Aika pirun hyvännäköinen muija, vaikka tavallisesti huntupäät on aika tylsännäkösiä.
sturm und drang-videon nunnaopettaja
10
939
Vastaukset
- Not understand
Se on tuolta Heinäveden luostarista ollu lainassa. Sisar Jenni.
- mike väärensi asiakirjat
Eikse oo se Jenni jotain joka laulo Gummelissa. Siis siinä popstars-jutussa.
- _*_*_*_
Sehän se.
Kaunis. - aivohappo
_*_*_*_ kirjoitti:
Sehän se.
Kaunis.no niinpäs tosiaan!hmmmm. Siitähän pääseeki suoraan kysymykseen: Kummanlaista naista on kivampi katella: tyylsin alastonta vai herkullisesti puettua? Jos tiedät jo vastauksen, niin kerro se mulle. Minä en ainakaan tiiä
- _*_*_*_
aivohappo kirjoitti:
no niinpäs tosiaan!hmmmm. Siitähän pääseeki suoraan kysymykseen: Kummanlaista naista on kivampi katella: tyylsin alastonta vai herkullisesti puettua? Jos tiedät jo vastauksen, niin kerro se mulle. Minä en ainakaan tiiä
Se riippuu niin paljon tilanteesta ja fiiliksestä.
Joskus less is more ja joskus taas more is less;) - Not understand
aivohappo kirjoitti:
no niinpäs tosiaan!hmmmm. Siitähän pääseeki suoraan kysymykseen: Kummanlaista naista on kivampi katella: tyylsin alastonta vai herkullisesti puettua? Jos tiedät jo vastauksen, niin kerro se mulle. Minä en ainakaan tiiä
Tiedät kyllä viimeistään silloin kun olet nähnyt täysin alastoman naisen muutenkin kuin televisiossa.
- aloittaja
Not understand kirjoitti:
Tiedät kyllä viimeistään silloin kun olet nähnyt täysin alastoman naisen muutenkin kuin televisiossa.
paitsi jos se on oma äiti, kjehhehhehhehheeee. Mutta aattelehan, silloinhan ei jää mitään enää mielikuvituksen varaan, ku kaikki rävöttää näkösällä. Musta esim paidan alla nököttävät nännit on pirun seisauttavan näköset, sit kans toisaalta pilluvako kajastuessaan farkkujen läpi
- on huvitus
aloittaja kirjoitti:
paitsi jos se on oma äiti, kjehhehhehhehheeee. Mutta aattelehan, silloinhan ei jää mitään enää mielikuvituksen varaan, ku kaikki rävöttää näkösällä. Musta esim paidan alla nököttävät nännit on pirun seisauttavan näköset, sit kans toisaalta pilluvako kajastuessaan farkkujen läpi
Osaan mielikuvitella paidan läpi nöpöttävät nännit ja farkkukankaan peittämän rakovalkean ilman tekstiilejä.
Minulla se kiihotus näissä asioissa tulee siitä, että nainen tällöin "paljastaa" itsensä julkisesti, ja niin munakkaat akat on ihania. - _*_*_*_
Not understand kirjoitti:
onhan niitä naisia ja miehiäkin tullut monasti nähtyä alasti.
- bastardo
on huvitus kirjoitti:
Osaan mielikuvitella paidan läpi nöpöttävät nännit ja farkkukankaan peittämän rakovalkean ilman tekstiilejä.
Minulla se kiihotus näissä asioissa tulee siitä, että nainen tällöin "paljastaa" itsensä julkisesti, ja niin munakkaat akat on ihania.Onkos Thaimaa-Japani akselilla tullut liikuttua? "ja niin munakkaat akat on ihania". haha!
Oli pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019