Mulla on hyvät välit sisaruksiin, ja aina harmittaa jos tullee erimielisyyksiä, tai loukattua jotaki. Onneksi ei oo ollu niin isoja asioita mistä ei ois selvitty. Ollaan yhdessä käyty läpi vaikeitaki aikoja, ja ollaan keskenämme myös ystäviä. En usko että mikään vois tulla meijän väliin. Toivottavasti muillaki on yhtä hyvin nämä asiat:).
Onneksi
2
1488
Vastaukset
- Vääryyttä ja pahuutta kokenut
Sellaista, kirjoitti omaisensa kaltaisesta tdella jokion, ja jos en nyt suotranaista kateutta tunne, sillä kaikillahan onongelmasna, mutta kun riidoitta menee ja kaikii ymmärtät tioisiaan, niin ee on ihanna olotila.
Meillä päinvastaista, väärinymmärrykisiä ja asuoranaisia loukkaukisia satelee, tahallisia loukkauksia, halveksuntaa, kerskailua ja "rimanalituskeskusteluja."
Minulla on sisar, jonka läsnäolo on manpäällistä hehvettiä. Ei niin, etteikö hän puhuisi, mutta puheita saa koetlla ilmasta - ovat ne niin tuulesta tenmmattuja, vaikka mieheni väitääkin, että sisareni uskoo itse valheensa.
Milelläni, sen harvan kerran kun joudun vastentahtioiseti tapamaan häntä, tahtoisin olla jossain kaukana, sillä hä krskailee, kehuu luuserilapsiensa olematonta menestystä, sekä tehden asioita, mihin en koskaan alentuisi, eli mainiten, kuinka tietää lapsistani sitä sun tätä.
Kertoisi suoraan mitä tietää!
Minäkin saattaisin sitten kertoa, mitä hänen lapsistaan tiedän, ja se on jo paljon, mutta koska hänen aiemmin tyttäriensä kanssa kirjoittama, valhellinen ja äärinnäisen loukkaava kirjoitus oli valhetta, valhetta mitä suurimmalla alkukirjaimella, niin en viitsi vielä tässä vaiheessa oikoa ilkeän ja pahan nk. siskoni kirjoituksia,
Sen voin sanoa, että koska olemme "samaa sukua ja eri maata", niin minä en ole kavaltaja ja roisto. Hänkään ei ole, varsinkin kun todistaa , ettei sitä ole.
Tässä vaiheessa voin sanoa, että paljon saa vettä virrata siltojen alta, ennenkuin tulen niin kierolle, ahneelle ja valheelliselle ihmiselle sanomaan sanankaan.
Olemme todellakin samaa sukua, mutta täydellisesti eri maata, eli erilaisia luonteiltamme. Hän täynnä kieroutta, ahnutta pahansuopaisuutta ja kateutta.
Olen sanonut miehelleni, että jos kuolen ennen nk. sisaretani, niin älköön ilmestykö hautajaisiini. Samaa toivon hänen kolmesta vanhimmasta tyttärestään. Sukulaisuus on väliltämme totaalisesti katkennut. En tunnusta tuntevanikaan ketään heistä.
Jos pahuus voisi saada ruumiillisen muodon, niin sisareni tyttärineen olisivat ihmisen hahmossa kulkevia paholaisia.Teilläki on joskus toisin=). Sitä oppii todella arvostamaan että on saanut tuollaisia ihmisiä ympärilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028