Tietääkö kukaan tarviiko strawberry.netistä tilatuista tuotteista maksaa jotain veroja?? Haluaisin ostaa yhden hajuveden..kiitos vastaajille..
Strawberry.net??
3
1560
Vastaukset
- ...............
Ei tarvii mikäli ei ylitä tullattavan rajaa, tuotteen hinta näkyy euroina eikä siihen tule lisämaksuja tai postikuluja. Tietty jos tilaat sen verran kalliin tuotteen, että juuttuu tulliin, joudut maksamaan...
- ei tule
veroja. Ainoastaan jos ostat Euroopan ulkopuolelta, maksetaan veroja. Riippuu siis siitä, että mistä nämä tuotteet lähetetään.
- leidi47
Strawberrynet.com -firman kotipaikka on Hong Kong. Joten ihan varmasti tulee tullia ja arvonlisäveroa, jos tilaus ylittää tullittoman rajan. Katso tulli.fi.
Kannattaa muistaa, että tullausarvoon lasketaan myös posti- yms. toimituskulut.
Muutenkin nettifirmoista kannattaa ihan ensinnä tarkistaa, mistä käsin firma toimii JA toimittaako se Suomeen. Toimitusmaksuissa on hurjat erot myös.
Esimerkiksi Britannian Kanaalisaaret (kuten Jersey) EI kuulu EU:n tullittomaan alueeseen, vaikka britit muuten onkin.
Muuten mulla on lähes pelkästän hyviä kokemuksia netistä tilatessa ja strawberryneitistä pelkästään mukavia.
Mansikkanet EI peri toimituskuluja, joten jos tilaus pysyy alle tullirajan, ei ylimääräisiä kuluja tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291