Mua tosiaan ärsyttää kun luokallani oleva hyypiö haluu olla kova tyyppi ja esittää niin prkleesti. Ennen kuunteli heviä - ei kuuntele enää. Toi kerran kouluun hevimusiikkia ja toinen luokkalainen meni sanomaan että siitä on noloa kuunnella sellasta musaa (mikä oli musta tosi tyhmästi sanottu) ja seuraavana päivänä ex-hevari tulee kouluun ja kertoo kuuntelevansa rap-musaa. Mahtaa olla vaikee teeskennellä kuuntelevansa jotai mistä ei tykkää? Ja totta kai kaveri kuuntelee 50 Centtiä ja uutta Snoop Doggia eli mun mielestä lähinnä poppia, sillä vanha Snoop Dogg on tuhat kertaa parempaa ku uus. Sitten äijä sanoo että hevi on paskaa. Mä kuuntelen räppiä mut siitä ei tiedä kukaan muu ees meiän luokalla eikä mun kavereista. Johtuu varmaan ujoudesta mutta kummiskin. Mä kuuntelen räppiä koska mä tykkään siitä musasta ihan sairaasti. En mä kuuntele sitä siks et haluisin olla cool. Miks jotkut ajattelee että rap on kovisten musaa ja jos haluaa olla kovis, pitää kuunnella rap-musiikkia?
Rap = Kovis?
8
533
Vastaukset
- Vaikka olen jo kolmekymppin...
Ihan sama, mitä kuuntelet, kunhan teet sitä asenteella.
Niitä wannabeitä löytyy ihan molemmista genreistä. Monet aidot hevarit haluavat perseraiskata pesäpallomailalla Ari Koivusen, vaikka uskoo olevansa kovakin hevari. Niinpä ei pidä välittää, vaikka onkin kovakin hiphoppari.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia, vaikka maailma kaatuukin silmiemme edessä!!!!- mitäs sitte kun...
mitäs jos ei kuuntele kumpaakaan; ei hevii eikä räppii, mites sitte pitäis suu panna?
- jgjktgtil
mitäs sitte kun... kirjoitti:
mitäs jos ei kuuntele kumpaakaan; ei hevii eikä räppii, mites sitte pitäis suu panna?
mitä vittua sellane tyyppi pyörii hiphop tai rap foorumilla?
- comton_boy
jgjktgtil kirjoitti:
mitä vittua sellane tyyppi pyörii hiphop tai rap foorumilla?
kuuntlee räppii EI olekovis vaikka pitää lätsää vinos ja pitää isoo paitaa. must on vähä tyhmää kuunella vaan räppii(älkää ottako nokkiiinne true hopparit)niinpä kuuntelen metallii ja räppii.
- bde
Mäkin kuuntelen rappia ja hip hoppia, mut myös metalli-gootti musaa.
- röökikowwwwis
RaP RuLeZ rap on kovisten musaa ja hevi on homojen autisti musaaaaaaaa !!!!! Tupakka Viina RaP !!!!!!!
kaikki on paskaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213560
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303403Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513025Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod192594Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132325MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1321348