Hei!
Ostin UV-geelin ja UV-valon kynsien tekoon, mutta geeli ei kuivu. Onko vika geelissä,uunissa (vai käyttäjässä)? Uuni on pieni, ilmeisesti siinä on siis vain 1 UV-lamppu. Kuinka pian geelin tulisi normaalisti kuivua? Olen kuivattanut jopa 10 minuuttia kerralla tuloksetta..
UV-geeli ei kuivu!?
6
11631
Vastaukset
- EK-K
Riippuu geelistä, mutta geelin tulisi kuivua 2-4 minuutissa. Kauneuden Paratiisin geelit kuivuvat 2 minuutissa.
Jotkut geelit ovat sellaisia, että jos niitä laittaa liian ohuen kerroksen, ei kovettumisreaktioon ole riittävästi ainesosia ja silloin geeli jää kovettumatta. Geeleillä on myös viimeinen käyttöpäivä, jonka pitäisi ilmetä purkista.
Yksi 9W lamppu on riittävä kovettamaan geelin. Ota laite pois virtalähteestä ja katso sisälle montako lamppua uunissasi on. Valon tulisi olla väriltään sininen kun laite on päällä. Valon ollessa päällä valoon ei saa katsoa.
Jos UV laitteen lamppu on heikko, pidentyy geelin kuivumisaika.
Jos lamppu on uusi ja toimii, olet kokeillut laittaa geeliä paksumman kerroksen, mutta geeli ei kuivu näistä huolimatta, palauta geeli sinne mistä olet sen ostanut, siinä saattaa olla jokin vika ja silloin on tärkeää että tuote palautetaan. - tarkennusta?
Eli siis jääkö geeli itsessään pehmeäksi vai jääkö siihen vaan se tahmea pinta?Monesti nimittäin olen kuullut kun tahmeaa pintaa geelissä on luultu kovettumattomaksi geeliksi.tahma kun poistetaan erikseen monissa merkeissä
- ongelmaan
Hanki koulutus, laadukas geelisarja ja sille tarkoitettu kunnon uv-lamppu.
- ...vaan kovettuu...
Geelit ei siis ylipäätään "kuivu", ainoastaan kovettuu, mikä on eri asia koskapa pintaan jää aina tahmainen pinta.
UV-lampun teho myös laskee ajan myötä, vaikkei lamppu normaalien lamppujen tapaan olisikaan palanut. - EK-K
...vaan kovettuu... kirjoitti:
Geelit ei siis ylipäätään "kuivu", ainoastaan kovettuu, mikä on eri asia koskapa pintaan jää aina tahmainen pinta.
UV-lampun teho myös laskee ajan myötä, vaikkei lamppu normaalien lamppujen tapaan olisikaan palanut.Totta, minäkin puhun pahimmillaan samassa lauseessa kuivumisesta ja kovettumisesta ikäänkuin se olisi sama asia....
Pitääpä kiinnittää huomiota jatkossa ! - NAmo
EK-K kirjoitti:
Totta, minäkin puhun pahimmillaan samassa lauseessa kuivumisesta ja kovettumisesta ikäänkuin se olisi sama asia....
Pitääpä kiinnittää huomiota jatkossa !Älä yritä kovettaa geeliä ulkona tai ikkunasta tulevassa puhurissa. Sekin voi auttaa. Kun pyyhit kovettamisen jälkeen lakanpoistoaineella, pinnassa oleva rasvatöhnä lähtee ja alta löytyy hyvä napakka geelikerros, jota voit alkaa viilaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759