Miksi Veronica Sanchez on niin pirun kaunis?
Miksi Eva on niin helvetin kaunis?
15
9054
Vastaukset
- tiedä
Espanjasta löytyy todella helmi naisia, Veronica on yksi kauneimmista. :)
- Chiquitita
Mutta niin löytyy myös Venezuelasta! Esimerkkinä on Tuhkimotarinan naisnäyttelijät ja on ne miehetkin aika söpsejä! :D
- WestWibg,
En tiedä missä päin Suomea elätte, ilmeisesti jossain Kainuussa, jossa joku pulloposkinen joensuun hulta on kauneusihanteena (ellei sitten joku näätäeläin).
Mielestäni tuo Serranojen Eva ei todellakaan ole mikään kaunis. Sulkeutuneen oloinen ihminen, jolla on sisäisiä ristiriitoja. Ei koskaan katso silmiin.
Melkein tyypillinen senjoriitta, paitsi että häneltä puuttuu tempperamenttinen palo silmistä.- xzccxzxc
Veronica on niin kuuma että napajäätikötkin sulaa. Suomalaisilla naisilla ei ole mitään jakoa.
- ...
xzccxzxc kirjoitti:
Veronica on niin kuuma että napajäätikötkin sulaa. Suomalaisilla naisilla ei ole mitään jakoa.
Veronica on kaikkesa, täydellinen nainen on löytynyt!
- MMM.
Olet SOKEA, TYHMÄ ja HOMPPELI!
- Chiquitita
MMM. kirjoitti:
Olet SOKEA, TYHMÄ ja HOMPPELI!
Rupeaa kyllä jo vähän naurattamaan kun te kinastelette onko joku tosi kaunis vai ei. :D Kaikilla on mielipiteensä, ei tartte siitä kinata. Mun mielestä Veronica on ihan nätti, mutta ei mikään kauhean erikoisen kaunis.
Ja hei. Mitenköhän Veronica Sanchezin kauneus liittyy Telenoveloihin? Että jos on pakko puhua Serriksestä just täällä, niin puhukaa sitten asiallisesti älkääkä kinastelko typerästä asiasta. Ja mun mielestä suomalaisnaiset on ihan yhtä nättejä. - sdffdsfds
Chiquitita kirjoitti:
Rupeaa kyllä jo vähän naurattamaan kun te kinastelette onko joku tosi kaunis vai ei. :D Kaikilla on mielipiteensä, ei tartte siitä kinata. Mun mielestä Veronica on ihan nätti, mutta ei mikään kauhean erikoisen kaunis.
Ja hei. Mitenköhän Veronica Sanchezin kauneus liittyy Telenoveloihin? Että jos on pakko puhua Serriksestä just täällä, niin puhukaa sitten asiallisesti älkääkä kinastelko typerästä asiasta. Ja mun mielestä suomalaisnaiset on ihan yhtä nättejä.että hän on ainut syy katsoa sarjaa.
- ..............
Kauniimpiakin on kyllä nähty, mut ihan näpsäkkähän tuo
http://www.muchatv.com/imgperson/veronicas1.jpg
Mielenkiintoinen linkki:
http://www.mundodescargas.com/servicios/especiales/veronica_sanchez/fondos_veronica_sanchez.htm - ---
Chiquitita kirjoitti:
Ja hei. Mitenköhän Veronica Sanchezin kauneus liittyy Telenoveloihin? Että jos on pakko puhua Serriksestä just täällä, niin puhukaa sitten asiallisesti älkääkä kinastelko typerästä asiasta. Ja mun mielestä suomalaisnaiset on ihan yhtä nättejä.Tottakai sinä suomalaisena naisena sanot noin, mutta kuten tuo eräs toinen sinulle vastannut, niin Veronica on ainut syy, miksi sarjaa seuraa ja todellakin, siinä lienee maailman kaunein ihminen
- Chiquitita
sdffdsfds kirjoitti:
että hän on ainut syy katsoa sarjaa.
Mut Serranon perhe ei ole Telenovela.
- Chiquitita
--- kirjoitti:
Tottakai sinä suomalaisena naisena sanot noin, mutta kuten tuo eräs toinen sinulle vastannut, niin Veronica on ainut syy, miksi sarjaa seuraa ja todellakin, siinä lienee maailman kaunein ihminen
En tajua miten joku voi katsoa jotakin ohjelmaa jonkun kauniin naisen takia. Ei taida pyöriä päässä teillä muuta kuin ulkonäkö.
- mie vaan
Chiquitita kirjoitti:
En tajua miten joku voi katsoa jotakin ohjelmaa jonkun kauniin naisen takia. Ei taida pyöriä päässä teillä muuta kuin ulkonäkö.
no tota kul se joskus vaikuttaa se ulkonäkö! en mä välttämättä ois edes harkinnu esim troijan katsomista ellei siinä ois ollu nämä 3 hottii näyttelijää!!! ja kun sen katoin niin kyl huomasi että ilman niit näyttelijöitä vaikka on hyvä tarina ja ohjaus en ois jaksanu kahtoo todellakaan!!
- ahhh<33333
sdffdsfds kirjoitti:
että hän on ainut syy katsoa sarjaa.
Eva ja Tete
- 777
taivaallisen jumalaisen kaunis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976