http://www.kishamusic.com/ Mitä mieltä olette?
Kisha
16
1331
Vastaukset
- sipetys
Tsemppiä Kishalle! Laitoin toiveen radioille. Toivottavasti teistä kuullaan enemmänkin!
- urkur pete
No voi helevetin helevetti. Mitä piipittäjiä nuo on. Tommostahan voi tehdä kuka vaan.
- sunij
ihan pirteä kappale :)
- Nimetön
ihanaa ei aina idolseja
- aaninen
Mäkin oon kuullu tän biisin. On tusi mujee! Kävin äänestämässä radioon myös. Tsemppiä bändille!
- Tititys
Hell Jes!!
Mä tykkäsin! Olipas tarttuva ja iloinen! - Suttura
biisi kuulostaa hyvälle!!! pitää käydä minunkin äänestämässä sitä radioon, että kuulis muutakin kun Pussycat Dolssi. Hyvä Kisha!!
- The Kriitikko
Wau! Tossahan on tiukka ja elämänmakuinen meininki. Jäädään oottelemaan pitkäsoittoa...
- Kirtsu
Villi meininki!! Tykkäsin ja paljon!!
- kukka
laulut on tosi rimmaavat
- heei
kukka kirjoitti:
laulut on tosi rimmaavat
Kishalla muitakin kappaleita.
- Tsädä
heei kirjoitti:
Kishalla muitakin kappaleita.
Mä sain sellaisen kuvan, että ne on tekemässä viiden biisin ep:tä joten eiköhän muitakin biisejä ole kohta kuultavissa!!
- Angel999
Tsädä kirjoitti:
Mä sain sellaisen kuvan, että ne on tekemässä viiden biisin ep:tä joten eiköhän muitakin biisejä ole kohta kuultavissa!!
Huippuu!!
Mä odotan kaikkein eniten tulevaa musavideoo niin näkee kunnolla mikä meininki tytöillä on!!
- dementix
Yllättävän hyvä kappale mikserissä
- kukka
kappaleen nimi oli aurinko laski
- Peruuna
Katselin ton Kishan videon!
Oli muutes hyvä!!!!!
Lisää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14711322- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1594522Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas824160- 843448
- 803206
- 471689
- 391602