nyt pitäs saaha anna abreun ivory tower biisin sanat jostain. kiitos kiitos etukäteen :)
ANNA ABREU
6
2464
Vastaukset
- tyhmä?
laitat googleen biisin nimen ja loppuun "lyrics" ja sieltä tulee öö noin 100 linkkii sinne laulun sanoihin ;o!
inhoon tollasta laiskuutta - fifi
niin mäkin haluu anna abreun laulun sanat!!!!!!
- ihminen09
Netistä kyl löytyy
- Mr. Hollowman
no nehän ny löytyy netistä tosta noin vaa.
et tällä vaivalla sä vetelisit jo niitä.
opettele etsiin sitä tietoa, se on taito sinänsä- ohan aikuisten oikeesti.- ???
Kannattako kaivaa yli 2 vuotta vanha viesti esiin ihan vaan sen takia, että pääsee vittuilemaan toiselle? Eiköhän tuo aloittaja ole ehtinyt sanoja vetää jo monta kertaa sinä aikana kun sinä vielä mietiskelit, mistä asiasta pääsisit seuraavaksi jollekin vittuilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984