Aika pirun hyvännäköinen muija, vaikka tavallisesti huntupäät on aika tylsännäkösiä.
sturm und drang-videon nunnaopettaja
10
954
Vastaukset
- Not understand
Se on tuolta Heinäveden luostarista ollu lainassa. Sisar Jenni.
- mike väärensi asiakirjat
Eikse oo se Jenni jotain joka laulo Gummelissa. Siis siinä popstars-jutussa.
- _*_*_*_
Sehän se.
Kaunis. - aivohappo
_*_*_*_ kirjoitti:
Sehän se.
Kaunis.no niinpäs tosiaan!hmmmm. Siitähän pääseeki suoraan kysymykseen: Kummanlaista naista on kivampi katella: tyylsin alastonta vai herkullisesti puettua? Jos tiedät jo vastauksen, niin kerro se mulle. Minä en ainakaan tiiä
- _*_*_*_
aivohappo kirjoitti:
no niinpäs tosiaan!hmmmm. Siitähän pääseeki suoraan kysymykseen: Kummanlaista naista on kivampi katella: tyylsin alastonta vai herkullisesti puettua? Jos tiedät jo vastauksen, niin kerro se mulle. Minä en ainakaan tiiä
Se riippuu niin paljon tilanteesta ja fiiliksestä.
Joskus less is more ja joskus taas more is less;) - Not understand
aivohappo kirjoitti:
no niinpäs tosiaan!hmmmm. Siitähän pääseeki suoraan kysymykseen: Kummanlaista naista on kivampi katella: tyylsin alastonta vai herkullisesti puettua? Jos tiedät jo vastauksen, niin kerro se mulle. Minä en ainakaan tiiä
Tiedät kyllä viimeistään silloin kun olet nähnyt täysin alastoman naisen muutenkin kuin televisiossa.
- aloittaja
Not understand kirjoitti:
Tiedät kyllä viimeistään silloin kun olet nähnyt täysin alastoman naisen muutenkin kuin televisiossa.
paitsi jos se on oma äiti, kjehhehhehhehheeee. Mutta aattelehan, silloinhan ei jää mitään enää mielikuvituksen varaan, ku kaikki rävöttää näkösällä. Musta esim paidan alla nököttävät nännit on pirun seisauttavan näköset, sit kans toisaalta pilluvako kajastuessaan farkkujen läpi
- on huvitus
aloittaja kirjoitti:
paitsi jos se on oma äiti, kjehhehhehhehheeee. Mutta aattelehan, silloinhan ei jää mitään enää mielikuvituksen varaan, ku kaikki rävöttää näkösällä. Musta esim paidan alla nököttävät nännit on pirun seisauttavan näköset, sit kans toisaalta pilluvako kajastuessaan farkkujen läpi
Osaan mielikuvitella paidan läpi nöpöttävät nännit ja farkkukankaan peittämän rakovalkean ilman tekstiilejä.
Minulla se kiihotus näissä asioissa tulee siitä, että nainen tällöin "paljastaa" itsensä julkisesti, ja niin munakkaat akat on ihania. - _*_*_*_
Not understand kirjoitti:
onhan niitä naisia ja miehiäkin tullut monasti nähtyä alasti.
- bastardo
on huvitus kirjoitti:
Osaan mielikuvitella paidan läpi nöpöttävät nännit ja farkkukankaan peittämän rakovalkean ilman tekstiilejä.
Minulla se kiihotus näissä asioissa tulee siitä, että nainen tällöin "paljastaa" itsensä julkisesti, ja niin munakkaat akat on ihania.Onkos Thaimaa-Japani akselilla tullut liikuttua? "ja niin munakkaat akat on ihania". haha!
Oli pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738