turpaan vaan

autovarasta

Ei muuta kun turpaan vaan autovarasta ja ankarimman mukaan näin ainakin itse teen jos yllätän varkaan puuhasta oli auto oma tai toisen.

11

2611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiukku....

      olin viime viikon perjantaina veljeni luona kaljaa ottamassa hieman ja siinä kahden aikoihin yöllä olin parvekkeella kutoskerroksessa tupakalla ja sattumalta mun auton varashälytin alko huutamaan n. 70m päässä rapun ovesta. No, en miettiny yhtään vaan nappasin mukaan lipaston laatikosta ilma-aseen (käsiase, kerran ladattava) jossa on yleensä lipas aina latingissa vieressä. sillä kun päästelee sen 20 kutia jalkataipeisiin niin varmana ei juosta karkuun, yksi kuti tekee 2 viikon mustelman nimittäin. ´No ei siellä autolla ketään sitte ollu, ilmeisesti joku elukka käynyt siinä, varmaan kissa kun näin aikasemin illalla siinä lähellä katin. Mutta jos joskus sattuu oleman joku pöllimässä niin vittu että armoa ei kyllä tule yhtään

      • ei saa näitä

        oikeita käsiaseita hankittua kovin helposti, muuten taitaisi olla jokaöiset tulitaistelut edessä kun parkkipaikoilla taisteltaisiin ajoneuvojen hallinnasta.


      • siinä muka
        ei saa näitä kirjoitti:

        oikeita käsiaseita hankittua kovin helposti, muuten taitaisi olla jokaöiset tulitaistelut edessä kun parkkipaikoilla taisteltaisiin ajoneuvojen hallinnasta.

        sitten jotain väärää jos ampuis autovarasta?


      • huoltoaseman pitäjältä
        siinä muka kirjoitti:

        sitten jotain väärää jos ampuis autovarasta?

        joka ampui varoituslaukauksen kohti varkaita ja tuli tuomituksi. Samoin se turkistarhaaja joka ampui eläimiä karkuun päästäneitä viherpiipertäjiä kohti tuomittiin.


      • sitroen.
        huoltoaseman pitäjältä kirjoitti:

        joka ampui varoituslaukauksen kohti varkaita ja tuli tuomituksi. Samoin se turkistarhaaja joka ampui eläimiä karkuun päästäneitä viherpiipertäjiä kohti tuomittiin.

        ampua niin, ettei jää kiinni. Siinä se vitsi onkin.
        Silti ampuisin - kohti ja nimenomaan tappaakseni!


      • henki pois
        sitroen. kirjoitti:

        ampua niin, ettei jää kiinni. Siinä se vitsi onkin.
        Silti ampuisin - kohti ja nimenomaan tappaakseni!

        Mites siinä Pulp Fictionissa sanottiin...

        "Autoihin ei kosketa. Se on yksinkertaisesti vastoin sääntöjä. Sellaiset pitäisi teloittaa heti, ilman oikeudenkäyntiä."

        Ja kannattaa myös muistaa vanha sanonta: Autosi on autovarkaan henkeä arvokkaampi.


    • yrität

      onko tullut mieleen, että joku "vanhanliitonmies" on vastassa. ne hakkaa tapettunakin sinut.

      • Kannantarkistus

        Hui! No enhän mä sit uskallakaan mitään tehdä! Varastakaa ihan rauhassa vaan, olkaa niin hyvät!


      • krav maga

        Kaljaa mahassa, testosteronia veressä ja adrenaliinia päässä.
        Nyrkit pystyssä autoa puolustamaan, eikä ensimmäistäkään ajatusta mitä seuraamuksia siitä voi napsahtaa.
        Mä miettisin tarkasti ennenkuin menisin väliin, vaikka vääntö sinänsä ei pelota.


      • Väkivalta on ratkaisu
        krav maga kirjoitti:

        Kaljaa mahassa, testosteronia veressä ja adrenaliinia päässä.
        Nyrkit pystyssä autoa puolustamaan, eikä ensimmäistäkään ajatusta mitä seuraamuksia siitä voi napsahtaa.
        Mä miettisin tarkasti ennenkuin menisin väliin, vaikka vääntö sinänsä ei pelota.

        repii kädet irti hartioista ja hakkaa ne niiden omilla käsillä ensin ja sitten vielä polvet paskaks niin ei enään ajele toisten autoilla...


      • Nimetön
        Väkivalta on ratkaisu kirjoitti:

        repii kädet irti hartioista ja hakkaa ne niiden omilla käsillä ensin ja sitten vielä polvet paskaks niin ei enään ajele toisten autoilla...

        ...mullaki autosa kävi aikonaan vähintään 10 kertaa vuojesa varkaat ja stereot vietiin,kyljet naarmutettiin,ny auto ollu tallisa kesää talvea ja ei varkaita toistaiseksi oo tullu....Kyllä se oikiasti vituttaa kun itekin oon pienituloinen ja varkaat veis senki vähän jonka vaivalla saanu hankittua....kuula kalloon kaikile rosmoile ja vanhanliiton äijät kans saunan taa ja niskalaukaus! :) Kyl on varkaat ja narkkarit pohjasakkaa jotka sais autovarkaista tavattaessa likvidoida ja palkkio olis 1000e päästä!Suomi muka oikeusvaltio....EI TÄÄLÄ MITÄÄN OIKEUTTA SAA REHELLINEN KANSALAINEN ,VITTU!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe