Kohta on taas addiktiotilastojen aika. Mä oon tainnut tehdä tässä kuussa oman ennätykseni. Saas nähä kuin korkeelle sillä päästään. Pikkasen on pitänyt vääntää keskustelua jo väkisinkin välillä jotta sais kunnon tuloksen aikaiseksi ;)
Jännittääkö yhtään....
44
1943
Vastaukset
- scale
on ollut lähiaikoina hitusen äksöniä, eikä ole joutanut paljon roikkuileen täällä, joten saattaa olla, että sijoitukseni on huonohko, mutta lupaan korjata tapani.
- sarvikuonokas
Yritän selvitä semiaddiktoituneiden urheaan joukkoon.. Panostusta ei vain taida olla riittävästi vaikka pb on varmaan rikki mennytkin
- Emmanuele
täällä? :)
- sarvikuonokas
Emmanuele kirjoitti:
täällä? :)
Käytsä usein täällä?
- Emmanuele
sarvikuonokas kirjoitti:
Käytsä usein täällä?
kappas kun ei olla törmätty aiemmin :)
- sarvikuonokas
Emmanuele kirjoitti:
kappas kun ei olla törmätty aiemmin :)
Saavuin pelipaikalle vasta heinäkuussa.
Lisäksi mielipiteeni on mitäänsanomattomia niin ne jää helposti huomaamatta =D - Emmanuele
sarvikuonokas kirjoitti:
Saavuin pelipaikalle vasta heinäkuussa.
Lisäksi mielipiteeni on mitäänsanomattomia niin ne jää helposti huomaamatta =Dsun sarvea ei voi unohtaa :)
- sarvikuonokas
Emmanuele kirjoitti:
sun sarvea ei voi unohtaa :)
on se niin pieni
- Emmanuele
sarvikuonokas kirjoitti:
on se niin pieni
nyt sentään niin kauhean pieni, luulet vaan :)
- sarvikuonokas
Emmanuele kirjoitti:
nyt sentään niin kauhean pieni, luulet vaan :)
hyönteisissä kaikki on pientä
- painossa :)
kohta varmaan uunikuumaa tilastoa jaossa :)
Johdin listaa kuun puolivälissä alle sadalla viestillä. Tasaisen vauhdin taulukolla päässen pariin sataan ja sillä ei palkintopallilla juhlita.
- ettei
Einsten oo vielä kirjottanu tänne mitään.
- sarvikuonokas
Einsten1 on BigBrotherin Einari =)
- sarvikuonokas
Einsten1 kirjoitti:
Einari ku sua teki.
No.. onneksi minä sentään tiedän isäni nimen =)
sarvikuonokas kirjoitti:
No.. onneksi minä sentään tiedän isäni nimen =)
jossa se ei ole hyvä asia. Tää on yks niistä.
- sarvikuonokas
Einsten1 kirjoitti:
jossa se ei ole hyvä asia. Tää on yks niistä.
.. kumpi vajoaa alemmaksi?
sarvikuonokas kirjoitti:
.. kumpi vajoaa alemmaksi?
mitään? Ja kaiken kukkuraks ite alotit Einarilla! Yllättäen meitsi taas voitti. Tää on ihan liian helppoa.
- sarvikuonokas
Einsten1 kirjoitti:
mitään? Ja kaiken kukkuraks ite alotit Einarilla! Yllättäen meitsi taas voitti. Tää on ihan liian helppoa.
oli vaan niin huono.. Mut siis ihan jees että myönnät vajonneesi minua alemmaksi.. onnea
sarvikuonokas kirjoitti:
oli vaan niin huono.. Mut siis ihan jees että myönnät vajonneesi minua alemmaksi.. onnea
Sarvikuonon suuri suu, mutta silti niin vähän sanottavaa.
- sarvikuonokas
Einsten1 kirjoitti:
Sarvikuonon suuri suu, mutta silti niin vähän sanottavaa.
Parempi sekin ku paljon puhetta ja vähän asiaa arvon Einarini
- Papeete1
Mä tipun varmasti roimasti alaspäin viime sijoituksesta, koska irl haittaa pahasti mun palstailua. Noh, aina ei voi voittaa :)
Mul on takana upee kuukausi. Ja tänään vika kesäduunipäivä.
- la.ra
mä en tiennytkään, että noita pitäisi ihan jännittää.
EVVK.vähän urheiluhenkeä kehiin? Mieti sitä mainetta ja kunniaa minkä palkintopallille päässeet saavat.
...niin tylsän tavallinen keskiluokkainen elämä, että jännitystäkin pitää hakee palstan tilastoinnista :)
Vanhuus tulee ja perhe kasvaa, niin on vähitellen jäänyt hengenvaaralliset jännityksen ja adrenaliinin hankkimisharrastukset. Ei tule enää soitettua suuta nahkaliiveille, ei enää "urheilua" liikenteen seassa, ei enää naissekoiluja, ei enää..... booring
Mistä sä hankit jännitystä ja adrenaliinia elämääsi?- se ei vaan
Richartti kirjoitti:
...niin tylsän tavallinen keskiluokkainen elämä, että jännitystäkin pitää hakee palstan tilastoinnista :)
Vanhuus tulee ja perhe kasvaa, niin on vähitellen jäänyt hengenvaaralliset jännityksen ja adrenaliinin hankkimisharrastukset. Ei tule enää soitettua suuta nahkaliiveille, ei enää "urheilua" liikenteen seassa, ei enää naissekoiluja, ei enää..... booring
Mistä sä hankit jännitystä ja adrenaliinia elämääsi?voi sulattaa sitä, ku sä oot niin suasittu..
- la.ra
Richartti kirjoitti:
Mistä sä hankit jännitystä ja adrenaliinia elämääsi?on saanut jännittää ihan elävän elämän asioita: pommeja Afganistanissa; autokoulun kirjallisia (ehhehee); sitä, ehtiikö tehdä kaikki duunit ennen lomaa (ja näyttää siltä ettei ehdi)...
Mä oon sitä paitsi jo kerran voittanut. Se on vähän niinkuin Euroviisuvoitto tai iso tuoppi perjantaina töiden jälkeen: eka maistuu parhaalta. Tämä myöskin vastauksena Enskan viestiin :) - palstalaiset ohoi!
la.ra kirjoitti:
on saanut jännittää ihan elävän elämän asioita: pommeja Afganistanissa; autokoulun kirjallisia (ehhehee); sitä, ehtiikö tehdä kaikki duunit ennen lomaa (ja näyttää siltä ettei ehdi)...
Mä oon sitä paitsi jo kerran voittanut. Se on vähän niinkuin Euroviisuvoitto tai iso tuoppi perjantaina töiden jälkeen: eka maistuu parhaalta. Tämä myöskin vastauksena Enskan viestiin :)pitäkää peukkuja, ettei pommi putoo laran ukon päähän!
ressukka. palstalaiset ohoi! kirjoitti:
pitäkää peukkuja, ettei pommi putoo laran ukon päähän!
ressukka....että Lara itse on vähän eksynyt telttaretkellä.
- viikonloppu-
Richartti kirjoitti:
...että Lara itse on vähän eksynyt telttaretkellä.
suukko hanille
- la.ra
Richartti kirjoitti:
...että Lara itse on vähän eksynyt telttaretkellä.
Ei lainkaan niin kaukaa haettu esimerkki kuin saatat ehkä kuvitella... :D
- kysyä :
la.ra kirjoitti:
on saanut jännittää ihan elävän elämän asioita: pommeja Afganistanissa; autokoulun kirjallisia (ehhehee); sitä, ehtiikö tehdä kaikki duunit ennen lomaa (ja näyttää siltä ettei ehdi)...
Mä oon sitä paitsi jo kerran voittanut. Se on vähän niinkuin Euroviisuvoitto tai iso tuoppi perjantaina töiden jälkeen: eka maistuu parhaalta. Tämä myöskin vastauksena Enskan viestiin :)että miltä se tuntuu olla eturivin tyrkkiksiä :)
- la.ra
kysyä : kirjoitti:
että miltä se tuntuu olla eturivin tyrkkiksiä :)
kysy pois vaan!
Helpottaako yhtään? - tulee :
la.ra kirjoitti:
kysy pois vaan!
Helpottaako yhtään?"miltä se nyt tuntuu
olla eturivin tyrkkiksiä?" :)
täähän melkein niin kuin urheiluselostusta ou jee - la.ra
tulee : kirjoitti:
"miltä se nyt tuntuu
olla eturivin tyrkkiksiä?" :)
täähän melkein niin kuin urheiluselostusta ou jeeJa sulla on nyt parempi mieli? Helpottunut olo, kun sait ihan luvan kanssa kysyä?
Hieno juttu. - joo...
la.ra kirjoitti:
Ja sulla on nyt parempi mieli? Helpottunut olo, kun sait ihan luvan kanssa kysyä?
Hieno juttu.mutta älä pikku-lara ota näitä netti keskusteluja sitten niin kovin vakavasti...
että niinkun rilääks
pikkasen jännittää, oon onnistunu jo pitkään välttään top kybän, toivottavaasti tälläkin kertaa.
Richartti kirjoitti:
Minulla on nyt vakaa aikomus olla ekaa kertaa top-10:ssä.
on enskeraa aikoihin duunissa sen verran paljon hommaa päivisin ettei oikeesti edes ehdi älyttömästi viestitteleen tänne arkisin, tästä lähtee vierottautuminen :-) No joo, ehkä oikeampi syy on nää vitun 'toinen kyttää toisen näyttöä' officet, ei vaan kehtaa avata Suomi24:n sivuja silleen et joku työkaveri näkee.
- SupremeSatan
kun tiedän olevani häntäpäässä.
- Hossi
Pätkääkään jännitä !
Toivottavasti on listalta pudonnut pois. - MMies
Taitaa olla eka (tai toka) kerta, kun en ole Top 10:ssä. Tsemppiä vaan sulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174246
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231167Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171904
- 105874
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820