Rap = Kovis?

hoohii

Mua tosiaan ärsyttää kun luokallani oleva hyypiö haluu olla kova tyyppi ja esittää niin prkleesti. Ennen kuunteli heviä - ei kuuntele enää. Toi kerran kouluun hevimusiikkia ja toinen luokkalainen meni sanomaan että siitä on noloa kuunnella sellasta musaa (mikä oli musta tosi tyhmästi sanottu) ja seuraavana päivänä ex-hevari tulee kouluun ja kertoo kuuntelevansa rap-musaa. Mahtaa olla vaikee teeskennellä kuuntelevansa jotai mistä ei tykkää? Ja totta kai kaveri kuuntelee 50 Centtiä ja uutta Snoop Doggia eli mun mielestä lähinnä poppia, sillä vanha Snoop Dogg on tuhat kertaa parempaa ku uus. Sitten äijä sanoo että hevi on paskaa. Mä kuuntelen räppiä mut siitä ei tiedä kukaan muu ees meiän luokalla eikä mun kavereista. Johtuu varmaan ujoudesta mutta kummiskin. Mä kuuntelen räppiä koska mä tykkään siitä musasta ihan sairaasti. En mä kuuntele sitä siks et haluisin olla cool. Miks jotkut ajattelee että rap on kovisten musaa ja jos haluaa olla kovis, pitää kuunnella rap-musiikkia?

8

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka olen jo kolmekymppin...

      Ihan sama, mitä kuuntelet, kunhan teet sitä asenteella.

      Niitä wannabeitä löytyy ihan molemmista genreistä. Monet aidot hevarit haluavat perseraiskata pesäpallomailalla Ari Koivusen, vaikka uskoo olevansa kovakin hevari. Niinpä ei pidä välittää, vaikka onkin kovakin hiphoppari.

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia, vaikka maailma kaatuukin silmiemme edessä!!!!

      • mitäs sitte kun...

        mitäs jos ei kuuntele kumpaakaan; ei hevii eikä räppii, mites sitte pitäis suu panna?


      • jgjktgtil
        mitäs sitte kun... kirjoitti:

        mitäs jos ei kuuntele kumpaakaan; ei hevii eikä räppii, mites sitte pitäis suu panna?

        mitä vittua sellane tyyppi pyörii hiphop tai rap foorumilla?


      • comton_boy
        jgjktgtil kirjoitti:

        mitä vittua sellane tyyppi pyörii hiphop tai rap foorumilla?

        kuuntlee räppii EI olekovis vaikka pitää lätsää vinos ja pitää isoo paitaa. must on vähä tyhmää kuunella vaan räppii(älkää ottako nokkiiinne true hopparit)niinpä kuuntelen metallii ja räppii.


    • bde

      Mäkin kuuntelen rappia ja hip hoppia, mut myös metalli-gootti musaa.

    • pliis...
    • röökikowwwwis

      RaP RuLeZ rap on kovisten musaa ja hevi on homojen autisti musaaaaaaaa !!!!! Tupakka Viina RaP !!!!!!!

    • kaikki on paskaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe