Kova oli kotimaisten bluesbändien taso ja muutenkin mukavan rento tapahtuma oli Laukaan Äijälässä viimeviikon loppuna tämä PUIMURIBLUES. Kiinnostuin tosiaan enempikin bluesista.
PUIMURIBLUES
5
1497
Vastaukset
- CottonField
Mitäs bändejä siellä veivas? Mikä oli paras?
- Bluesmama
Siellä oli hyvä tarjonta:
Blues dudes Helsingistä, J.Leino All Stars Jyväskylästä, Jaakko Heinonen Band Lahdesta ja Mr.Slideman Jyväskylästä.
Mielestäni parhainta osaamista löytyi
J.Leino All Starseilta ja Jaska Heinonen Bandiltä .
Käsittääkseni tapahtuma järkättiin vasta toisen kerran.Varmasti tällään itseni sinne ensi vuonnakin :) . - ylä-ruth
Bluesmama kirjoitti:
Siellä oli hyvä tarjonta:
Blues dudes Helsingistä, J.Leino All Stars Jyväskylästä, Jaakko Heinonen Band Lahdesta ja Mr.Slideman Jyväskylästä.
Mielestäni parhainta osaamista löytyi
J.Leino All Starseilta ja Jaska Heinonen Bandiltä .
Käsittääkseni tapahtuma järkättiin vasta toisen kerran.Varmasti tällään itseni sinne ensi vuonnakin :) .Makee kuvagalleria Puimurista löytyy
http://www.blues-finland.com
muusta blues-matskusta puhumattakaan. Näin ton Jyväskylään tulevan Powersin nykissä keikalla viime vuonna, on todella hyvä!!!
- kuka on
samoilla sivuilla voi nyt äänestää kaikkien aikojen blues-nimeä... ei taida olla suomalaisia ehdokaslistalla joten taidanpa äänestää jotain härmäläistä...
http://www.blues-finland.com- BB "Blues Boy"
Tuolla Puimurissahan jo kaksi Suomen blues-kunkkua nähtiin. Eiköhän annetan äänet Leinolle ja Heinoselle. Ensi vuoden Puimuria odotellen.
Iso Käsi järjestäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818