Mitkä kaikki paperit...

Suunnitelmissa vuorotteluva...

Vuorottelusopimus 3 kappaleena.
Palkkatodistus vuodelta.
Eläketurvakeskusken , Valtionkonttorin tai Kuntien eläketuvakeksuksen reksiteriote työhistoriasta.
Vuorottelujorvaushakemus työttömyyskassalle.

Onko vielä muita papereita, mitä v-vapaalle jäävän pitää hommata?

6

2367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttaa

      veroprosentti. Itse jään ihan kohta vuorotteluvapaalle ja vuorotteluvapaakorvauksesta ei mene veroa ollenkaan loppuvuoden aikana.Olen kai maksanut alkuvuodesta vähän reilummin.
      Muuten nuo paperit näyttivät samoilta, joita itse toimitin.Mukavaa vuorotteluvapaata sinulle.Itse lähden vuodeksi Eurooppaan vapaaehtoistöihin.

      • Suunnitelmissa...

        Kiitos vastauksesta ja oikein rattoisaa vapaata siellä mihin sitten menetkin.
        Vaimoni kanssa olisi tarkoitus saada v-vapaat (puoli vuotta) samaan aikaan, ja emme ole vielä sen kummemmin suunnitellet tekemsiämme, koska asia tulee vasta ensi kesänä ajankohtaiseksi. Tässä nyt hyvää aikaa valmistella ja suunnitella asian tiimoilta.


      • vuorottelu mielessä

        Luin vastauksesi jollekin vuorotteluvapaan hakijalle, ja tartuin itse vastauksesi loppuun, eli olet lähdössä Eurooppaan vapaaehtoistöihin. Tämä on juuri sitä mitä itse olen harkinnut, en tosin vielä hakenut minnekään enkä edes vuor.vapaata vielä.

        Mitä kautta olet menossa ja miten sait tietää vapaaehtoistöistä? Saanko kysyä minnepäin Eurooppaa menet? En oikein tiedä mistä lähteä hakemaan jotain kiinnostavaa vapaaehtoistyötä ja mitkä tahot sitä tarjoavat. Voisitko antaa vinkkejä? Olisin valmis keskustelemaan asiasta enemmänkin, vaikka privaatisti, jos se tämän foorumin kautta on mahdollista. Olisi kiva saada vastaus.


      • sinulle vinkkiä...
        vuorottelu mielessä kirjoitti:

        Luin vastauksesi jollekin vuorotteluvapaan hakijalle, ja tartuin itse vastauksesi loppuun, eli olet lähdössä Eurooppaan vapaaehtoistöihin. Tämä on juuri sitä mitä itse olen harkinnut, en tosin vielä hakenut minnekään enkä edes vuor.vapaata vielä.

        Mitä kautta olet menossa ja miten sait tietää vapaaehtoistöistä? Saanko kysyä minnepäin Eurooppaa menet? En oikein tiedä mistä lähteä hakemaan jotain kiinnostavaa vapaaehtoistyötä ja mitkä tahot sitä tarjoavat. Voisitko antaa vinkkejä? Olisin valmis keskustelemaan asiasta enemmänkin, vaikka privaatisti, jos se tämän foorumin kautta on mahdollista. Olisi kiva saada vastaus.

        Anteeksi kun tämä viestin vastaus kesti,mutten ole käynyt näillä sivuilla.
        Itse mietin vuoden,että voisin tehdä elämälläni jotain muuta ja eksyin merimieskirkon sivuille.Laitoin vapaaehtoisen asistentin hakemuksen ja olen nyt täällä. Saan asunnon ja pientä ruokarahaa,vuorotteluvapaa korvaus tulee Suomesta. Pärjään ihan hyvin.
        Mitä tämä työ vaatii. Motitaitoisuutta ja rohkeutta tehdä uusia asioita.Hyviä sosiaallisia-ja vuorovaikutustaitoja,sopeutumista uuteen kulttuuriin ja avointa mieltä.Tässä työssä löytää itsestään uusia ulottuvuuksia ja taitoja.Tuntuu siltä, että jos täältä selviää,selviää mistä vaan.
        Välttämättä ei edes halua palata entiseen,joten, voipi olla vaikka uuden alku.....


      • vuor.vapaalle
        sinulle vinkkiä... kirjoitti:

        Anteeksi kun tämä viestin vastaus kesti,mutten ole käynyt näillä sivuilla.
        Itse mietin vuoden,että voisin tehdä elämälläni jotain muuta ja eksyin merimieskirkon sivuille.Laitoin vapaaehtoisen asistentin hakemuksen ja olen nyt täällä. Saan asunnon ja pientä ruokarahaa,vuorotteluvapaa korvaus tulee Suomesta. Pärjään ihan hyvin.
        Mitä tämä työ vaatii. Motitaitoisuutta ja rohkeutta tehdä uusia asioita.Hyviä sosiaallisia-ja vuorovaikutustaitoja,sopeutumista uuteen kulttuuriin ja avointa mieltä.Tässä työssä löytää itsestään uusia ulottuvuuksia ja taitoja.Tuntuu siltä, että jos täältä selviää,selviää mistä vaan.
        Välttämättä ei edes halua palata entiseen,joten, voipi olla vaikka uuden alku.....

        Hei,

        Kiitos tiedoistasi ja kokemuksistasi vuorotteluvapaasta ja vapaaehtoistöistä. Samalla anteeksi puolestani hidas vastaus, joulu- ym. kiireiden takia.

        En saanut viestistäsi selvää että mihin maahan menit merimieskirkon töihin? Oletko kokopäiväisesti töissä? Eikö asuntoa ja ruokarahaa katsota tuloiksi, joka estäisi/vähentäisi vuorotteluvapaakorvauksen määrää? Tiedän, että jotain saa tienata niin ettei menetä mitään, mutta en tiedä kuinka paljon.

        En itse ehkä ajattelisi merimieskirkkoa, mutta törmäsitkö tietoa hakiessasi muihin samankaltaisiin sivuihin/ yhteisöihin, jotka hakevat vapaaehtoistöitä?


      • casualidad
        vuor.vapaalle kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos tiedoistasi ja kokemuksistasi vuorotteluvapaasta ja vapaaehtoistöistä. Samalla anteeksi puolestani hidas vastaus, joulu- ym. kiireiden takia.

        En saanut viestistäsi selvää että mihin maahan menit merimieskirkon töihin? Oletko kokopäiväisesti töissä? Eikö asuntoa ja ruokarahaa katsota tuloiksi, joka estäisi/vähentäisi vuorotteluvapaakorvauksen määrää? Tiedän, että jotain saa tienata niin ettei menetä mitään, mutta en tiedä kuinka paljon.

        En itse ehkä ajattelisi merimieskirkkoa, mutta törmäsitkö tietoa hakiessasi muihin samankaltaisiin sivuihin/ yhteisöihin, jotka hakevat vapaaehtoistöitä?

        Vuorotteluvapaani alkoi tammik.-08 alussa ja kestää täydet 359 päivää. Olen 50 leski ja naisopettaja yläasteella Pohjois-Suomessa. 27 v työtä takana...
        Kokoan rohkeutta hypätä pois oravanpyörästä ja lähteä latinoihin tekemään jotain,missä voisin konkreettisesti auttaa apua tarvitsevia. Englannilla tulen täysin toimeen ja osaan espanjaakin jonkin verran. Onko mielessäsi pyörinyt samanlaisia ajatuksia? Ex tempore-rinkkamatkailukin olisi ok.Onko sinulla kokemuksia vastaavasta ja ehkä neuvoja...
        Raha tietty asettaa tiettyjä ehtoja. Oleskelen Tampereen seudulla ja tutkiskelen mahdollisuuksia.
        Joku päivä.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      3347
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      181
      2486
    3. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      84
      1590
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1489
    5. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      111
      1446
    6. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1163
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1150
    8. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      26
      1049
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      64
      978
    10. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      12
      900
    Aihe