Minulla ei ole kuvaa tädtä korusta mutta yritän selittää niin hyvin kuin mahdollista.
Itse koru on tummanruskean värinen. Muodoltaan ei pyöreä eikä ovaali vaan sinä välissä. Korun sisällä on pieni pyöreä avoin tila missä puuta ei ole.
Ja "ketju" on sitten jotain mustaa narumaista materiaalia.
Se joka tietää misstä tällainen löytyy niin kerro ihmeeessä. Netissä olevat kaupat on koluttu läpi jo monta kertaa, myös tavalliset kaupat lindex, seppälä, h&m ym. on käyty läpi tuloksitta.
Tämä puukoru mistä?
onko tietoa?
4
757
Vastaukset
- alkup_*
Sivut saisivat olla vielä pyöreämmät ja tuo ovaali muoto saisi olla toisin päin.
- Marialolo
alkup_* kirjoitti:
Sivut saisivat olla vielä pyöreämmät ja tuo ovaali muoto saisi olla toisin päin.
en ole ihan varma mitä tarkoitat mutta olen nähnyt jotain puukoruja itäkeskuksen aurinko-kaupassa helsingissä..niillä on muitakin kauppoja salossa,lahdessa ja tampereella jos et helsingissä päin asu. käy katsomassa sieltä. niillä on myös verkkokauppa www.aurinkoa.fi mutta siellä ei oo kaulakoruja..ainakaan vielä.
- mnm1
vastaavan lainen löytyy ainakin www.unien.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693