Minulla ei ole kuvaa tädtä korusta mutta yritän selittää niin hyvin kuin mahdollista.
Itse koru on tummanruskean värinen. Muodoltaan ei pyöreä eikä ovaali vaan sinä välissä. Korun sisällä on pieni pyöreä avoin tila missä puuta ei ole.
Ja "ketju" on sitten jotain mustaa narumaista materiaalia.
Se joka tietää misstä tällainen löytyy niin kerro ihmeeessä. Netissä olevat kaupat on koluttu läpi jo monta kertaa, myös tavalliset kaupat lindex, seppälä, h&m ym. on käyty läpi tuloksitta.
Tämä puukoru mistä?
onko tietoa?
4
744
Vastaukset
- alkup_*
Sivut saisivat olla vielä pyöreämmät ja tuo ovaali muoto saisi olla toisin päin.
- Marialolo
alkup_* kirjoitti:
Sivut saisivat olla vielä pyöreämmät ja tuo ovaali muoto saisi olla toisin päin.
en ole ihan varma mitä tarkoitat mutta olen nähnyt jotain puukoruja itäkeskuksen aurinko-kaupassa helsingissä..niillä on muitakin kauppoja salossa,lahdessa ja tampereella jos et helsingissä päin asu. käy katsomassa sieltä. niillä on myös verkkokauppa www.aurinkoa.fi mutta siellä ei oo kaulakoruja..ainakaan vielä.
- mnm1
vastaavan lainen löytyy ainakin www.unien.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431800
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721564- 761336
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381014- 37953