Juu elikkä löytyiskö neuvoja miten saada kotitekosesti korkkiruuvikiharat? kellään mitään helppoja vihjeitä? mulla kun ei ole mitään ihme kojeita sitä varten ja kampaaja ois sitten tietenki yks mahdollisuus.mutta jos jotenki onnistuisin itse tekemään..Mun hiukset ylettyy vähän yli olkapäiden.
Miten korkkiruuvit hiuksiin?
3
917
Vastaukset
- teet
paplarit pystysuuntaisesti hiuksiin.Tai kihartimella samansuuntaisesti...ymmärsit?
- Sydney
Ymmärsin.Tattis!
- MaryAnn
...helpoin tapa on foliorullat. otat foliosta sellasia 20x20cm paloja ja pistät sinne vähä vessapaperia tms sisään ja käärit rullalle. sitte vaan rullaat hiussuortuvan siihen ympärille ja käännät ne rullan päät yhteen niin että ne pysyy. Mitä vähemmän hiuksia rullassa sitä kikkaraisempi pää. kiharat tulee melko pienessä ajassa ja tosi tehokkaasti. paras tulos tulee jos kostuttaa hiusta vähän ennen rullamista ja laittaa vaikka muotovaahtoa (kostuta vain jos annat rullien olla kauemminkin päässä, kuivavat hitaasti). sitte kuumennat rullia föönillä tms ja jos annat olla yön yli niin tulee ihan mieletön afro...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862