Kiefer Sutherland on yliarvostettu

Näyttelijä jenkkilässä.

Nää uusimmat leffat, jossa näyttelee, niin on paljon maneereja 24 sarjasta ottanut ja saman henkinen äijä.

Kuusi vuotta tehnyt tuota sarjaa, eikä ole tarjonnut kovin paljon uutta.

Muuten ollut kertojana joissain elokuvissa.


http://www.imdb.com/name/nm0000662/

4

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooektok

      Oletko nähnyt Sutherlandin täysin Bauerista poikkeavissa rooleissa? Jos et, ei kannattaisi vielä esittää arvioita. Hollywoodissa on paljon yksipuolisempiakin tähtinäyttelijöitä.

      • ninnu.

        Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
        Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
        Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin.


      • matkaaja79
        ninnu. kirjoitti:

        Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
        Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
        Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin.

        Olet aivan oikeassa! En voisi kuvitella ketään muuta 24:seen! Aivan loistava sarja.. viimeisen päälle kirjoitettu, kastattu, kuvattu, näytelty jne. SIIS TÄSTÄ SARJASTA VAIN NAUTTII jatkuvasti!!! Aivan loistava esimerkki miten hommat pitää hoitaa ja tässä sarjassa Kiefer on KUNINGAS!!! se riittää


      • sillä tavalla
        ninnu. kirjoitti:

        Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
        Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
        Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin.

        "Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin."

        Tämä ei pidä paikkaansa. Kiefer Sutherland on tehnyt paljonkin erilaisia rooleja. Vain teinit tuntevat hänet pääasiassa 24:stä. 90-luvulla ja aiemminkin hän teki hyvin monipuolisia elokuvarooleja. Hän oli rooleissaan myös uskottava. On ollut omahyväistä kiukuttelevaa homomiestä, herkkää ja epätavallista runoilijaa ja niin päin pois. Valitettavasti hän on viime vuosina jäänyt kiinni noihin Jack Bauer-juttuihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe