Tietääkö kukaan mistä netistä löytyisi jokin liike joka myy Guess:n lompakoita/laukkuja...?
Varsinkin Diamond g on aivan ihanan mallinen!! En googlella löytänyt kuin ebayn ja huutonetin mutta onko jotain online kauppaa...
Guess by Marciano
57
54342
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
Helsingissä Kampissa on Guess liike, Stockmann myy Guessia ja verkosta saa kopioita pilvin pimein (huuto.net)
- SISS
WWW.FASHIONSTORE.FI
- geege
Miksi ostaa kopio kun alkuperäiset eivät ole edes kalliita
- Nat.
http://www.fashionstore.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=330&OpenGroups=330
http://www.handbagsuperstore.fi/category/5/guess
Noi on luotettavat verkkokaupat. Itselläni on musta aito, käsittääkseni Diamond G (G-strasseilla) lompakko, joten jos sellainen kiinnostaa niin tänne voi ilmaista halun ostaa:) Olen sen ajatellut laittaa huuto.nettiin kun itselläni ei ole sille käyttöä enää, on käytetty vain pari kertaa, kuin uusi:) - Reetta
Handbag superstore kokemuksia
Täällä oli joku suositellu handbagsuperstore.fi kauppaa ja tilasinkin sitten ennen joulua Guess laukun ja Ted Baker lompakon. 30 tuntia myöhemmin mulla oli jo paketti kädessä smartpost-automaatilla!!! Ainakin tän perusteella 10 palvelua, suosittelen! :)
- täällä meillä
Porissa niitä myy Ratsula..
- Ginger cat
Mita se Suomessa maksaa?
Huuto netissa myydaan aitoja aika edullisesti/En tieda miksi asiasta tietamaton??? sanoo h.netissa myytavan ainoastaan kopioita- IHMETTELEN.
Googleta, loytyy myyjia, etsi, vaihtoehtoja on.
Tiedan etta asia on nain.
- myydaan
Vaivatonta kaupankayntia!
Lue kaupoista annettuja palautteita niin huomaat kuinka asiakkaat suhtautuvat siella kaytavaan kaupankayntiin. - lyyti
Meeppä kattoon huuto.net ja usastyle..siela on kaikkee...Guessilta sopivasti.
- Kaikkea kivaa
Tulin just Guessin ystävämyynnistä, joka pidetään kerran vuodessa Helsingissä. Ja kaikkea kivaa oli pilvin pimein, ja tosi edullisesti. Hinnat alk.10€
- järjestetään 2008
guess ystävämyynti ja onko se kaikille avoin?
- kissa22
järjestetään 2008 kirjoitti:
guess ystävämyynti ja onko se kaikille avoin?
niin ois kiva tietää onko uudestaan vasta ensivuonna ja missä se on et sais kerran jotain joka ei tuu heti vastaan
- GG80
GUESSIN "Diamond G" tarkoittaa strasseilla koristettua metalli G-laattaa, joka joissakin laukkusarjoissa on ollut aikaisempina sesonkeina. GUESSin nettimyynti on Euroopassa kielletty, joten online shopia ei ole olemassa, mutta tosiaan huutonetissä laukkuja näyttää olevan myynnissä. GUESSin kotisivuilla, www.guess.com on mahdollisuus tilata ainoastaan Pohjois-Amerikan alueelle. Sieltä näet kuitenkin kuluvaan sesonkiin kuuluvat laukkumallistot. Nyt Helsingissä on jo kaksi GUESSin myymälää: GUESS Shop, Kamppi Center, p. 09-780004 ja GUESS Accessories, Kämp Galleria, joissa molemmissa myydään laukkuja ja lompakoita. Kannattaa soittaa myymälään ja kysyä lisää! =)
- sannniiii
Hei et satu tietämään miks Guessin nettimyynti on Euroopassa kielletty? :D tyhmä juttu kerrassaan, jenkeis maksaa kamat puolet siitä mitä Suomessa. Mikä siin on, joku verotustsydeemi?
P.S. Olin eilen Guess Accessories-myymälän avajaisis Kämpissä, ja mukaan tarttui kevätsesongin IHANA musta laukku ;) Menkää ihmees käymään. - GG80
sannniiii kirjoitti:
Hei et satu tietämään miks Guessin nettimyynti on Euroopassa kielletty? :D tyhmä juttu kerrassaan, jenkeis maksaa kamat puolet siitä mitä Suomessa. Mikä siin on, joku verotustsydeemi?
P.S. Olin eilen Guess Accessories-myymälän avajaisis Kämpissä, ja mukaan tarttui kevätsesongin IHANA musta laukku ;) Menkää ihmees käymään.No itseasiassa en tiedä, mikä siinä on loppujenlopuksi syynä. Luulen, että taustalla on kuitenkin sellainen ajatus, että Euroopan markkinoille on haluttu luoda ihan omanlaisensa juttu. Guess on jenkeissä jo niin vanha merkki (perustettu siellä -81), että kun ovat halunneet lähteä laajentamaan Eurooppaan ja Aasiaan, ovat osanneet hienosti ottaa huomioon sen, millaisen brändin tuovat tänne. Kun miettii, että Italia ja Pariisi on muodin mekkoja, sopii Eurooppaan paremmin luksusmeininki. =) Amerikassa Guess on tällä hetkellä siis verrattavissa meidän Onlyyn, Vero Modaan ja muihin. Siellä on ns. USA-mallistot, joista vain pieni osa tulee Eurooppaan myyntiin. Täällä suurin osa on GUESS Jeans- ja GUESS by Marciano-mallistoja, jotka ovat laadukkaampaa ja korkeampihintaista jenkkikamaan verrattuna. Uskoisin myös, että kieltämällä nettimyynti brändi halutaan pitää tavallaan "omilla asiakkailla". Jos se olisi ihan kaikkien saatavilla (netissä), se ns. pilaisi merkin imagon.
Hienoa, että olet löytänyt Kämpin GUESS Accessorystä upean laukun itsellesi! Onhan se eri fiilis, kun tietää, että on arvokkaampaa tavaraa päällä! Josta huomaa, että ei ole mitä tahansa halppiskamaa, jota on joka toisella vastaantulijalla. =)
- shoppaja
Guessi myy Lappeenrannassa Boutique Desiree. Hieno liike.
- Mashala
Ostin viikko sitten eBaysta Guess -lompakon, tulossa parin viikon sisään postissa.. eBayssa huomattavasti edullisemmat hinnat ja rekisteröidyt myyjät joten tavara on aitoa. Omani saapuu aitoustodistuksen kanssa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Suosittelen.
- kattis
Hei
Miten onnistuit tilaamaan ebaystä? eivätkö toimita ainoastaan Yhdysvalloissa, siis maan sisällä?
Kiitos vastauksesta =) - ???
Hei! Saitkos sen lompakon? Miten se ebay oikeen toimii? Tiedän et mennään sivuille ja tilataan. Mut noi postitusmaksut, mahd.tullimaksut ja kuinka luotettavaa se on tilata sieltä? Siis että tavara mistä on maksanut tulee perille!? Voisko joku minua tietävämpi laittaa infoa ko. asiasta? kiitos
- Nettishoppari
??? kirjoitti:
Hei! Saitkos sen lompakon? Miten se ebay oikeen toimii? Tiedän et mennään sivuille ja tilataan. Mut noi postitusmaksut, mahd.tullimaksut ja kuinka luotettavaa se on tilata sieltä? Siis että tavara mistä on maksanut tulee perille!? Voisko joku minua tietävämpi laittaa infoa ko. asiasta? kiitos
Tottakai netistä tilatessa on aina omat riskinsä, mutta eBayssä homma on tehty suht turvalliseksi. Esim. maksut välitetään kauppiaille PayPal-palvelun kautta (luottokortti), joka takaa ostokset mm. sen varalta että myyjä ei lähetä tuotetta. Itselläni on ainakin tullut ostokset perille nopeasti. PayPal antaa myös takuun tuotteille, jotka ovat olleet selkeästi erilaisia kuin mitä myyjä on kertonut. Ymmärtääkseni myös feikit menee tähän kategoriaan jos myyjä on väittänyt tuotteen olevan aito.
https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/ua/policy_buyer_complaint-outside
Lisäksi feikkejä myyvät myyjät heitetään aika nopeasti ulos eBaystä koska homma perustuu siihen, että ostajat ja myyät suosittelevat toisiaan joko positiivisella tai negatiivisella kommentilla, ja parhailla nettimyyjillä on yleensä satoja positiivisia kommentteja. Feikkimyyjien myyntioikeudet poistetaan nopeasti.
Tulli maksetaan siinä vaiheessa kun tuote on tullut Suomen postiin - esim. käsilaukuissa se n 3% sekä arvonlisävero 22%. Alle 10 euron tulliarvoa ei tarvitse maksa - alvi aina. Esim. Pääkaupunkiseudulla tullipostit sijaitsevat Helsingin pääpostissa sekä lentokentän lähellä - en tiedä millä perusteella päätetään kumpaan toimipisteen tilaus tulee haettavaksi.
Voin suositella eBaystä tilaamista lämpimästi, varsinkin Guessin laukut on jenkeissä niin paljon edullisempia kuin Suomessa, että jopa heidän about normaalihinnalla tulee alvillisena huomattavasti edullisemmaksi tilata sieltä kuin ostaa Suomesta. Mallit on toki erilaiset siellä kuin täällä. Mutta onhan se tietty vaivattomampaa mennä ostamaan täältä kaupasta ja saa takuuvarmasti aitoa kamaa välittömästi mukaansa.
- Jasu
Tiedättekö muodista mitään?
Ne kaupat jotka tuolla netissä myy olevinaan Louis Vuittoneitakin, on feikkejä.
Kenelläkään muulla ei ole oikeus myydä tiettyä tuotetta kun itse merkillä.
Ja luuletko että ne antaa luvat halpanettikaupoille, jotka saattaa olla vaikka minkä maalaisia, tuhraamaan heidän maineen.
Kukaan ei tosissaan osta netistä mitään merkkituotetta!- -...
Ebaysta saa ihan aitoja laukkuja kyllä :D Ja lähettää ulkomaillekki jos siinä lukee esim.Worldwide.
- -jubbe-
Ei kyllä ole totta että nettikaupat möisivät feikkejä ! Jotkut ostavat niitä itse ja myyvät sitten netissä ja toiset merkit antavat kuvan nettikaupoille myydä tuotteitaan. Toiset saattavat kyyllä olla feikkejä joten et myöskäänole täysin väärässä Jasu , mutta eivät kaikki !
- muotia muotia
Tiedätkö itse muodista yhtään mitään?
Ja mitä tulee väitteeseesi siitä, että kenelläkään muulla ei ole oikeutta myydä tiettyä tuotetta kuin itse merkillä, on täyttä roskaa.
Netissä on olemassa nettikauppoja, jotka myyvät ihan tasan tarkkaan aitoa tavaraa, mutta tarkoitat varmaan niitä nettisivustoja jotka myyvät erittäin hyviä replicoita. Sellaisia sivustoja on valitettavasti vaikka millä mitalla, eikä todellakaan kannata uskoa jos näkee upean laukun, mutta hinta on superedullinen.
Esimerkiksi http://www.eluxury.com/estore/index.jsp myy aitoja merkkituotteita.
Mun pieneen päähän ei mahdu ihmiset, jotka esim. huuto.netissä kyselevät esimerkiksi Vuittonin laukuista onko ne aitoja (ellei sitä siis ole kohteessa mainittu). Minkä helvetin takia täytyy ostaa merkkilaukku ellei tiedä edes miltä aidon pitäisi näyttää?? Huuto.netistä tekee paljon loistavia löytöjä ja siellä on todella paljon luotettavia myyjiä, mutta kannattaa itse ottaa ensin selvää mitä on ostamassa ja keneltä. Ebayssä on todella paljon feikkejä ja edellä mainittu sanomani pätee myös sieltä huudettaviin tuotteisiin. On turvallista ostaa, jos tietää mitä ostaa.
Guessistä sen verran, että se todentotta on Jenkeissä "halppismerkki", mutta ainakin vielä meillä "luksusta". Upeita laukkuja, mutta Stocmannin hinnat aika ylihinnoiteltuja. Ulkomailta saa halvemmalla ja laivalta. - ,,,
muotia muotia kirjoitti:
Tiedätkö itse muodista yhtään mitään?
Ja mitä tulee väitteeseesi siitä, että kenelläkään muulla ei ole oikeutta myydä tiettyä tuotetta kuin itse merkillä, on täyttä roskaa.
Netissä on olemassa nettikauppoja, jotka myyvät ihan tasan tarkkaan aitoa tavaraa, mutta tarkoitat varmaan niitä nettisivustoja jotka myyvät erittäin hyviä replicoita. Sellaisia sivustoja on valitettavasti vaikka millä mitalla, eikä todellakaan kannata uskoa jos näkee upean laukun, mutta hinta on superedullinen.
Esimerkiksi http://www.eluxury.com/estore/index.jsp myy aitoja merkkituotteita.
Mun pieneen päähän ei mahdu ihmiset, jotka esim. huuto.netissä kyselevät esimerkiksi Vuittonin laukuista onko ne aitoja (ellei sitä siis ole kohteessa mainittu). Minkä helvetin takia täytyy ostaa merkkilaukku ellei tiedä edes miltä aidon pitäisi näyttää?? Huuto.netistä tekee paljon loistavia löytöjä ja siellä on todella paljon luotettavia myyjiä, mutta kannattaa itse ottaa ensin selvää mitä on ostamassa ja keneltä. Ebayssä on todella paljon feikkejä ja edellä mainittu sanomani pätee myös sieltä huudettaviin tuotteisiin. On turvallista ostaa, jos tietää mitä ostaa.
Guessistä sen verran, että se todentotta on Jenkeissä "halppismerkki", mutta ainakin vielä meillä "luksusta". Upeita laukkuja, mutta Stocmannin hinnat aika ylihinnoiteltuja. Ulkomailta saa halvemmalla ja laivalta."Mun pieneen päähän ei mahdu ihmiset, jotka esim. huuto.netissä kyselevät esimerkiksi Vuittonin laukuista onko ne aitoja (ellei sitä siis ole kohteessa mainittu). Minkä helvetin takia täytyy ostaa merkkilaukku ellei tiedä edes miltä aidon pitäisi näyttää??"
Varmaan 90% Huuto.netissä kaupattavista Vuittoneista on feikkejä. Myyjä voi väittää laukkua aidoksi eikä kuvista voi päätellä mitään, monesti kuvat on kopioitu netistä. Huuto.netissä pyörii kaikenlaisia "salapoliiseja", jotka oikein työkseen bongailevat piraattien myyjiä. Nämä sitten käyvät mielestään epäilyttävissä kohteissa kyselemässä aitoutta, haluavat vain nähdä mitä myyjä vastaa (vai vastaako).
Sen sijaan aitoa Guessia Huuto.netistä löytyy pilvin pimein. - GUESS!!
Joku voi ostaa aidon laukun, sitten kyllästyä siihen, ja myydä sen jälkeen netissä?
- kkeessiii
Hei myydäänkö guessia Jumbon Flamingokujalla? Olen kuullut että jumbossa joku myymälä myy???
Saako sitä pääkaupunkiseudun mistään muusta ostoskeskuksesta, ei keskustan? Esim. just Jumbo, Omena, Itis?? - Guess :)
Osoitteesta www.shiningdiamond.fi löytää erilaiset GUESS by marciano tuotteet erittäin edullisesti. Suomalainen firma, homma toimii ja hinnat melkein puolet halvempia kuin muualla. Laukkuihin sisältyy myös normaali TAKUU. Liikkeestä löydät Guess :in lompakot, topit ja laukut!
- <3
Tilasin itse keväällä tuolta lompakon ja olen ollut tyytyväinen. Tällä hetkellä sivut eivät tosin ole toiminnassa.
- ehdottaja14
<3 kirjoitti:
Tilasin itse keväällä tuolta lompakon ja olen ollut tyytyväinen. Tällä hetkellä sivut eivät tosin ole toiminnassa.
kannattaa käydä GUESS outlet myymälässä! Se sijaitsee Helsingin pitäjänmäessä ;)
- GUESSSSS
ehdottaja14 kirjoitti:
kannattaa käydä GUESS outlet myymälässä! Se sijaitsee Helsingin pitäjänmäessä ;)
miten guessin outlet myymälä on auki?
- guessguess
GUESSSSS kirjoitti:
miten guessin outlet myymälä on auki?
Ei muuta kuin ryanairilla muutamalla kympillä Bergamoon ja siellä esim. lentokentän vieressä olevaan Italian suurimpaan ostoskeskukseen. Itse siellä juuri kävin, siellä on kaksikin Guessin liikettä, lompsa irtosi kolmellakympillä ja vaatteet kaikki -40-50% muutenkin edullisista hinnoista. Pitkähihaisesta teepparista maksoin muistaakseni 12 e. :)
Ja jos jaksaa kipaista vaikkapa Veronaan (junalla n. 1,5 - 2h) niin sieltäpä sai ihania Guess- laukkuja yli puolet halvemmalla kuin täältä. Veronassa oli myös vielä Bergamoakin edullisempaa. Itse ostin 2 laukkua, kumpikin maksoi n. 70-80 euroa per ihanuus, minilaukkuja ois saanu 25 eurolla. Jee!! Tulee samalla tehtyä siinä virkistävä viikonloppureissu Suomesta ostettujen Guessien hinnalla. Ei paha?
Samaten muuten maksoin KVZ:n laukusta Bergamon ostoskeskuksen KVZ:n liikkeestä huimat 41 euroa!! Lähtöhinta oli n. 100 e, mutta ale kun oli niin pakkohan oli tuokin pois ostaa kuleksimasta. Lompakkokin ois maksanut vaan 20 e! - pikkumyy11111111
guessguess kirjoitti:
Ei muuta kuin ryanairilla muutamalla kympillä Bergamoon ja siellä esim. lentokentän vieressä olevaan Italian suurimpaan ostoskeskukseen. Itse siellä juuri kävin, siellä on kaksikin Guessin liikettä, lompsa irtosi kolmellakympillä ja vaatteet kaikki -40-50% muutenkin edullisista hinnoista. Pitkähihaisesta teepparista maksoin muistaakseni 12 e. :)
Ja jos jaksaa kipaista vaikkapa Veronaan (junalla n. 1,5 - 2h) niin sieltäpä sai ihania Guess- laukkuja yli puolet halvemmalla kuin täältä. Veronassa oli myös vielä Bergamoakin edullisempaa. Itse ostin 2 laukkua, kumpikin maksoi n. 70-80 euroa per ihanuus, minilaukkuja ois saanu 25 eurolla. Jee!! Tulee samalla tehtyä siinä virkistävä viikonloppureissu Suomesta ostettujen Guessien hinnalla. Ei paha?
Samaten muuten maksoin KVZ:n laukusta Bergamon ostoskeskuksen KVZ:n liikkeestä huimat 41 euroa!! Lähtöhinta oli n. 100 e, mutta ale kun oli niin pakkohan oli tuokin pois ostaa kuleksimasta. Lompakkokin ois maksanut vaan 20 e!miten se on auki? ja milloin on ystävämyynti??
- K
pikkumyy11111111 kirjoitti:
miten se on auki? ja milloin on ystävämyynti??
Outlet on auki TI-PE 11-18
- bebe2bb
K kirjoitti:
Outlet on auki TI-PE 11-18
Tietääkö kukaan tarkkaa osoitetta :)
- RoseYorks
bebe2bb kirjoitti:
Tietääkö kukaan tarkkaa osoitetta :)
Juuri tuota osoitetta minäkin kovasti kaipaan, eli tietääkö kukaan tarkkaa osoitetta tuonne outlet Pitäjämäen myymälään tai milloin seuraava ystävämyynti on?
- Kaisaxx
RoseYorks kirjoitti:
Juuri tuota osoitetta minäkin kovasti kaipaan, eli tietääkö kukaan tarkkaa osoitetta tuonne outlet Pitäjämäen myymälään tai milloin seuraava ystävämyynti on?
Guessin outlet on osoitteessa Valimotie 25 (Valimon juna-aseman ihan vieressä).
- guesstyty
Kysyit guess online shop netti sivuista, tässä yksi http://www.asos.com/Woman/
- guessfreak81
Tästä suomalaisnettikaupasta löysin aika ison GUESS-valikoiman ja kertoo olevansa merkin virallinen myyjä. Ehdinkin ostaa itselleni ihanan Pearl-toten :) joka tuli jo seuraavana(!) päivänä postiin, nyt käynnissä oli muuten muotialeviikko: http://www.handbagsuperstore.fi/
- Kysyn vaan
Pitikö maksaa tullia tain arvonlisäveroa?
- Dinaria
Jos paketti jää tulliin niin sitten tarvii maksaa mutta, jos ei niin sitten ei :)
Itsellä Jenkeistä tulleet tuotteet ei oo jäänyt tulliin mut, kun Kiinasta tilasin mekon, niin se jäi ja jouduin maksamaat ylimääräistä. Mutta toki Jenkeistäkin tulevat paketit voivat jäädä tulliin varsinkin, jos paketin arvo on korkea.
Itse suosin ebayta sekä huuto.nettiä esim. Guessin laukkujen ostossa. Ja aitoja olen vaan saanut :) - outou
Dinaria kirjoitti:
Jos paketti jää tulliin niin sitten tarvii maksaa mutta, jos ei niin sitten ei :)
Itsellä Jenkeistä tulleet tuotteet ei oo jäänyt tulliin mut, kun Kiinasta tilasin mekon, niin se jäi ja jouduin maksamaat ylimääräistä. Mutta toki Jenkeistäkin tulevat paketit voivat jäädä tulliin varsinkin, jos paketin arvo on korkea.
Itse suosin ebayta sekä huuto.nettiä esim. Guessin laukkujen ostossa. Ja aitoja olen vaan saanut :)olisi kyllä kiva ostaa ebaysta kun niin halpoja siellä...mutta kun ei osaa kieltä kunnolla niin ei uskalla..
Ja valikoima ihan huikea..! - H
Dinaria kirjoitti:
Itse suosin ebayta sekä huuto.nettiä esim. Guessin laukkujen ostossa. Ja aitoja olen vaan saanut :)Olisin täs tilaamas ebaystä guessin laukkua. Eniten vaan huolestuttaa tuo tulliasia..Miks pitää olla koko helv... tulli asiaa vaikeuttamas!!:/ Pitikö sun täyttää ja lähettää tulliin se tulli-ilmotus kun sait saapumisilmotuksen kotiin??Ja sit kun asun ite Etelä-Pohjanmaalla, lähin tulli varmaan Vaasas mutta tiedä sitte jääkö paketti Helsinkiin ja sieltä se pitäis lähettää tänne ja blaah, ois niin himo siihen laukkuun :/ Myyjän kans oon kyllä jutellu ja se on luotettava, mutta toi tulliasia huolestuttaa..Paljonko oot maksanu noita tulliveroja yms.?
- shopaholic
H kirjoitti:
Olisin täs tilaamas ebaystä guessin laukkua. Eniten vaan huolestuttaa tuo tulliasia..Miks pitää olla koko helv... tulli asiaa vaikeuttamas!!:/ Pitikö sun täyttää ja lähettää tulliin se tulli-ilmotus kun sait saapumisilmotuksen kotiin??Ja sit kun asun ite Etelä-Pohjanmaalla, lähin tulli varmaan Vaasas mutta tiedä sitte jääkö paketti Helsinkiin ja sieltä se pitäis lähettää tänne ja blaah, ois niin himo siihen laukkuun :/ Myyjän kans oon kyllä jutellu ja se on luotettava, mutta toi tulliasia huolestuttaa..Paljonko oot maksanu noita tulliveroja yms.?
Enää ei tarvitse ostella Guessin laukkuja eBay:stä ja maksaa sitten valtavat postimaksut ja tullimaksut tavaran tultua. Oletteko huomaneet vuosi sitten avatun suomalaisen nettikaupan, joka myy paljon muitakin tunnettuja merkkejä kuin Guessiä!!! Käykäähän katsomassa:
http://www.thehandbagsuperstore.com/
Sitäpaitsi täällä kaikista yli 150 euron ostoksista saa postimaksut ilmaiseksi, eli välttää kaikki ylimääräiset maksut kokonaan! :)
- Crystal06
Mä ostan vain GUESSin omista liikkeistä (Kamppi tai Kämp Galeria tai Viro), koska haluan varmuuden aitoudesta. Huutonetissä näitä myydään paljon, mutta en tiedä kuinka pieni tai iso osa niistä on aitoja. Muutaman kerran vuodessa kaveri tuo näitä mulle ulkomailta, kun käy siellä outletissa shoppailemassa. Tai ei nyt just niiden takia lähde shoppailemaan, vaan työmatkalle. Hinnat on ihan pilkkahintaisia siellä. Niin ja Suomessakin käyn noissa ystävämyynneissä. Saa hyvillä diileillä vaikka mitä ja taatusti aitoa.
Katso Global Shoppingin valikoimat ja hae tuotemerkkihaulla Guess eli http://www.globalshopping.fi/brandihaku?brandi=124&tid_1=All
- stupidooo here
GS_MM kirjoitti:
Katso Global Shoppingin valikoimat ja hae tuotemerkkihaulla Guess eli http://www.globalshopping.fi/brandihaku?brandi=124&tid_1=All
Mutta paljollako saa tilata, ettei mene alv:tä tai tarvii tullista lähtee tavaroita hakemaan???
stupidooo here kirjoitti:
Mutta paljollako saa tilata, ettei mene alv:tä tai tarvii tullista lähtee tavaroita hakemaan???
Tarkennatko vielä, mitä olet ostamassa (esim. laukku vai vaate) ja mistä (EU vai USA)?
- GS_MM
GS_MM kirjoitti:
Tarkennatko vielä, mitä olet ostamassa (esim. laukku vai vaate) ja mistä (EU vai USA)?
Tähän tarkennusta eli jos ostat EU-maasta ei tule tullia tai alvia. Jos ostat vaikka Jerseyn saarilta (saaret eivät kuulu EU:n arvonlisäveroalueeseen), tulee sinun huomioida alv-rajat. Nämä rajat muuttuvat 1.7.2010, kun alv nousee esim. vaatteiden, laukkujen jne. osalta 23 prosenttiin. Tällöin n. 43.40 euron ostokselle ei aiheudu arvonlisäveroa mutta, jos tilauksen arvo nousee yli sen, saattaa tilaus joutua tulliin ja maksat koko summasta 23 % arvonlisäveroa.
Kun ostat vaikka USA:sta ei sinulle aiheudu tullia, jos ostat omaan käyttöön ja ostoksesi toimituskuluineen ei tee yli 150 euroa. Alvia maksat 23 % tilaussummasta. Alv tulee kaikista yli 22 euron tilauksista.
Lisää tietoa aiheesta löytyy http://www.globalshopping.fi/info/ostaminen-verkkokaupasta
- Suski27
Mutta kannattaa katsoa tarkkaan mistä ostaa. Katso tästä mitä tarkoitan http://suskifashion.blogspot.com/2010/10/guessilta-huonoa-laatua.html
- tyytyväinenvaan
Tässä yksi nettikauppa joka myy aitoja Guess laukkuja ja lompakoita:
www.sannashop.fi - S
www.fashionstore.fi
Iso valikoima ja ilmeisesti Guessin virallinen maahantuoja Suomessa, joten uskoisin että ihan luotettava. Heillä sekä uutuustuotteita että outlet-osio. - jaana123123
Mun matikka on 10, mutta eipä ole enää ton kokeen jälkeen. Siihen ekaan päässälaskusivuun mä käytin 4min, ja istuin siinä tyytyväisenä 10min. Aikaa oli max 20min niihin. Ihmettelin miten muilla menee niin kauan, ja sivusilmällä näin, että vieruskaverilla oli ihan erilainen paperi ku mulla... Käänsin paniikissa sen paperin toisin päin, ja sieltä paljastu 8 monivalintatehtävää, joihi mulla oli aikaa enää 5min... Pieni paniikki, mutta sain 14/18 siitä osasta. Ne oli kyllä tosi helppoja, varsinki päässälaskut. Kannattaa opetella ainaki suunnikkaan pinta-alan laskeminen ja neliöjuuri niihin monivalintoihi.
Toisessa osassa oli jotain perustehtäviä, eipä niissä ollu oikeen mitään kovin erikoista. Semmosia yhtälöitä ja niitten ratkasemista suurimmaks osaksee. Potenssin korottaminen potenssii kannattaa kyllä opetella, itellä meni siinä varmasti väärin. Sitten siinä oli piirrustustehtävä, missä piti peilata kuvio ruudukkoon suoran suhteen. Pinta-ala semmosesta random-kuviosta piti laskea, että piti osata "leikata" se kuvio paloihin että se onnistuis. Ei se osa ollu vaikea, ja siinä riitti aikakin ihan hyvin.
Kolmanteen osaa oli aikaa vissiin 50min. Siinä oli alussa semmosia nopeus/aika tehtäviä ja sitte semmonen puoliks päättelytehtävä, että tyyliin "punasessa talossa asuu viisi ihmistä enemmän ku vihreässä ja vihreässä asuu neljä vähemmän kuin keltaisessa talossa, yhteensä asukkaita on 28 ja montako asuu vihreässä talossa?". Sitten oli semmonen prosenttitehtävä, missä piti vertailla erilukuja keskenään prosentteina. Kannattaa opetella laskemaa myös prosenttiyksikkö...
Sitten ne soveltavat... Niitä oli kolme ja piti valita yks. Eka oli semmonen kännykkäliittymä-tehtävä, että "tämä operaattori tarjoaa tälläsen sopimuksen ja sen kk-maksu on 5e ja toisella on 3e mutta halvemmat puhelut, kuinka paljon ensimmäisen operaattorin tarjous on kalliimpi ja kuinka paljon pitää puhua että se toinen jää halvemmaksi?" tyyliin semmonen. Sitte oli semmonen ympyrälieriö ja siitä piti osata laskea tilavuus ja sen avulla sen korkeus. Sitte oli vielä yks, mutta mä en muista mikä se oli. Mulla feilas tää kolmas osa ihan totaalisesti. En ehtiny laskea ku kaks laskua, ja neki meni väärin varmaa... IHAN LIIAN LYHYT AIKA!!! Pitäkää siis kiirettä laskiessanne niitä, jos teillä jollain ei oo sitä vielä ollu!! :D
Mut ei se vaikea ollu, oli vaan liian vähä aikaa käytettävissä... - mari^^
Mikä nyt on sitä oikeaa Guessiä, kun huuto.net myyjät väittää että 100% aitoa suoraan jenkeistä ja paidat on ihan kuraa suoraan sanottuna, läpinäkyviä ja venyviä.
Suomesta taas kun ostaa esimerkiksi juuri kampin guessin liikkeestä niin materiaali ihan eri ja hinta tietty hieman kalliimpi.
Saako muka oikea guessiä halvemmalla jenkeistä/muualta ja onko laatu sitten aina huonompaa siellä vai mistä nuo "aidot" huutonetin tavarat oikeen tulevat?
Kertokaa viisaammat ja kokeneemmat, mistä sitä oikeaa guessiä kannattaa ostaa jos haluaa?
Kiitos etukäteen kaikille kiinnostuneille. - **bureauo1
Oikeaa Guessia saa Jenkeistä halvalla, koska Guess on siellä white trash-merkki. Laukut siinä $30-60 paikkeilla. Laatu on samaa, Euroopassa brändätty "paremmaksi merkiksi", erityisesti jotta itänaapurin rahakkaat rakastuisivat siihen. Blingbling laukuissa kertonee niiden kohderyhmästä.
Kuraa Guessin laatu on IMO aina, tekonahkalaukkuja, putoilevia strasseja ja nyppyyntyviä neuleita. - tyttönen_guess
Moikka!
Guess Jenkeissä ja Euroopassa on aivan eri juttu. Eri maanosissa on siis eri mallistot ja eri laatu tuotteissa. En väitä, että kaikki Guessin euroopassa myytävät tuotteet olisivat huippulaatua, mutta jenkkiversioihin verrattuna laatu on kymmenen kertaa parempi.
Suosittelisin ostamaan Guessin tuotteet joko Guessin omasta myymälästä, viralliselta jälleenmyyjältä tai isoista kotimaisista verkkokaupoista, kuten www.fashionstore.fi :stä. Näin saatte varmasti aidon tuotteen ja teitä palvellaan esim. reklamaatiotilanteissa, mitä ei varmasti tehdä, jos tilaat huuto.netistä tai ulkomaisista verkkokaupoista. Suomen maahantuoja ei myöskään ota kantaa ulkomailta ostettuihin tuotteisiin ja niiden reklamaatioihin.
Järki käteen! :) Eikö ole parempi maksaa tuotteesta esim. 10 euroa enemmän, mikäli saat sen samantien tai 3 päivän toimitusajalla? - california love..
Itse asustelen tällä hetkellä jenkeissä, en mikään merkin perässä juoksija ole mutta en sanoisi guessin olevan "white trash-merkki". Outlet myymälöistä saa halvalla, normi kaupoissa voi jo vähän kukkarossa tuntua.. Muutamat laukut yms. olen ostanut ja ihan tyytyväinenki laatuun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855