Olen 19 vuotta.. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja syön terveelliseti. Olen laihtunut tai oikeemmin sanottuna kaventunut..
Nyt rinnoissa ja reisissä on raskausarpia ja niitä näyttää vain tulevan lisää.. Ne on vaaleita,mutta häiritsevät! Niitä tuli ensikerran pari vuotta sitten,eikä vanhatkaan ole lähteneet. Nyt myös takapuoleen ja lonkkiin on ilmaantunut uusia.. Mitä voin tehdä? Osaako kukaan neuvoa..Kun ne ei tunnu lähtevän ajan myötäkään pois! Ostin Lorealin nutriliftiä,mutta ei apua! Rahaa minulla ei ole laseriin. Tuttavani oli poistanut omansa sillä! Kiitos :)
RASKAUSARVET
15
2045
Vastaukset
- Satu
En tiedä, mikä auttaa. Käsittääkseni niiden ilmestymiseen liittyvät hormonit. Itselleni tuli raskausaikana, kaikista mahdollisista kalliista raskausarpivoiteista huolimatta. Mutta ihan totta: AUTTAAKO NIIHIN LASER? Mä haluun heti laseriin...
- ...
Mulla on pakaroissa ja rinnoissa raskausarpia, mutta mitä sitten? Ei niitä oikeesti kukaan kato ja jos kattoo niin mitä sitten. Ne jotka niitä kattelee on naisia joilla niitä on itelläkin. Jos raskausarpia ei ole ei niitä osaa toisiltakaan etsiä eli anta naikkosten kyylätä. Miehet ei oo niistä kiinnostuneita. Ne ei ees tiedä varmaan mitä ne on. Antaa arpien olla sanon minä. Tää on vaan elämää. Ei kannata tuhlata sitä tommosten asioitten murehtimiseen.
- mä vaan
Arvet eivät tule laihtumalla!!!
Raskausarvet tulevat kun äkkiä iho venyy eikä pysy venytyksessä mukana vaan ratkeaa....
no se siitä, mut raskausarpiin ei auta mitkään voiteet ja epäilen vahvasti sitä laseriakin sillä miten se arven poistaisi?- minulla
Just,venymisestä ne tulee,ei kutistumisesta!Vaalenevat ajan kanssa ja ainakaan minulla niistä ei enää tiedä kuin minä,ellen mainosta-ovat siis hyvin "haihtuneet",ja olivat alkuun varsin näkyviä.
- Sari
minulla kirjoitti:
Just,venymisestä ne tulee,ei kutistumisesta!Vaalenevat ajan kanssa ja ainakaan minulla niistä ei enää tiedä kuin minä,ellen mainosta-ovat siis hyvin "haihtuneet",ja olivat alkuun varsin näkyviä.
Siitä venymisestähän ne tulee...ja kestää aika kauan ennenkö ne ovat vaalentuneet niin paljon ettei niitä juurikaan huomaa,mutta kokonaan ne ei katoa koskaan...
- juoksija
Sari kirjoitti:
Siitä venymisestähän ne tulee...ja kestää aika kauan ennenkö ne ovat vaalentuneet niin paljon ettei niitä juurikaan huomaa,mutta kokonaan ne ei katoa koskaan...
En kyllä ole lihonnut! Ja miehet tietää niistä kyllä,varsinkin salillakävijät.. Toisille niitä tulee kun lihakset kasvavat,eli ongelma on myös miehillä! Mulla ne on kyllä koko ajan ollu vaaleita rantuja..et en sit tiiä kuinka ne vielä vaalenee.. HÖH! Kyllä ne voi poistaa kirurgisesti,mutta kuten sanoin -se maksaa!!!!
Harmittaa vaan,kun arpia on vaikka lapsiakaan en ole vielä ehtinyt saamaan!! - Satu
juoksija kirjoitti:
En kyllä ole lihonnut! Ja miehet tietää niistä kyllä,varsinkin salillakävijät.. Toisille niitä tulee kun lihakset kasvavat,eli ongelma on myös miehillä! Mulla ne on kyllä koko ajan ollu vaaleita rantuja..et en sit tiiä kuinka ne vielä vaalenee.. HÖH! Kyllä ne voi poistaa kirurgisesti,mutta kuten sanoin -se maksaa!!!!
Harmittaa vaan,kun arpia on vaikka lapsiakaan en ole vielä ehtinyt saamaan!!Niitä voi tulla lihomisen tai laihtumisen yhteydessä. Ne ei ole aivan sama asia kuin ihon venyminen, vaikka niin luullaan, koska usein niihin liittyy lihominen;-)
Arvet ei muuten sitten kesällä rusketu. Vuosien myötä ne kumminkin ohentuu ja surkastuu lähes näkymättömiksi rypyiksi. Odotellessa ne voi peittää sellaisella itseruskettavalla voiteella, joka tekee ihon pinnan ruskeaksi, esim. Yves R. - Mirka
juoksija kirjoitti:
Harmittaa vaan,kun arpia on vaikka lapsiakaan en ole vielä ehtinyt saamaan!!Arvet eivät todellakaan tule laihtumalla, mutta et kertonut monenko vanha olet, että olisiko mahdollista, että olisit nopeata kasvanut pituutta tai sit lihakset ovat kehittyneet nopeata...
Itse koitin itseruskettavalla piiloittaa arpia, mutta mulla kävi päin vastoin, että räikeemmin vain erottuivat, kun väri ei tahtonut arven kohdalle kiinnittyä =(
Jos lihakset ovat hyvässä kunnossa, niin eivät ne arvet kamalilta näytä, eli rohkeasti vaan bikineissä rannalle sit kesällä!
Entä sitten, jos joku ne huomaa...sehän on sun oman elämän aarrekartta! - huuhaa
juoksija kirjoitti:
Harmittaa vaan,kun arpia on vaikka lapsiakaan en ole vielä ehtinyt saamaan!!Joo, miesten raskausarvet on nimenomaan salilla käyvien ongelma. Arpia tulee älyttömästi niille jotka pumppaa ittensä täyteen hormoneja ja lihaksen kasvaessa iho ei pysy mukana. Muuten en ole nähnyt salitreenin niitä aiheuttavan, voihan se kyl olla mahdollista.... kai...
- Sussie
Minun eka ajatus oli että jos ne kaventuessa tulee vaan näkyviin, niin kuin monille pinta-arville voi käydä, koska arpikudos ei veny takaisin niin kuin iho laihtuessa.
Joten luulisin että siinä ne on ollut jo hyvän aikaa, mutta nyt ne tulee näkyviin. Mutta eiköhän ne siitä tasoitu kun tottuvat uuteen tilaasi.
Toivottavasti.
Saa korjata jos olen ihan hakoteillä, en ole asiantuntija.- Maisa
Mä ajattelin samaa....
Nyt olen itse taas pulskassa kondiksessa eikä ne arvet ole niin silmiin pistäviä, mutta olen tämmöinen jojo-laihduttaja niin tiedän, että hoikemmassa kunnossa eli pienemmässä kropassa ne pistävät enemmän silmään ja on muutenkin erinäköisiä, koska iho ei niiden kohdalla ole niin kiinteää vaan ryppyistä.
- mä.
kun ´raskausarvet´ on kerran tullu niin ei niitä pois saa. rankka totuus. noista lasereista en tiedä mutta siis kun iho on ns. revennyt niin ei sitä millään voiteella paikata. ajan kuluessa ja just näillä ´voiteilla´ on mahdollista vaalentaa näitä arpijuovia, mutta... ei minnekään katoa :/
- Tiikeri
Ei niihin mikään rasva auta. Älä tuhlaa rahojas. Mullekin ekat raskausarvet tuli 16-vuotiaana, rintoihin ja reisiin. Ei liittynyt asiaan mitään erityistä, ne vaan oli siinä yks aamu. Tokan kerran tuli arpia reisiin 22-vuotiaana kun aloin käydä salilla, kiinteydyin, en ainakaan lihonu enkä käyttäny hormooneja! Onneksi ne saa hyvin piiloon ihon pintakerrokseen vaikuttavalla itseruskettavalla.
- juoksija
en kyllä ole varma auttaako itseruskettava-
mutta toivotaan niin! ja kyllä rasvasta olkaa olla jo hieman apua!
- klhlhjlh
hjlhjljhl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958