Uniikkiputiikki

kukaan tilannut?

Mielestäni kauppa vaikuttaa oudolta. idea jostain uniikeista vaatteista on jotenkin kummallinen.. Tuntuu, että sen kaupan pitäjät eivät raaskisi ostaa samaa vaatetta useampia kappaleita.Näin siellä kivan laukun, mutta en tiedä yhtään voiko sitä tilata, kun jos sen kuuluisikin olla paljon halvempi. Nyt ne ovat hakemassa uusia vaatteita... Ehkä pitäisi odottaa vähän jos sinne tulisi jotain kivaa...
sitten vielä se ihmetyttää, ettei alusvaatteita saa palauttaa. tai siis alushousuja. Tai siis eihän se sellai ihmetytä, mutta eikös verkkokaupoissa lain mukaan pitäisi olla aina palautusoikeus?? uniikkiputiikki itse vaan perustelee tuota sillä, että se on niin pieni firma. Ihan kuin niillä sen vuoksi olisi eri vapaudet

21

3589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekuja nayttää olevan

      uniikkiputiikki vaatteet näyttää kirppiskamallta.

      • Uniikkiputiikki

        Olen pahoillani, että mielestänne tuotteet näyttävät kirpputorille sopivilta. Yritän ottaa tuotteista mahdollisimman hyvät kuvat, että pettymyksiä ei tulisi ja tuotteet näyttäisivät mahdollisimman samanlaisilta kuvissa kuin ne on luonnossa. En esimerkiksi käytä kuvauksissa yli-kauniita/langanlaihoja malleja joiden päällä kaikki näyttää hyvältä, vaan ihan mallinukkeja jotta asiakkaat näkisivät miltä vaatteet näyttävät ns. normaalin ihmisen päällä.


    • on oltava

      14 päivää jokaisessa kaupassa! Tai näin olen oppinut koulussa...

      Kyllä Uniikkipuutikki on 100 kertaa parempi kuin joku Trendiks, trend one, chickwear, ameerika, beautifulfashion ym. joten tämä kauppa on tervetullut, valikko on vielä ehkä vähän suppea mutta uudelal kaupalla ei ole niin paljon valinnanvaraa.

      Ja myös koot ovat aivan liian suuret, kummallista jos he vaan suuntavat vaatteensa isoimille ihmisille, silloinhan he jäävät paitsi suuresta ostoryhmästä joka ostaa kokoja XS-S. Toivotaan tähän vähän parannusta :)

    • Uniikkiputiikki

      Haluan pitää valikoiman mahdollisimman laajana ja senkin takia jotain kokoa ei ole kuin kaksi kappaletta varastossa. Uniikkiputiikin tarkoitus on se, että samanlaista vaatetta ei tule juuri ollenkaan vastaan joten määrät ovat pieniä.
      Kun ajattelee, että jotain yhtä vaatetta on 4 eri väriä ja kolmea eri kokoa niin kappalemääräksi tulee jo 24 kappaletta jos jokaista variaatiota on kaksi kappaletta. Tämän kun sitten kertoo eri mallien määrällä niin saattaa ymmärtää että aika isot rahat on vaatteissa kiinni.
      Maksan kaikki vaatteet hakiessani ne, joten ymmärrätte toivottavasti, että ihan hirveitä summia minulla ei ole laittaa varastoon.
      Minä haen itse tavarat Keski-Euroopasta, joten en pysty tilaamaan lisää. Ostan osan tavarasta aina samalta toimittajalta, mutta reissussa etsin vielä koko ajan uusia toimittajia.

      Tuosta laukusta tuli sellainen mieleen, että mistä tiedät, että jokin laukku pitäisi maksaa vähemmän? Vastaan mielelläni, ihan eksaktien tietojen kanssa kysymykseesi, jos kerrot mikä laukku on tosiaan kysymyksessä.

      Alushousuja ei voi palauttaa, koska niissä ei ole hygieniasuojaa ja emme voi olla silloin varmoja, että niitä ei ole kokeiltu paljaalle iholle. Tämä on aiheuttanut aika paljon kysymyksiä, mutta käytäntö on yleinen mm. internetissä olevissa alusvaatekaupoissa. En voi linkittää tähän mitään esimerkkejä, mutta niitä löytyy kyllä.

      • kiitos ..........

        Niin ja ostat ne eurolla ja myyt ne 30 kympilla sinulla on liikaa ilmaa hinnoissasi. Varsnkin kun laatu ei ole kummoinen


      • Uniikkiputiikki
        kiitos .......... kirjoitti:

        Niin ja ostat ne eurolla ja myyt ne 30 kympilla sinulla on liikaa ilmaa hinnoissasi. Varsnkin kun laatu ei ole kummoinen

        Ihan noin halvalla ei näin pienien määrien ostaja pysty vaateita hankkimaan. Isompienkaan erien ostaja ei tuolla hinnalla kyllä varmaan saa muuta kuin sukkia :)

        Tuotteiden laadusta ei ole tullut yhtään valitusta ja toivoisinkin että jos olet oikeasti tilannut minulta jotain ja laatu ei miellytä niin otat minuun yhteyttä [email protected] - osoitteeseen niin hoidamme asian kuntoon.


    • kokö

      on nämä uniikin vaatteet laadultaan virosta halvalla ostettuja? kyllä ilmaa täytyy olla paljon jos pystyy puoleen hintaan myymään

      • pikkasen miettimään kyllä

        Samaa mieltä! Minä en asu suomessa ja olen nähnyt kun kiinalaiset myy noita samoja toppeja keskieuroopassa muutamalla eurolla. Ja varsinkin kun alennukset tuolla sivulla on noin suuret ja siitä tehdään vielä voittoa niin laatu kyllä mietityttää.


      • Uniikkiputiikki

        Vaatteet ei ole Virosta haettuja, koska silloin olisi liian suuri mahdollisuus sille, että joku muukin myy samoja vaatteita. Vaatteet on pääosin Saksasta, Itävallasta, Unkarista ja Puolasta. Ostelen todellakin aika monseta paikasta vielä, kun vakiotoimittajaa ei vielä ole.

        Alennuksessa olevat vaatteet on kesävaatteita ja katsoin, että on ns. parempi päästä niistä eroon kuin että ne makaisivat varastossa. Ensi kesänä kun voi olla ohan täysin "eri tuulet" muodin suhteen. Uskon, että kukaan ei osta esim. mekkoja talvella. Varsinkaan jos ne on niinkin keäsisiä kuin mitä minulla on myynnissä.


      • Uniikkiputiikki
        pikkasen miettimään kyllä kirjoitti:

        Samaa mieltä! Minä en asu suomessa ja olen nähnyt kun kiinalaiset myy noita samoja toppeja keskieuroopassa muutamalla eurolla. Ja varsinkin kun alennukset tuolla sivulla on noin suuret ja siitä tehdään vielä voittoa niin laatu kyllä mietityttää.

        Kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin niin ostan niin pieniä eriä, että sissänostohinnat ei todellakaan ole sellaiset kuin isommilla yrityksillä.
        Missähän myydään samoja toppeja eurolla, kerro minullekin niin käyn ostamassa sieltä ennemmin kuin sieltä mistä nyt, ilmeisesti liian kalliilla, ostan :D

        Se, että pystyn myymään tas halvemmalla kuin muut pikkuverkkokaupat johtuu siitä, että haen itse tavaran Euroopasta joten yksi välikäsi jää välistä.
        Nuo alehinnat mitä sivuilla ovat ovat sellaisia, että voittoa ei jää. Tarkoitus on, kuten jo aiemmin tuossa kirjoitinkin, että tavara ei jää ns. makaamaan varastoon ja vaatteet menee mahdollisimman paljon sesongin mukaan. Ei siis myydä kesätoppeja talvella tai talvitakkeja kesällä.


      • jee jeee
        Uniikkiputiikki kirjoitti:

        Vaatteet ei ole Virosta haettuja, koska silloin olisi liian suuri mahdollisuus sille, että joku muukin myy samoja vaatteita. Vaatteet on pääosin Saksasta, Itävallasta, Unkarista ja Puolasta. Ostelen todellakin aika monseta paikasta vielä, kun vakiotoimittajaa ei vielä ole.

        Alennuksessa olevat vaatteet on kesävaatteita ja katsoin, että on ns. parempi päästä niistä eroon kuin että ne makaisivat varastossa. Ensi kesänä kun voi olla ohan täysin "eri tuulet" muodin suhteen. Uskon, että kukaan ei osta esim. mekkoja talvella. Varsinkaan jos ne on niinkin keäsisiä kuin mitä minulla on myynnissä.

        nuo on samoja vaatteita mitä kukin voi ostaa markkinoillta suomessakin. Ainakin italiassa noita samoja toppeja myy kiinalaiset aika halvalla.


      • Kiinnostuisin
        Uniikkiputiikki kirjoitti:

        Vaatteet ei ole Virosta haettuja, koska silloin olisi liian suuri mahdollisuus sille, että joku muukin myy samoja vaatteita. Vaatteet on pääosin Saksasta, Itävallasta, Unkarista ja Puolasta. Ostelen todellakin aika monseta paikasta vielä, kun vakiotoimittajaa ei vielä ole.

        Alennuksessa olevat vaatteet on kesävaatteita ja katsoin, että on ns. parempi päästä niistä eroon kuin että ne makaisivat varastossa. Ensi kesänä kun voi olla ohan täysin "eri tuulet" muodin suhteen. Uskon, että kukaan ei osta esim. mekkoja talvella. Varsinkaan jos ne on niinkin keäsisiä kuin mitä minulla on myynnissä.

        Miksiköhän en onnistu löytämään sivuja googlella, pääsen jollekin uniikkiputiikki -sivulle, mutta ei ilmeisesti ole oikea, ilmeisesti jonkun kotiompelijan sivu?


    • Jeppulis

      "Tuoteemme ovat uniikkikappaleita" suomennettuna = meillä ei ole varaa ostaa kuin yksi kappale jokaista tuotetta.

      Uniikkikappaleiden myynti on ymmärrettävää mielestäni silloin, kun kyseessä on jokin kallis, kenties tunnetun suunnittelijan designtuote. Mutta mitä uniikkia on tavallisessa tunikassa, joita roikkuu kauppojen rekit väärällään..?!?

      • niiiinpä

        jos suomen kokoisessa maassa yhtä vaatetta tietyssä koossa tiettynä värinä on alle 10kpl niin köyhältä kyseinen yrittäjä vaikuttaa. uniikkina homma pysyy jos tavaraa myydään 100-500kpl, koska kuitenkin kyseessä on nettifirma


      • Anitta76
        niiiinpä kirjoitti:

        jos suomen kokoisessa maassa yhtä vaatetta tietyssä koossa tiettynä värinä on alle 10kpl niin köyhältä kyseinen yrittäjä vaikuttaa. uniikkina homma pysyy jos tavaraa myydään 100-500kpl, koska kuitenkin kyseessä on nettifirma

        Mitä uniikkia siinä on jos jotain tuotetta on yhdessä värissä/koossa 100-300 kappaletta. Tuskin tuollaisia määriä on edes isoimmilla verkkokaupoilla. Nämä kommentit ovat muutenkin aika naurettavia :). Kiitos hyvistä nauruista näille "kritisoijille". Vähän kuulostaa siltä että tämän putiikin kilpailijat yrittää mustamaalata tätä kauppaa. Peukut pystyyn Uniikkiputiikin omistajille fiksuista vastauksista :)


    • Keijukuningatar Malla

      Uniikki on yksittäiskappale, jota ei ole toista maailmassa. Uskon että yrityksen perustaja on hakenut nimellä ja idealla sitä, että malleja ei tosiaan olisi kovin paljon liikkeellä. Ei kaikkea pidä ottaa niin kirjaimellisesti. Minusta idea on hyvä, koska aika monet kaupat myyvät kuitenkin keskenään niin samanlaista tavaraa. Sellaisia tuotteita mitä Uniikkiputiikki myy en minä ainakaan ole nähnyt muualla. Virossa en ole kyllä käynyt moneen vuoteen. Toisaalta saahan Hennesinkin tuotteita muista maista ja uskoisin että useimmissa maissa ne on halvempia kuin Suomessa.
      "Ostamme yhden erän kutakin tuotetta ja sen loputtua tuota tuotetta ei enää kauppaamme tule myyntiin. Näin uskomme takaavamme sen ,että tietynlainen uniikkius säilyy tuotteissamme." Tämähän selvittää aika paljon, löysin tämän kaupan esittelysivulta. He hakevat "tietynlaista uniikkiutta", eivätkä yritäkään olla uniikkeja sanan oikeassa merkityksessä.

      Kuten on jo aikaisemminkin sanottu niin tällaisia kauppoja saisi olla enemmänkin - siis sellaisia jotka myyvät erilaisia vaatteita kuin muut.

      • Jumpsteri

        Uniikiksi Suomen mittakaavassa voisi luokitella sellaisen tavaran, jota ei juuri muualta Suomesta saa.

        Uniikiksi tavaraa EI tee se, että ko.tavaraa on jossain n i m e n o m a i s e s s a kaupassa ainoastaan 1-2 kappaletta, jos sitä samaa/samanlaista tavaraa on muut Tarjoustalot yms. pullollaan. Silloin se ei enää ole uniikkia eli ainutlaatuista.

        Aivan yrittämällä yritin löytää sivulta jotain, mitä en olisi paikallisissa kaupoissa nähnyt ja mikä tekisi tuoteista edes jotenkin uniikkeja, mutta en valitettavasti onnistunut löytämään.

        Myyjälleen tavara tietysti voi tuntua uniikilta, jos niitä ei omassa hyllyssä ole kuin kappale tai kaksi tarjolla, mutta se ei tee tuotteesta uniikkia koko kansalle...


      • Uniikkiputiikki
        Jumpsteri kirjoitti:

        Uniikiksi Suomen mittakaavassa voisi luokitella sellaisen tavaran, jota ei juuri muualta Suomesta saa.

        Uniikiksi tavaraa EI tee se, että ko.tavaraa on jossain n i m e n o m a i s e s s a kaupassa ainoastaan 1-2 kappaletta, jos sitä samaa/samanlaista tavaraa on muut Tarjoustalot yms. pullollaan. Silloin se ei enää ole uniikkia eli ainutlaatuista.

        Aivan yrittämällä yritin löytää sivulta jotain, mitä en olisi paikallisissa kaupoissa nähnyt ja mikä tekisi tuoteista edes jotenkin uniikkeja, mutta en valitettavasti onnistunut löytämään.

        Myyjälleen tavara tietysti voi tuntua uniikilta, jos niitä ei omassa hyllyssä ole kuin kappale tai kaksi tarjolla, mutta se ei tee tuotteesta uniikkia koko kansalle...

        Olisin todella kiinnostunut tietämään missä olet nähnyt samoja tuotteita myynnissä kuin mitä verkkokaupassani on. Haluaisin siis kirjoituksillesi todisteita.

        Jos pystyt osoittamaan jonkun kaupan Suomessa missä on täysin samanlaisia tuotteita myynnissä kuin minulla niin vedän heti ko. tuotteet pois myynnistä. Jos et tähän pysty niin toivoisin että lopettaisit näiden valheiden levittelemisen.


      • Uniikkiputiikki
        Jumpsteri kirjoitti:

        Uniikiksi Suomen mittakaavassa voisi luokitella sellaisen tavaran, jota ei juuri muualta Suomesta saa.

        Uniikiksi tavaraa EI tee se, että ko.tavaraa on jossain n i m e n o m a i s e s s a kaupassa ainoastaan 1-2 kappaletta, jos sitä samaa/samanlaista tavaraa on muut Tarjoustalot yms. pullollaan. Silloin se ei enää ole uniikkia eli ainutlaatuista.

        Aivan yrittämällä yritin löytää sivulta jotain, mitä en olisi paikallisissa kaupoissa nähnyt ja mikä tekisi tuoteista edes jotenkin uniikkeja, mutta en valitettavasti onnistunut löytämään.

        Myyjälleen tavara tietysti voi tuntua uniikilta, jos niitä ei omassa hyllyssä ole kuin kappale tai kaksi tarjolla, mutta se ei tee tuotteesta uniikkia koko kansalle...

        Olisin todella kiinnostunut tietämään missä olet nähnyt samoja tuotteita myynnissä kuin mitä verkkokaupassani on. Haluaisin siis kirjoituksillesi todisteita.

        Jos pystyt osoittamaan jonkun kaupan Suomessa missä on täysin samanlaisia tuotteita myynnissä kuin minulla niin vedän heti ko. tuotteet pois myynnistä. Jos et tähän pysty niin toivoisin että lopettaisit näiden valheiden levittelemisen.


      • täällä..
        Jumpsteri kirjoitti:

        Uniikiksi Suomen mittakaavassa voisi luokitella sellaisen tavaran, jota ei juuri muualta Suomesta saa.

        Uniikiksi tavaraa EI tee se, että ko.tavaraa on jossain n i m e n o m a i s e s s a kaupassa ainoastaan 1-2 kappaletta, jos sitä samaa/samanlaista tavaraa on muut Tarjoustalot yms. pullollaan. Silloin se ei enää ole uniikkia eli ainutlaatuista.

        Aivan yrittämällä yritin löytää sivulta jotain, mitä en olisi paikallisissa kaupoissa nähnyt ja mikä tekisi tuoteista edes jotenkin uniikkeja, mutta en valitettavasti onnistunut löytämään.

        Myyjälleen tavara tietysti voi tuntua uniikilta, jos niitä ei omassa hyllyssä ole kuin kappale tai kaksi tarjolla, mutta se ei tee tuotteesta uniikkia koko kansalle...

        kinataan?? Unikkiputiikki liikkeen nimenä on hauska ja kuvaa hyvin vaatteiden pientä määrää. Jos kaupassa ei väitetä että tuotetta on vain yksi kappale maailmassa, niin silloinhan kaikki on ok?
        t. sattumoisin keskusteluun osunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe