vuokratyön palkat eri aloilla

palkat kuriin

vuokratyön palkat eri aloilla,kertokaa paljonko saatte palkkaa ja mistä työstä?

26

8418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okö

Olen metallialan firmassa kokoonpanossa, ei hitsausta. Palkka 10,3 euroa tunnissa lisät.

• metalliala

hitsausta sun muuta... 12,5€

• työehtosopimusta

noudatetaan, teen kokoonpanoa ja pakkausta, palkka 8,04€/tunti. Ei häävi, mut pärjää kun on pakko.

• pienellä paikkakunnalla

Adeccon kautta. Vähän kokemusta ja kiva työ. Palkka n. 12 € / h eli vähän päälle 1900 € / kk.
        Oon tyytyväinen.

• myös...

metallin tes, kokoonpano ja pakkaus, palkka reilu 9e/ tunti

• H.Eikka

viileävarastossa *(PAM), lähinnä lavottamassa reilu 12 e viileälisä.

• pk seutu visii?

vuorotyö??

• hei voit sä vastata

inexiläinen

• tiedot...

Toimistotyössä, sihteerinä. Olen vastavalmistunut tradenomi nuori nainen. Saan A:n kautta palkan 1900 € / kk. Olen kyllä tuntipalkkalainen minäkin.

• HYVÄ TA:JA

Keittiötöitä, palkka himpun verran yli 10 e (9,18 - 10,10 e/h.)

Kokemuksesta riipuen palkka on ihan ok!
        Kouluilla, päiväkodeissa jne.

• liekö paras....

mutta kyllä joku pienempi välitysfirmat vetää 50% välistä. lei jos 15e maksaa asikasfirma sille. niin välläri maksaa työntekijälle enää 8e

• jepsistä

raksalla siivoamassa: 10 e/tunti. työkokemusta siivouksesta on tosin jo useamman kesä- ja osaaikatyön ajalta

• jepsistä

ite raksalla ,14e tunti melkein

• hmmss

mitä teet?

• niinpäniin

teknologiateollisuuden palkkalistoilla vaihetyöntekijänä TVR3 lokakuusta alkaen 9,22/tunti. tosin olen ollut jo reilun vuoden samassa paikassa. ja palkka edelleen sama, ellei lasketa sitä metallin 2,4% korotusta lokakuulta. sitä ennen palkkani oli 8.99.

oletteko muuten saaneet palkankorotusta vuokratyöajalta?

• Kalle

Palkankorotusta on tullut HKO:n muodossa vuokratyöntekijänä. Se voi olla maksimissaan 25% mut vähintään oltava 3% tuosta TVR palkasta. Sitä pitää alkaa maksamaan viimeistään kun työsuhde on kestänyt 4kk:n ajan. Saathan tuon?

• duuNari

Myyjä 11,50€/h pikkupaikkakunnalla. Adecco.

• MeikäPoika

Ilman ylitöitä 2200e/kk mutta usein ylitöitä kertyy sen verran että nousee yli 2500e/kk. "pikkufirmassa"

• zdfhbzdfhdf

Seurella sain 140 euroa enemmän kuussa kuin kaupungin vakituiset.

• BMW320D

Seure on todistetusti maan paras myös vaimoni on tykännyt ja suurin osa hänen työkavereistaan. Itse saan kaupan varastomiesten tessiin pohjautuvaa palkkaa tavaratalon varastossa eli 10,51/h plus ilta, pyhä ja muut lisät. Palkka 1775-1840 euroa/kk

• BMW:lle tiedoksi

Jos asut jossain suuren kaupungin lähellä ja sulla on mahdollisuus työmatkojen osalta mennä Keskolle, Inexille tai Tukolle niin hae suoraan sinne. Saat saman TES varastopalkan lisineen suoritelisät ja paljon ylityömahdollisuuksia. Liksa on heti 2300€/kk ja övereillä yli kolme tonnia jos teet vkloppuja. Helppoa rahaa ja ison talon edut.

• jede99

kuka muka tällaisia on todistanut seure on vuokrafirma ja tarjoaa satunnaisia keikkoja, siellä mainitsemasi 1700 on VUOSIpalkka, jos töitä on hyvin,,,

• HyväksKäytetään

Toimistohommia, noin 9,60e/h

• Tyytyväinen

ravintola-alaa, 12,5e-13,50e, vaativimmista keikoista 15e/h. Osaava saa pyytää.

• nyt_vakkarityössä

Olin PK-seudulla EilaKaislan kautta program-assistenttina pankissa pari vuotta. Palkka 18,50 eur/tunti. Ihan ok.minusta, koska vahva työkokemus vastaavalaisista töistä.

• Vaihtoehto vkrtyölle

Työskentely osuuskunnan kautta, olen työsuhteessa osuuskuntaan aina kulloisenkin keikan keston ajan ja osuuskunta laskuttaa työn teettäjää ja hoitaa kaikki työnantajamaksut, verot ym. lakisääteiset. Päätän itse hintani, joudun myös hankkimaan asiakkaat itse eli toimin käytännössä kuten yrittäjä, mutta ilman oman yrityksen paperisotaa. Työn teettäjä teettää mielummin työn sellaisella kaverilla joka kirjoittaa tekemästään työstä laskun eikä hantä tarvitse palkata vaki- tai osa-aikaiseksi. googlaa esim. osuuskuntia eezy ja ukko ym.
      Näin toimien voi hakea hintansa hieman pienemmäksi kuin mitä vuokratyöfirma laskuttaa työnteettäjä yritykseltä ja kuitenkin nettoaa paremmin kuin palkollisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe