Kiefer Sutherland on yliarvostettu

Näyttelijä jenkkilässä.

Nää uusimmat leffat, jossa näyttelee, niin on paljon maneereja 24 sarjasta ottanut ja saman henkinen äijä.

Kuusi vuotta tehnyt tuota sarjaa, eikä ole tarjonnut kovin paljon uutta.

Muuten ollut kertojana joissain elokuvissa.

http://www.imdb.com/name/nm0000662/

4

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooektok

Oletko nähnyt Sutherlandin täysin Bauerista poikkeavissa rooleissa? Jos et, ei kannattaisi vielä esittää arvioita. Hollywoodissa on paljon yksipuolisempiakin tähtinäyttelijöitä.

• ninnu.

Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
        Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
        Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin.

• matkaaja79
        ninnu. kirjoitti:

Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
        Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
        Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin.

Olet aivan oikeassa! En voisi kuvitella ketään muuta 24:seen! Aivan loistava sarja.. viimeisen päälle kirjoitettu, kastattu, kuvattu, näytelty jne. SIIS TÄSTÄ SARJASTA VAIN NAUTTII jatkuvasti!!! Aivan loistava esimerkki miten hommat pitää hoitaa ja tässä sarjassa Kiefer on KUNINGAS!!! se riittää

• sillä tavalla
        ninnu. kirjoitti:

"Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin."

Tämä ei pidä paikkaansa. Kiefer Sutherland on tehnyt paljonkin erilaisia rooleja. Vain teinit tuntevat hänet pääasiassa 24:stä. 90-luvulla ja aiemminkin hän teki hyvin monipuolisia elokuvarooleja. Hän oli rooleissaan myös uskottava. On ollut omahyväistä kiukuttelevaa homomiestä, herkkää ja epätavallista runoilijaa ja niin päin pois. Valitettavasti hän on viime vuosina jäänyt kiinni noihin Jack Bauer-juttuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      181
      4742
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3650
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2562
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2237
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      48
      1510
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1288
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1141
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1132
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1063
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      983
    Aihe