En ole varma kuuluuko tämä tänne,mutta kysympä kuitenkin..
Olen 19 vuotta ja kroppaani on tullut aivan vaaleita(valkoisia) raskausarpia.. Olen kurvikas,mutta en pyöreä,paremmin sanottuna pehmeä! Olen 170cm ja 51kg. Oma kulta ei ole sanonut sanaakaan noista,liekö edes huomannut.. Mutta haluaisin tietää mitä mieltä miehet ovat näistä?
En ole saanut lapsia. Olen mielestäni kiinteytynyt(vaikka kaiken järjen mukaan siitä ei pitäisi arpia tulla)! Tuleehan joillekkin miehillekkin niitä lihasten kasvaessa.. Kiitos!:)
Urheilen säännöllisesti ja syön terveellisesti..
raskausarvet
10
1847
Vastaukset
- kaunotar
.tosi hoikka, enkä usko, että miehesi on edes moisia huomannut, oletko varma, että kysymyksessä ovat raskausarvet? Yleensähän niitä tulee vain, jos iho venyy, esim jos lihoo, eikä tuo sinun tapaukseesi oikein siis sovi? Käy näyttämässä jollekin lääkärille, niin saat asiaan selvyyden. Mutta en usko, että kovin suurta kosmeettista haittaa niistä on, jos ovat vielä vaaleita. Hauskaa kesää sinulle!:)
- millah
Kyllä nuo raskausarpia on,näin lääkärinikin sanoi!
- linnea
millah kirjoitti:
Kyllä nuo raskausarpia on,näin lääkärinikin sanoi!
Terve!
Minullekin tuli yhtäkkiä alle kaksikymppisenä (nyt 22v) raskausarpia ilman lihomista ja raskautta. Sain lääkäriltäni selville, että välillä niitä saattaa tulla hormoni"häiriöiden" seurauksena - juoksija
linnea kirjoitti:
Terve!
Minullekin tuli yhtäkkiä alle kaksikymppisenä (nyt 22v) raskausarpia ilman lihomista ja raskautta. Sain lääkäriltäni selville, että välillä niitä saattaa tulla hormoni"häiriöiden" seurauksenaLähtikö ne ikinä pois? Jos niin,ni kauan kestí?
- Misu
linnea kirjoitti:
Terve!
Minullekin tuli yhtäkkiä alle kaksikymppisenä (nyt 22v) raskausarpia ilman lihomista ja raskautta. Sain lääkäriltäni selville, että välillä niitä saattaa tulla hormoni"häiriöiden" seurauksenaLaihtuu nopeasti.
Kuulemma.
Mulla on lantiolla muutama ja kundikaverilla (hihhih) hartioissa kun on treenannut...
- mies
Varmaan mieskin raskausarvet huomaa, mutta jos naisesta muuten pitää, ei arvilla ole merkitystä.
Usein naista itseään häiritsevät pienet (ainakin miehen mielestä) puutteet ulkonäössään paljon enemmän kuin miestä. Itse ainakin ihastun naisen vartaloon kokonaisuutena ja tämmöiset pienet asiat saattavat tehdä muuten täydellisen tuntuisesta vartalosta inhimillisemmän tuntuisen.
Ymmärtääkseni raskausarpien ilmestyminen on yksilöllistä. Joillekin niitä tulee ihon "venyessä" yleensä painon nousun seurauksena.
Itselläni on juuri punttien nostelun seurauksena tullut raskausarpia mm. käsiin. Näin en naisenkaan mahdollisia (raskaus)arpia "säikähdä".
Mutta miten naiset suhtautuvat miesten arpiin?
Itselläni on paino noussut vuosien varrella 70 kilosta 100 kilon (pituus 180cm). Rasvan määrä on jonkin verran pienentynyt, mm. vatsalihakset näkyvät selvästi.
Usein naiset ihastuvat ulkonäkööni(?), mutta tarkemmin tutustuttaessa saattavat säikähtää arpia. Monet luulevat niiden jopa johtuvan hormoonien käytöstä, vaikka itse en ole kiellettyjä aineita koskaan käyttänyt.
Asia tulee kohtapuoliin esiin uuden ihastukseni kanssa ja tietenkin hänen hyväksymisensä olisi minulle tärkeätä.- juoksija
En oo ite ainakaan kummeksunut miesten arpia! Miusta ne on luonnollisia! Kyllähän se niin pitäisi mennä,että jos nainen sinusta välittää niin sitten välittää! Ei siinä ehdi paljoa miettimään arpia tai muuta...
Jos ei siedä niitä,niin ei nainen ole vaivan arvoinen.. Kumma kyllä,asiasta on helpompi kirjoittaa toiselle ja "rohkaista" vaikka itse olen kauhuissani omista(ehkä hieman liian vahva sana) :) Lykkyä tykö ja salille vaan!
- tiet
No kyllä ne on ihan kamalia raskausarpia. Älä vaan ikinä ala tekemään kenenkään kanssa lapsia tai jos teet pidä itsestäsi huolta ettei NiiN KIREÄT FARKUT TEE SINULLE IKÄVIÄ JUONTEITA mitä luulet raskausarviksi. Älä ikinä tee kuin 70-80-luvuilla tai kärsit kokoelämäsi. Sinä olet aivan ihana ihminen vaikka olisi muutama milligramma ylimääräistä. Ainakin on kokemusta tästä asiasta. Oikea kun on niin arvet ei haittaa mitään
- hujoppi
Olen sinua vielä yli 10 cm pidempi hoikka nainen. Minulle kävi samoin suurinpiirtein saman ikäisenä, ehkä vähän nuorempana. Ilmeisesti kasvoin niin nopeasti että iho "repsahti". Aluksi harmitti, mutta ajan myötä totuin. Miestäni ei häiritse pätkän vertaa.
- Juni
...miehen joka ei tahdo olla alasti mun nähden koska hänellä on raskausarpia. Hän tuskin edes tietää että olen huomannut! Hyvin tuntuu välttelevän kaikkia tilanteita missä tarvisi olla alasti... Tai ainakin jättää paidan päälle;) Huono itsetunto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838