Mikä bändi/laulaja on maailman suurin "one hit wonder", eli yhden hitin ihme?
Oma vastaukseni on Nirvana.
Maailman suurin One Hit Wonder?
15
1508
Vastaukset
- se mahtaa
olla se "one hit", senkin pullasorsannussija.
- vihje...
Kuuntele välillä muutakin kuin kissFm:ää niin tajuat että Nirvanan tuotanto on täynnä "hittejä", yhden hitin bändiä siitä ei saa tekemälläkään.
- Blood_in_Veins
Minulla on ollut debyyttilevy, eli Bleach, mutta myin sen koska ei yhtään kuunneltavaa biisiä sisältänyt. Myöhemmin ostin Nevermindin, jossa oli huikea yksi hyvä biisi, eli Lithium. Vihasin Smells like teen spiritiä, mutta vieläkin enemmän Come as you are-raitaa.
Nirvana on yhden hitin ihme, minulle Lithiumin takia, ja maailmalle Teen Spiritin takia.
Ja tässä ketjussa ei ole tarkoitus haukkua Nirvanaa! Kysyin maailman suurinta yhden hitin ihmettä ja sanoin mielipiteeni... - levyllä
Blood_in_Veins kirjoitti:
Minulla on ollut debyyttilevy, eli Bleach, mutta myin sen koska ei yhtään kuunneltavaa biisiä sisältänyt. Myöhemmin ostin Nevermindin, jossa oli huikea yksi hyvä biisi, eli Lithium. Vihasin Smells like teen spiritiä, mutta vieläkin enemmän Come as you are-raitaa.
Nirvana on yhden hitin ihme, minulle Lithiumin takia, ja maailmalle Teen Spiritin takia.
Ja tässä ketjussa ei ole tarkoitus haukkua Nirvanaa! Kysyin maailman suurinta yhden hitin ihmettä ja sanoin mielipiteeni...in utero oli myös muutama hitti.mm heart shaped box, rape me & pennyroyal tea ja nevermindhan oli täynnä hittejä.
ite oot yhen hitin ihme
- Veripää Monni
Iron Maiden. Evil that man do.
- no tuota
On niillä toinenkin leka, can i play with madness.
- htegegh
no tuota kirjoitti:
ok! maiden 1 hitin bändi? fuck you.
- jatikka
no tuota kirjoitti:
Onko kahden hitin pändi 100%:a parempi kuin yhden hitin ihme?
- sitten
jatikka kirjoitti:
Onko kahden hitin pändi 100%:a parempi kuin yhden hitin ihme?
kolmen?hä?
- metalunion
sitten kirjoitti:
kolmen?hä?
Mikä on maailman paras yhden hintin bändi?
- vahvoilla ole
metalunion kirjoitti:
Europe.
- jatikka
sitten kirjoitti:
kolmen?hä?
Jossain vaiheessa hitin arvostus laskee. Jos ny tosissaan ajatellaan vaikka Maidenia niin pitäisikö niistä sitten sanoa, että soon se 43:n(?)hitin ihme. Eli onko se ensmäinen, ja monilla viimeinen, hitti se varsinainen hittien hitti, HÄH?
- pappi se on
metalunion kirjoitti:
tiätyst.tuskin ne muut o hinureita ku halford
- Mutha
olla paljoa enää pahemmin metsässä.
Veikkaan, että toi sun vastaus on vitsi tai sitten olet vaan vähän hömelö muuten vaan, Nirvanalta nimittäin löytyy niitä hittejä enemmän kuin yksi...
Mut asiaan, jos pitäisi vastata "hevi-maailmasta" yhden hitinihme, niin ekana tuli mieleen Warrant... Jos nyt joku tunnistaa edes. ;) Tosin bändi on edelleen kai aktiivinen, 80-luvun successin jälkeen... Mut sama se, vastaan ton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006