Kummin päin

sämpylässä?

Hei!

Olen kokenut kimppaa 2M minä ja sen huippu on ollut kun toinen panee minua pimppiin ja toinen peppuun, yhtä aikaa.

Minä olen olen ollut joka kerta polvillani, mieheni panee minua alta, ja se toinen takaapäin peppuun.

Olen kuitenkin seksivideoista nähnyt, että aika usein nainen on toisin päin, makaa peppuun panevan päällä, selkä tätä päin ja toinen mies panee pimppiin edestä päin. Toimiiko se, oikeasti?
Luulisi että sen alinna olevan miehen kikkeli putoaa pois pyllystä, tai ainakaan ettei hän pysty liikkumaan.

Onko kokemuksia, kummin päin on naisen parempi?

7

3869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan että

      oikeinpäin on parempi!

    • Meillä monesti ollaa video tyylisesti että mieheni on selkäni alla pepussa ja toinen tulee edestä päin pilluun.
      Tosin mieheni ei liiku vaan pitää itsensä syvällä pepussa. Kehuu hyväksi kun tuntee toisen miehen liikkeet pillussani.

      • vastaan että

        Kirjoittamasi on "klisee" lukemistasi novelleista.

        Olen lukenut tällä palstalla juttuja tekemisistäsi aiemminkin, mutta ne taitavat olla mielikuvituksen tuotetta; eihän kenelläkään ole aikaa harrastaa seksiä 24/7 ja täällä kirjoitella (samalla tahdilla kuin tänne kirjoittelet).

        Novelleissa on kielioppiasiat kunnossa esim. yhdyssanat, pilkulla erotetaan sivulause. Sinun mielikuvitustarinoissasi nämä asiat ovat päin rektumia.

        Myönteistä on, että osaat aloittaa virkkeen isolla alkukirjaimella ja päättää pisteeseen. Muutamaman vuoden harjoittelun jälkeen kirjallisuuden Finlandia-palkinto suorastaan putoaa syliisi. Jatka samaan tyyliin!

        Mutta Vesa, kävisitkö viemässä sen mopon yöksi liiteriin.


      • vastaan että kirjoitti:

        Kirjoittamasi on "klisee" lukemistasi novelleista.

        Olen lukenut tällä palstalla juttuja tekemisistäsi aiemminkin, mutta ne taitavat olla mielikuvituksen tuotetta; eihän kenelläkään ole aikaa harrastaa seksiä 24/7 ja täällä kirjoitella (samalla tahdilla kuin tänne kirjoittelet).

        Novelleissa on kielioppiasiat kunnossa esim. yhdyssanat, pilkulla erotetaan sivulause. Sinun mielikuvitustarinoissasi nämä asiat ovat päin rektumia.

        Myönteistä on, että osaat aloittaa virkkeen isolla alkukirjaimella ja päättää pisteeseen. Muutamaman vuoden harjoittelun jälkeen kirjallisuuden Finlandia-palkinto suorastaan putoaa syliisi. Jatka samaan tyyliin!

        Mutta Vesa, kävisitkö viemässä sen mopon yöksi liiteriin.

        Eihän sitä toki aina. Vain keskiviikkona saunan jälkeen ja viikonloppuna kun tulee maamiesseuran kyntäjäyhdistys kylään. Mutta viikonloppu on kyllä enemmänkin vaimon touhuja kun itse pääsen huoltojoukoihin saan ilokseni seurata sivusta. Sunnuntaina voin sitten kirjoitella.
        Kiva että löydät teksteistäni myönteistä ja uskot kehittymiseeni. Se merkitsee minulle tosi paljon.

        Siitä moposta voin kyllä viedä sen liiteriin kun ilmatkin kylmenee.

        Jk. Haluatko tulla kyytiin, voitaisiin käydä rannalla ajelemassa. Voisit ohjata mopoa sauvaohjaimella minun ajaessa. jos haluat?

        Vesa


    • Lisbeth Suuri

      Jos nainen olisit niin kokeillut tuota jo olisit etkä täällä sitä kyselisi.

      • vastaan että

        Veit mulkun suustani....juuri tuon suuntaista ilmaisua itsekin tavoittelin, ehkä viisipolvista trokee-tyyliä tjs. Mutta sitten vastasinkin asiallisesti, kuten yllä käy ilmi.

        Mutta itse asiaan. Aloittaja on ilmiselvästi finninaama amiskundi, joka ajelelee iskän ostamalla Toyota Corollalla karvanopat heiluen.


      • juulia
        vastaan että kirjoitti:

        Veit mulkun suustani....juuri tuon suuntaista ilmaisua itsekin tavoittelin, ehkä viisipolvista trokee-tyyliä tjs. Mutta sitten vastasinkin asiallisesti, kuten yllä käy ilmi.

        Mutta itse asiaan. Aloittaja on ilmiselvästi finninaama amiskundi, joka ajelelee iskän ostamalla Toyota Corollalla karvanopat heiluen.

        Corolla on makee auto...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe