Tällä hetkellä käytössä on parhaat kaupoista löytyneet tuotteet MaxFresh kristallitahna ja Axe Shock kidesaippua. Mitä kannattaisi hankkia seuraavaksi hammastahnaksi ja saippuaksi? Löytyykö brändejä jotka valmistavat sekä miesten hammastahnaa että suihkusaippuaa?
Saa suositella myös hyviä raikkaita kurkkupastilleja ja/tai purukumia (sininen mynthon oma suosikki).
Hammastahna ja suihkusaippua
2
789
Vastaukset
- villevee
Pitääkö olla saippua ja hammastahna erityisesti miehille? Eivätkö ns. unisex-tuotteet kelpaa?
- suosituksia?
Tein vähän nettitutkimusta ja lueskelin englanninkielisiä foorumeita, ja aika monet pitävät Kiss my Face -orgaanista hammastahnaa parhaana.
Sama firma valmistaa myös aika hyviä suihkusaippuoita (sekä raikkaita aamu-suihkusaippuoita että unettavia iltasaippuoita).
Löytyy myös Kiss my Face orgaanisia vaahtosaippuoita käsien pesuun. Vaahtosaippuat ovat muualla maailmassa tulossa hyvää vauhtia muotiin ylellisyytensä takia nestesaippuoiden tilalle (paitsi takapajuisessa Suomessa) - netistä nämä hygieniatuotteetkin pitää tilata jos haluaa laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909