Jännittääkö yhtään....

Kohta on taas addiktiotilastojen aika. Mä oon tainnut tehdä tässä kuussa oman ennätykseni. Saas nähä kuin korkeelle sillä päästään. Pikkasen on pitänyt vääntää keskustelua jo väkisinkin välillä jotta sais kunnon tuloksen aikaiseksi ;)

44

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

on ollut lähiaikoina hitusen äksöniä, eikä ole joutanut paljon roikkuileen täällä, joten saattaa olla, että sijoitukseni on huonohko, mutta lupaan korjata tapani.

• sarvikuonokas

Yritän selvitä semiaddiktoituneiden urheaan joukkoon.. Panostusta ei vain taida olla riittävästi vaikka pb on varmaan rikki mennytkin

• Emmanuele

täällä? :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

täällä? :)

Käytsä usein täällä?

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Käytsä usein täällä?

kappas kun ei olla törmätty aiemmin :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

kappas kun ei olla törmätty aiemmin :)

Saavuin pelipaikalle vasta heinäkuussa.
        Lisäksi mielipiteeni on mitäänsanomattomia niin ne jää helposti huomaamatta =D

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Saavuin pelipaikalle vasta heinäkuussa.
        Lisäksi mielipiteeni on mitäänsanomattomia niin ne jää helposti huomaamatta =D

sun sarvea ei voi unohtaa :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

sun sarvea ei voi unohtaa :)

on se niin pieni

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

on se niin pieni

nyt sentään niin kauhean pieni, luulet vaan :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

nyt sentään niin kauhean pieni, luulet vaan :)

hyönteisissä kaikki on pientä

• painossa :)

kohta varmaan uunikuumaa tilastoa jaossa :)

• Johdin listaa kuun puolivälissä alle sadalla viestillä. Tasaisen vauhdin taulukolla päässen pariin sataan ja sillä ei palkintopallilla juhlita.

• ettei

Einsten oo vielä kirjottanu tänne mitään.

• sarvikuonokas

Einsten1 on BigBrotherin Einari =)

• sarvikuonokas kirjoitti:

Einsten1 on BigBrotherin Einari =)

Einari ku sua teki.

• sarvikuonokas
        Einsten1 kirjoitti:

Einari ku sua teki.

No.. onneksi minä sentään tiedän isäni nimen =)

No.. onneksi minä sentään tiedän isäni nimen =)

jossa se ei ole hyvä asia. Tää on yks niistä.

• sarvikuonokas
        Einsten1 kirjoitti:

jossa se ei ole hyvä asia. Tää on yks niistä.

.. kumpi vajoaa alemmaksi?

.. kumpi vajoaa alemmaksi?

mitään? Ja kaiken kukkuraks ite alotit Einarilla! Yllättäen meitsi taas voitti. Tää on ihan liian helppoa.

• sarvikuonokas
        Einsten1 kirjoitti:

mitään? Ja kaiken kukkuraks ite alotit Einarilla! Yllättäen meitsi taas voitti. Tää on ihan liian helppoa.

oli vaan niin huono.. Mut siis ihan jees että myönnät vajonneesi minua alemmaksi.. onnea

oli vaan niin huono.. Mut siis ihan jees että myönnät vajonneesi minua alemmaksi.. onnea

Sarvikuonon suuri suu, mutta silti niin vähän sanottavaa.

• sarvikuonokas
        Einsten1 kirjoitti:

Sarvikuonon suuri suu, mutta silti niin vähän sanottavaa.

Parempi sekin ku paljon puhetta ja vähän asiaa arvon Einarini

• Papeete1

Mä tipun varmasti roimasti alaspäin viime sijoituksesta, koska irl haittaa pahasti mun palstailua. Noh, aina ei voi voittaa :)

• Mul on takana upee kuukausi. Ja tänään vika kesäduunipäivä.

• la.ra

mä en tiennytkään, että noita pitäisi ihan jännittää.

EVVK.

• vähän urheiluhenkeä kehiin? Mieti sitä mainetta ja kunniaa minkä palkintopallille päässeet saavat.

• ...niin tylsän tavallinen keskiluokkainen elämä, että jännitystäkin pitää hakee palstan tilastoinnista :)

Vanhuus tulee ja perhe kasvaa, niin on vähitellen jäänyt hengenvaaralliset jännityksen ja adrenaliinin hankkimisharrastukset. Ei tule enää soitettua suuta nahkaliiveille, ei enää "urheilua" liikenteen seassa, ei enää naissekoiluja, ei enää..... booring

Mistä sä hankit jännitystä ja adrenaliinia elämääsi?

• se ei vaan
        Richartti kirjoitti:

...niin tylsän tavallinen keskiluokkainen elämä, että jännitystäkin pitää hakee palstan tilastoinnista :)

Vanhuus tulee ja perhe kasvaa, niin on vähitellen jäänyt hengenvaaralliset jännityksen ja adrenaliinin hankkimisharrastukset. Ei tule enää soitettua suuta nahkaliiveille, ei enää "urheilua" liikenteen seassa, ei enää naissekoiluja, ei enää..... booring

voi sulattaa sitä, ku sä oot niin suasittu..

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

...niin tylsän tavallinen keskiluokkainen elämä, että jännitystäkin pitää hakee palstan tilastoinnista :)

on saanut jännittää ihan elävän elämän asioita: pommeja Afganistanissa; autokoulun kirjallisia (ehhehee); sitä, ehtiikö tehdä kaikki duunit ennen lomaa (ja näyttää siltä ettei ehdi)...

Mä oon sitä paitsi jo kerran voittanut. Se on vähän niinkuin Euroviisuvoitto tai iso tuoppi perjantaina töiden jälkeen: eka maistuu parhaalta. Tämä myöskin vastauksena Enskan viestiin :)

• palstalaiset ohoi!
        la.ra kirjoitti:

on saanut jännittää ihan elävän elämän asioita: pommeja Afganistanissa; autokoulun kirjallisia (ehhehee); sitä, ehtiikö tehdä kaikki duunit ennen lomaa (ja näyttää siltä ettei ehdi)...

Mä oon sitä paitsi jo kerran voittanut. Se on vähän niinkuin Euroviisuvoitto tai iso tuoppi perjantaina töiden jälkeen: eka maistuu parhaalta. Tämä myöskin vastauksena Enskan viestiin :)

pitäkää peukkuja, ettei pommi putoo laran ukon päähän!

ressukka.

• palstalaiset ohoi! kirjoitti:

pitäkää peukkuja, ettei pommi putoo laran ukon päähän!

ressukka.

...että Lara itse on vähän eksynyt telttaretkellä.

• viikonloppu-
        Richartti kirjoitti:

suukko hanille

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

Ei lainkaan niin kaukaa haettu esimerkki kuin saatat ehkä kuvitella... :D

• kysyä :
        la.ra kirjoitti:

että miltä se tuntuu olla eturivin tyrkkiksiä :)

• la.ra
        kysyä : kirjoitti:

että miltä se tuntuu olla eturivin tyrkkiksiä :)

kysy pois vaan!

Helpottaako yhtään?

• tulee :
        la.ra kirjoitti:

kysy pois vaan!

Helpottaako yhtään?

"miltä se nyt tuntuu

olla eturivin tyrkkiksiä?" :)

täähän melkein niin kuin urheiluselostusta ou jee

• la.ra
        tulee : kirjoitti:

"miltä se nyt tuntuu

olla eturivin tyrkkiksiä?" :)

täähän melkein niin kuin urheiluselostusta ou jee

Ja sulla on nyt parempi mieli? Helpottunut olo, kun sait ihan luvan kanssa kysyä?

Hieno juttu.

• joo...
        la.ra kirjoitti:

Ja sulla on nyt parempi mieli? Helpottunut olo, kun sait ihan luvan kanssa kysyä?

Hieno juttu.

mutta älä pikku-lara ota näitä netti keskusteluja sitten niin kovin vakavasti...

että niinkun rilääks

• pikkasen jännittää, oon onnistunu jo pitkään välttään top kybän, toivottavaasti tälläkin kertaa.

• Minulla on nyt vakaa aikomus olla ekaa kertaa top-10:ssä.

• Richartti kirjoitti:

Minulla on nyt vakaa aikomus olla ekaa kertaa top-10:ssä.

on enskeraa aikoihin duunissa sen verran paljon hommaa päivisin ettei oikeesti edes ehdi älyttömästi viestitteleen tänne arkisin, tästä lähtee vierottautuminen :-) No joo, ehkä oikeampi syy on nää vitun 'toinen kyttää toisen näyttöä' officet, ei vaan kehtaa avata Suomi24:n sivuja silleen et joku työkaveri näkee.

• SupremeSatan

kun tiedän olevani häntäpäässä.

• Hossi

Pätkääkään jännitä !

Toivottavasti on listalta pudonnut pois.

• MMies

Taitaa olla eka (tai toka) kerta, kun en ole Top 10:ssä. Tsemppiä vaan sulle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4246
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1167
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      105
      874
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe