Miten menee leikki leijonaa mä metsästän -lauluun? Kipeästi apua tarvitsisin...
Leijonaa mä metsästän
4
3549
Vastaukset
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Leijonan metsästys
Leijonaa mä metsästän
Aion saada suuren
Enkä pelkää yhtään
Kaunis päivä
Katsokaa noita kukkia.
O-ou: Ruohoa, pitkää kahisevaa ruohoa.
Sitä ei voi ylittää. Sitä ei voi alittaa.
Sitä ei voi kiertää. Täytyy mennä sen läpi.
Leijonaa mä...
Silta, pitkä kapea silta...
Mutaa, kosteaa limaista mutaa...
Luola, synkkä pimeä luola...
Luolan perällä Jotain Karvaista,
jotain liikkuvaa,
jotain elävää...Se on - LEIJONA! Ulos luolasta.
Hei siellä sisällä, avatkaa ovi - sulkekaa se (huokaus)
http://users.tkk.fi/~jalam/home/lastenlauluja.htm
Mukaile kehon-kielellä laulua [eli 'Sitä ei voi alittaa' kohdassa mene kyykyyn etc.] :)- Laulajaaaa
Muistaakseni se ei ihan noin mennyt, mutta voinhan tietysti erehtyä...
minä en kyllä muista että siinä ois mitään kauniista päivästä yms... ja eikö siinä ollut joku mutalammikko?
- kansanperinteenä kulkevia
***** kirjoitti:
minä en kyllä muista että siinä ois mitään kauniista päivästä yms... ja eikö siinä ollut joku mutalammikko?
rallatuksia, joita lauletaan ja leikitään eripuolilla suomea eri tavoilla, jokainen versio on yhtä oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765