Nää uusimmat leffat, jossa näyttelee, niin on paljon maneereja 24 sarjasta ottanut ja saman henkinen äijä.
Kuusi vuotta tehnyt tuota sarjaa, eikä ole tarjonnut kovin paljon uutta.
Muuten ollut kertojana joissain elokuvissa.
http://www.imdb.com/name/nm0000662/
Kiefer Sutherland on yliarvostettu
4
986
Vastaukset
- ooektok
Oletko nähnyt Sutherlandin täysin Bauerista poikkeavissa rooleissa? Jos et, ei kannattaisi vielä esittää arvioita. Hollywoodissa on paljon yksipuolisempiakin tähtinäyttelijöitä.
- ninnu.
Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin. - matkaaja79
ninnu. kirjoitti:
Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin.
Kerran kattelin jotain vanhaa draamasarjaa tai jotain, missä se oli, eikä sen mun mielestä sopinut siihen kyllä yhtään. Tehköön vaan nää Richard Geret sun muut nyyhkydraamaa ja romantiikkaa. Kieferille se ei sovi.
Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin.Olet aivan oikeassa! En voisi kuvitella ketään muuta 24:seen! Aivan loistava sarja.. viimeisen päälle kirjoitettu, kastattu, kuvattu, näytelty jne. SIIS TÄSTÄ SARJASTA VAIN NAUTTII jatkuvasti!!! Aivan loistava esimerkki miten hommat pitää hoitaa ja tässä sarjassa Kiefer on KUNINGAS!!! se riittää
- sillä tavalla
ninnu. kirjoitti:
Mutta ainakin mun mielestä saakin pysyä vaan Jack Bauerina, koska se sopii siihen ja osaa sen kyllä Tosi hyvin."Voihan se ollakkin vähän niin että Kiefer on aina samantyyppisissä rooleissa, eikä välttämättä osaa tarjotakkaan muuta, kuin toimintaa kovin hyvin."
Tämä ei pidä paikkaansa. Kiefer Sutherland on tehnyt paljonkin erilaisia rooleja. Vain teinit tuntevat hänet pääasiassa 24:stä. 90-luvulla ja aiemminkin hän teki hyvin monipuolisia elokuvarooleja. Hän oli rooleissaan myös uskottava. On ollut omahyväistä kiukuttelevaa homomiestä, herkkää ja epätavallista runoilijaa ja niin päin pois. Valitettavasti hän on viime vuosina jäänyt kiinni noihin Jack Bauer-juttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976