksiä.

Onneksi ap on mitä suurimmalla todennäköisyydellä impotentti, eikä näin ollen ole pelkoa siitä, että hän pääsisi jatkamaan sairasta sukuaan.

• tynnyriN

eli olen painanut 65kg 5v sitten ja siihen aikaan liikuin paljon ja itseänikin hieman ällötti ns. lihavat kun tuli mieleen etteikö ne todellakaan tee mitään kuntonsa eteen.
      mutta, lapsen syntymän jälkeen painoin 88kg ja vaaka näyttää nykyään 86kg. eli norsuksi voi tulla näinkin mutta kova laihdutuskuuri nyt päällä jospas se nyt onnistuisi.

• sarvikuonokas

Pidä toi... eikä sit luovuteta vaikkei parin ekan kuukauden aikana ei näkyis merkittäviä muutoksia!!!

• vielä mitään

Voit siltikin olla ruma ja etova. Etovuutesi ei häivy vaikka viilaisit kuinka kroppaasi. Miksi sitten et ole nuoruusiän ylittäneenä vielä löytänyt ihannenaistasi? Ihan turhaan niihin lihaviin keskityt kun laihojakin löytyy. Jokaisen on vain yritettävä elää omaa elämäänsä keskittymättä muiden vikoihin. Miksi otat jotain sellaisia oikeuksia itsellesi mitkä eivät sinulle kuulu kuten toisen ihmisen yksityisyyden luokkaamisen, jokaisen ulkonäkö on oma asia eikä kenenkään muun päänvaiva? Tästä asiasta näkyy olevan montaa eri mielipidettä mikä oikeuttaa mennä henkilökohtaisuuksiin, se oma treenattu kroppako?

• Mies 26v

Näen kyllä, että yrität kääntää keskustelun minuun, koska ilmeisesti persoonani kiinnostaa sinua niin paljon. Olen tosin tottunut tuollaiseen huomion saamiseen naisten taholta, joten et ole tosiaankaan ensimmäinen nainen jota kiinnostan!:)

Tarkoitukseni oli lähinnä ravistella reilusti ylipainoisia naisia (joita tämä maa on pullollaan) tajuamaan että ajan voi käyttää liikkumiseen, jos vain itse niin haluaa. Ei kukaan tule hakemaan sieltä sohvalta löhöilemästä tai tietokoneen ääreltä lenkkipolulle/salille.

Ja sitten on vielä tämä ulkonäkökysymys, kyllä voin kertoa että enemmistö meistä, varsinkin ulkonäöstään huolta pitävistä miehistä ei pidä reilusti ylipainoista naista ollenkaan viehättävänä. Tämä on brutaali fakta, joten turhaan kiemurtelet ja yrität vaihtaa puhenaihetta minuun. Btw, en muuten koe ylittäneeni vielä nuoruusikää. Useat 3-kymppiset naiset tosin näyttävät ainakin 10v vanhemmilta nykyään => seurausta olemattomasta liikkumisesta. Ihannenaiseni olen löytänyt (urheileva ja sopusuhtainen), jota sinun mielikuvituksessasi väritetty kuvitelma minun rumuudestani ei ainakaan hänen mielestään pidä paikkaansa.

"Jokaisen on vain yritettävä elää omaa elämäänsä keskittymättä muiden vikoihin."

On muuten tyypillinen toteamus ihmiseltä, joka ei uskalla puuttua mihinkään epäkohtiin.

• hyvä kunto

jotain kertoo. esim. pitää itsestään huolta ja näin viestittää muillekin, että välittää itsestään. Saamattomuus ei ole mielestäni hyvä piirre. On ihanaa olla hoikka ja pitää yllä kuntoa, siitä ei hyödy ainoastaan minä vaan mieheni myös:).

• faktaa .
        Mies 26v kirjoitti:

Näen kyllä, että yrität kääntää keskustelun minuun, koska ilmeisesti persoonani kiinnostaa sinua niin paljon. Olen tosin tottunut tuollaiseen huomion saamiseen naisten taholta, joten et ole tosiaankaan ensimmäinen nainen jota kiinnostan!:)

Tarkoitukseni oli lähinnä ravistella reilusti ylipainoisia naisia (joita tämä maa on pullollaan) tajuamaan että ajan voi käyttää liikkumiseen, jos vain itse niin haluaa. Ei kukaan tule hakemaan sieltä sohvalta löhöilemästä tai tietokoneen ääreltä lenkkipolulle/salille.

Ja sitten on vielä tämä ulkonäkökysymys, kyllä voin kertoa että enemmistö meistä, varsinkin ulkonäöstään huolta pitävistä miehistä ei pidä reilusti ylipainoista naista ollenkaan viehättävänä. Tämä on brutaali fakta, joten turhaan kiemurtelet ja yrität vaihtaa puhenaihetta minuun. Btw, en muuten koe ylittäneeni vielä nuoruusikää. Useat 3-kymppiset naiset tosin näyttävät ainakin 10v vanhemmilta nykyään => seurausta olemattomasta liikkumisesta. Ihannenaiseni olen löytänyt (urheileva ja sopusuhtainen), jota sinun mielikuvituksessasi väritetty kuvitelma minun rumuudestani ei ainakaan hänen mielestään pidä paikkaansa.

"Jokaisen on vain yritettävä elää omaa elämäänsä keskittymättä muiden vikoihin."

On muuten tyypillinen toteamus ihmiseltä, joka ei uskalla puuttua mihinkään epäkohtiin.

• Siinähän kiemurtelet
        Mies 26v kirjoitti:

Puutun moniinkin epäkohtiin tarpeen vaatiessa mutta kun en ole lääkäri enkä jumala niin jätän ihmisten ulkonäköön puuttumatta.

Löysin elämäni rakkauden vähän päälle kakskymppisenä, olimme rakastuneita emmekä märehtineet kenenkään ulkonäöstä. Samaa rakkautta on kestänyt nelikymppiseen asti. Mikään laiheliini en ole koskaan ollut. Mikä teitä nuoria oikein vaivaa? Keski- ikäisenäkö te vasta "ihannekumppaninne" löydätte? Menee nuoruus yksin hukkaan ja katkeroituu, sitten vanhempana on enään vaikeeta ketään löytää. Kurjaa jäädä yksinäiseksi märehtiin vaan ihmisten kiloja.

• Mies 26v
        Siinähän kiemurtelet kirjoitti:

Puutun moniinkin epäkohtiin tarpeen vaatiessa mutta kun en ole lääkäri enkä jumala niin jätän ihmisten ulkonäköön puuttumatta.

Löysin elämäni rakkauden vähän päälle kakskymppisenä, olimme rakastuneita emmekä märehtineet kenenkään ulkonäöstä. Samaa rakkautta on kestänyt nelikymppiseen asti. Mikään laiheliini en ole koskaan ollut. Mikä teitä nuoria oikein vaivaa? Keski- ikäisenäkö te vasta "ihannekumppaninne" löydätte? Menee nuoruus yksin hukkaan ja katkeroituu, sitten vanhempana on enään vaikeeta ketään löytää. Kurjaa jäädä yksinäiseksi märehtiin vaan ihmisten kiloja.

Ilmeisesti asioista niiden oikeilla nimillä puhuminen ottaa noin koville. Yritän ravistella sinun kaltaisia "antaa kunkin elää juuri niin epäterveellisesti kuin haluaa" -tyyppejä havahtumaan ennen keski-ikää liikkumaan, jotta voisi olla terveempi ja siinä bonuksena sivussa myös viehättävämpi vielä vanhempanakin. Sen sijaan että antaisit jotakin tähän keskusteluun, keskityt minuun. Ikäni ilmeisesti kiinnostaa erityisesti sinua? Sopisin sinulle pojaksi, täti hyvä. 25 on vain sinun keksimä raja.:) Tai ketä kiinnostaa sinun rakkauselämä, minkä ikäisenä olet rakastunut jne. mikä on se pointti jonka haluat tuoda tähän keskusteluun? Kerrotko vielä jotain intiimimpiä yksityiskohtia, miten kiloista huolimatta hyvin teillä sujuu? Mua ainakin kiinnostaa todella paljon yli 4-kymppisen, hieman ylipainoisen pariskunnan rakkauselämä. :D

• enemmän kuin tädit ja sedät?
        Mies 26v kirjoitti:

Ilmeisesti asioista niiden oikeilla nimillä puhuminen ottaa noin koville. Yritän ravistella sinun kaltaisia "antaa kunkin elää juuri niin epäterveellisesti kuin haluaa" -tyyppejä havahtumaan ennen keski-ikää liikkumaan, jotta voisi olla terveempi ja siinä bonuksena sivussa myös viehättävämpi vielä vanhempanakin. Sen sijaan että antaisit jotakin tähän keskusteluun, keskityt minuun. Ikäni ilmeisesti kiinnostaa erityisesti sinua? Sopisin sinulle pojaksi, täti hyvä. 25 on vain sinun keksimä raja.:) Tai ketä kiinnostaa sinun rakkauselämä, minkä ikäisenä olet rakastunut jne. mikä on se pointti jonka haluat tuoda tähän keskusteluun? Kerrotko vielä jotain intiimimpiä yksityiskohtia, miten kiloista huolimatta hyvin teillä sujuu? Mua ainakin kiinnostaa todella paljon yli 4-kymppisen, hieman ylipainoisen pariskunnan rakkauselämä. :D

Ja ketä kiinnostaa sinun mielipiteesi ihmisten ulkonäöstä? Kovimpa se ottaa voimille itkeä täällä elämäsi tyhjyyttä samalla kehuen kuinka täydellinen olet mutta jotain kuitenkin puuttuu.

Onko sinulla jotain muka annettavaa, muuta kuin rasistista vittuilua muka terveyden verukkeella ylipainoisia kohtaan.

Miehelläni on kaksi kertaa isommat tulot ja ennen kaikkee aivot niin miksi olisin kiinnostunut idiooteista räkänokista :D Itseäni nuoremmat eivät ole koskaan kiinnostaneet eikä sen puoleen vanhat äijätkään :)

Eiköhän se itselläsi jokin ota koville ja pahasti. Sohasinko arkaan paikkaan?

• tapaa
        hyvä kunto kirjoitti:

jotain kertoo. esim. pitää itsestään huolta ja näin viestittää muillekin, että välittää itsestään. Saamattomuus ei ole mielestäni hyvä piirre. On ihanaa olla hoikka ja pitää yllä kuntoa, siitä ei hyödy ainoastaan minä vaan mieheni myös:).

Monilla ylipainoisilla on hyvä kunto ja he pitävät itsestään huolta enemmänkin kuin hoikat. Pitävät yläpäänsäkkin kunnosta parempaa huolta laskematta neuroottisesti joka kaloria. Tiedän hoikkia jotka eivät huolehdi itsestään ollenkaan. Suojaamatonta seksiä vaihtuvien kumppaneiden kanssa, syövät jos muistaa sitä sun tätä, hoitamaton iho, hampaat, hiukset ym. Kuntoilua he eivät harrasta sillä epäsäännöllinen ja epäsosiaalinen elämäntapa pitää kyllä kropan laihana, ja mahdolliset jylläävät sairaudet.

Pelkkä hoikkuusko sen kertoo huolehtiiko ihminen itsestään? Kaiken melun, stressin ja kiireen keskellä saa saamatonkin olla välillä. Kuka osaa enään vaan olla ja nautiskella välillä kun koko ajan pitäisi suorittaa? Ikinuoruus, kauneus, jatkuvat seksi suoritukset äärimmilleen ja kaikki täydellisyys mitä media pommittaa, niin moniko menee siihen halpaan?

Hoikatkin pettyy elämässä. Moni nainen on ihmetellyt vaikkei kropassa vikaa kun ns. huolehtii itsestään niin siltikin mies käy vieraissa. Liian yksoikoisessa ja kroppa keskeisyydessään voi kadottaa jotain muita elämänarvoja jolloin ei ole enään kumppanin silmissä kiinnostava. Näkemyksesi mukaan saamattomalla voi olla paljon idearikkaampi ja värikkäämpi kiehtovampi luonne kuin sinunlaisillasi jotka kieppuu vain oman napansa ympärillä ja yksoikoisista päätelmistä puhumattakaan.

• Mies 26v
        enemmän kuin tädit ja sedät? kirjoitti:

Ja ketä kiinnostaa sinun mielipiteesi ihmisten ulkonäöstä? Kovimpa se ottaa voimille itkeä täällä elämäsi tyhjyyttä samalla kehuen kuinka täydellinen olet mutta jotain kuitenkin puuttuu.

Onko sinulla jotain muka annettavaa, muuta kuin rasistista vittuilua muka terveyden verukkeella ylipainoisia kohtaan.

Miehelläni on kaksi kertaa isommat tulot ja ennen kaikkee aivot niin miksi olisin kiinnostunut idiooteista räkänokista :D Itseäni nuoremmat eivät ole koskaan kiinnostaneet eikä sen puoleen vanhat äijätkään :)

Jep, tuon tekstin jälkeen en kyllä epäile hetkeäkään ettetkö sinä olisi tosi mahtava ja fiksu nainen! Pitäähän naisen olla kaunis myös sisäisesti... You turn me on, babe!!!

Tuo äskeinen tekstisi tosiaankin paljastaa että kalikka kalahti ja kovaa! Olet ylipainoinen nainen, jolta kaiken lisäksi puuttuu älylliset perustelut keskustelutaidossa täysin. Käännät keskustelun koko ajan minuun ja vertailet minua, timmikroppaista nuorta miestä, ylipainoiseen mieheesi ja ilmoitat ketään kiinnostamattomia perusteluja miksi olet enemmän kiinnostunut miehestäsi. Hienoa, että olet uskollinen jne. mutta kun se ei liity mitenkään keskusteluun sinun ja muiden ylipainoisten naisten lihavuudesta!

Kysyn vielä, että mikä sun pointti on? Sekö että vittuilet ja haukut idiootiksi kun minä aloitin haukkumalla lihavia naisia laiskoiksi? Ymmärrä, että minun pointtini ei ole pelkästään haukkuminen. Yritän tuoda esille yksinkertaisia keinoja ja että on mahdollisuus vaikuttaa omaan ulkonäköön jos on halua. Sulla taas ei ole kerrassaan mitään annettavaa tähän keskusteluun. Jos kerran olet noin älykäs ja fiksu, niin kerro mitä mun pitäisi tehdä toisin? Voinko minä ja tuhannet muut miehet jotenkin ohjelmoida itsemme uudelleen pitämään reilusti ylipainoisista naisista?

• Ohoh...
        Mies 26v kirjoitti:

Jep, tuon tekstin jälkeen en kyllä epäile hetkeäkään ettetkö sinä olisi tosi mahtava ja fiksu nainen! Pitäähän naisen olla kaunis myös sisäisesti... You turn me on, babe!!!

Tuo äskeinen tekstisi tosiaankin paljastaa että kalikka kalahti ja kovaa! Olet ylipainoinen nainen, jolta kaiken lisäksi puuttuu älylliset perustelut keskustelutaidossa täysin. Käännät keskustelun koko ajan minuun ja vertailet minua, timmikroppaista nuorta miestä, ylipainoiseen mieheesi ja ilmoitat ketään kiinnostamattomia perusteluja miksi olet enemmän kiinnostunut miehestäsi. Hienoa, että olet uskollinen jne. mutta kun se ei liity mitenkään keskusteluun sinun ja muiden ylipainoisten naisten lihavuudesta!

Kysyn vielä, että mikä sun pointti on? Sekö että vittuilet ja haukut idiootiksi kun minä aloitin haukkumalla lihavia naisia laiskoiksi? Ymmärrä, että minun pointtini ei ole pelkästään haukkuminen. Yritän tuoda esille yksinkertaisia keinoja ja että on mahdollisuus vaikuttaa omaan ulkonäköön jos on halua. Sulla taas ei ole kerrassaan mitään annettavaa tähän keskusteluun. Jos kerran olet noin älykäs ja fiksu, niin kerro mitä mun pitäisi tehdä toisin? Voinko minä ja tuhannet muut miehet jotenkin ohjelmoida itsemme uudelleen pitämään reilusti ylipainoisista naisista?

Olen kaunis sekä ulkoisesti että sisäisesti ja erittäin pätevä ihan kaikissa asioissa :) "Timmikroppaisuus" ei ole muuta kuin sinun pakkomielteesi päteä jollain yhdellä ominaisuudella ja vain yhdellä sillä kaikki muut empaattisuus, sympaattisuus puuttuu kokonaan.

Ei tarvitse ohjelmoida pitään kenestäkään jos ei tykkää niin ei. Ihminen voi sen sijaan olla fiksu sellaisia kohtaan jotka eivät kiinnosta!

Katselitko nelosen poikamies sarjaa jossa ensiapuklinikan lääkäri todella fiksusti käsitteli asioita? Hän ei loukannut ketään.

Mistä päättelet että mieheni olisi ylipainoinen? Hänellä oli kuntotestissä urheilijan kunto vaikka muutama kilo onkin ylipainoo. Laiskuuskin on hyve tässä kiireellisessä yhteiskunnassa. On ihanaa laiskotella silloin tällöin ja niin pitääkin.

Pointti oli se etkö keskity ollenkaan omaan elämääsi sen sijaan että nimittelet rasistisesti ylipainoisia, aloitus tekstisi oli todella törkee, enkä viitsinyt loppu juttujasi lukeekkaan. Olen varmasti just ihQ ja paljon muutakin.

Ei kukaan pidä kenestä tahansa ja on laihoja joita inhoon yli kaiken. Siis riippuu ainoastaan persoonallisuudesta kenestä pidä ja kenestä en. Ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta siihen tykkäänkö jostain vaiko ei! Jos joku tietty ominaisuus ulkonäössä ärsyttää niin ei titenkään tarvitse sellaisten kanssa olla tekemisissä, mutta et voi vaikuttaa toisten elämään vaan ainoostaan omaasi.

Olen muuten jo täti ihminen ja nähnyt elämää puolet enemmän kuin sinä jotenka kalikka ei kalahda...:)))

• MMM
        enemmän kuin tädit ja sedät? kirjoitti:

Aika hauskja kommetti naiselta "minun MIEHELLÄNI ON isommat tulot kuin sinulla jne.." hahahahaa oletko kenties lihonut niin ettet voi enää mennä töihin vaan elelet ja pröystäilet miehesi rahoilla?

• MMM
        Ohoh... kirjoitti:

Olen kaunis sekä ulkoisesti että sisäisesti ja erittäin pätevä ihan kaikissa asioissa :) "Timmikroppaisuus" ei ole muuta kuin sinun pakkomielteesi päteä jollain yhdellä ominaisuudella ja vain yhdellä sillä kaikki muut empaattisuus, sympaattisuus puuttuu kokonaan.

Ei tarvitse ohjelmoida pitään kenestäkään jos ei tykkää niin ei. Ihminen voi sen sijaan olla fiksu sellaisia kohtaan jotka eivät kiinnosta!

Katselitko nelosen poikamies sarjaa jossa ensiapuklinikan lääkäri todella fiksusti käsitteli asioita? Hän ei loukannut ketään.

Mistä päättelet että mieheni olisi ylipainoinen? Hänellä oli kuntotestissä urheilijan kunto vaikka muutama kilo onkin ylipainoo. Laiskuuskin on hyve tässä kiireellisessä yhteiskunnassa. On ihanaa laiskotella silloin tällöin ja niin pitääkin.

Pointti oli se etkö keskity ollenkaan omaan elämääsi sen sijaan että nimittelet rasistisesti ylipainoisia, aloitus tekstisi oli todella törkee, enkä viitsinyt loppu juttujasi lukeekkaan. Olen varmasti just ihQ ja paljon muutakin.

Ei kukaan pidä kenestä tahansa ja on laihoja joita inhoon yli kaiken. Siis riippuu ainoastaan persoonallisuudesta kenestä pidä ja kenestä en. Ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta siihen tykkäänkö jostain vaiko ei! Jos joku tietty ominaisuus ulkonäössä ärsyttää niin ei titenkään tarvitse sellaisten kanssa olla tekemisissä, mutta et voi vaikuttaa toisten elämään vaan ainoostaan omaasi.

Olen muuten jo täti ihminen ja nähnyt elämää puolet enemmän kuin sinä jotenka kalikka ei kalahda...:)))

Olet pätevä kenties tuhlaamaan äijäsi rahoja koska hän tienaa ainoana perheessäsi,, hahahah

Aika outoa että asiasta keskustelu aina loukkaa jotain. Läskinä olo vaan osoittaa kuinka huono itsetunto kaikilla läskeillä on, pienikin ajatus omaan läskiyteen vie elämänne maton alle, silti ette kykene tekemään asialle mitään.

• lihava
        MMM kirjoitti:

Olet pätevä kenties tuhlaamaan äijäsi rahoja koska hän tienaa ainoana perheessäsi,, hahahah

Aika outoa että asiasta keskustelu aina loukkaa jotain. Läskinä olo vaan osoittaa kuinka huono itsetunto kaikilla läskeillä on, pienikin ajatus omaan läskiyteen vie elämänne maton alle, silti ette kykene tekemään asialle mitään.

että näin lihavana ollessa luonne kehittyy väkisinkin. Eli itsetuntoa joutuu kehittämään, jos ei halua vajota sinne maton alle..Ja mähän en halua, ja siksi yritänkin olla lukematta näitä "keskustelu"palstoja. Kuten jossain viestissä kirjoitinkin, tuntuu että lihavat ovat yleistä riistaa ja jos ei suostu haukkuja nielemään, haukutaan vielä enemmän..Nuorena mua on ihan livenäkin läskiks haukuttu, vaikka en oikeesti edes ollut kovin lihava, ja silloinkin jo sanoin vastaan. Ja sitten kun olin laiha, kuulin kerran kommentin: "lauta kuin ladon ovi"..Eli koskaan et voi kaikkia miellyttää (eikä ole kyllä tarkoituskaan kaikkia miellyttää). Nyt kun taas olen vanhampana lihava kuulee aina joskus kommenttia, esim. kerran baarissa joku nuori sälli oli ihan kauhuissaan, että "ei kai toi läski vaan tule tähän istumaan" kun oli tuoli vapaana siinä pöydässä (hui kauheeta jos lihava tulee ni joku vielä luulee että me seukataan..heh heh)..En ollut menossakaan siihen, ja harmittaa että en silloin sanonut mitään mutta mulla oli niin hyvä fiilis muuten, etten halunnut pilata sitä.

• MMM
        lihava kirjoitti:

että näin lihavana ollessa luonne kehittyy väkisinkin. Eli itsetuntoa joutuu kehittämään, jos ei halua vajota sinne maton alle..Ja mähän en halua, ja siksi yritänkin olla lukematta näitä "keskustelu"palstoja. Kuten jossain viestissä kirjoitinkin, tuntuu että lihavat ovat yleistä riistaa ja jos ei suostu haukkuja nielemään, haukutaan vielä enemmän..Nuorena mua on ihan livenäkin läskiks haukuttu, vaikka en oikeesti edes ollut kovin lihava, ja silloinkin jo sanoin vastaan. Ja sitten kun olin laiha, kuulin kerran kommentin: "lauta kuin ladon ovi"..Eli koskaan et voi kaikkia miellyttää (eikä ole kyllä tarkoituskaan kaikkia miellyttää). Nyt kun taas olen vanhampana lihava kuulee aina joskus kommenttia, esim. kerran baarissa joku nuori sälli oli ihan kauhuissaan, että "ei kai toi läski vaan tule tähän istumaan" kun oli tuoli vapaana siinä pöydässä (hui kauheeta jos lihava tulee ni joku vielä luulee että me seukataan..heh heh)..En ollut menossakaan siihen, ja harmittaa että en silloin sanonut mitään mutta mulla oli niin hyvä fiilis muuten, etten halunnut pilata sitä.

Läskiys on pahe ja aihe joka on ikävää, rumaa, osoittaa henkilön luonteen vajautta sekä aiheuttaa ällöttäviä fyysisiä mielikuvia. En ihmettele että läskiyttä karsastetaan, pitää luottaa ittees jos kerran olet tiesi valinnut mutta turha tulla silloin rutisemaan ongelmista joita lihavuus aiheuttaa kuten mm nimittelyä ja liikuntarajoitteisuutta jne..

• lihava
        MMM kirjoitti:

Läskiys on pahe ja aihe joka on ikävää, rumaa, osoittaa henkilön luonteen vajautta sekä aiheuttaa ällöttäviä fyysisiä mielikuvia. En ihmettele että läskiyttä karsastetaan, pitää luottaa ittees jos kerran olet tiesi valinnut mutta turha tulla silloin rutisemaan ongelmista joita lihavuus aiheuttaa kuten mm nimittelyä ja liikuntarajoitteisuutta jne..

Tuota..En voi mitenkään vaikuttaa siihen, että nimitelläänkö vai ei..Jos joku haluaa osoittaa tyhmyytensä nimittelemällä, sen kuin..Etpä muuten tainnut lukea viestiäni edes kunnolla, koska kirjoitin että minua on nimitelty laihanakin.

Ja pystyn kyllä ihan liikkumaan ja liikunkin. Olen ollut nuorempana tämän viestiketjun aloittajan kaltainen himoliikkuja (sitten kyllästyin), mutta koskaan en ole ihmisiä nimitellyt..Paitsi jos he ovat sen ansainneet, jostain muusta kuin ulkonäöllisestä syystä.

• MMM
        lihava kirjoitti:

Tuota..En voi mitenkään vaikuttaa siihen, että nimitelläänkö vai ei..Jos joku haluaa osoittaa tyhmyytensä nimittelemällä, sen kuin..Etpä muuten tainnut lukea viestiäni edes kunnolla, koska kirjoitin että minua on nimitelty laihanakin.

Ja pystyn kyllä ihan liikkumaan ja liikunkin. Olen ollut nuorempana tämän viestiketjun aloittajan kaltainen himoliikkuja (sitten kyllästyin), mutta koskaan en ole ihmisiä nimitellyt..Paitsi jos he ovat sen ansainneet, jostain muusta kuin ulkonäöllisestä syystä.

Laihuus on ihannointia ja kateutta, lihavuus halveksuntaa, siksi niitten sanallinen merkitys on eri vaikka ne kuulostavat molemmat arvostelulta.

NImittely ei ole vain tyhmyytttä, se on inhoreaktio jonka älykäs ihminen voi kyllä huomioida omana tyhmyytenä ja jättää sanomatta.

Lihavissa on se heikkous että he eivät osaa nauraa omalle lihavuudelleen, eivät siis kykene koska he tuntevat olevansa itseaiheutetussa tilassa, siis nauraisivat omalle kykenemättömyydelleen. Lihavien ihmisten nimittely yleensä kääntyy nimittelijää itseään vastaan jo aivoissa, "miksi nimittelisin koska minussakin on arvosteltavaa"

• lihava
        MMM kirjoitti:

Laihuus on ihannointia ja kateutta, lihavuus halveksuntaa, siksi niitten sanallinen merkitys on eri vaikka ne kuulostavat molemmat arvostelulta.

NImittely ei ole vain tyhmyytttä, se on inhoreaktio jonka älykäs ihminen voi kyllä huomioida omana tyhmyytenä ja jättää sanomatta.

Lihavissa on se heikkous että he eivät osaa nauraa omalle lihavuudelleen, eivät siis kykene koska he tuntevat olevansa itseaiheutetussa tilassa, siis nauraisivat omalle kykenemättömyydelleen. Lihavien ihmisten nimittely yleensä kääntyy nimittelijää itseään vastaan jo aivoissa, "miksi nimittelisin koska minussakin on arvosteltavaa"

En tiedä miksi omalle lihavuudelleen pitäis nauraa, mutta itselleni kyllä muuten pystyn nauramaan. Jos en pystyisi, olisin vetänyt itteni kiikkuun jo aikaa sitten.

Ja se "lauta kuin ladon ovi"-lausunto tuli kyllä ihan pojan suusta, eli ilmeisesti en ollut silloin(kaan) ko. tyypin ihannenainen.

Fiksu ihminen voi tosiaan jättää sanomatta, mitä mielessä liikkuu jos sieltä suusta ei mitään hyvää tule ulos. Tämän viestiketjun aloittaja sai minussa aikaan inhoreaktion nimittelyillään. Joku jossain viestissä totesikin, että jos hän oikeasti olisi huolissaan ihmisten, siis sekä naisten että miesten, lihomisesta ei hän käyttäisi tuollaisia nimityksiä.

• MMM
        lihava kirjoitti:

En tiedä miksi omalle lihavuudelleen pitäis nauraa, mutta itselleni kyllä muuten pystyn nauramaan. Jos en pystyisi, olisin vetänyt itteni kiikkuun jo aikaa sitten.

Ja se "lauta kuin ladon ovi"-lausunto tuli kyllä ihan pojan suusta, eli ilmeisesti en ollut silloin(kaan) ko. tyypin ihannenainen.

Fiksu ihminen voi tosiaan jättää sanomatta, mitä mielessä liikkuu jos sieltä suusta ei mitään hyvää tule ulos. Tämän viestiketjun aloittaja sai minussa aikaan inhoreaktion nimittelyillään. Joku jossain viestissä totesikin, että jos hän oikeasti olisi huolissaan ihmisten, siis sekä naisten että miesten, lihomisesta ei hän käyttäisi tuollaisia nimityksiä.

pitäisikö sitten itkeä?, nauru osoittaa itseironiaa ja tietoisuutta siitä kuka on eikä se silloin enää ainakaan omaa mieltä kaivele jos asialle voi rehellisesti nauraa. Häpeily ja itsetunnon aleneminen vain osoittaa tyytymättömyyttä omaan minäänsä.
        Kannattaa tehdä sellaista mikä ei omaan egoon kolahda, lihavuus vain monelle on todella kova pala, pitää tunnustaa itselleen epäonnistuneensa kun näkee kuvansa peilistä. Silti monikaan ei tee asialle mitään vaan jatkaa tässä itsesääli ja inho-kierteessä.

• Ja pätevä muuhunkin
        MMM kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut huono itsetunto jostain kiloista huolimatta. Monilla hoikemmillakin on ollut paljon huonompi itsetunto joita ole saanut tukea työpaikoilla. Minuun luotetaan ja pyydetään apua kun olen vahva ihminen. Viisaiden ihmisten mielestä en ole läski vaan ihminen.

Miehelläni ei ole sitä vastaan mitään että minä tuhlaan kun hän kerran on saanut hyvän naisen niin siihen kannattaa panostaa :)))Miksi veisin työpaikkoja sellaisilta jotka sitä oikeesti tarvitsee? Mielenterveyden kannalta en tarvitse työpaikkaa niin kuin jotkut. Joillain rikkailla on rahaa niin että ranteet natkuu ja siltikin täytyy työssä puurtaa, ehkä se onkin sentaki ettei mielenterveys kestä kotona harrastelua.

• mitätön palkka
        MMM kirjoitti:

Aika hauskja kommetti naiselta "minun MIEHELLÄNI ON isommat tulot kuin sinulla jne.." hahahahaa oletko kenties lihonut niin ettet voi enää mennä töihin vaan elelet ja pröystäilet miehesi rahoilla?

Onko se niin väärin jos luovutan työpaikkani sellaiselle joka todella tarvitsee sitä? Mieheni tienaa kahden edestä paalua. Voisin huvin vuokseni mennä töihin mutta ison omakotitalon ja puutarhan hoitaminen vie aikaa varsinkin kesällä todella paljon. Ainoostaan talvella tulee tekemisen puutetta joskus. Miehelleni on sopinut todella hyvin että olen kotirouvana, ei ole valitellut.

• MMM
        Ja pätevä muuhunkin kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut huono itsetunto jostain kiloista huolimatta. Monilla hoikemmillakin on ollut paljon huonompi itsetunto joita ole saanut tukea työpaikoilla. Minuun luotetaan ja pyydetään apua kun olen vahva ihminen. Viisaiden ihmisten mielestä en ole läski vaan ihminen.

Miehelläni ei ole sitä vastaan mitään että minä tuhlaan kun hän kerran on saanut hyvän naisen niin siihen kannattaa panostaa :)))Miksi veisin työpaikkoja sellaisilta jotka sitä oikeesti tarvitsee? Mielenterveyden kannalta en tarvitse työpaikkaa niin kuin jotkut. Joillain rikkailla on rahaa niin että ranteet natkuu ja siltikin täytyy työssä puurtaa, ehkä se onkin sentaki ettei mielenterveys kestä kotona harrastelua.

Sulla taisi lipsahtaa vahingossa paljastus.... hehehehehe, osui ja upposi..

"miksi veisin työpaikkoja jne"..heh kauanko olet pettänyt itseäsi ja elänyt tuon tekosyyn varassa ettei tarvitsisi mennä oikeisiin töihin tai puolustellut ukollesi miksi et tee töitä?
        Todella törkeää huudella täällä Mies26v:lle että "mieheni saa palkkaa kaksikertaa enemmän jne. että mitä sinä räkäokka jne..." Laita se äijäsi keskustelemaan jos jotain sanomista on raha-asioissa ja pidä sinä siivelläeläjä-loinen turpasi tukossa. Olet aito loinen, elelet muitten rahoilla ja kehtaat vielä tulla kehumaan tänne toisten tienaamista rahoista. Sulla ei näköjään ole mitään rajaa röyhkeydessä. Sinäkö olet pätevä? hah, niin pätevä ettet kelpaa edes töihin.. hahahahaha. Pätevä olet vain elämään tätä elämää varastetulla rahalla ja toisten rehkimisellä.

Olet suoraan kuin irvikuva B. Virtanen sarjakuvasta tai Pulmuset tv-sarjasta jossa äijä elättää läpeensä laiskaa ämmänretkua joka syö ja lihottaa persettään kotona.

• MMM
        mitätön palkka kirjoitti:

Onko se niin väärin jos luovutan työpaikkani sellaiselle joka todella tarvitsee sitä? Mieheni tienaa kahden edestä paalua. Voisin huvin vuokseni mennä töihin mutta ison omakotitalon ja puutarhan hoitaminen vie aikaa varsinkin kesällä todella paljon. Ainoostaan talvella tulee tekemisen puutetta joskus. Miehelleni on sopinut todella hyvin että olen kotirouvana, ei ole valitellut.

Älä jatka enää selittelyä, kaikkihan sen näkevät mikä olet, patalaiska työtävieroksuva kotirouva joka vaan jaksaa tylsyyttään huudella täällä netissä niille jotka oikeasti käyvät tienaamassa päivittäin rahaa, kehtaat vielä arvostella kuinka paljon, itse kun et laiskuuttasi tienaa mitään. Mene töihin tai pidä turpasi tukossa toisten itsensä tienaamista rahoista. Olet aidosti ja oikeasti täysi paska ihminen, laiska ja lihava naisen irvikuva, sellaiset adjektiivit kuvaavat juuri sinua.

• me.
        Mies 26v kirjoitti:

Oletko sattunut huomaamaan että sinulla on riippuvuus puhua lihavista naisista? Kannattaisiko hakeutua hoitoon?

Kerroit että olet löytänyt ihannenaisesi. Mitäpä sitten kun/jos (toivottavasti ei, koska tuollaiset ihmiset eivät ansaitse saada lapsia joita manipuloida ja myrkyttää sillä tiedolla että ihmiset eivät saisi olla erilaisia) tulee raskaaksi ja lihookin 10 kiloa? Tai mitäpä jos mahdollinen tuleva lapsesi pyöristyykin hieman? Ainiin, mutta eihän niin voi käydä, koska tuputat hänelle kokoajan tietoa liikkumisesta ja oikeista ruokailutottumuksista. Ei se ole väärin, mutta liika on liikaa, ja luulen että olet aivan pakkomielteinen oman liikkumisesi ja syömisiesi suhteen. Tai jos lapsesi kaveri on lihava?

Paitsi, että suurin osa vapaa-ajastasi menee varmaan nykyään täällä netissä vastaillessasi näihin viesteihin. Kannattaisiko vähän vähentää netin käyttöä ettet vain plösisty?? Oletko tarkkaillut omaa netin käyttöä? Eikö yhtään huolestuta?
        Eikö sinulla todellakaan ole muita huolenaiheita kuin valitella että suomalaiset naiset ja MIEHET ovat lihavia? Herranjumala, sun elämässä ei ole mitään sisältöä. Olen pahoillani sun puolesta.

Onneksi mua ei huoleta kenenkään ylipainoisuus ym.
        Taidanpa avata sipsipussin ja syödä sen kokonaan!! Ja sitten menen lääkäriin kun on huono olo :) Ei kannattais tienata niin paljon, ei menis verookaan niin kauheesti.

Moro!

• lihava 170/82

Hei!

Ymmärrän inhosi. Itsekin inhoan lihavia ihmisiä. Etenkin naisia. Tosin kilorajani on huimasti ylempänä kuin sinun.

Olen siis 170cm pitkä ja painan 82kg. Ikää 22v ja nainen.
      Aloin seukkaa poikaystäväni kanssa 7v sitten, silloin painoin 63kg, pituutta oli saman verran.
      Poikaystäväni suostutteli minut luopumaan liikunnallisista harrastuksistani, joissa silloin vierähti ehkä 3-4kertaa viikossa reilun tunnin tai puolitoista. Hän halusi mielummin olla senkin ajan minun kanssani ja olin nuori, joten suostuin. Hän on kropaltaan läpipaska, eli ei liikuntaa kaipaa, toisin kuin mitä minun kroppani joka ottaa kilon jo suklaan näkemisestä.

Noh, vuosien saatossa sitten maistui hampurilainen ja karkki. Lihoin.
      Nyt melkein vuosi sitten aloitin uudestaan liikuntaharrastukseni. Tällä hetkellä käyn spinning- ja aerobictunneilla sekä salilla (4-5kertaa viikko, 1-3h). Pyöräilen myös. Työmatkaa on 70km/suunta, kerran sen olen tänä kesänä pyöräillyt, nyt on jo liian kylmä vaikka haluja olisi.

Tarkkailen ruokavaliotani, en syö karkkia enkä herkkuja. Syön säännöllisesti.

Kiloja on lähtenyt muutama syksystä alkaen, vyötäröltä on lähtenyt yli 15cm.

Luulen että olen painanut painavimmillani lähes 100kg, en vain uskaltanut käydä sillon puntarilla.

Minua ahdistaa kun en voi laihtua nopeammin. Aina kun mieleni halajaa herkkuja, ajattelen sairaalloisen lihavaa tätiäni tai muita lihavia sukulaisiani ja sitä miten paljon vaikeampi on laihduttaa vaikka kymmenen vuoden päästä.

Haluaisin jo eroon kiloistani sekä poikaystävästäni, joka kantaa kotiini rasvajuttuja ja suuttuu kun en niitä syö.
      En vain uskalla erota ennenkuin olen laiha, sillä yksin ei ole kivaa ja uutta ei näin iso löydä.

Toivottavasti seuraava poikaystäväni on enemmän kuin sinä ja saa minut, lihavuuteen taipuvaisen ihmisen pysymään kunnossa ja nauttimaan liikunnasta, mielellään yhdessä.

Liikunta on taas intohimoni ja olen löytänyt ilot elämästäni. Harmi vain, että välissä päästin itseni repsahtamaan.

• .....

Tää ap:n kirjoitushan on päivänselvä provo.

Älkää antako idiootille enempää almuja.

• pellegrino

Minua myös etoo työpaikallani ja muutenkin kaupungilla liikkuessani ja asioidessani turhantärkeet ja leuhkat suomimiehet. Tulee aina ihan kylmänväreet, kun joutuu väistämättä tekemisiin itseään täynnä olevan kusipään kanssa, joka luulee kieltämättä itsestään liikoja. Voisitteko yrittää edes käyttäytyä hyvin ja normaalisti, kun se on niin helppoa, senkun olette ihan aitoja ja normaaleja. Miten yleensä alle ja yli kolmikymppiset miehet ovatkin niin idiootteja ja naurettavia kuin esim. sinä.

• mikä idiootti

Hei stupid,
        ottaisit vähän selvää, ennen kuin alat julkisesti avautumaan asiasta, josta sinulla ei selvästikään ole hajuakaan.

Paino ei todellakaan ole mikään ihmisen peruskunnon mittari.

Hyvä esimerkki on asiakkaani 30 nainen, jonka mitat ovat 172/90 joka juoksi viime lauantaina Helsinki City Marathonin alle viiden tunnin aikaan. Tee perässä, jos pystyt.

Että revi siitä, PÖSILÖ.

• sarvikuonokas

Kävin tuossa uimarannalla ensimmäisen kerran ties kuinka pitkään aikaan.. Koin kieltämättä lievää järkytystä... Kiinteyttä sai kyllä etsimällä etsiä..

Itsessäni lihavuus ei aiheuta inhoreaktiota.
      Ei siinä mitään.. kukin kantaa kilonsa itse.. kunhan ei ala valittamaan asiasta eikä tee asialle mitään jos se niin vaivaa.

Enemmän minua ärsyttää maksaa pulsujen tasoittavia kaljoja..

• keskityn

enemmänkin uimiseen uimarannalla käydessäni enkä toisten ihmisten arvosteluun.
        Toi aloittaja on ihan juntti, itsekeskeinen ja on kirjoitellut noita samoja tekstejä tänne ennenkin.

• sarvikuonokas
        keskityn kirjoitti:

enemmänkin uimiseen uimarannalla käydessäni enkä toisten ihmisten arvosteluun.
        Toi aloittaja on ihan juntti, itsekeskeinen ja on kirjoitellut noita samoja tekstejä tänne ennenkin.

En jaksa pelkästään uida kokoajan. Ja kun en ui.. keksin parempaakin ajateltavaa.

Katsellessani hyllyviä hanureita en arvostele kaverilleni mitään ääneen vaan ajattelen vain että kylläpäs siinäkin on elintaso jäänyt varastoon.

Oli aloittaja provosoija tai ei, niin tosiasia nyt vain on se, että läskin määrä on lisääntymässä. Miehillä ja naisilla.

• joku tyttö

Mie kyllä maksan tasoittavani aivan itse ;)

Tosin en pulsu olekaan eikä niitä tasoittavia kovin usein tule nautiskeltua, hyvässä porukassa ja sopivassa mielentilassa silloin tällöin saattaa ne aamun yhdet tasoittavat kaljat lipsahtaa sinne humalan puolelle :D

• kyllä enemmän

tyhmyys. Mitä teet timmillä vartalollasi, jos olet noin pirun tyhmä?

• kai sit lihava sun mielestä

ajatellu että joskus isommat naiset on ihanempia kun laihat? Lihavat ei niinkään tietääkseni katso toisia nenänvartta pitkin. Luultavasti kadehtivat laihoja joka johtaa toisilla liialliseen syömiseen ja lihoamiseen. Ei siinä silloin ensin tuu mieleen liikkua kun masentaa oma koko. Joo ei oo hyvä syy liikkumattomuuteen mutta niin se asia aika usein on. Tää nyt voi olla ainoastaan mun mielipide mutta kuitenkin. Itse en ole mikään tankki mutta en laiha luikkukaan. Osa tykkää isommista ja osa pienemmistä. Makuasioista ei voi kiistellä. Mä ainakaan haluis elää maailmassa missä kaikki olis samanlaisia kun sinä. Onneks tänne mahtuu suvaitsevampiakin miehiä.

• Mies 26v

Varmasti maailmasta löytyy myös ihan sympaattisia, isoja ihmisiä. Itse olen myös törmännyt itsepäisiin sellaisiin. Ja laiha luikku ei tarvitse olla, kunhan kuntoilee säännöllisesti! Jokainen saa tietysti valita kumppanikseen ihan niin suvaitsevan ihmisen kuin haluaa. Myönnän etten ole itse kovinkaan suvaitsevainen, mutta mielestäni liiallinen suvaitsevaisuus on pahempaa.

Just katoin aamulla huomenta suomea, jossa taas puhuttiin nykynuorison hälyttävästä lihomisesta. Siitä aiheutuva esim. diabetes on suorastaan räjähdysmäisessä kasvussa. Mistä tämä on seurausta? Usein joko huonoista kotioloista, joissa lapsista ei välitetä, tai täällä suomessa yleisestä liiallisesta suvaitsevaisuudesta. Kyllähän nykyään ostellaan tietokonepelit ja syötetään mäkkärissä jne jne, ja sitten hyssytellään kun joku haukkuu ääneen läskiksi. Kumpi on sitten pahempi? Mielestäni se joka hemmottelee lapsensa piloille. Kun annetaan kaikki eikä vaadita mitään, edesautetaan jo tuossa vaiheessa lihomista ja saamattomuutta jatkossa. Suvaitsevaisuus aiheuttaa siis tässä tapauksessa vahinkoa, eikö vain? Sinun ja minun verorahoja tulee menemään tulevaisuudessa suvaitsevaisuuden ja hyssyttelyn takia yhä enemmän liikalihavuuden aiheuttamien sairauksien kuten diabeteksen hoitoon. Brutaali fakta, vaikka kuinka tekisi mieli puolustella reilua ylipainoa "jokaisen omana asiana".

• orvokki76

että tuollaisiakin löytyypi..heh. olen itse todella lihava ihminen ja ylipainoa minulla on yli 50 kg...eli menen vielä yli tuonsinun 90 kg juttusi..heh.

minulla kuitenkin on hyvännäköinen mies, jota mjoskus muutkin naiset perään kuolaavat, silti hän rakastaa minua ja vain minua.

siksi on mukavaa kun kirjoitit mielipiteesi, sillä olenkin aina ollut sitä mieltä, että tuollaiset ylikomeat miehet ovat aina olleet mielestäni pää kusta täysi ja taas vahvistit mielipiteeni. (ehkäpä mieheni ajattelee uhkeista blondeista kumppanina samalla lailla).

• naisen luokittelee

Mieheni tienaa kaksi jopa kolmanneksenkin enemmän kuin ensimmäinen aloittaja pullisteli.

Mieheni saisi kenet tahansa laihan bimbon jonka elämä pyörisi vaan oman kroppansa ympärillä. Ja onhan siinä ympäristöllä ihmettelemistä kuinka ylipainoinen nainen saa miehensä syttymään? Monet naiset eivät saa ikinä treenaamalla eikä millään kehon muokkauksella miestä saamaan kuin yhdeksi tai kahdeksi yöksi kiinnostuun itsestään, samoin miesten kohdalla ja sehän katkeruutta aiheuttaakin lihavia kohtaan.

Ne ylikomeat miehet jäävät juuri sellaisille jotka ne ansaitsevat. Ihanaa kun kaksi samanlaista löytävät toisensa niin erohan siitä tulee kunnes huomaavat inhoovansa toisiaan.

• etkö tajua

että kaikki ei tykkää liikkua, kaikkia ei kiinnosta samat asiat, ei voi mitään, ei kuulu sulle toisten ihmisten ulkonäkö, keskity vaan ittees.
      Ja voi olla lihava vaikka liikkuukin. Eikä kaikki ees halua olla laihoja, antaa ihmisten olla mitä on...

• pösilö,

kuten tuolla joku jo mainitsikin.

Sivistymättömyyden ja moukkamaisuuden paras tunnusmerkki lienee se, että pitää itseään sopivana neuvomaan muita.

Toiseksi paras tunnusmerkki silkalle tyhmyydelle on, että julistaa sen muillekin.

Kolmanneksi paras tunnusmerkki on, että ei tajua, vaikka suoraan sanotaan.

• ala laihduttaa

ettei mun lollot lähe! Mä rakastan niin paljo mun lolloi!

• sitten

pidettävä oksennuspussia vaan mukana kun ei varmaankaan kovinkaan montaa lihavaa naista kiinnosta sun oksennusrefleksi. Ja jos jotain sanot työpaikkasi lihavalle naiselle ni saatatpa olla piakkoin ilman työtä... Mutta ihan miten vaan...

• asialla,

et puhuisi hilloperseistä, läskeistä, sotanorsuista, inhoreaktioista. Ne eivät ole terveysperusteisia määritelmiä...
      Taitavat määrittää enemmän omien pakkomielteidesi laatua... pakkomielteiden siksi, että et selvästikään itse ymmärrä perusteettoman vihasi määrää...

• nakkimunakas N

että inhoatko liikuvia lihavia naisia, nitä joita tulee kuntopolulla vastaan laihutuksensa alkuaikana ja jotka lihavana uskaltavat kuntosalille. Läski ei lähde yhdesä yössä ja vaikka joku viikon rehkii hulluna se ei heti takaa timmiä kroppaa.
      Ja mikä on hyvä kroppa? Ite kun on alle 160 senttiä ja muodokas niin tuntuu nyt 50 kilosena olevasa kauhea läski, vaikka olo terve ja kunto kohtalainen.
      Muuten yhten kommentiisi siitä että mielenterveys ong. ovat kähes aina lihavia, voin kertoa alalla työskentelevänä, että yleensä he ovat alipainoisia, aliravittuja ja ongelmia on ruuan suhteen, sitä ei osata, välitetä, ymmärretä tehdä, ei jakseta tms. Erilaiset lääkkeet taas aiheuttavat turvotusta ja painon nousua.
      No, sä taisit tarkoittaa ns mieliala syöjiä, jotks ei ole esim hoidon piirissä masennuksen tms takia ja syövät pahaan oloonsa. Näille ihmisille tulisi voida tarjota toimintaa ja puuttua siihen miksi hakevat lohdun ruuasta ja tätä kautta saada heidät laihtumaan.
      Elämä ei ole niin yksinkertaista se mikä sinulle on itsestään selvää voi toiselle olla vaikeaa.

• Mies 26v

En tietenkään inhoa, päinvastoin nostan juuri heille hattua, koska he tajuavat oman tilanteensa ja myös tekevät asialle jotain! Juuri oikealla polullahan he ovat ja oikeaan suuntaan menossa. Kylläkin näen niitä lihavia naisia salilla valitettavan harvoin. Mukavempaa on löhöillä sohvalla, katsoa pilipalisarjoja ja mussuttaa suklaata. Ja haukkua kaltaisiani miehiä pinnallisiksi kusipäiksi, kun emme suvaitse sitä perseen kasvattamista.

Mikä on hyvä kroppa? No peili ja muiden mielipiteet kertovat aika paljon. Tosin harva uskaltaa ääneen sanoa läskille, että voisit liikkua enemmän. Muodokkailla voi olla kiloja enemmän. Ei kaikkien tarvi painaa saman verran. Yksinkertaisesti sanottuna - ei kannata olla liian laiha saatikka liian lihava.

Olet aivan oikeassa, että ns.mielialasyöjille tulisi tarjota toimintaa syömisen sijaan. En ota mielenterveysalan käyttämiin keinoihin sen kummemmin kantaa koska en ole tosiaan mikään alan asiantuntija. Itse potkin mieluusti persuuksille normaaleja, työssäkäyviä reilusti ylipainoisia ihmisiä, joilla olisi (huom!) mahdollisuus vaikuttaa itseensä, mutta eivät näin oman itsepäisyytensä tai laiskuuden takia tee. Ja sitten on naisilla vielä bonuksena tämä ulkonäkökysymys...uskoisin että painaa vaakakupissa enemmän kuin miehillä!

"Elämä ei ole niin yksinkertaista se mikä sinulle on itsestään selvää voi toiselle olla vaikeaa."

Sitähän tässä yritän, tuoda yksinkertaisia keinoja esille reilusti ylipainoisille naisille. Yksinkertaiset keinot ovat yleensä niitä parhaita, kunhan vain porukka ei tekisi niistä niin vaikeita ja monimutkaisia omassa pienessä päässään...

• nakkimunakas N
        Mies 26v kirjoitti:

En tietenkään inhoa, päinvastoin nostan juuri heille hattua, koska he tajuavat oman tilanteensa ja myös tekevät asialle jotain! Juuri oikealla polullahan he ovat ja oikeaan suuntaan menossa. Kylläkin näen niitä lihavia naisia salilla valitettavan harvoin. Mukavempaa on löhöillä sohvalla, katsoa pilipalisarjoja ja mussuttaa suklaata. Ja haukkua kaltaisiani miehiä pinnallisiksi kusipäiksi, kun emme suvaitse sitä perseen kasvattamista.

Mikä on hyvä kroppa? No peili ja muiden mielipiteet kertovat aika paljon. Tosin harva uskaltaa ääneen sanoa läskille, että voisit liikkua enemmän. Muodokkailla voi olla kiloja enemmän. Ei kaikkien tarvi painaa saman verran. Yksinkertaisesti sanottuna - ei kannata olla liian laiha saatikka liian lihava.

Olet aivan oikeassa, että ns.mielialasyöjille tulisi tarjota toimintaa syömisen sijaan. En ota mielenterveysalan käyttämiin keinoihin sen kummemmin kantaa koska en ole tosiaan mikään alan asiantuntija. Itse potkin mieluusti persuuksille normaaleja, työssäkäyviä reilusti ylipainoisia ihmisiä, joilla olisi (huom!) mahdollisuus vaikuttaa itseensä, mutta eivät näin oman itsepäisyytensä tai laiskuuden takia tee. Ja sitten on naisilla vielä bonuksena tämä ulkonäkökysymys...uskoisin että painaa vaakakupissa enemmän kuin miehillä!

"Elämä ei ole niin yksinkertaista se mikä sinulle on itsestään selvää voi toiselle olla vaikeaa."

Sitähän tässä yritän, tuoda yksinkertaisia keinoja esille reilusti ylipainoisille naisille. Yksinkertaiset keinot ovat yleensä niitä parhaita, kunhan vain porukka ei tekisi niistä niin vaikeita ja monimutkaisia omassa pienessä päässään...

Muiden mielipiteet on huono mittari, vaikka ymmärrän täysin sinun pointtisi, mitä sillä tarkoitat.
        Laiskuuttahan se usein on tuo likumattomuus, se on samalla lailla verissä, kuin sinulla liikkuminen. Ajttele, jos joku sanoisi sinulle, että sinu pitää muuttaa elintavat liikkumattomiksi. Se ei olisi helppoa. (enkä tarkoita että sellaista nyt kukaan sanoisi)
        Mut mitä sä meinasit, että muodokkaalla kiloja enemmän. Must asia on just päin vastoin, mitä lyhyempi ja muodokkaampi, sitä tarkempi kiloje suhteen, koska jokainen ylimääräinen kilo näkyy herkemmin. Niiku kerroin, olen läskin näkönen vaikka painan vähän, kiitos lyhyen varteni.
        No mikä sai minut aikoinaan laihduttamaan, sehän oli salainen rakkaus mieheen, mutta se mies ei kyllä ollut kovin hyvä kroppanen, muuten vain teki vaikutuksen. No eihän siitä mitään tullut. mut kilot jäi pysyvästi pois.

• Mies 26v
        nakkimunakas N kirjoitti:

Muiden mielipiteet on huono mittari, vaikka ymmärrän täysin sinun pointtisi, mitä sillä tarkoitat.
        Laiskuuttahan se usein on tuo likumattomuus, se on samalla lailla verissä, kuin sinulla liikkuminen. Ajttele, jos joku sanoisi sinulle, että sinu pitää muuttaa elintavat liikkumattomiksi. Se ei olisi helppoa. (enkä tarkoita että sellaista nyt kukaan sanoisi)
        Mut mitä sä meinasit, että muodokkaalla kiloja enemmän. Must asia on just päin vastoin, mitä lyhyempi ja muodokkaampi, sitä tarkempi kiloje suhteen, koska jokainen ylimääräinen kilo näkyy herkemmin. Niiku kerroin, olen läskin näkönen vaikka painan vähän, kiitos lyhyen varteni.
        No mikä sai minut aikoinaan laihduttamaan, sehän oli salainen rakkaus mieheen, mutta se mies ei kyllä ollut kovin hyvä kroppanen, muuten vain teki vaikutuksen. No eihän siitä mitään tullut. mut kilot jäi pysyvästi pois.

..muodokkaan ja kunnostaan huolta pitävän naisen kuin luuviulun joka ei kuntoile.

No, mielestäni on ihan ymmärrettävää, jos on muotoja niin on helpommin myös enemmän massaakin. Nuo sinun mitat kuulostaa ihan ok ja vielä jos liikut tarpeeksi niin ei siinä ole mitään ongelmaa.

En ole tässä vaatimassa että kaikkien tulisi olla jotain mallin mittojen omaavia. Otan vain kantaa todella lihavien ihmisten lihavuuteen, jotka pystyisivät asialle jotain tekemään. Maksan ison siivun verorahoistani erilaisten itse aiheutettujen sairauksien hoitoon, joista ylipainoiset muodostavat ison prosentin. Sen takia minulla on mielestäni myös oikeus arvostella sellaisia. Asiaa voisi verrata esimerkiksi siihen, että pomosi ahdistelee sinua seksuaalisesti. Voit joko hyväksyä asian kaikessa hiljaisuudessa (kuten muuten monet tekevät) tai sitten nostaa asian esille ja olla hyväksymättä sellaista. Muut samanlaiset pomot luultavasti hyssyttelisivät eivätkä pitäisi pientä ongelmaasi minään. Samoin suurin osa lihavista vain jatkaa syömistään ja huonoja liikkumistottumuksia, vaikka heille väännetään rautalangasta ettei se ole muiden mielestä ok. Niinhän se on että samankaltaisten on helppoa puolustella tekemisiään tai tekemättä jättämisiään.

• lihava
        Mies 26v kirjoitti:

..muodokkaan ja kunnostaan huolta pitävän naisen kuin luuviulun joka ei kuntoile.

No, mielestäni on ihan ymmärrettävää, jos on muotoja niin on helpommin myös enemmän massaakin. Nuo sinun mitat kuulostaa ihan ok ja vielä jos liikut tarpeeksi niin ei siinä ole mitään ongelmaa.

En ole tässä vaatimassa että kaikkien tulisi olla jotain mallin mittojen omaavia. Otan vain kantaa todella lihavien ihmisten lihavuuteen, jotka pystyisivät asialle jotain tekemään. Maksan ison siivun verorahoistani erilaisten itse aiheutettujen sairauksien hoitoon, joista ylipainoiset muodostavat ison prosentin. Sen takia minulla on mielestäni myös oikeus arvostella sellaisia. Asiaa voisi verrata esimerkiksi siihen, että pomosi ahdistelee sinua seksuaalisesti. Voit joko hyväksyä asian kaikessa hiljaisuudessa (kuten muuten monet tekevät) tai sitten nostaa asian esille ja olla hyväksymättä sellaista. Muut samanlaiset pomot luultavasti hyssyttelisivät eivätkä pitäisi pientä ongelmaasi minään. Samoin suurin osa lihavista vain jatkaa syömistään ja huonoja liikkumistottumuksia, vaikka heille väännetään rautalangasta ettei se ole muiden mielestä ok. Niinhän se on että samankaltaisten on helppoa puolustella tekemisiään tai tekemättä jättämisiään.

päädyin seuraavaan johtopäätökseen: et ole huolissasi muusta kuin siitä, että mihin verorahasi menevät..

• lihava
        Mies 26v kirjoitti:

se mä sit mahdan herran mielestä olla jos oon 170/75? Joo on kokoa mutta en nyt sanois että mitenkään erityisen iso olisin.

• lihava?
        lihava kirjoitti:

se mä sit mahdan herran mielestä olla jos oon 170/75? Joo on kokoa mutta en nyt sanois että mitenkään erityisen iso olisin.

nimimerkin kopioiminen. En huomannut että se oli jo jollain

• tai saa kuonoonsa!
        Mies 26v kirjoitti:

Mieheni tienaa yli kaksi kertaa kuin sinä ja hän on onnellinen kun on saanut minunlaiseni kotirouvan :) Hoidan koko saatanan ison omakotitalon puutarhat ja kaikki tietotekniikka asiat. Hyvin harvat ovat näin monitaitoisia. Ompelen ja korjaan miehen työvaatteetkin priima kuntoon. Naapureillakaan ei ole ollut ikinä mitään valittamista, niin hyvin on permannot hoidettu.

Väärät ruokatottumukset perityy sieltä vanhemmilta niin kuin minullakin. Syyllistäminen ja hitlerimäinen asenne ei saa mitään hyvää aikaiseksi. Syömishäiriöiset tarvitsee enemmän rakkautta ja hyväksyntää piiskan sijaan. Mitä enemmän ihmistä alistetaan ja haukutaan niin sitä enemmän saattaa lohduttautua syömällä liikaa.

Samaa haukkumista olen itsekkin kokenut kun olen kotirouva. Mieheni on ainakin tyytyväinen ja niin kauan kun on niin eipä valittamista.

• et taustoja tunne
        Mies 26v kirjoitti:

Mietippä vähän kuinka paljon lapsista on eroperheen lapsia jotka joutuu juokseen reppujen kanssa eri huushollien välillä? Vanhemmat hyvittelee lapsiaan omien vikojensa tähden pikaruoka kulttuurilla. Syyllisyys omien vikojensa tähden niin siinähän hyvä syy hyvitellä lapsilleen sitä sun tätä.

Mikä ihmeen vertaus on seksuaalisen ahdistelun kohteeksi joutuneet sen kanssa että jotkut syö epäterveellisesti tai liikaa? Toisekseen sairaudet eivät katso keneen ne iskee. Kuinka paljon hoidetaan urheilu vammojakin ja urheilijathan eivät tervettä päivää näkemykseni mukaan näe koskaan. Miten ihmeesä jonkun ihmisen ulkonäkö voi ahdistella sinua? Yhtälailla ne sairaudet voi tulla itsellesikin painosta huolimatta jos perintötekijöissäsi on jokin heikko lenkki.

Mistä voit todellakin tietää jostain sairauksista johtuuko ne ylipainosta vai perinnöllisyydestä? Itselläni ei ole ollut flunssia, kuumeitakaan yli kymmeneen vuoteen kun syön valkosipulia joka on maailman vanhin antibiootti jos raakana syö. Viikolla teen kotiruokaa ja viikonloppusin laiskottelen ja saatan laittaa valmispizzaa vaan uuniin.

Yks asia minkä olen huomannut että laihoilla saattaa olla paha luonne, siis saatanan piikikäs kun eivät voi syödä lihomisen pelossaan. Itse en pidä anorektisista ihmisistä sillä niiden luonne on yhtäpahan näköinen kuin kroppakin. Mahtavin huumorintajukin on ollut pulskilla ihmisillä.

Jos veroja makselet niin makselet monien erilaisten pummien kuluja kansanedustajista lähtien yksinhuoltaja perheisiin. Tutki nyt tarkkaan mihinkä eri osa alueisiin verosi kohdistuu etkä tiedä varmuudella mitään mitä tauteja omissasikin sisuksissasi jyllää, vaikka aidsikin...

• Mies 26v
        et taustoja tunne kirjoitti:

Mietippä vähän kuinka paljon lapsista on eroperheen lapsia jotka joutuu juokseen reppujen kanssa eri huushollien välillä? Vanhemmat hyvittelee lapsiaan omien vikojensa tähden pikaruoka kulttuurilla. Syyllisyys omien vikojensa tähden niin siinähän hyvä syy hyvitellä lapsilleen sitä sun tätä.

Mikä ihmeen vertaus on seksuaalisen ahdistelun kohteeksi joutuneet sen kanssa että jotkut syö epäterveellisesti tai liikaa? Toisekseen sairaudet eivät katso keneen ne iskee. Kuinka paljon hoidetaan urheilu vammojakin ja urheilijathan eivät tervettä päivää näkemykseni mukaan näe koskaan. Miten ihmeesä jonkun ihmisen ulkonäkö voi ahdistella sinua? Yhtälailla ne sairaudet voi tulla itsellesikin painosta huolimatta jos perintötekijöissäsi on jokin heikko lenkki.

Mistä voit todellakin tietää jostain sairauksista johtuuko ne ylipainosta vai perinnöllisyydestä? Itselläni ei ole ollut flunssia, kuumeitakaan yli kymmeneen vuoteen kun syön valkosipulia joka on maailman vanhin antibiootti jos raakana syö. Viikolla teen kotiruokaa ja viikonloppusin laiskottelen ja saatan laittaa valmispizzaa vaan uuniin.

Yks asia minkä olen huomannut että laihoilla saattaa olla paha luonne, siis saatanan piikikäs kun eivät voi syödä lihomisen pelossaan. Itse en pidä anorektisista ihmisistä sillä niiden luonne on yhtäpahan näköinen kuin kroppakin. Mahtavin huumorintajukin on ollut pulskilla ihmisillä.

Jos veroja makselet niin makselet monien erilaisten pummien kuluja kansanedustajista lähtien yksinhuoltaja perheisiin. Tutki nyt tarkkaan mihinkä eri osa alueisiin verosi kohdistuu etkä tiedä varmuudella mitään mitä tauteja omissasikin sisuksissasi jyllää, vaikka aidsikin...

Mielestäni mulla nimenomaan on varaa arvostella sitä työpaikalla surffailevaa lihavaa liisaa, joka mussuttaa karkkia ja muuta epäterveellistä eikä liiku. Vai edesauttaako tuo herkkujen syöminen ja liikkumattomuus jotenkin jo ennestään lihavaa henkilöä? Juuri sen takia mulla on varaa arvostella, että itse käyn salilla joko kesken työpäivän ja teen pitempää työpäivää tai sitten työpäivän jälkeen. Näytän mallia ja jos ei kehoitus "kannattaisko liikkua vähän enemmän" mene perille niin en ymmärrä miksi pitäisi vain hiljaa hyväksyä tuollainen sairastumisen riskiä kasvattava käytös?

Urheiluvammojen hoitamisen maksan täysin omasta pussistani, esim. lisenssien ja vakuutusten muodossa.

Mielestäni tuo rinnastukseni seksuaaliseen ahdisteluun oli aika osuva. Lihavat naiset usein vähättelevät ongelmaansa ja haukkuvat takanapäin timmikroppaisia miehiä pinnallisiksi ja suvaitsemattomiksi. Kuvitteleppa toisaalta niitä keski-iän ylittäneitä lismaisia pomoja, jotka kopeloivat sitä 2-kymppistä sihteeriään. Tuskin sellaiset pomotkaan mielellään katselee syyttävää sormea. Mukavempaa olisi jatkaa sen alaisen ahdistelua, kaikessa hiljaisuudessa ilman että kukaan pitää asiaa sen kummempana, aivan niinkuin liiallista syömistä. Jos sihteeri nostaa asiasta mekkalan, niin se on helppoa haukkua suvaitsemattomaksi feministiksi ja ehkä antaa kenkää. Itse koen olevani ikäänkuin tuo ahdisteltu sihteeri, joka kärsii tässä tapauksessa lismaisen pomon sijaan lihavan epäterveellisistä tottumuksista, jotka puolestaan aiheuttavat tod.näköisemmin niitä sairaanhoitokuluja mun ja muiden syyttömien osapuolten maksettavaksi.

Hienoa, ettet ole sairastellut flunssaa yli kymmeneen vuoteen. Varmaan ymmärrät sitten pointin hyvin, että muita hyödyttää enemmän kun pystyt olemaan mahdollisimman tuottelias kun ei tarvi sairastelun takia olla lomalla?

Sinun mielipiteesi tukevien ihmisten huumorintajusta ei liity mitenkään tähän asiaan. Sillä lismaisella pomollakin voi olla omasta mielestään aivan loistava kaksimielinen huumorintaju..

• NA|nen

Pituutta löytyy 162 senttiä painoa 77 kiloa,ihanaa maatta vaan tässä sohvalla ja läppäri sylissä kirjoitella tänne,samalla syön sipsejä,suolapähkinöitä,jäätelöä,pizzan,mustikkaleivoksen pari karkkipussia ois tossa odottamassa,noin nyt tuli pieru..

• liikunnasta

ja terveellisestä elämästä jonkinmoisen uskomnkappaleen - se on seemoinen tämän hetken psyykkinen vaiva, joka vaivaa monia. No, terveys ja liikunta ovat tärkeitä ja hyviä asioita, ei siinä mitään.

Mutta psyykkinen ongelma se on monille. Uskotaan, että liikunta ja oikeat ravintoaineet jotenkin ovat ratkaisu elämän kysymyksiin. Mutta ei niillä voi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin oman kroppansa tilaan: kaikki muu ratkeaa jossain muualla.
      Elämänasenne: laajakatseisuus, muiden hyväksyntä, sellainen sydämen sivistys, näitä asioita ei saa syömällä hiilarivapaita tuotteita ja tutkimalla sykemittaria. Noita ominaisuuksia sulta näyttäisi puuttuvan.

Otapa vielä muutama kierros pururadalla tai edes muutama sarja painoilla, sitten on vielä parempi mieli moittia muita ihmisiä ja tuntea omahyväistä oikessaolemisen riemua.

Oikeassa oleminen on semmoinen ansa, johon moni putoaa: oikeassa oleminen luo suvaitsemattomuutta väärässä olevia kohtaan, ja helposti käy niin, että siitä oikeasta asiasta tuleekin pelkkä kapean inttämisen ja ympäristön terrorisoimisen väline: jankutan ja kiusaan kaikkia ympärilläni, koska olen kerran oikeassa. Jatkan loputtomilla asiaperusteilla sellaisten ihmisten piinaamista, joita ei koko asia kiinnosta. Vaadin kaikkia väärässä olevia muuttumaan, koska ovat väärässä. Ja perustelen heille, miksi vaatimukseni heidän muuttumisestaan ovat oikeutettuja.... OLEN OIKEASSA... jos se minut vaikuttamaan tyhmältä, kovalta, tunteettomalta, ja omahyväiseltä, en välitä siitä, koska olen kuitenkin oikeassa...

• ............

"Oikeassa oleminen on semmoinen ansa, johon moni putoaa: oikeassa oleminen luo suvaitsemattomuutta väärässä olevia kohtaan, ja helposti käy niin, että siitä oikeasta asiasta tuleekin pelkkä kapean inttämisen ja ympäristön terrorisoimisen väline: jankutan ja kiusaan kaikkia ympärilläni, koska olen kerran oikeassa. Jatkan loputtomilla asiaperusteilla sellaisten ihmisten piinaamista, joita ei koko asia kiinnosta. Vaadin kaikkia väärässä olevia muuttumaan, koska ovat väärässä. Ja perustelen heille, miksi vaatimukseni heidän muuttumisestaan ovat oikeutettuja.... OLEN OIKEASSA... jos se minut vaikuttamaan tyhmältä, kovalta, tunteettomalta, ja omahyväiseltä, en välitä siitä, koska olen kuitenkin oikeassa..."

Siis olipa todella todella viisaasti kirjoitettu. Kun sinun tavallasi ajattelevia olisi enemmän, niin maailma voisi oikeasti olla kaikille hyvä paikka elää. Todellinen helmi.

Kopioin tuon kirjoituksesi ihan talteen, sillä se oli niin hienosti ilmaistu.

Lohduttavaa huomata, että noin fiksujakin kirjoituksia tälläisiltä palstoilta löytyy.

Kuulaita syysiltoja sinulle =)

• tyhmyys on kuolettavaa

Unohdat vain erään tärkeän asian, sen että on asioita joissa voi olla vain oikea ratkaisu, se on mm lihavuus, lihavuudesta kukaan ei voi keksiä hyviä puolia, ihmistä ei ole tehty olemaan lihava. On tärkeää puolustaa asioita jotka ovat oikeita kuten terveys, on turhaa puolustaa lihavuutta sillä että se on valinta, huono valinta. Kaikki ketkä sanovat sen olevan väärin, on oikeassa riippumatta siitä mikä on itsensä olotila, lihavakin voi olla oikeassa lihavuuden suhteen. Väännät ihmeellisesti asian siten että lihavat kannattavat lihavuutta ja sen hienoja puolia ja me trimmatut ihmset sitten olemme aina huonoja ja henkisesti epäkelpoja kun nostamme asiat esille, lihavat kun tätä eivät tee.

• Trimmattukin sairastuu
        tyhmyys on kuolettavaa kirjoitti:

Unohdat vain erään tärkeän asian, sen että on asioita joissa voi olla vain oikea ratkaisu, se on mm lihavuus, lihavuudesta kukaan ei voi keksiä hyviä puolia, ihmistä ei ole tehty olemaan lihava. On tärkeää puolustaa asioita jotka ovat oikeita kuten terveys, on turhaa puolustaa lihavuutta sillä että se on valinta, huono valinta. Kaikki ketkä sanovat sen olevan väärin, on oikeassa riippumatta siitä mikä on itsensä olotila, lihavakin voi olla oikeassa lihavuuden suhteen. Väännät ihmeellisesti asian siten että lihavat kannattavat lihavuutta ja sen hienoja puolia ja me trimmatut ihmset sitten olemme aina huonoja ja henkisesti epäkelpoja kun nostamme asiat esille, lihavat kun tätä eivät tee.

Harmillista kun ylipainoisena käytän veronmaksajien palveluja niin harvoin että pääsen aina heti jonottmatta terveyskeskuksiin niinä harvoina kertoina jos lääkäriä tarvitsen. Laihat terveyspalvelujen suurkuluttajat istuskelee tuntikausia odotushuoneissa kun menen heidän ohitseen.

Unohdat sen että tärkeintä on ihmisen psyyke eikä paino. Jos joku trimmaa kroppaansa niin sairauksilta ei välty sen kummemmin kuin kukaan muukaan. Olen huomannut itselläni aivan samoja perinnöllisiä vikoja kuin vanhemmillanikin.

On ollut kautta aikojen lihavia, hallitsijoista lähtien. Olempa huomannut että laihoilla on paha luonne, itstunto- ongelmia ym sairauksien kera. Aidssit, keripukit ja syövät iskee kaikkein eniten laihoihin. Laihoilla on niin kiree pinna ettei edes parisuhteet pysy!

• mun pointti
        tyhmyys on kuolettavaa kirjoitti:

jotenki huomaamatta: puhuin suvaitsevaisuudesta ja suvaitsemattomuudesta: kunnioituksesta ja kunnioituksen puutteesta.

Terveys on asia, jota on hyvä puolustaa, olen ihan samaa mieltä. Sen vopi tehdä kuitenkin kunnioittavasti. Jospa ap. olisikin lähestynyt aihetta tyyliin: hyvät ylipainoiset sisareni maan päällä, olen huolestunut terveydestänne. Hän valitsi kuitenkin hiukan toisen lähestymistavan: "Joka kerta kun näen esim. työpaikallani tuollaisen 90kg sotanorsun istuvan isolla perseellään ja surffailevan netissä, näen punaista".

Ihminen voi olla faktisesti oikeassa, mutta hänen asenteensa asiaan voi silti olla sairas. Ei sillä ole väliä, onko joku nyt ehdottomasti oikeassa, eihän? Älä putoa samaan kuoppaan, minusta hoiput juuri kuopan reunalla.

• MMM

HYvä topicci, hyvä Mies26v !! puhut juuri asiaa ja näyttää osuvan aika monen kohdalle täällä kuin nenä päähän. HUomasitko kuinka moni oli täällä samaa mieltä kanssasi??? ei ketään. Osoittaa sitä miten raivokkaasti paksut leidit puolustavat oikeuttaan olla laiskoja ja välinpitämättömiä.

Minua myös yököttää naiset joiden perse roikkuu ja kaula on hävinnyt niiden 5 leuan alle jotka roikkuvat korvista aina nilkkoihin asti. Silti nämä samat paksut leidit laittavat meikkiä ja huulipunaa ja käyttävät koruja ollakseen viehättäväviä, mihin katosi todellisuudentajunne? On todella irvikuvamaista kun paksukaiset istuvat ravintoloissa mässyttäen munkkirinkilää tai isoa jäätelöannosta hyvällä omallatunnolla.
      Sitten mennäänkin lääkärille valittamaan nivelkipuja, hengenahdistusta, veriarvot ovat päin peetä ja sydän ylirasittuu jne. On arvioitu että suomessa lihavuuden "hinta" on noin 300 miljoonaa euroa. Tähän sisältyy sekä terveyskuluja että passiivista työkyvyn alenemisesta johtuvia tekijöitä. Jokainen Suomalainen maksaa yli 50 euroa vuodessa siihen että osa ihmisistä ei kertakaikkiaan välitä omasta terveydestään ja koska työikäisiä on vain noin puolet, maksamme 100 euroa palkastamme että ihrasäkit saadaan hoidettua. Lihavuus on enemmänkin tyhmyyttä kuin välinpitämättömyyttä ja sairautta.

• devil inside

Minulle rakas ihminen kuoli 150 kiloisena, mutta onnellisena ihmisenä. Koskaan ei alentunut arvostelemaan toisten ulkonäköä, ei vertailemaan toisten kiloja. Ei istunut tietokoneella, vaan teki raskaita maatalon töitä kolmekymmentä vuotta. Hän oli niin rakastettu, että se joka rakasti häntä eniten, kuoli vähän ajan päästä suruunsa. Emmekä voineet häntä auttaa.

Onneksi hänen ympärillään oli ihmisiä, joille oli tärkeintä se mitä hänen päässään liikkui. Ei hänen sairautensa, ei hänen kilonsa, tapansa tai ulkonäkönsä. Hänellä oli todella paljon ystäviä,rakkaita sellaisia. Enemmän kuin monella muulla.

Anteeksi, mutta minullakin on häntä aivan kamala ikävä, vaikka hän olikin halveksimaanne ihmistyyppiä. Enkä tiedä kauanko jaksan tätä surua kantaa.

Hänen kaltaisensa ihminen on tuhat kertaa arvokkaampi kuin sellainen, jolle on tärkeintä toisen ulkonäkö ja kilot.

• hoito?

Tuskin maksat muuta kuin oman sairauksiesi kulut mitä itse aiheutat. Olet oikein irvikuva saatanan laihallasi kropalla katukuvassa.

Yökättää äijät joilla ei ole persettä eikä hartioita ollenkaan muuta kuin laiha runko. Tuskin muniakaan sellaisilta löytyy? Laihuus inhottaa sillä miehellä pitäisi olla lihaksia oikeissa paikoissa. Laiha äijä yököttää.

Käyn joskus harvoin terveyskeskuksessa ja odotushuoneen sakki on aina laihoja täynnä ja pääsen heidän ohitseen aina. Niin harvoin käyn että maksan käyntimaksunkin aina. Laihuushan on enemmänkin tyhmyyttä ja ennakkoluulot sitäkin enemmän!

• MMM
        hoito? kirjoitti:

Tuskin maksat muuta kuin oman sairauksiesi kulut mitä itse aiheutat. Olet oikein irvikuva saatanan laihallasi kropalla katukuvassa.

Yökättää äijät joilla ei ole persettä eikä hartioita ollenkaan muuta kuin laiha runko. Tuskin muniakaan sellaisilta löytyy? Laihuus inhottaa sillä miehellä pitäisi olla lihaksia oikeissa paikoissa. Laiha äijä yököttää.

Käyn joskus harvoin terveyskeskuksessa ja odotushuoneen sakki on aina laihoja täynnä ja pääsen heidän ohitseen aina. Niin harvoin käyn että maksan käyntimaksunkin aina. Laihuushan on enemmänkin tyhmyyttä ja ennakkoluulot sitäkin enemmän!

Yököttää ämmät joiden perse on kuin vuorenrinne ja naama meikattu kuin lasten mollamaija. Muijilla laihat rungot on harvassa, tuskin paskalla pystyy käymään, tarvii varmaan kenkälusikkaa että saa käden pyyhintäetäisyydelle.

Muijillakin pitäisi muodot olla jossain muualla, on nilkoissa rasvasäkit tai perse roikkuu polvissa ja tissit vyötäröllä, muijat muistuttaa lähinnä juuttisäkkiä, ja eihän niitten päälle paljon muuta mahdukkaan...

• ratkaisu olemassa
        MMM kirjoitti:

Yököttää ämmät joiden perse on kuin vuorenrinne ja naama meikattu kuin lasten mollamaija. Muijilla laihat rungot on harvassa, tuskin paskalla pystyy käymään, tarvii varmaan kenkälusikkaa että saa käden pyyhintäetäisyydelle.

Muijillakin pitäisi muodot olla jossain muualla, on nilkoissa rasvasäkit tai perse roikkuu polvissa ja tissit vyötäröllä, muijat muistuttaa lähinnä juuttisäkkiä, ja eihän niitten päälle paljon muuta mahdukkaan...

MMM:ää tyydyttävä ratkaisu jos naisten muodot noin kamalasti vaivaavat, ihan selkeästi alat katselemaan sillä silmällä sitä omaa sukupuolta..Varmasti löydät toisen samalla tavalla ajattelevan Håkanin kuin sinä...

• MMM
        ratkaisu olemassa kirjoitti:

MMM:ää tyydyttävä ratkaisu jos naisten muodot noin kamalasti vaivaavat, ihan selkeästi alat katselemaan sillä silmällä sitä omaa sukupuolta..Varmasti löydät toisen samalla tavalla ajattelevan Håkanin kuin sinä...

Mjaa, juuttisäkillä tuntuu olevan pointtiakin matkassa. Naisethan ei ajattele omasta paksusta kehostaan suinkaan negatiivisesti, kaikki miehet niin tekee, ehei..tyytyväisiä olette kun näytätte kauniilta kuin ylipursunut muffinssi ja läski lätisee ja hiki haisee kun hillofantit laahustatte tankkausasemalle keittiöön.
        Naisethan ei suinkaan pode huonoa omaatuntoa läskeistänne ollenkaan,ei suinkaan, kaikki te näytätte ajattelevan samalla tavoin, että läski on kaunista. Miehet, nuo ketaleet vain luulevat että lihavuus on saamattomuutta ja laiskuutta... hahahaha

• MMMlle
        MMM kirjoitti:

Mjaa, juuttisäkillä tuntuu olevan pointtiakin matkassa. Naisethan ei ajattele omasta paksusta kehostaan suinkaan negatiivisesti, kaikki miehet niin tekee, ehei..tyytyväisiä olette kun näytätte kauniilta kuin ylipursunut muffinssi ja läski lätisee ja hiki haisee kun hillofantit laahustatte tankkausasemalle keittiöön.
        Naisethan ei suinkaan pode huonoa omaatuntoa läskeistänne ollenkaan,ei suinkaan, kaikki te näytätte ajattelevan samalla tavoin, että läski on kaunista. Miehet, nuo ketaleet vain luulevat että lihavuus on saamattomuutta ja laiskuutta... hahahaha

Et todellakaan tiedä minun mittojani enkä niitä ala tuollaiselle idiootille tilittämäänkään. Tuo vastauksesi selkiytty ja todisti sen mitä jo tuossa edellisessä viestissäni uumoilinkin; ettei vain olisi MMM:llä se oma Håkani ojassa kun noin naissukupuoli kammottaa?

*käpertyy takaisin ukkokullan kainaloon kerälle

• MMM
        MMMlle kirjoitti:

Et todellakaan tiedä minun mittojani enkä niitä ala tuollaiselle idiootille tilittämäänkään. Tuo vastauksesi selkiytty ja todisti sen mitä jo tuossa edellisessä viestissäni uumoilinkin; ettei vain olisi MMM:llä se oma Håkani ojassa kun noin naissukupuoli kammottaa?

*käpertyy takaisin ukkokullan kainaloon kerälle

joo älä kato levittele sun rakkaudentunnustuksias täällä tuntemattomille miehille, antaa aika kevytkenkäisen olon naisesta.

Arvelinkin että olet melko pyylevä tanttara jota hävettää oma kuva kun et kehtaa edes anonyyminä paljastaa mittojasi, hahahahaha.

Håkan?!?!? ai tarkoitat homoja? No tämähän on naisten tämä vakiokommetti, "kun ei läski perseeni kelvannut kenellekään niin miehet on varmaan kaikki homoja", hahahahaha

• vaikka näin

että sä voit leikkii että maksat niillä sun verorahoilla ainoastaan niiden tulevaisuuden lihaksikkaiden ja komeiden poikein koulunkäyntiä. Eli siis sun verorahat menee ainoastaan poikien koulunkäyntiin.

Minun verorahojani voi sitten käyttää niiden tulevaisuuden lihavien tyttöjen koulunkäyntiin. Joten sinun ei tarvitse yhtään edes miettiä mihin verorahasi käytetään kun voit omassa mielessäsi ajatella rahojen menevän vain hyvään tarkoitukseen.

Mutta mitäs tehdään niille verorahoille, jotka nämä lihavat naiset itse maksavat? Käytetäänkö ne sitten heidän omaan hoitoonsa? Tämäkin ongelma ratkaistu. He maksavat oman hoitonsa omilla verorahoillaan!

• MMM

Toihan on tyhmä kommetti (vain nainen voi ajatella noin). Etkö sä nyt tajua että kyse on normaalipainoisesta ihmisestä ja lihavasta ihmisestä ja heidän tarvitsemasta hoitorasitteesta joka koituu meidän kaikkien maksettavaksi.
        Normaalipainoiset ihmiset eivät tarvitse niitä terveyspalveluja joita lihavat tarvitsevat lihavuutensa hoitoon. Joten turha on ajatella että me muut maksaisimme terveitten hoitomaksuja ns ylimääräisinä kuluina mitä läskien hoito vaatii. Lihavuudesta koituvien hoitokulut vaatii veromarkkoja, ei normaalipainoisilla ole sellaisia kuluja.

• kyllä mä ymmärrän
        MMM kirjoitti:

Toihan on tyhmä kommetti (vain nainen voi ajatella noin). Etkö sä nyt tajua että kyse on normaalipainoisesta ihmisestä ja lihavasta ihmisestä ja heidän tarvitsemasta hoitorasitteesta joka koituu meidän kaikkien maksettavaksi.
        Normaalipainoiset ihmiset eivät tarvitse niitä terveyspalveluja joita lihavat tarvitsevat lihavuutensa hoitoon. Joten turha on ajatella että me muut maksaisimme terveitten hoitomaksuja ns ylimääräisinä kuluina mitä läskien hoito vaatii. Lihavuudesta koituvien hoitokulut vaatii veromarkkoja, ei normaalipainoisilla ole sellaisia kuluja.

mutta elämästä selviää paljon vähemmällä stressillä kun ei ota paineita toisten elämän puolesta. Lihavat eivät kuitenkaan tule häviämään vaikka täällä kuinka moni komea ja lihaksikas mies näppäimet kuumina ilmaisisi omia älykkäitä mielipiteitänsä. Joten ei kannata omaa elämäänsä tuhlata miettimällä vieraan ihmisen elämää.

• MMM
        kyllä mä ymmärrän kirjoitti:

mutta elämästä selviää paljon vähemmällä stressillä kun ei ota paineita toisten elämän puolesta. Lihavat eivät kuitenkaan tule häviämään vaikka täällä kuinka moni komea ja lihaksikas mies näppäimet kuumina ilmaisisi omia älykkäitä mielipiteitänsä. Joten ei kannata omaa elämäänsä tuhlata miettimällä vieraan ihmisen elämää.

Tekstisi on käännettävä siten että: pikemminkin yhteiskunnan ei kannattaisi miettiä lihavien ongelmia (yhteiskunta=ihmiset), vaan se ketä apua tarvitsee, etsiköön apunsa itse ja maksakoot omasta pussista. Eli peräänkuulutat sitä että kenekään ei kannata välittää kuin omista asioista.

Vaan joku tässäkin maassa vain on ajatellut myöskin lihavien ongelmia, ei se että sinäkin käänsit selkäsi heille tee muista sellaisia jotka eivät avaa suutansa. Sinun mottosi on että mitä huolta lihavista, omapa on ongelmanne.

• jooo,,,,
        MMM kirjoitti:

Tekstisi on käännettävä siten että: pikemminkin yhteiskunnan ei kannattaisi miettiä lihavien ongelmia (yhteiskunta=ihmiset), vaan se ketä apua tarvitsee, etsiköön apunsa itse ja maksakoot omasta pussista. Eli peräänkuulutat sitä että kenekään ei kannata välittää kuin omista asioista.

Vaan joku tässäkin maassa vain on ajatellut myöskin lihavien ongelmia, ei se että sinäkin käänsit selkäsi heille tee muista sellaisia jotka eivät avaa suutansa. Sinun mottosi on että mitä huolta lihavista, omapa on ongelmanne.

MMM = on yhtä kuin alkuperäinen kirjoittaja. Vastaa itse itselleen, kun menetti kasvonsa ap:nä. Säälittävää.

Ei idiootille kannata yrittää tätä asiaa selittää. Sanotaan vaan, että joojoo, sä oot oikeessa, paijataan päätä, kiva juttu, oot tosi komee hoikkana, mennään eteenpäin, seuraava aihe.

• MMM
        jooo,,,, kirjoitti:

MMM = on yhtä kuin alkuperäinen kirjoittaja. Vastaa itse itselleen, kun menetti kasvonsa ap:nä. Säälittävää.

Ei idiootille kannata yrittää tätä asiaa selittää. Sanotaan vaan, että joojoo, sä oot oikeessa, paijataan päätä, kiva juttu, oot tosi komee hoikkana, mennään eteenpäin, seuraava aihe.

ootko noin typerä ihan tosielämässäkin? Tyypillinen vainoharhainen muija. Onko äijäs pettäny sua useastiki kun epäilet kaikkea? Taidat olla aika karmean ruma ja lihava, oikeen tosi etova plösö kun äijän vieraissa pitää kiehnätä.

• Ja niin meneekin

Kenenkähän hoitoon menee omat veroni?

• ............
        MMM kirjoitti:

ootko noin typerä ihan tosielämässäkin? Tyypillinen vainoharhainen muija. Onko äijäs pettäny sua useastiki kun epäilet kaikkea? Taidat olla aika karmean ruma ja lihava, oikeen tosi etova plösö kun äijän vieraissa pitää kiehnätä.

"ootko noin typerä ihan tosielämässäkin? Tyypillinen vainoharhainen muija. Onko äijäs pettäny sua useastiki kun epäilet kaikkea? Taidat olla aika karmean ruma ja lihava, oikeen tosi etova plösö kun äijän vieraissa pitää kiehnätä."

Ja em tekstikö ei ole vainoharhaisen kirjoittamaa =DD

Kertoo kaiken kirjoittajan älykkyydestä ja asiantuntemuksesta, kun näin helposti vetelee johtopäätöksiä asioista, josta ei tiedä yhtikäs mitään.

Säälittävää kerrassaan.

• MMM
        ............ kirjoitti:

"ootko noin typerä ihan tosielämässäkin? Tyypillinen vainoharhainen muija. Onko äijäs pettäny sua useastiki kun epäilet kaikkea? Taidat olla aika karmean ruma ja lihava, oikeen tosi etova plösö kun äijän vieraissa pitää kiehnätä."

Ja em tekstikö ei ole vainoharhaisen kirjoittamaa =DD

Kertoo kaiken kirjoittajan älykkyydestä ja asiantuntemuksesta, kun näin helposti vetelee johtopäätöksiä asioista, josta ei tiedä yhtikäs mitään.

Säälittävää kerrassaan.

Sattuiko pahastikin? kyllähän se luultavasti harmittaa kun huomaa olevansa paksu ja luotaantyöntäviä..no voi onneton.
        "samat henkilöt ne vaan kirjoittaa eri nimillä, hui kauheaa, epäilen kaikkea kaikiksi"..pYöRrYtTäÄ...

• Mies 26v
        jooo,,,, kirjoitti:

Mulla on perjantai-iltaisin parempaakin tekemistä kuin olla netissä vääntämässä rautalankaa lihaville naisille. Joten en ole tuo MMM.

"Ei idiootille kannata yrittää tätä asiaa selittää."

Heh. No sulla tuskin on kykyjä edes mitään selittää mulle? Sinun mielipiteesi on että lihavia on aina ollut ja tulee olemaan, eli on turha pyrkiä vaikuttamaan sellaisiin. Minusta taas on idioottimaista suvaita mikä tahansa epämiellyttävä käytös, jos siihen pystytään puuttumaan, olipa se sitten pedofiilin ahdistelua (=>pannaan laitoshoitoon) tai lihavan laiskuutta (=>mars mars juoksemaan) Vahvistat edelleen omaa käsitystäni (lihava ihminen=laiska), koska et halua keskustella näistä mun antamista keinoista lihavuuden karsimiseksi. Helpompaa on siirtyä takavasemmalle ja jatkaa syömistä.

• ............
        Mies 26v kirjoitti:

Mulla on perjantai-iltaisin parempaakin tekemistä kuin olla netissä vääntämässä rautalankaa lihaville naisille. Joten en ole tuo MMM.

"Ei idiootille kannata yrittää tätä asiaa selittää."

Heh. No sulla tuskin on kykyjä edes mitään selittää mulle? Sinun mielipiteesi on että lihavia on aina ollut ja tulee olemaan, eli on turha pyrkiä vaikuttamaan sellaisiin. Minusta taas on idioottimaista suvaita mikä tahansa epämiellyttävä käytös, jos siihen pystytään puuttumaan, olipa se sitten pedofiilin ahdistelua (=>pannaan laitoshoitoon) tai lihavan laiskuutta (=>mars mars juoksemaan) Vahvistat edelleen omaa käsitystäni (lihava ihminen=laiska), koska et halua keskustella näistä mun antamista keinoista lihavuuden karsimiseksi. Helpompaa on siirtyä takavasemmalle ja jatkaa syömistä.

Eiköhän SUN mielipide ole jo selvä. Lopeta jo se avautuminen, ketään ei kiinnosta. Syö vaikka vähän pullaa.

Hyvä ruoka, parempi mieli.

Nimim. Fitness-nainen, jolle oma tai toisten lihavuus ei ole ongelma.

• MMM
        ............ kirjoitti:

Eiköhän SUN mielipide ole jo selvä. Lopeta jo se avautuminen, ketään ei kiinnosta. Syö vaikka vähän pullaa.

Luuletko sinä paksuleidi että minä välitän keneksi minua luulet, sinulla niitä harhakuvia näyttää riittävän jopa oman itsesi kanssa. Se että uskoo ja uskottelee täällä anonyymeille vieraille ihmisille omaa sopusuhtaisuuttaan osoittaa vain kuinka epätoivoisesti uskottelet jopa itsellesi olevasi hoikka. Et tajuakaan kuinka tyhmältä se kuulostaa luettuna tällä palstalla.
        Teikäläiset itsensäpettäjäpullanmussuttaja-naiset tunnistaa heikosta omastatunnosta jo muutaman tekstirivin perusteella.

• Mies 26v
        ............ kirjoitti:

No no. Ongelma tai ei, niin kyllä naisia yleisesti ottaen kiinnostaa miehen mielipide minkälaisista naisista he tykkäävät tai eivät.

Suurin osa miehistä tykkää, että nainen treenaa sitä pyllyä kiinteämmäksi niinkuin sinäkin teet. Voin kertoa että aika pitkälti naiset treenaavat ollakseen miesten mielestä houkuttelevampia. Että kyllä ne mun kommentit vissiin sittenkin kiinnostaa sinuakin. Muistappa se kun menet seuraavaan kerran treenaamaan.

• ........
        Mies 26v kirjoitti:

No no. Ongelma tai ei, niin kyllä naisia yleisesti ottaen kiinnostaa miehen mielipide minkälaisista naisista he tykkäävät tai eivät.

Suurin osa miehistä tykkää, että nainen treenaa sitä pyllyä kiinteämmäksi niinkuin sinäkin teet. Voin kertoa että aika pitkälti naiset treenaavat ollakseen miesten mielestä houkuttelevampia. Että kyllä ne mun kommentit vissiin sittenkin kiinnostaa sinuakin. Muistappa se kun menet seuraavaan kerran treenaamaan.

Olen sm-tason fitness-urheilija ja ei, minulla ei todellakaan ole koskaan ollut varsinaisia ylipaino ongelmia, ei edes bulkkikaudella.

Kerropa millä salilla käyt, olis mukava tulla morjenstaan. Epäilenpä, että taidat olla juuri tuollainen pulkkanaru, jonka joku vähän isompi tyttö on torjunut. Sen verran katkeraa on tekstisi.

Luepa alla oleva, niin vähän viisastut.

"Jos nyt jätetään hetkeksi ulkonäköasiat syrjään ja ajatellaan puhtaasti terveyden ja toimintakyvyn kannalta, niin ns. "lihaskimppuläski" = kohtalaisesti sekä lihasmassaa että rasvaa omaava ihminen hakkaa ns. laihaläskin = ei juurikaan lihaksia, mutta rasvaa kylläkin, kirkkaasti 6-0. Lihaksista kun on hyötyä jo ihan arkielämänkin kannalta, lihaksikas ihminen jaksaa ja pystyy monenmoiseen - lihakseton taas ei. Treenatut lihakset myös tukevat niveliä ja tukirankaa - tämänhän näkee siitäkin, että lihaksikkailla ihmisillä on usein huomattavasti parempi ryhti kuin "pulkannaruilla". Ja mitä tulee kiristelyyn/läskinpoistoon, niin siinäkin "lihaskimppuläski" on paremmassa tilanteessa: lihasmassa on aktiivista kudosta, joka polttaa huomattavasti enemmän energiaa kuin se pelkkä rasva.

Kauneus todentotta on katsojan silmässä, mutta kun niitä terveys- ja toimintakykynäkökohtiakaan ei pitäisi unohtaa, kts. ylempi kappale laihaläski vs. lihaksikkaampi läski. Esim. osteoporoosilta välttymisen kannalta naisen olisi parempi olla normaalipainoinen/HIEMAN pulska kuin kovin laiha (kevyt). Samoin naisen hormonitoiminta vaatii tietyn määrän rasvaa toimiakseen kunnolla."

• MMM
        ........ kirjoitti:

Olen sm-tason fitness-urheilija ja ei, minulla ei todellakaan ole koskaan ollut varsinaisia ylipaino ongelmia, ei edes bulkkikaudella.

Kerropa millä salilla käyt, olis mukava tulla morjenstaan. Epäilenpä, että taidat olla juuri tuollainen pulkkanaru, jonka joku vähän isompi tyttö on torjunut. Sen verran katkeraa on tekstisi.

"Jos nyt jätetään hetkeksi ulkonäköasiat syrjään ja ajatellaan puhtaasti terveyden ja toimintakyvyn kannalta, niin ns. "lihaskimppuläski" = kohtalaisesti sekä lihasmassaa että rasvaa omaava ihminen hakkaa ns. laihaläskin = ei juurikaan lihaksia, mutta rasvaa kylläkin, kirkkaasti 6-0. Lihaksista kun on hyötyä jo ihan arkielämänkin kannalta, lihaksikas ihminen jaksaa ja pystyy monenmoiseen - lihakseton taas ei. Treenatut lihakset myös tukevat niveliä ja tukirankaa - tämänhän näkee siitäkin, että lihaksikkailla ihmisillä on usein huomattavasti parempi ryhti kuin "pulkannaruilla". Ja mitä tulee kiristelyyn/läskinpoistoon, niin siinäkin "lihaskimppuläski" on paremmassa tilanteessa: lihasmassa on aktiivista kudosta, joka polttaa huomattavasti enemmän energiaa kuin se pelkkä rasva.

Kauneus todentotta on katsojan silmässä, mutta kun niitä terveys- ja toimintakykynäkökohtiakaan ei pitäisi unohtaa, kts. ylempi kappale laihaläski vs. lihaksikkaampi läski. Esim. osteoporoosilta välttymisen kannalta naisen olisi parempi olla normaalipainoinen/HIEMAN pulska kuin kovin laiha (kevyt). Samoin naisen hormonitoiminta vaatii tietyn määrän rasvaa toimiakseen kunnolla."

hahaha, vakuuttele sinä vaan olevasi vaikka kuntosalilla hääräävä Äiti Teresan isomummu, kyllä näitä brassailuaiheita minä voin keksiä vaikka yhden joka sormelle ja varpaalle, juttusi ovat täysin keksittyjä niinkuin aina teillä paksukaisilla, kauanko aiot uskotella itsellesi olevasi hoikka ja sopusuhtainen? Eikö ole surkeaa huomata pettävänsä itseään?, katso peiliin hyvä nainen ja usko tosiasiat. Ai?!.. haluat että olisin väärässä ja uskoisin?, no voi kuule, jotain pohjaa omille SM-fitness jorinoillesi saat sillä että esiinnyt täällä omalla nimelläsi näin alkajaisiksi, katsotaan onko susta edes siihen saati että tulisit morjestamaan salilla. Muuten sun jutut on täyttä bullshittiä. No se sun "statuksesta", hahaha

Jospa lukisit topicin aloittajan ensimmäisen tekstin, siinä painotetaan juuri läskiä kerääviä vuorenjärkäleitä jotka lihovat ja leviävät kuin pullataikina. Niillä henkilöillä jotka ovat sopusuhtaisia ja hoikkia ei todellakaan ole mitään terveysongelmia, joten turhaan puolustelet sitä että läskin kerääminen on suotuisaa. Vaikka sun tietysti onkin kova hinku puolustella sillä pullanorsun kaltaista olemustasi.

• Mies 26v
        ........ kirjoitti:

Treenaan enimmäkseen omilla ja kaverin painoilla sekä työpaikan salilla. Painoindeksini on siinä 24 huiteilla. En ole mikään pilleribroileri mutten siltikään nokkelasti keksimäsi pulkannaru. Sikäli tuo ao.tekstisi ei mitenkään viisastuttanut tai näpäyttänyt minua, koska tiedän jo ennestään lihaksikkuuden hyödyistä versus lihaksettomuuteen.

Huomionhakemisen sijasta ("Olen sm-tason fitness-urheilija") miehiltä voisit mietiskellä mun pointtiani siitä, että liikkumattomuus on hyvin usein seurausta omasta laiskuudesta ja tekosyiden keksimisestä, esim. että "ei ole aikaa liikkua" tai "ei ole varaa käydä kuntosalilla". Ei ole pakko olla "fitness"-tason urheilija tai käydä kaupungin kalleimmalla salilla. Tällaisten tekosyiden keksijät voisivat aloittaa vaikkapa sieltä kotoa, muutamalla eurolla saa käsipainot ja venytellä voi jokainen ilmaiseksi. Sitten vaikka sauvat niihin sieviin pulskiin kätösiin ja kiertämään taloa ympäri. Ei ole liian raskasta ja väittäisin että aika moni reilusti ylipainoinen nainen olisi ihmeissään kuinka nopeasti saa tuloksia aikaan vaikkapa puolen tunnin harjoittelulla päivässä. Kuten näet, en ole pelkästään v-mainen mies, vaan mulla on myös jotain annettavaakin niille monille reilusti ylipainoisille naisille.

• string -85
        Mies 26v kirjoitti:

Treenaan enimmäkseen omilla ja kaverin painoilla sekä työpaikan salilla. Painoindeksini on siinä 24 huiteilla. En ole mikään pilleribroileri mutten siltikään nokkelasti keksimäsi pulkannaru. Sikäli tuo ao.tekstisi ei mitenkään viisastuttanut tai näpäyttänyt minua, koska tiedän jo ennestään lihaksikkuuden hyödyistä versus lihaksettomuuteen.

Huomionhakemisen sijasta ("Olen sm-tason fitness-urheilija") miehiltä voisit mietiskellä mun pointtiani siitä, että liikkumattomuus on hyvin usein seurausta omasta laiskuudesta ja tekosyiden keksimisestä, esim. että "ei ole aikaa liikkua" tai "ei ole varaa käydä kuntosalilla". Ei ole pakko olla "fitness"-tason urheilija tai käydä kaupungin kalleimmalla salilla. Tällaisten tekosyiden keksijät voisivat aloittaa vaikkapa sieltä kotoa, muutamalla eurolla saa käsipainot ja venytellä voi jokainen ilmaiseksi. Sitten vaikka sauvat niihin sieviin pulskiin kätösiin ja kiertämään taloa ympäri. Ei ole liian raskasta ja väittäisin että aika moni reilusti ylipainoinen nainen olisi ihmeissään kuinka nopeasti saa tuloksia aikaan vaikkapa puolen tunnin harjoittelulla päivässä. Kuten näet, en ole pelkästään v-mainen mies, vaan mulla on myös jotain annettavaakin niille monille reilusti ylipainoisille naisille.

siis olitpa millainen aadonis tahansa niin näiden kirjoitustesi perusteella et kiinnosta ainakaan minua pätkääkään. Tuollainen omaa egoaan muiden kustannuksella kohottava pelle..huoh hyi hitto.

• löytyi...

....mielenkiintoinen aihe!! Kuinkahan nyt maltan odottaa, että tämäkin työpäivä loppuisi!!! Olen nyt levittänyt peppuani tässä koneen edessä ainakin tunnin ja lukenut mielenkiinnolla asiasta. Kunhan olen KÄVELLYT kotiin ja käynyt päivittäisellä KÄVELYlenkilläni, ehkä jatkan tämän palstan lukemista. Niin, ylipainoa on minullakin ja se johtuu vain ja ainoastaan alkaneista vaihdevuosista! NAISELLA kun on tämä yksi vaiva enemmän kuin miehillä. Siihen ei auta terveet elämäntavat, päivittäinen liikunta, terveellinen ruokavalio! Hormoonimuutokset, mielialamuutokset yms. aiheuttaa, yksilöllisesti kuitenkin, painonnousua!! Onneksi kunto on hyvä, että jaksaa liikkua ja ehkäistä suurempaa kohoumaa käyrissä...

• lihava

Ihan nyt sellanen kysymys heräsi, että millä työpaikalla muuten yleensäkin ehtii surffailemaan netissä työaikana? Itse en nimittäin ehdi..Olenkin valtiolla töissä ja mun palkkani btw maksetaan SUN VERORAHOISTA..Mutta mä teenkin kyllä sitten joka euron edestä töitä.

• eräs nainen

olen täysin samaa mieltä!

• taisivat

vain lihavat naiset kommentoida. Miehiä ei aihe kiinnosta, koska lihavat naiset ovat heille ilmaa. Miehiä eivät kiinnosta lihavat naiset, paitsi niitä raukkoja aviomiehiä joiden vaimo on itsensä lihottanut ja joista ei pääse suurin surminkaan eroon.

Eräs mies sanoi kerran että lihavat naiset ovat säälittävimillään silloin kun he pynttäytyvät "kauniiksi" ja kuvittelevat että jotakuta kiinnostaa.

• kommentoinut
        taisivat kirjoitti:

vain lihavat naiset kommentoida. Miehiä ei aihe kiinnosta, koska lihavat naiset ovat heille ilmaa. Miehiä eivät kiinnosta lihavat naiset, paitsi niitä raukkoja aviomiehiä joiden vaimo on itsensä lihottanut ja joista ei pääse suurin surminkaan eroon.

Eräs mies sanoi kerran että lihavat naiset ovat säälittävimillään silloin kun he pynttäytyvät "kauniiksi" ja kuvittelevat että jotakuta kiinnostaa.

tähän ketjuun 5 kertaa, tämä mukaan lukien. En taida olla ainoa. Aihe kiinnostaa minua lähinnä siksi, että ap osoittaa sellaista ahdasmielistä asennetta, jota tahdon kommentoida.
        Saman olen tehnyt muissakin ketjuissa, muilla palstoilla, joissa aloittaja esittää erittäin ahtaita näkemyksiä, yleensä kanssaihmisiä loukkaavaan tyyliin.

Lihavista naisista sen verran, että vähemmistö tosin, mutta melko suuri vähemmistö miehistä on mieltynyt ylipainoisiin naisiin fyysisesti ja esteettisesti. Luulisin että n. 35 % miehistä pitää eniten naistyypistä, joka painoindeksillä mitattuna on yli normaalin.

Kuulun itse tuohon vähemmistöön ja mielestäni nainen on säälittävimmillään, lun hän tahkoaa itselleen itsetuntoa yrittämällä nostaa itseään muita ylemmäs. Ja sama pätee tietysti miehiin.

• näen unia

Ihanista bbw naisista!
      Aijai kerran olen ollut ihanan rehevän ja kiihkeän naisen kyydissä ja antoi mulle kyllä niin ihanan O:n että.. Oli rintaa, reittä ja persettä ihanasti!
      Itse olen hoikka ja sporttinen ja onnellisesti naimisissa pienen vaimoni kanssa!

• pelkää isoja naisia

Aika monet kundit pitää reiluista naisista!
      Pienikulliset saattaa tosin arastella reiluja muotoja! Itse pidän isoista tytöistä ja vaikka olenkin itse hoikka ja pieni löytyy minultakin jotain xxl kokoista ihanalle rehevälle naiselleni!

• isoista

naisista - ne on sillai pehmeitä, feminiinisiä. Ainoa ongelma pulleiden naisten kanssa on ollut se, että niillä on usein ihan mielettömän heikko itsetunto, johtuen siitä, että joku on kertonut niille, kuinka huonoja ihmisiä ne on, koska on tullut otettua sisään enemmän kilojouleja, kuin on mennyt ulos.

Mua se ei haittaa: kilojoulet on kauneimmillaan, kun ne on naisen ihon alla :-)

• tyylillään

Voi hyvänenaika mitä ongelmia ihmisillä. Itse laiha, mutta muut ärsyttää. Sekin on kyllä sitten jo ärsyyntyjän omasta pääkopasta kiinni.

Entä, jos lihavuuden takana on jo valmiiksi joku sairaus? Esim. Kilpirauhasen vajaatoimintaa tai joidenkin lääkkeiden sivuvaikutuksena aiheutuvaa lihavuutta? Eihän kenestäkään voi varmasti sanoa tuntematta onko tilanne laiskuudesta vai mistä johtuvaa?

On myös totta, että heikommassa taloudellisessa asemassa olevat ovat monesti vähän pulskempia kun parempi tuloiset. Heikommassa taloudellisessa tilanteessa olevat myös sairastuvat useimmin. Mitä terveellisemmin syöt, sen enemmän maksat. Väsyneenä tulee myös syötyä enemmän. Rankka työ esim. kolmivuorotyö on keholle epäterveellistä.

• Pikkuvaimo

Minä olen lievästi ylipainoinen nuori nainen. Painoindeksini on 27. Läskini ovat lähinnä reisissä, lantiolla ja rinnoissa - vyötäröni on erittäin kapea. Reisissä oleva läski näyttää mielestäni ällöttävältä, mutta takamukseni ja rintani ovat suhteellisen kiinteät.

Liikun päivittäin jonkin verran, mutta en paljoa. Käytän koiran yhdellä parin kilometrin lenkillä, ja lisäksi voimistelen n. 10 minuuttia. Vaikka painoni on pudonnut vain muutaman kilon, huomaan selkeän kiinteytymisen tämän vuoden aikana, kun olen jumpannut. Pahimmillani olen ollut painoindeksiltäni 28.

Toisinaan tunnen itseni aivan valtavaksi läskipossuksi, mutta toisinaan peilistä katsookin naisellinen, sopusuhtainen nainen. Rehelliset (tai ainakin "rehelliset") mielipiteet ystäviltäni ja mieheltäni ovat olleet myönteisiä - en kuulemma ole "läski-justiina", vaan "kurvikas nainen". Joskus uskon siihen itsekin, mutta tämän kaltaiset kirjoitukset saavat itseinhoni heräämään, vaikkei tässä ehkä ihan minun kokoistani/muotoistani naista tarkoiteta (?).

Voisi siis sanoa kalikan kalahtavan minuun. Ensin tietenkin herää samanlaiset reaktiot kuin yllä kirjoittaneilla, mutta sitten tajuan, että tekstissäsi on vinha perä. Tuohon veroraha-asiaan en ota pahemmin kantaa, sillä olen sitä mieltä, että kaikki ansaitsevat hoitoa, oli sairauden syynä sitten alkoholi, ylipaino tai geenit. En myöskään patista ketään muuta tekemään itselleen mitään, mutta MINUUN tekstisi vetoaa. Ainakin tavallaan.

Ottaahan se tietenkin lujille lukea tuollaista tekstiä, varsinkin kun ilmauksesi ovat varsin loukkaavia, mutta ymmärrän sen pelkistetyn sanoman. Erityisesti minua loukkasi tuo asiakaspalvelijasta puhuminen - olen nimittäin itse sellainen. Nyt mietin päivät pitkät, kuinkahan moni mahtaa asioida kanssani suorastaan inhoten ja oksennusrefleksin partaalla. Varsinkin, kun työasuni peittää vyötäröni, jolloin kokonaisuus näyttää n. 5 kg lihavammalta.

Mieleen nousee myös ajatus, mahtavatko hoikat työtoverini pitää minua jotenkin huonompana ja surkeampana ihmisenä. Tähän mennessä he ainakin ovat suhtautuneet minuun kuin keneen tahansa muuhun, eli luonnollisen ystävällisesti. Mahtaako se olla harhaa? Olisivatko he yhtä ystävällisiä, jos he tapaisivat minut jossain muualla?

Tekstisi siis saa aikaan paljon negatiivisia ajatuksia, jotka tietenkin lisäävät itseinhoani. Jollain tapaa se kuitenkin lisää haluani laihduttaa. Huono puoli tässä on se, että olen läpikäynyt anoreksian. Pelkään, että jos alan laihduttaa, päädyn taas 40-kiloiseksi. Se johtuu siitä, että itseinhoni on niin suuri. Vaikka läskit häviäisivät, ne eivät häviä pääni sisältä. Sen vuoksi minuun olisi parempi vedota esimerkiksi vaatteilla - kuinka paljon useampia vaatteita voisin käyttää näyttäen hyvältä, jos olisin hoikempi, tai että kuinka paljon terveellisempää olisi olla muutaman kilon hoikempi. Se, kun joku sanoo minua ällöttäväksi, tuntuu ennemminkin vyön alle lyömiseltä. Tulee pakonomainen tarve laihduttaa kaikki ällöttävyys pois.

Toisaalta tällaista tekstiä lukiessa tuntuu, että miksi ihmeessä laihduttaisin vain siksi, että kelpaan jollekulle muulle? Jos olen jonkun mielestä täysin vastenmielinen ällötys näin, miksi hakisin sen ihmisen hyväksyntää laihduttamalla? Minähän olisin vain kroppa sille ihmiselle. Minulla ja tunteillani ei olisi mitään väliä. Tai jos mieheni lakkaisi rakastamasta minua vain läskisten reisieni takia, miksi haluaisin sellaista "rakkautta" tai hänen hyväksyntäänsä hoikistumalla? Mutta se, kun mieheni kehuu minua ja arvostaa tällaisenaan, saa laihdutuksenkin tuntumaan hyvältä - ei ole turhia paineita, ja laihdutus onnistuu. Hiljaa hyvä tulee.

No, tässä minun mietteitäni asiasta.

• Mies 26v

Heittoni "inhoreaktion" aikaansaavasta asiakaspalvelijasta johtui siitä, että minulla on lyhyen ajan sisällä kokemuksia sellaisesta. Sanon vain (mahdollisena maksavana asiakkaana) suoraan, että esimerkiksi tuollainen reilusti ylipainoinen, tupakalle haiseva ja alle keski-ikäinen nainen saa negatiivisen reaktion ainakin itsessäni aikaan. Vaikka hän olisi kuinka innostunut palvelemaan ja kiinnostunut tuotteesta, mua ihmetyttää heti miksi oma hyvinvointi kiinnosta jotakin vähemmän kuin vaikkapa se asiakaspalvelu.

On tietysti vaikea vetää rajaa, paljonko pitäisi painaa tai miltä näyttää. Kyllähän mä sen ymmärrän että ihmiset on erilaisia ja on erilaisia fyysisiä ja henkisiä ongelmia joista myös osaltaan lihavuuskin johtuu. Mutta on järkyttävää huomata miten vähän ihmiset ottavat yleensäkkin selvää omasta kropastaan ja siitä minkälaista haittaa tekevät itselleen syömällä kaikenlaisia myrkkyjä. Nämä mun mielipiteet ja reaktiot ulkonäöstä on todellakin vain mielipiteitä. Kylläkin koitan perustella mielipiteitäni, olivatpa ne sitten kuinka loukkaavia tahansa.

Loukkaus ja solvaus voi joko v-tuttaa ja saada ihmisen yrittämään vastata samalla mitalla (aika yleinen reaktio lihavien kohdalla) tai sitten v-tuttaa ja saada ihmisen vaatimaan itseltään enemmän. Sinun määräsi liikkua kuulostaa ihan ok. Jos vielä syöt terveellisesti ja ukkosi on tyytyväinen niin mitäpä minä olen siihen puuttumaan. Jos(?) olet kuitenkin huolissaan muitten mielipiteitäsi niin kannattaa aika ajoin miettiä mitä voisi tehdä vielä paremmin.

• tyttö -87
        Mies 26v kirjoitti:

Heittoni "inhoreaktion" aikaansaavasta asiakaspalvelijasta johtui siitä, että minulla on lyhyen ajan sisällä kokemuksia sellaisesta. Sanon vain (mahdollisena maksavana asiakkaana) suoraan, että esimerkiksi tuollainen reilusti ylipainoinen, tupakalle haiseva ja alle keski-ikäinen nainen saa negatiivisen reaktion ainakin itsessäni aikaan. Vaikka hän olisi kuinka innostunut palvelemaan ja kiinnostunut tuotteesta, mua ihmetyttää heti miksi oma hyvinvointi kiinnosta jotakin vähemmän kuin vaikkapa se asiakaspalvelu.

On tietysti vaikea vetää rajaa, paljonko pitäisi painaa tai miltä näyttää. Kyllähän mä sen ymmärrän että ihmiset on erilaisia ja on erilaisia fyysisiä ja henkisiä ongelmia joista myös osaltaan lihavuuskin johtuu. Mutta on järkyttävää huomata miten vähän ihmiset ottavat yleensäkkin selvää omasta kropastaan ja siitä minkälaista haittaa tekevät itselleen syömällä kaikenlaisia myrkkyjä. Nämä mun mielipiteet ja reaktiot ulkonäöstä on todellakin vain mielipiteitä. Kylläkin koitan perustella mielipiteitäni, olivatpa ne sitten kuinka loukkaavia tahansa.

Loukkaus ja solvaus voi joko v-tuttaa ja saada ihmisen yrittämään vastata samalla mitalla (aika yleinen reaktio lihavien kohdalla) tai sitten v-tuttaa ja saada ihmisen vaatimaan itseltään enemmän. Sinun määräsi liikkua kuulostaa ihan ok. Jos vielä syöt terveellisesti ja ukkosi on tyytyväinen niin mitäpä minä olen siihen puuttumaan. Jos(?) olet kuitenkin huolissaan muitten mielipiteitäsi niin kannattaa aika ajoin miettiä mitä voisi tehdä vielä paremmin.

hei mies26. olen 174cm pitkä ja painan 45kg, pahimmillani olen painanut 49kg. liikun paljon, aamulla nousen juoksemaan 5km,töistä tultua 5km ja vielä illalla 5km. en syö muuta kuin kasviksia, yritän päästä 43kg. olisin etsimäsi henkiö enkä jokinorsu.

• MMM

Lihavuus ei ole pelkästään vain ulkoisen olemuksen tuoma yökötys vaan myös henkilön henkisen kyvykkyyden mittari. Lihavat ovat joko tiedottomia omasta itsestään tai välinpitämättömiä, tai ovat laiskoja tai kyvyttömiä. Sellaiset henkiset ominaisuudet yhdistettynä tämän henkisten ominaisuuksien ulkoisen ilmentymän kanssa tekevät henkilöstä sekä fyysisesti että henkisesti melko epämielyttävän kokonaisuuden.
        Lihavuutta ei katsota sivuuttamatta sen tuomaa muuta merkitystä. Ihminen kertoo ulkonäöllään jo mikä hän on sisäisesti. Laiska, liikuntaa vieroksuva, itsesääliä ja itseinhoa harjoittava ja itsetuntoa nakertava heikko pullanmussuttaja joka ei kykene tekemään elämässään tarvittavaa muutosta.

• yks läskeistä
        MMM kirjoitti:

Lihavuus ei ole pelkästään vain ulkoisen olemuksen tuoma yökötys vaan myös henkilön henkisen kyvykkyyden mittari. Lihavat ovat joko tiedottomia omasta itsestään tai välinpitämättömiä, tai ovat laiskoja tai kyvyttömiä. Sellaiset henkiset ominaisuudet yhdistettynä tämän henkisten ominaisuuksien ulkoisen ilmentymän kanssa tekevät henkilöstä sekä fyysisesti että henkisesti melko epämielyttävän kokonaisuuden.
        Lihavuutta ei katsota sivuuttamatta sen tuomaa muuta merkitystä. Ihminen kertoo ulkonäöllään jo mikä hän on sisäisesti. Laiska, liikuntaa vieroksuva, itsesääliä ja itseinhoa harjoittava ja itsetuntoa nakertava heikko pullanmussuttaja joka ei kykene tekemään elämässään tarvittavaa muutosta.

Pistetäänpä tämmönen tänne ihan vaihteen vuoksi. Ei tarvitse kenenkään vaivautua turhaan kirjoittamaan uusia, kun näitä vanhoja löytyy pilvin pimein tuolta juttuarkistosta ;)

• muchos grazias
        Mies 26v kirjoitti:

Tuossa on yks syy miksi en enää lähde myyjäksi eli asiakaspalvelutyöhön. Jo nuorempana sain muutamilta asiakkailta, mummoilta, suoraa kommenttia ulkonäöstä ja painostakin. Yrittäppä olla kassalla töissä ja hymyillä ja olla kohtelias, kun toinen on sanonut, että täällä sitä vaan istutaan niin että perse leviää entisestään(siihen aikaan kaupoissa kassatyö tehtiin istualtaan). Onneksi oli mukaviakin asiakkaita, ei sitä työtä olis muuten kestänyt. Viimeisessä työpaikassa työkaveriksi sattui sellanen ihminen,joka ei sietänyt ollenkaan tämän näköistä työkaveria samassa työpisteessä. Jatkuvaa kuittailua kaikesta, myös painostakin. Eipä hän itsekkään mikään laihuliini ollut, maha roikkui matalavyötäröfarkkujen vyötärön päällä, jota yritti peitellä väljillä puseroilla. Miksi kannattais enää lähteä alalle, jossa tietää saavansa "mies 26v." kaltasilta loukkauksia suoraa päin naamaa. Mä tiedostan olevani läski ja muutenkin vastenmielinen ulkonäöltäni. Joten ainakin yhdelle on tullut selväksi, kuinka inhottavan näköistä on katsella läskiä ihmistä missään työpaikassa. Kiitos suorista sanoista. Läski tulen aina olemaan, mutta pysynpä pois työelämästä etten pilaa hoikkien ihmisten päivää :)

• ja sairasta

palkkasi on pieni eikä päässäsi liiku muuta kuin silmät.
      Itse olin lapsesta pitäen ylipainoinen. Tämä johtui vääristä opituista ruokatavoista. Vasta murrosiän kynnyksellä ymmärsin laihduttaa ja paino hujahti 40 kiloa alaspäin. Lahjaksi sain myös bulimian ja ikuisen kamppailun ruoan ja liikunnan välillä.
      Kaksi vuotta bulimiasta kuivilla, mutta tarkka on ruuan suhteen oltava ja liikuttava paljon.
      Tyhmyreidenkin olisi tajuttava, että ihmiset lihovat ja laihtuvat elämäntilanteen mukaan. Jotkut syö iloon toiset suruun, osa molempiin. Kyse on tunteista, joita ei osata käsitellä. Jollain voi ola vakava sairaus, mikä lihottaa, toisella syömishäiriö, depressio. Toinen taas on jäänyt syömiskierteeseen samoin kuin alkoholisti kossupullon päähän.
      Elämä on valintoja, ylitsepääsemistä, itseään niskasta kiinni ottamista.
      Kaikki olemme sellaisia, kun luoja meidät on luonut.
      Turha mennä muita arvostelemaan, et varmasti itsekään ole täydellinen.
      Narsismi on etovaa

• mmmijdjhjdscn,dxx

täähän on vanha keskustelu :D mä en tajuu tätä suomi24 :D

• Väsynyt Gataeela

Oletko jotenkin kateellinen? Ajasta, joka heillä jää kun sinä urheilet. Nautinnosta jonka he saavat syödessään suklaapatukan? Oletko epävarma omasta elämäntyylistäsi? Pitäisikö jokaisen elää samoin? Oletko vihainen myös tupakoiville ihmisille? Entä alkoholia käyttäville? Mikä herättää tämän vihareaktion? Minä en ymmärrä sinua. Vai onko kyse silkasta estetiikasta? Silmääsi ei miellytä niin laaja alue naista. Onko se jokin uhka? Näytätkö itse pienemmältä hänen rinnallaan?
      Minusta tuntuu, että olet tuomitseva. Minä en pidä tuomitsevista ihmisistä, jotka ovat päässeet elämästä "liian helpolla". Tuomitsetko ahmimishäiriöisen? Kyse on sairaudesta, ei tahdonvoimasta. Lihavuus saattaa liittyä myös masennukseen. Joka tapauksessa tila ei ole normaali. Takana saattaa olla pahoja asioita, joista sinulla ei ole hajuakaan. Esimerkiksi liian huono itsetunto, jota sinunlaisesi entisestään huonontaa. Sitten näet naisen seuraavana kuukautena vielä suurempana.
      Olisit vähän positiivisempi, eikä kaikki elämässä liity painoon. Osaatko keskustella filosofisia esimerkiksi? Joku lihavapa saattaa osata ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2426
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1760
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1406
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe