Tapaaminen, ratkaisun hetki

Tämän kokenut

Olen kuullut paljon tarinoita pareista, joiden sätit, mailailu, puhelinsoitot, ymv. toimii hyvin ja kuvakin "hyväksytty".
Sitten kun tavataan eka kerran. Molemmilla siisti, asiallinen olemus, ym. muut ulkoiset seikat kunnossa, niin siitä huolimatta yhteistä säveltä ei löydykään. Naiset sanoo, että: "tunne puuttuu". Silloin ei suhde lähde etenemään, puhumattakaan mistään intiimistä kanssakäymisestä.
Kertokaa naiset, mitä sillä tarkoitatte?

38

3697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profiiliton tällä hetkellä

Mutta luulenpa, että syy piilee siinä, että treffikaverin etsiminen on viety "tieteellisen tarkalle" tasolle ja kuvitellaan, että vaihtoehtoja lomakkeelle ruksittamalla löytyy juuri "minulle sopiva" unelmien prinssi. Ja vaikka treffipaikalle tuleekin mukava ja kivannäköinen kaveri niin siitä huolimatta odotukset ovat nousseet jo niin korkealle, että odotetaan jotain romanttisen orgastista tunnetta.

• Naiset^^

No naiset kuvittelee, että se kolahtaa kerralla,mikä ei todellakaan voi pitää paikkansa,koska ei tunneta toisia edes, pikkuhiljaa oppia toinen tuntemaan,sitä mieltä itse.

• nainen vastaa

maltti on valttia tässäkin asiassa, ei aina ole joko-tai tilanne.

• Kuules tätä

Totuus, jonka vain me naiset tiedämme: Jos ei ekalla kerralla kolahda, ei sitten ikinä.

Jatkoa seuraa "kolahtamattomien" treffien jälkeen vain siitä syystä, että olemme yksinäisiä ja kaipaamme hetken lämpöä. Mitään todellista suhdetta tunteettomasta ensitapaamisesta ei voi syntyä.

• PunainenParoni

Aina ei vaan ihmiset miellytä toisiaan kaikilla tasoilla. Tottahan se on, että ei sitä ensi treffeillä tarvitsekaan loppuelämän mittaisia päätöksiä tehdä, mutta kyllä sen ensi treffeillä huomaa jos homma on onnistuakseen.

Toinen voi olla kriteerilistan kanssa tarkastettuna täydellinen kumppani, mutta silti se kipinä vaan voi puuttua. Näin käy useinkin. Kaikkia ei voi (eikä tarvitse voida) miellyttää.

Onhan sullakin varmaan vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, niiden joukossa varmaan ihan "mallikelpoisia" yksilöitä, mutta ei vaan sillä tasolla lämmitä?

• Neitsykkä

Jos en tunne miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa, niin siitähän ei silloin tule mitään.

• Mietiskelevä mies

Ihme juttu. Miehiä syytetään aina siitä, ette he ajattelevat alapäällään. Taidat olla vastaavantyyppínen nainen ?

Ainakin mulla on tapana mennä ensitreffeille tutustumaan, ei paneskelemaan tuntemattomien kanssa. Sitä ehtii tehdä riittävästi sen jälkeen, kunhan oppii toisen tuntumaan ja tietää, että muutakin yhteistä parisuhteen varalle on olemassa.

Naiset herkästi lataavat odotuksia ensitapaamiseen. Se on sitä kuuluisaa kemiaa, kun pikkuhousut kastuu ensi tapaamisella, ja kun mies tekee jalat alta vievän vaikutuksen. Hetkenpäästä itketään, kun (peli)mies otti ja jätti. Niinpä !

Vaikuttaa siltä, että moneen nykynaiseen on ohjelmoitu kaikki-mulle-heti ajattelutapa - myös ihmissuhteiden osalta. Tutustumisen kanssa on niin ja näin, pääasia että paasee suoraan suhteeseen ?!

• sillä
        Mietiskelevä mies kirjoitti:

Ihme juttu. Miehiä syytetään aina siitä, ette he ajattelevat alapäällään. Taidat olla vastaavantyyppínen nainen ?

Ainakin mulla on tapana mennä ensitreffeille tutustumaan, ei paneskelemaan tuntemattomien kanssa. Sitä ehtii tehdä riittävästi sen jälkeen, kunhan oppii toisen tuntumaan ja tietää, että muutakin yhteistä parisuhteen varalle on olemassa.

Naiset herkästi lataavat odotuksia ensitapaamiseen. Se on sitä kuuluisaa kemiaa, kun pikkuhousut kastuu ensi tapaamisella, ja kun mies tekee jalat alta vievän vaikutuksen. Hetkenpäästä itketään, kun (peli)mies otti ja jätti. Niinpä !

Vaikuttaa siltä, että moneen nykynaiseen on ohjelmoitu kaikki-mulle-heti ajattelutapa - myös ihmissuhteiden osalta. Tutustumisen kanssa on niin ja näin, pääasia että paasee suoraan suhteeseen ?!

tuolla analyysikyvyllä en ihmettele, että jäät ilman parisuhdetta.

• Mietiskelevä mies
        sillä kirjoitti:

Perusteluita ?

• koska sun

Perusteluita ?

täytyy mukautua tähän mulle-kaikki-heti meininkiin ja jos sä et mukaudu niin yksin jäät.

• Mietiskelevä mies
        sillä kirjoitti:

Et taida ymmärtää sitä, että kaikki eivät halua rynnätä suhteeseen kevein perustein. Kyllä toinen ihminen pitää oppia ensin tuntemaan, ennekuin tekee mieli suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja vähän muutakin... :-D Jos tuo ei sinun tapauksessasi kolahda, minkäs minä sille voin. Jatkat, ja etsit kaltaistasi seuraa ja ongelma on ratkaistu.

• Mietiskelevä mies
        koska sun kirjoitti:

täytyy mukautua tähän mulle-kaikki-heti meininkiin ja jos sä et mukaudu niin yksin jäät.

Ainoa pakko mitä ihmisen oikeasti tarvitsee tehdä on kuolla, kun on sen aika. Kaikki muu on enemmän ja vähemmän valinnan- tai sattumanvaraista. Kuka tahtoo kumppanikseen selkärangattoman nössön, joka mukautuu tuuliviirin tavoin asiaan kuin asiaan ? En minä ainakaan...

• miettiä lisää

Et taida ymmärtää sitä, että kaikki eivät halua rynnätä suhteeseen kevein perustein. Kyllä toinen ihminen pitää oppia ensin tuntemaan, ennekuin tekee mieli suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja vähän muutakin... :-D Jos tuo ei sinun tapauksessasi kolahda, minkäs minä sille voin. Jatkat, ja etsit kaltaistasi seuraa ja ongelma on ratkaistu.

Sinä et edes ymmärrä, ettei "seksuaalinen vetovoima" tarkoita halua hypätä sänkyyn ensinäkemältä, eikä suhteeseenkaan ensitapaamiselta. Eivätkä ensitapaamisella "pikkuhousutkaan kastu".

Sinun päätelmäsi naisista:
        "Naiset herkästi lataavat odotuksia ensitapaamiseen. Se on sitä kuuluisaa kemiaa, kun pikkuhousut kastuu ensi tapaamisella, ja kun mies tekee jalat alta vievän vaikutuksen. Hetkenpäästä itketään, kun (peli)mies otti ja jätti. Niinpä ! "

on täyttä potaskaa, jonka pikkupikkuaivosi yrittivät koostaa, kun laajakatseisempaaankaan et pysty.

Seksuaalinen vetovoima muodostuu samalla aaltopituudella olemisesta ja pilkkeestä silmäkulmassa. Molempia on oltava edes vähän, jotta seuraavaa tapaamista kannattaa edes sopia.

Terveisin ei koskaan yhden yön suhteita, ei turhia ennakko-odotuksia - ja ehdottomasti jättän miehen tapaamatta toista kertaa, jos mies ehdottaa paneskelua ensitreffeillä. Silti on oltava jotain kemiaa jo ensitapaamisella. Ilman sitä ei kannata jatkaa tutustumista. 100% todennäköisyydellä ensitapaamisella kiinnostamattomalta vaikuttava tyyppi on sitä myöhemminkin.

• Mikä ihme teitä vaivaa?

"Jos en tunne miestä kohtaan seksuaalista vetovoimaa, niin siitähän ei silloin tule mitään."

Yhyy, mulla on nainen jonka kanssa tuo on ainakin kohdillaan. Ja meillä on todella hauskaa yhdessä. Silti jotain puuttuu eikä tästä taida tulla todella kuumaa seksisuhdetta kummempaa :(

• Älä selitä.
        miettiä lisää kirjoitti:

Sinä et edes ymmärrä, ettei "seksuaalinen vetovoima" tarkoita halua hypätä sänkyyn ensinäkemältä, eikä suhteeseenkaan ensitapaamiselta. Eivätkä ensitapaamisella "pikkuhousutkaan kastu".

"Naiset herkästi lataavat odotuksia ensitapaamiseen. Se on sitä kuuluisaa kemiaa, kun pikkuhousut kastuu ensi tapaamisella, ja kun mies tekee jalat alta vievän vaikutuksen. Hetkenpäästä itketään, kun (peli)mies otti ja jätti. Niinpä ! "

on täyttä potaskaa, jonka pikkupikkuaivosi yrittivät koostaa, kun laajakatseisempaaankaan et pysty.

Seksuaalinen vetovoima muodostuu samalla aaltopituudella olemisesta ja pilkkeestä silmäkulmassa. Molempia on oltava edes vähän, jotta seuraavaa tapaamista kannattaa edes sopia.

Terveisin ei koskaan yhden yön suhteita, ei turhia ennakko-odotuksia - ja ehdottomasti jättän miehen tapaamatta toista kertaa, jos mies ehdottaa paneskelua ensitreffeillä. Silti on oltava jotain kemiaa jo ensitapaamisella. Ilman sitä ei kannata jatkaa tutustumista. 100% todennäköisyydellä ensitapaamisella kiinnostamattomalta vaikuttava tyyppi on sitä myöhemminkin.

"100% todennäköisyydellä ensitapaamisella kiinnostamattomalta vaikuttava tyyppi on sitä myöhemminkin."

Puuttuuko sulta jokin arvostelukyky? Oletko kovin yksisilmäinen ihminen? Onnea siihen pelimiesten jallitukseen, kunhan et tule tänne itkemään kuinka miehet on sikoja :)

• 4kymppinen
        miettiä lisää kirjoitti:

"Mietiskelevä" on ihan oikeassa. Uskon, että hän taatusti tajuaa eron seksuaalisella vetovoimalla ja konkreettisella halulla. Itse et vain tunnu tajuavan, että teitä naisia on niin monenlaisia ja lisäksi kohtaamistilanteissa reaktiot voivat yllättää itse kunkin. Olen itse kokenut ensitreffeillä niin välinpitämättömyyttä, suoranaista inhoakin kuin myös toista ääripäätä, sellaista himoa, että multa aletaan repiin melkein väkisin vaatteita päältä.

Seksuaalista vetovoimaa tarvitaan kuitenkin aina vaikka nainen kuinka selittäisi hakevansa ensin ystävää ja katsoa sitten mihin se johtaa. Silloin sen seksuaalisuuden tulee olla kuitenkin lievää, enempi pinnan alla muhivaa. Vahvemmat signaalit vain pelottavat toisen pois. Kuta kiihkeämpi ja temperamenttisempi nainen, sitä voimakkaampia signaaleja tarvitaan ja sitä voimakkaampi pitää reaktion olla ennen kuin nainen kokee kiinnostusta mieheen. "Jalat muuttui hyytelöksi" ja "Kostuin" on aika tavallisia reaktioita ensitreffeillä, usko pois, olen törmännyt, mutta ei sekään silti tosiaan tarkoita, että nainen olisi valmis sänkyyn. Naisen ei tarvitsekaan, koska ei se mihinkään katoa seuraavillakaan deiteillä. Siinä olet oikeassa seksuaalisen asenteen säilymisestä.

Mutta poikkeuksellisia tilanteita on ollut. Kerran nainen ihastui minuun kiihkeästi, ahnaitten kielisuudelmien kera, mutta seuraavana päivänä iski krapula ja kaikki tuntui menevän pieleen. Seurustelu ei jatkunut. Tai sama toisinpäin. Ensideitti ihan toivoton, ei edes keskustelu oikein sujunut (liikaa meteliä). Molemmat ihan pökkelöitä. Jollei olisi ollut kyse tutun tutusta ei olisi ikinä enää tavattu. Toinen deitti ja sitten vasta molemminpuolinen ihastuminen ja lämmin hyvä suhde.

Eli sun 100% sääntösi ei pidä paikkaansa kuin ehkä sinun kohdallasi.

• mulla..

.. kastu pikkuhousut ekoilla treffeillä ihan märiks. Kemiaa oli niin että salamat leiskahteli. Ja on vieläkin, tullut vaan lisää jos mahdollista. Eikä se vastapuolellakaan mitkään avaimet olleet kun siellä keskikehossa tuntui kun vartalot yhteen hakeutui. Näin se pitää mennä. Vaikken puhu kun omasta puolestani!

• se näkymätön

KEMIA ;)
      Toisten kanssa synkkaa heti ja toisten kanssa ei..oli sitten kyse kummasta sukupuolesta tahansa ;)

• nainen haluaisi

Nainen on sairas ja etsii hakkaajaa. Hän päättelee miehen käytöksestä, että mies kohtelisi häntä hyvin, joten naisen mielestä tunne puuttuu. Nainen voi rakastaa vain olemalla uhri.

Sanokaa mitä sanotte, mutta yllä oleva on järkevämpi vastaus kuin teidän paskanjauhantanne kemiasta.

• tuohan pitää

paikkansa koska naiset haluavat uroon. Eläimissäkin uros ottaa sen minkä se haluaa eli naaraan, vaikka väkisin jos tarve on. Naiset tykkää kun niitä viedään.

• Ihan oikea ihminen

noh
        Kirjoittanut: tuohan pitää 25.8.2007 klo 22.33
        paikkansa koska naiset haluavat uroon. Eläimissäkin uros ottaa sen minkä se haluaa eli naaraan, vaikka väkisin jos tarve on. Naiset tykkää kun niitä viedään.

Ei kai joku tosissaan kuvittele tällaista soopaa? Kukaan nainen ei halua olla uhri. Eivätkä naiset todellakaan halua hakkaajaa.

Naiset tykkäävät, kun mies tietää, mitä tahtoo, mutta eivät siitä, että mies luulee tietävänsä, mitä myös nainen tahtoo ja että mies kuvittelee, että nainen haluaa olla tahdoton nukke.

Silkkaa roskaa. Kirjoittajat joko yrittävät provosoida katkeruudessaan tai sitten eivät ole ikinä ymmärtäneet yhtään mitään naisista.

• ..............................

Asenne muutosta mies elämään ja iloa löytyy ;)

• ymmärryksestä
        Ihan oikea ihminen kirjoitti:

noh
        Kirjoittanut: tuohan pitää 25.8.2007 klo 22.33

Ei kai joku tosissaan kuvittele tällaista soopaa? Kukaan nainen ei halua olla uhri. Eivätkä naiset todellakaan halua hakkaajaa.

Naiset tykkäävät, kun mies tietää, mitä tahtoo, mutta eivät siitä, että mies luulee tietävänsä, mitä myös nainen tahtoo ja että mies kuvittelee, että nainen haluaa olla tahdoton nukke.

Silkkaa roskaa. Kirjoittajat joko yrittävät provosoida katkeruudessaan tai sitten eivät ole ikinä ymmärtäneet yhtään mitään naisista.

"Silkkaa roskaa. Kirjoittajat joko yrittävät provosoida katkeruudessaan tai sitten eivät ole ikinä ymmärtäneet yhtään mitään naisista."

Ymmärtävätkö naiset sitten itse itseään, jos he puhuvat kemiasta?

• uuso

Naisella ei ole itseluottamusta, joten hän lähtee treffeille epävarmana ja varautuneena. Treffeillä hän ei kerro itsestään mitään henkilökohtaista, juttelee vain varovaisesti niitänäitä ja myötäilee miehen juttuja. Hänen ilmeensä ja eleensä ovat hillittyjä ja harkittuja. Treffien jälkeen hän on hyvin turhautunut omaan varautuneisuuteensa. Hän ei kuitenkaan halua laittaa treffien lässähtämistä omaksi syykseen, vaan kehittää epämääräisen kemiateorian, jonka mukaan mies oli jotenkin vääränlainen, niin että "tunne puuttui". Tai vielä epämääräisemmin ilmaistuna "jokin puuttui". Se puuttui, koska sille ei annettu edes mahdollisuutta.

Sitten eräänä päivänä tämä nainen tapaa ns. hauskan miehen, jolla on pitkä kokemus naisten epävarmuuden poistamisesta. Tämä ns. hauska mies vyöryttää naisen päälle sellaisen imartelun ja huumorin hyökyaallon, että nainen unohtaa varautuneisuutensa. Nainen rentoutuu. Ja huraa! Tunne ei enää puutu! Nainen on onnellinen. Ainakin jonkin aikaa.

• samoin..

Mulle on käynyt muutaman kerran niin, et se mies toteaa ettei kemiat kolahda. Mistä sen tietää ekalla tapaamisella?
      Jos oot puhunut tuntitolkulla toisen kanssa puhelimessa, niin kyllä sulla on aika hyvä käsitys toisesta ihmisestä kokonaisuutena, paitsi et ULKONÄÖSTÄ ei! Kuvat on kuvia ja niiden perusteella voi luoda hyvinkin erilaisen mielikuvan toisesta kuin mitä tämä livenä on.
      Eli jos mä en olekkaan sit kiinnostunut, niin se johtuu ulkonäöstä. Jotkut miehet kun ovat laittaneet reilu kymmenen vuotta sitten otetun kuvan ja treffeillä sit totuus paljastuu. Varmasti pettymys on suuri, kun ne tuuheat hiukset ovatkin paenneet takaraivolle tai tummaakin tummempi kaveri onkin ihan harmaa...
      Miks muhun on sitten petytty? No varmasti myös ulkonäön perusteella. Mä oon kova puhumaan ja saan ihmiset helposti nauramaan puhelimessa, joten se varmaan kasvattaa odotuksia korkeammalle, siitä huolimatta et itse laitan aina kuvan joka esittää minua tällä hetkellä.
      Niin se kemia on yhtä kuin ulkonäkö, kun treffeistä puhutaan. Muussa yhteydessä se on sitä et kuinka hyvin tulee juttuun toisen ihmisen kaa.

• niin vastaan

naisten puolesta että se tarkoittaa sitä että naiset kokee että miehen pitää olla "heti tyrmäävä joka vie jalat alta".

Niin. Naiset haluaa "heti-mulle-kaikki-tänne-nyt" eikä he halua odottaa että se sytyke tulee pikkuhiljaa, ts. MALTTI puuttuu naisilta kokonaan. Lisäksi kun monet naiset sekoittaa rakkauden ja himon/seksin toisiinsa niin he haluavat että mies on seksuaalisesti haluttava, siis ulkonäkönsä puolesta. Siis ts. sitä kemiaa jota naiset peräänkuuluttaa vaikka he eivät muista että se kemia on katoavaista, jäljelle jää ystävyys ja todellinen rakkaus.

Ihmettelen tosin että mihin naisilla on niin kova kiire, maltti olis valttia tässäkin asiassa mutta....eihän sitä voi naisilta odottaa. Hätähousuja ovat.

• kaiken nähnyt

"Tunne puuttuu" = mitä tahansa. Kemia on kätevä tekosyy puhua paskaa, siinä tapauksessa että nainen kokee olevansa se heikompi astia. Naisen itsetunnolle ei ole mahdolista myöntää että nyt ei ihan rahkeet riitäkään. Siksi varsinkin naiset jaksavat jauhaa sitä väsynyttä läppää kemian puuttumisesta ynnä muuta shaissea. Sellainen on naisen luonto.

• tollasta puhuu

oli jätkä minkä ikänen tahansa niin siltä luonnistuu tää kemia ja muu löyhä lässytys.
        Jos muija ei ekalta näkemältä vastaa sitä kovien unelmien kuumaa kinkkuu, niin sit alkaa tää sössötys.
        Harmi vaan et me naiset ollaan ihan viattomin mielin liikenteessä..

• asiat päälaelleen!
        tollasta puhuu kirjoitti:

oli jätkä minkä ikänen tahansa niin siltä luonnistuu tää kemia ja muu löyhä lässytys.
        Jos muija ei ekalta näkemältä vastaa sitä kovien unelmien kuumaa kinkkuu, niin sit alkaa tää sössötys.
        Harmi vaan et me naiset ollaan ihan viattomin mielin liikenteessä..

Siis jumalauta NAISETHAN tosta kemiasta vaahtoaa ja siitä kuinka Kemiat ei kohtaa!

Ei tässä kuule mitään kuumia kinkkuja metsästetä, tosin jos sellanen kohdalle osuu niin ei suinpäin torjutakaan! Mutta kyllä se kemia hössötys on ihan teidän naisten keksintöä joten älä koita yhtään kääntää asiaa niinpäin että se olis miesten keksintö!!!

• mitään en metsästä
        asiat päälaelleen! kirjoitti:

Siis jumalauta NAISETHAN tosta kemiasta vaahtoaa ja siitä kuinka Kemiat ei kohtaa!

Ei tässä kuule mitään kuumia kinkkuja metsästetä, tosin jos sellanen kohdalle osuu niin ei suinpäin torjutakaan! Mutta kyllä se kemia hössötys on ihan teidän naisten keksintöä joten älä koita yhtään kääntää asiaa niinpäin että se olis miesten keksintö!!!

paitsi kuumaa kinkkuu..juuri noihan sen itse ilmaisit.. jäi sit kertomatta mikä muu mahdollinen sulle kelpais?? Haloo mies..kurkkaappas peiliin..ehkei se ollutkaan nainen joka aloitti keskustelun kemiasta..

• vääntelee sanomisia
        mitään en metsästä kirjoitti:

paitsi kuumaa kinkkuu..juuri noihan sen itse ilmaisit.. jäi sit kertomatta mikä muu mahdollinen sulle kelpais?? Haloo mies..kurkkaappas peiliin..ehkei se ollutkaan nainen joka aloitti keskustelun kemiasta..

Tämä sama inkuttaja kiertelee näitä palstoja ja yrittää vääristellä toisten sanomisia.

Huvinsa kullakin, toisilla paremmat, toisilla huonommat.

• asiat päälaelleen..

tämä kohta jonka toi aloittaja kirjoitti:

" Naiset sanoo, että: "tunne puuttuu". Silloin ei suhde lähde etenemään, puhumattakaan mistään intiimistä kanssakäymisestä.
        Kertokaa naiset, mitä sillä tarkoitatte?"

Eli olen siinä samaa mieltä että mies tuon kirjoitti mutta mies kirjoittikin siinä ajatuksessa että nainen puhuu siitä kemiasta!

Ja mitä mulle kelpaamiseen tulee, niin ei tosiaan tarvii olla kuuma kinkku, vaan ihan tavallinen KIVA JA SYMPAATTINEN nainen, sellainen jonka kanssa ei tule ahdistava olo. Sellainen jonka kanssa pystyy keskustelemaan eikä koko ajan tule riitaa joka asiasta niinkuin joidenkin teidän palstan naisten kanssa.

Tuossa toisessa viestissä joku puhui samasta änkyttäjästä ja olen samaa mieltä. Sinä? tai joku muu joka kiertää joka palstan ja kiäntää ja viäntää joka asian erilaiseksi saaden muut näyttämään vähintään hölmöiltä ja olevan väärässä.
        Edelleen väitän että kyllä naiset niistä kemioista yleensä puhuu.

• asiat päälaelleen

Ja mitä vittua tämä tarkoittaa mitä kirjoitit??

"mitään en metsästä 26.8.2007 klo 23.22

paitsi kuumaa kinkkuu..juuri noihan sen itse ilmaisit.."

SIIS EN OLE SANONUT METSÄSTÄVÄNI EDES KUUMAA KINKKUA! ÄLÄ PERKELE TAAS KÄÄNNÄ MUN SANOJANI TOISIKSI!!! JA opettele lukemaan idiootti!

Sanoin etten metsästä mitään kuumia kinkkuja, vaan en torjukaan jos sellainen eteen tulee!

Joten ÄLÄ VÄÄNTELE TOISTEN SANOMISIA! Ja jos toi on tahatonta niin opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi!

• tiedä,
        asiat päälaelleen.. kirjoitti:

tämä kohta jonka toi aloittaja kirjoitti:

" Naiset sanoo, että: "tunne puuttuu". Silloin ei suhde lähde etenemään, puhumattakaan mistään intiimistä kanssakäymisestä.
        Kertokaa naiset, mitä sillä tarkoitatte?"

Eli olen siinä samaa mieltä että mies tuon kirjoitti mutta mies kirjoittikin siinä ajatuksessa että nainen puhuu siitä kemiasta!

Ja mitä mulle kelpaamiseen tulee, niin ei tosiaan tarvii olla kuuma kinkku, vaan ihan tavallinen KIVA JA SYMPAATTINEN nainen, sellainen jonka kanssa ei tule ahdistava olo. Sellainen jonka kanssa pystyy keskustelemaan eikä koko ajan tule riitaa joka asiasta niinkuin joidenkin teidän palstan naisten kanssa.

Tuossa toisessa viestissä joku puhui samasta änkyttäjästä ja olen samaa mieltä. Sinä? tai joku muu joka kiertää joka palstan ja kiäntää ja viäntää joka asian erilaiseksi saaden muut näyttämään vähintään hölmöiltä ja olevan väärässä.
        Edelleen väitän että kyllä naiset niistä kemioista yleensä puhuu.

mulla vaan on ollut semmoinen tuntuma, että parisuhteessa mies haluaa omistaa naisensa ruumiin ja nainen taas kumppaninsa sielun. johtuiskohan se naisten kemiahakuisuus siitä.

• totta....

Sen tosiaan ymmärrän, jos toinen on jollain tapaa vastenmielinen niin homma loppuu. Näin miehenä ainakin se tunne puuttuu alussa jokaikisen naisen eikä poikkeusta ole tullut vastaan. Mikäli tosiaan ensikohtaamisen pitäisi viedä totaalisesti jalat alta, se perustuu silloin täydellisesti pinnallisiin seikkoihin.

• 4kymppinen

Minulla on asiasta teoria. Mitä mieltä olette seuraavasta päättelystä?

Kaikille lienee selvää, että parisuhteen alussa mies haluaa seksiä ja saadessaan sitä säännöllisesti, rakastuu. Nainen puolestaan ensin rakastuu mieheen ja sen jälkeen haluaa seksiä. Lopputulos on tai pitäisi olla, että molemmat arvostavat niin seksiä, ystävyyttä, rakkautta kuin läheisyyttä.

Koska suhteen alku on noin ristiriitainen, tuntuu joskus ihmeeltä, että se ylipäätään voi lähteä käyntiin. Mies kaipaisi seksiä, mutta nainen ei. Jomman kumman on siis joustettava tai mielellään molempien tultava vastaan. Seksin suhteen vaan on paha tehdä kompromissia, siispä yleensä lähdetään liikkeelle ihastumisesta, "rakkaudesta". Jotta mies saisi naisen ihastumaan ensitreffeillä, hänen on teeskenneltävä tai oltava pelimies. Voihan se toki aitoakin olla, mutta hyvän näköinen nainen on varsinainen mulkkumagneetti, koska nainen on tottunut vaatimaan sitä kipinää ja paljon. Naiselle ei riitä aidon ja rehellisen miehen hiljainen tuli, joka kasvaisi muutamassa päivässä roihuun kun sitä tunteilla vaalitaan. Ei, nainen vaatii heti tässä nyt ja tulee sillä tavalla iskeneeksi kerta kerran jälkeeen teeskentelevän pelimiehen.

Naiset sanovat arvostavansa henkistä puolta ja tunteita, mutta silti päätös pohjautuu tuohon kuinka nopeasti mies kykenee lämpiämään. Upeimmat suhteeni ovat lähteneet niiden naisten kanssa, joilla maltti on riittänyt.

Nainen ei pysty heti alkuun edes konkreettisesti ajattelemaan seksiä, on tavallaan kyvytön käsittelemään koko asiaa ja niinpä valinta tehdään tavallaan toisarvoisten, epäsuorien vinkkien perusteella. Jos mies kertoisi vaikka suoraan mistä tykkää sängyssä tms niin se tieto pikemminkin ärsyttää naista. Vastaavasti naisen hämärän epäsuorat vihjailut tai peräti niiden täydellisen puuttumisen mies kokee liiallisena ujoutena tai estoisuutena ja kiinnostus on sen vuoksi heikko. Jos edes kolmasti maltettaisiin tavata, löytyisi kenties yhteisymmärrys ja se kipinä paremmin.

• nainen nainen nainen-------...

Tapasin treffeillä miehen. Minusta tuntui että hänen lähellään oli niin kotoista ja turvallista. Mies ei halunnut heti seksiä. Enkä minäkään. Sitten ajauduimme vierekkäin ja halusin häntä kiihkeämmin kuin ketään pitkään aikaan. EI eka treffeillä. Ja niin antauduin.Se "kemiat kohtaavat" on niin ihmeellinen tunne, ettei sitä ymmärrä ennenkuin sen kokee.
        Ja enemmän siinä merkkasi se tunne, ei mikään hurmaaminen tms. liehittely.

• perusteella.....
        nainen nainen nainen-------... kirjoitti:

Tapasin treffeillä miehen. Minusta tuntui että hänen lähellään oli niin kotoista ja turvallista. Mies ei halunnut heti seksiä. Enkä minäkään. Sitten ajauduimme vierekkäin ja halusin häntä kiihkeämmin kuin ketään pitkään aikaan. EI eka treffeillä. Ja niin antauduin.Se "kemiat kohtaavat" on niin ihmeellinen tunne, ettei sitä ymmärrä ennenkuin sen kokee.
        Ja enemmän siinä merkkasi se tunne, ei mikään hurmaaminen tms. liehittely.

Et tehnyt päätöstä 1-3 tunnin pikatreffien perusteella niin kuin usein varsinkin kohtalaisen nuoret naiset tekevät heti tai ei mitään periaatteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe