http://www.kishamusic.com/ Mitä mieltä olette?
Kisha
16
1307
Vastaukset
- sipetys
Tsemppiä Kishalle! Laitoin toiveen radioille. Toivottavasti teistä kuullaan enemmänkin!
- urkur pete
No voi helevetin helevetti. Mitä piipittäjiä nuo on. Tommostahan voi tehdä kuka vaan.
- sunij
ihan pirteä kappale :)
- Nimetön
ihanaa ei aina idolseja
- aaninen
Mäkin oon kuullu tän biisin. On tusi mujee! Kävin äänestämässä radioon myös. Tsemppiä bändille!
- Tititys
Hell Jes!!
Mä tykkäsin! Olipas tarttuva ja iloinen! - Suttura
biisi kuulostaa hyvälle!!! pitää käydä minunkin äänestämässä sitä radioon, että kuulis muutakin kun Pussycat Dolssi. Hyvä Kisha!!
- The Kriitikko
Wau! Tossahan on tiukka ja elämänmakuinen meininki. Jäädään oottelemaan pitkäsoittoa...
- Kirtsu
Villi meininki!! Tykkäsin ja paljon!!
- kukka
laulut on tosi rimmaavat
- heei
kukka kirjoitti:
laulut on tosi rimmaavat
Kishalla muitakin kappaleita.
- Tsädä
heei kirjoitti:
Kishalla muitakin kappaleita.
Mä sain sellaisen kuvan, että ne on tekemässä viiden biisin ep:tä joten eiköhän muitakin biisejä ole kohta kuultavissa!!
- Angel999
Tsädä kirjoitti:
Mä sain sellaisen kuvan, että ne on tekemässä viiden biisin ep:tä joten eiköhän muitakin biisejä ole kohta kuultavissa!!
Huippuu!!
Mä odotan kaikkein eniten tulevaa musavideoo niin näkee kunnolla mikä meininki tytöillä on!!
- dementix
Yllättävän hyvä kappale mikserissä
- kukka
kappaleen nimi oli aurinko laski
- Peruuna
Katselin ton Kishan videon!
Oli muutes hyvä!!!!!
Lisää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233