Oma taktiikkani Ray:n peleissä.

ei riippuvainen

Kylmäverinen taktiikka ja ei-riippuvuus saattaa jopa johtaa voitolliseen pelaamiseen myös Ray:n automaateissa.
Itse pelaan näin. Jos tuplapotti-peli (oma suosikkini) on vapaana niin lyön sisään varaamani kolme euroa ja pelaan kolme pikapeliä. Hyvin usein olen lähtenyt koneelta pois voitolle jääneenä. On tietysti ihan tuurista kiinni miten "täynnä" automaatti on ja kuinka "antelias" kone sattuu sillä hetkellä olemaan. Jos voitan esim. kolmella eurolla kympin niin minulla on vara epäonnistua seuraavat kaksi kolmeneuron panostustani ja olen yhä voitolla. Sama taktiikka minulla on myös Apilan kanssa. Kolme euroa sisään ja panokseksi tasan euro. Melko hyvin tuokin automaatti välillä antaa. Aion ruveta pitämään kirjaa esim. puolen vuoden peleistäni joten voin esitellä jatkossa myös tilastofaktaa. Katsotaan miten käy. Kylmä järjen käyttö on sallittua. Eli varaa etukäteen ne kolikot jotka sulla on vara pelata. Etkä pelaa yhtään enempää. Jos kone on antelias niin älyä lopettaa ajoissa. Jos pääset voitolle niin ota rahat Ray:lta pois. Voihan olla että järkipuhe ei todellisille riippuvaisille tehoa. Dopamiinit ja endorfiinit ovat tehokkaita aineita säätelemään ihmisen toimintaa vaikka välillä järjen vastaisesti.

Onnea vaan kullekin pelien ihmeellisessä maailmassa.

7

3666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAAKK

      "Kylmäverinen taktiikka ja ei-riippuvuus saattaa jopa johtaa voitolliseen pelaamiseen myös Ray:n automaateissa."

      Pitäsi olla muotoa:

      Hyvä onni saattaa johtaa hetkellisiin voittoihin myös RAY:n automaateissa. Pidemmän päälle ei kuitenkaan todennäköisyyksiä pysty voittamaan yksikään pelaaja.

    • AAKKK tossa jo kertoikin, että pidemäänpäälle RAY:N pelesitä ei voi voittaa.

      Väärin muutakin. Eli automatti ei mitenkään "anna" voittoja. Vaikka sinne olisi tungettu 1000€ on mahdollista, että pelaaja edelleen häviää.
      Eikä automaatti mitkään muista tai tarkkaile sitä paljonko automattiin on rahaa tungettu.

      Rayn: automaatit ovat täsysin satunnaisia,mutta niistä ei voi voittaa pidemäänpäälle,koska voittokertoimet ovat liian pieniä mikä niiden todenäköisyys on.

      Lisätietoa ja todisteita että tämä kirjotukseni todelakin on totta löytyy

      http://www.pelaamo.ray.fi/
      Oikea alakulama faktaa peleistä

      http://www.rahapeliopas.info/

      Löytyy esimerkki siitä miten ray:n pelit ovat laskettu.

      • syytä huomioida

        "AAKKK tossa jo kertoikin, että pidemäänpäälle RAY:N pelesitä ei voi voittaa."

        Lottovoittajatkin ovat poikkeuksetta "voittajia", vaikka loton pal% on 55 luokkaa. Toisin sanoen joku on aina voitolla ja toinen enemmän häviöllä. Keskimäärin tilanne lienee kuitenkin tappiollista.


      • AAAKK
        syytä huomioida kirjoitti:

        "AAKKK tossa jo kertoikin, että pidemäänpäälle RAY:N pelesitä ei voi voittaa."

        Lottovoittajatkin ovat poikkeuksetta "voittajia", vaikka loton pal% on 55 luokkaa. Toisin sanoen joku on aina voitolla ja toinen enemmän häviöllä. Keskimäärin tilanne lienee kuitenkin tappiollista.

        Lottoarvontoja järjestetään sen verran harvoin, että suurempaa voittoa ei satunnaisesti pelaileva henkilö elämänsä aikana ehdi häviämään, joten loton pelaajista on varmaan aika monikin voitolla.

        Automaatteja ehdit kuitenkin hakkaamaan livenä tai netissä sellaisella vauhdilla ja niin isoilla panoksilla että rahanmenon vauhdilla ei ole mitään rajaa. Näin ollen ei kymmenienkään tuhansien jackpot ehdi kauaa peliongelmaisen taskussa vanheta.

        Samasta syystä tuskin löytyy kovinkaan monta ketkä olisi automaattien peluusta voitolla.


    • riippuvainen2

      "Eli varaa etukäteen ne kolikot jotka sulla on vara pelata. Etkä pelaa yhtään enempää."

      Ne kenellä ei ole ongelmia koneiden kanssa, voi tätä hyvinkin noudattaa. On ainakin syytä. Tärkeä periaate missä tahansa pelissä.

      Mutta sitten: käsi sydämelle, pelaako peluri aina (loppuelämänsä) ne kolme euroa kerralla?

      Eikö tunnu missään, vaikka tulisi pelkkiä tyhjiä kierroksia. Etkö varmasti jatka? Kuinka moni osaa vastustaa kiusausta?

      Todellinen riski ei ole niissä kolmessa eurossa, vaan paljon isommissa asioissa. Lopulta ei enää lasketa tappioita eikä voittoja vaan hävitään kaikki mikä irtoaa.

      Olen kokenut itse läheltä miten äkkiä siihen luisutaan.

      Mitään antovaiheita RAY:n peleissä ei ole. Sinänsä ei haittaa, jos pelionnelle antaa uusia nimiä, mutta riippuvuus kehittyy helpommin jos ihmisellä on takataskussa jokin 'selitys' siihen miten peli käyttäytyy. Ennakoida ei voi, eikä poppakonsteja tunneta.

      • Ikuinen pelinarkkari

        Olet aivan oikeassa, suurempiin panostuksiin sortuu suurin osa pelaajista. en tiedä tarkkoja prosentteja kuinka moni on vaikeuksissa ja koukussa peleihin, mutta uskoisin monen hävinneen ainakin kerran elämässään enemmän kuin on varaa? Se kuinka siihen suhtautuu ja "oppiiko" virheestään on taas ero ongelmapelaajan ja harrastelian välillä, koska ammatikseen pelaavat eivän saletilla pelaa automaattipelejä vaan ainoastaan "taitopelejä"

        Oma ongelmani kehittyi vuosien varrella ja alkoi n. 15 vuotiaana, pahimmat vuodet olivat työelämässä ollessani kun tajusin tienanneeni vuodessa palkkaa n.30 000e ja mitään näkyvää en saanut ostettua eikä senttiäkään säästöön vaan kaikki ylimääräinen oli mennyt automaattipeleihin. siinä vaiheessa tunnustin ongelman(vuosia liian myöhään) mutta pelaamisesta eroon en päässyt moneen vuoteen ja repsahtaminen on mahdollista joka päivä. nykyään laitan nettipokeriin n.40e kuukaudessa, mutten jää voitolle koska olen uhkapeluri en tajua olla pelaamatta liian isoilla panoksilla, aloitan pienellä ja usein voitollisesti, mikä johtaa panosten kovenemiseen ja megatilttiin yhtenä kauniina päivänä. olen kuitenkin tyytyväinen että olen tällätavoin päässyt eroon automaattipeleistä.

        T.Täysikäsi


      • riippuvainen2
        Ikuinen pelinarkkari kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, suurempiin panostuksiin sortuu suurin osa pelaajista. en tiedä tarkkoja prosentteja kuinka moni on vaikeuksissa ja koukussa peleihin, mutta uskoisin monen hävinneen ainakin kerran elämässään enemmän kuin on varaa? Se kuinka siihen suhtautuu ja "oppiiko" virheestään on taas ero ongelmapelaajan ja harrastelian välillä, koska ammatikseen pelaavat eivän saletilla pelaa automaattipelejä vaan ainoastaan "taitopelejä"

        Oma ongelmani kehittyi vuosien varrella ja alkoi n. 15 vuotiaana, pahimmat vuodet olivat työelämässä ollessani kun tajusin tienanneeni vuodessa palkkaa n.30 000e ja mitään näkyvää en saanut ostettua eikä senttiäkään säästöön vaan kaikki ylimääräinen oli mennyt automaattipeleihin. siinä vaiheessa tunnustin ongelman(vuosia liian myöhään) mutta pelaamisesta eroon en päässyt moneen vuoteen ja repsahtaminen on mahdollista joka päivä. nykyään laitan nettipokeriin n.40e kuukaudessa, mutten jää voitolle koska olen uhkapeluri en tajua olla pelaamatta liian isoilla panoksilla, aloitan pienellä ja usein voitollisesti, mikä johtaa panosten kovenemiseen ja megatilttiin yhtenä kauniina päivänä. olen kuitenkin tyytyväinen että olen tällätavoin päässyt eroon automaattipeleistä.

        T.Täysikäsi

        Nettipeliharha voi myös tulla maksamaan maltaita. Mun kohdalla näytti vuosia siltä, että pysyy kohtuudessa, sitten yks kaunis päivä meni reilu tonni tunnissa (kk-palkka 3200 brutto). Kuin tuurijuopolla.

        Ei näin.

        Pistin ensin sulki tutun kasinon, sitten alkoi kujanjuoksu Uusi kasino - tonni kaivoon - tunnus kiinni. On sotkettu salasanaa ja laskettu visarajaa. Jos se vaikka auttaisi.

        En koskaan tiedä olenko raittiina kerralla viikon vai kaksi vuotta.

        Helpompi olisi olla aloittamatta ensinkään.

        Ja totta, olen myös päässyt samalla eroon RAY:n koneista, se on hyvä asia mutta lopputulos ei paljon naurata.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe