Kun äijä on tulossa tässä piakkoin Suomeen,
niin kysymys kuuluu, että onko ensimmäinen kerta kotimaamme kamaralla?
Jerry Lee Lewis
13
1861
Vastaukset
- anonyymi.raukka
ja viimeksi oli tulla mellakka turussa kun äijä teki oharit
- wiski kolalla
kyllä,taisi wiski äijälle maistua..hyvä levy,toi last man standing,ei siinä mitään.
- :a:
wiski kolalla kirjoitti:
kyllä,taisi wiski äijälle maistua..hyvä levy,toi last man standing,ei siinä mitään.
Eikös se ole Helsingissä jossain yökerhossa keikan soittanut 80-luvulla.
- kyllänäinjuu
:a: kirjoitti:
Eikös se ole Helsingissä jossain yökerhossa keikan soittanut 80-luvulla.
Hesperian yökerhossa, olikohan vuonna -90 huhtikuussa...?
- The Killer
kyllänäinjuu kirjoitti:
Hesperian yökerhossa, olikohan vuonna -90 huhtikuussa...?
Jerry kävi itseasiassa 90-luvun vaihteessa kahdestikin Hesperian yökerhossa soittamassa - näin molemmat keikat.
Tämän lisäksi Jerry Little Richard Chuck Berry soittivat Hartwall areenalla kimppakeikan muistaakseni vuonna 1997 - sielläkin olin. - ilman oharia
Olin katsomassa Jerry Lee Lewisia kuten moni muukin 1989, kun mies heitti huippukeikan Hesperia Night Clubissa.
- olin silloin 15v pentu
The Killer kirjoitti:
Jerry kävi itseasiassa 90-luvun vaihteessa kahdestikin Hesperian yökerhossa soittamassa - näin molemmat keikat.
Tämän lisäksi Jerry Little Richard Chuck Berry soittivat Hartwall areenalla kimppakeikan muistaakseni vuonna 1997 - sielläkin olin.Jes, oikein muistit, 24.7.1997 - se ei eräältä teiniltä unohdu ikinä vaikka biologinen isä olikin siellä mukana nolaamassa ja tahtia hidastamassa... *huoh* Mutta siellä oltiin!! :)
- JAMI96
Jerry Lee Lewis EI ole Rock - A - Billya ! Menepas kyselemaan ROCK -palstalta.
- nimenomaan
sitten väittänyt, että JLL soittaisi rockabillyä?
- the killer
Eipäs lokeroida musiikkityylejä liian ahtaisiin lokeroihin, kun ne eivät niihin kuitenkaan mahdu.
Jos ei 50-luvulla Sun Recordsilla levyttänyt artisti ole rockabillyä, niin mikä sitten on ? Olkoonkin että piano tuo soittoon erilaista lisäväriä, mutta ihan samoja aineksia Jerry soitossaan ammentaa kuin muutkin Sunin rockabilly-artistit.
- mathon
Vuonna 1977 Killer heitti kiertueen avajaiskeikan Helsingin Kulttuuritalolla. Silminnäkijöiden mukaan vieläpä tosi hyvän sellaisen. Odotan jännityksellä tuota huomista konserttia, ostin vielä kalleimmat liput.
- fghfgh.
Jep, itsellänikin kalleimmat myös. Rock!
- Selvis
fghfgh. kirjoitti:
Jep, itsellänikin kalleimmat myös. Rock!
ROCK'N'ROLL!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571