Pitääkö maksaa johonkin teostomaksua? Ja miten se käytännössä tapahtuu?
Aiomme nimittäin tehdä monistenipun keskuudessamme laulettavista yhteislauluista.
Monistenippuja tulee noin 50 kpl.
Kaikki laulut ovat vanhoja ja uusia hengellisiä lauluja ja virsiä.
Olisin kovin kiitollinen asiantuntevista vastauksista.
Kuka tietää teostosta?
5
1395
Vastaukset 5
- asioista
yhdellä puhelinsoitolla!
helppoa, eikö totta?
http://www.teosto.fi/teosto/websivut.nsf
Säveltäjäin Tekijänoikeustoimisto Teosto r.y. Lauttasaarentie 1, 00200 Helsinki, puh. (09) 681 011, faksi (09) 677 134, [email protected]- virseilijä
Todella, runsas kiitos näistä tiedoista.
Pääsemme alkuun, ja eteen päin tästä.
Kyllä tämä netti vaan on avuksi. Tuli taas todistetuksi, että tämähän on TIETOkone, oikea tietämisvempele.
Siunausta teille alkavaan syksyyn.
- ole se
Lauluvihon tekeminen täysin laillisesti ei ole ihan helppo nakki. Luultavasti tarvitsisit kappaleiden kaikilta oikeudenomistajilta luvan moiseen. Teostomaksuja menee sitten, kun lauluja lauletaan. Käyttäkää vapaata hengellistä musiikkia niin ei tarvitse käyttää rahanhimoisten virrenväsääjien tekeleitä.
- hjj
esittämisestä pitää maksaa teostomaksu, jos ei ole kyseessä jumalanpalvelus, koska ne on vapautettu Teostomaksuista??? Outoa, mutta totta.
- Pietikäinen
..tilapäistarvetta varten voi ihan hyvin kopioida, ei ole lainvastaista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061344Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö185519Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 60505