oletteko tilanneet mitään tuotteita tuolta shopping4netistä? tyytyväisiä?
Vastaukset 5
- olen tilannut.......
Minä olen tilannut nyt pari kertaa sieltä ihonhoitotuotteita. Hyvin on homma toiminut ja pakettikin tullut ihan suhteellisen sukkelaa perille =)
- merja
tilasin kesällä tuoksuja, jotka tulivat nopeasti. posti toi paketin kotiin.
- xxxxx
ei kannata tilata, sitäpaitsi epäilen että ovat jäljitelmätuoksuja !
- Rekisteröitymätön Jani
Piilareita oon tilannu useampaankin otteeseen...aina tullut nopsaan perille ja halvalla.
Ei mitään valitettavaa...ehdottomasti toimiva systeemi.- Linssi-Late
Moro!
Olen tilannut piilareita Shoppin4netistä (vanha nimi Lenses4net) vuoden 2004 lopusta saakka. Homma on pelannut tosi hyvin. Suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei121118Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1251006- 56985
- 109959
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.54863Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85842- 80826
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev165783Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66731- 66717
- 25684
- 33618
- 70606
- 98588
- 53542
- 60524
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15074511- 35507
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31473Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi257444