Sanokaapa nyt naiset rehellisesti kaunistelematta että kelpaisiko 25 vuotias täysin kokematon mies teille ? Luonteepiirteet ihan kohtalaiset ja ulkonäkö kans. Kokemattomuus johtuu lähinnä muutamasta seikasta jotka on muuttunu parempaan suuntaan. Nykyisin arvelen olevani siis ominaisuuksiltani kelpo mies eli en mielestäni ole mikään friikki ja se ei varsinaisesti ole koskaan ollu kokemattomuuteni syy.
Kysyn siksi tällaista koska ihmisillä saattaa olla epäluuloja kokemattomia miehiä tai miksei naisiakin kohtaan. Joku saattaa olla sitä mieltä että kun kerrankin sit pääsen seksin makuun niin en pysy uskollisena. Tai että mua ei voi tai kannata ottaa vakavasti. Tiedän että kokemattomista monet naiset puhuvat positiivista "Arvostan että ei ole jokaisen naisen kanssa ollut" mutta kiinnostaa tietää myös että vaikka nainen arvostaisikin tällaista miestä niin kelpaisko se mies käytännössä hänelle. Joskus nimittäin ihmiset puhuvat yhtä tai unelmoivat jotakin ja tekevät toista.
Tärkeintä on että sisimmässäni haluaisin rakastaa sopivaa naista ja elää parisuhteessa ENKÄ harrastaa pelkkää seksiä.
Seurustelu kokemattoman kans ?
10
2532
Vastaukset
- Mitä se seksi on ? M25
Niin ja onko kokematon mies seksuaalisesti haluttava, siinä missä kokeneempikin ? Minunlaiseni mies on tietenkin fyysisesti arka. Jotkut voivat pitää itsevarmuutta tärkeenä osana sitä onko mies haluttava.
Tietenkin olettaisin että mukavat ja empaattiset naiset vähemmän välittäisivät miehen arkuudesta ja ne kovemmat tyttöset, jotka mahdollisesti pitävät minua pelkkänä poikana, eivät edes sopisi minulle.- Oi niitä aikoja
Mä seurustelin yhden miehen kanssa ja luulen, että hän oli ihan kokematon. Siltä ainakin vaikutti. Tein itse aloitteen seksiin, koska hän sai mut ihan villiksi kun hän oli niin lutunen, eikä tehnyt mitään aloitetta, oli vaan lähellä. Vieläkin muistelen sitä kiihkoa joskus kaiholla. Harmi, että se suhde päättyi, seksi oli tosi upeaa, kun olin vain opettanut hänelle hieman, miten minua tulee rakastella.
- Nicole*
Mulle ei oo niin väliä onko mies kokematon vai kokenut. Jos muuten kemiat kohtaa ja yhteys löytyy niin se on sitten menoa siinä ja emmä tommosiin asioihin niin kiinnitä huomiota.
Minusta vastasit itsekkin kysymykseesi kun sanot ettet pelkkää seksiä halua vaan rakkaus-suhteen.
Jos on ihastunut/rakastunut ei toisen kokemattomuus merkitse. Olettaen että kuitenkin halua oppia löytyy ;) Ja miksi haluisitkaan sellaisen naisen jolle seksin määrä on meriitti? Seksi ja tunne kulkee ainakin minulla vahvasti rinnakkain, joten sellaisen kanssa josta oikeasti tykkää se on kivempaa... ja ensimmäinen kerta uuden ihmisen kanssa, suhteen alussa, nuo jutut on monelle vähän ujostuttavia vaikka kokemusta olisikin niin että et välttämättä siinä suorituksessa sitten kuitenkaan olisi mitenkään jotain kokeneempaa huonompi... Ja se kokemuksen puute voi olla naisesta söpöä, hellyttävää ja sitä kautta kiinnostavaa!- Hoth
Tänne kelpais kyllä yks aito rakkaussuhde (mutta ei taida tulla :-( ...). Kun siinä seksissäkin pitää olla ne tunteet mukana ...
- Hyvä kysymys. M34
"Kysyn siksi tällaista koska ihmisillä saattaa olla epäluuloja kokemattomia miehiä tai miksei naisiakin kohtaan. Joku saattaa olla sitä mieltä että kun kerrankin sit pääsen seksin makuun niin en pysy uskollisena. Tai että mua ei voi tai kannata ottaa vakavasti"
Tuon kuulostaa vahvasti hätävarjelun liioittelulle. Asian voi ajatella myös niin, että kun olet elänyt yksin niin 1) olet oppinut elämään yksin ja 2) osaat vastata myös omista teoista. Toisaalta, kyllä se on niin, että uskollisuutta ei voi opetella, vaan se on sisäistetty ominaisuus. Vähän sama kuin rehellisyys, se sisäistetään, mutta sitä ei opita.
Itse olen M34 ja samassa veneessä. Jos ei naisten keskuudessa ole menekkiä, sen asian kanssa pitää oppia vain elämään. Saa tuota joku muukin elää yksinäisyydessä, jos ei kelpaa.
Kolikolla on aina kaksi puolta...- että kokemuksia lisää
No minä ainakin voisin juuri pelätä hieman tuota "kun kerrankin sit pääsen seksin makuun niin en pysy uskollisena", tai en sitä ettei pysy uskollisena mutta että haluaa lisää kokemuksia (eikä se vakava seurustelu sitten olekaan enää niin erinomainen vaihtoehto). Ja mielestäni se on ihan luonnollistakin.
En usko että se on hätävarjelun liioittelua, mielestäni se nyt vaan tuntuu todennäköiseltä, perustuen omiin ja kavereitten kokemuksiin.
Muuten ei kokemattomuus olisi minulle mikään paha juttu, yhdessä "opettelu" on kuitenkin kivaa!
- joku nainen .
Mikäli olet miespuolinen femakko, joka syvällä sydämessään tuntee syvää katkeruutta miesten tasa-arvon heikentymisen vuoksi, ja syyttää siitä naisia, niin ei: emme tule toimeen (viittaan pesän saamisen "kunnon mieheen"). Ei kukaan jaksa suoraselkäistä fanaatikkoa, joka katsoo, että toinen sukupuoli on täysin syyllinen hänen huonoon tilaansa ja mahdollisuuksiensa puuttumiseen/eväämiseen (oli se sitten nainen tai mies). Vältän kaikenlaisia fanaatiikkoja (myös uskonnollisia - eli jos uskot, että seksi kuuluu vain avioliittoon, niin good bye!).
Mikäli olet mammanpoika, eli äitisi/isäsi on huoltanut sinut tähän asti, emme tule myöskään toimeen. En kestä aikuista ihmistä, joka on täydellisen avuton ja tarvitsee huoltajan.
Muuten pelkkä seksuaalinen kokemattomuus, mikäli olet innokas ja avoin, ei estä hyvää suhdetta. - ajatuskia
mulla varmaan seuraaviin asioihin kaatuis seurustelemattoman kans (ei silti tarkoita, että välttämättä kaatuis)
- jos sinusta seksi kuuluu pelkkään vakavaan seurusteluun (tykkään yhen illan jutuistakin, eli liian suuri asenne-ero)
- ja edelliseen liittyen..olen niin kevytmielinen ihminen, etten jaksa miettiä niin syntyjä syviä, vaan mennä fiiliksen mukaan (epäilen, että olisit liian vakava mulle)
- oon lutka monien miesten mielestä varmaan, eli epäilen, että sinäkään kunnon miehenä, et minusta kiinostuisi(en toki tiedä oletko kunnon mies)
- olen herkkä ja tunteellinen, enkä halua olla kenenkään eka, jos vaikka joutuisin satuttamaan maailman pahoilla faktoilla
- musta vaan tuntuu, että meidän ajatusmaailmat ois liian erilaiset, kun oon ite about 10 vuotta seurustellut paria sinkkukautta lukuunottamatta
päällimmäisenä kuitenkin se, etten halua satuttaa ketään, enkä olla unelmien murtaja.- .....................
Eli kauniisti sanottuna, maailmamme ovat liian kaukana toisistaan. Siis tuo yllä oleva nainen vastaa.
Itsellä oli vähän samat ajatukset, kun tapasin mm. yhden maanviljelijänplantun pikkupaikkakunnalta. OK mies, ja varmaan menee tähän täällä keskusteltuun "kunnon mies" kategoriaan - ihan sitenkin, että hänkään ei takuulla olisi kestänyt, että mulla on joitakin yhdenkerranpanoja, pari kimppaakin, olen antanut alaskuvani muutamalle miehelle. Olen matkustellut ja ollut töissä muutaman vuoden ulkomailla.
Olen liian maailmallinen. Liian kokenut - vaikka oikeasti olenkin vielä aika vihreä. Silti häneen verrattuna - se olisi ollut juuri tuota. En haluaisi valehdella: se ei ole hyvä alku suhteelle. Se menisi kuitenkin vikaan, jos minun pitäisi peitellä ja kaunistella itseäni. Jos olisin kertonut totuuden, hän olisi murtunut. Enkö olekaan se puhtoinen neitsykäinen (alkavassa keski-iässä), jolla on korkeitaan se yksi miessuhde ja sekin seurustelua..... Varmaan olisi pyörtynyt dildomereni edessä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282673- 911034
- 58891
- 66865
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.64777Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75714Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708