yli 10 vuotta vanhat autot

mitäs niille tehtäisiin?

mun mielestä voisi ajaa suoraan paalaamoon.
"kaikki yli 10v autot ovat samaa merkkiä" paskoja..:D

20

2113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on PARHAITA

uusissa kaikkia paskavikoja!
      Vanhassa vara parempi ja uusille vitut päähän!
      Ei noi uudet autot oo sen kummempia.
      Sä ostat uuden auton ja ooot sen kanssa naimississa ja maksat vitunmoista velkaaa... HAHAHAHHAHA _TYHMÄ SIKAPÄÄÄÄÄ!

• mersu ja menee eikä meinaa

sun hundai on ojassa katollaan ja sä oot kuollu....
      haista siis viddu!

• hyvä veli

Kolariturvallisuus on parantunut huimasti 11 vuodessa. Jopa esim Getz ja Aygo ovat parempia kuin toi manne-mersusi. Ei se pelkkä auton paino ole merkitsevä, vaan miten rekenteet on suunniteltu kuolettamaan törmäysenergia.

• provoilijoille...

Tehtäisiin? Remmiä paljaalle perseelle, ja jos se ei auta niin lopetuspiikki.

• sisäänajettu

Suomessa 10 vuotias on vasta sisäänajettu, eikä edes keski-iässä.

• on järkyttävä

1994 eli 13 vuotta vanhoja on tuotu keskimäärin maahan

mun mielestä valtio on kussut nilkkaan näiden osalta totaalisesti

• autoista

yksi autokorjaamon pitäjä sanoi että tuokaa vaan lisää niitä tuontiautoja niin riittää mullakin töitä
        ja kyllähän sielä korjaamon pihalla on useampi saksanmaalainen tuontiauto odottamassa huoltoa/korjausta

• ............

Tuodaan vittu joku bemarin tai mersunraato 90-luvun alkupuolelta, sitten vielä leuhkitaan että ajettu vain 150tkm, ratti ja vaihdekepinnuppi ja kuskinpenkki puhkikulunut!! Voi saatana!!

• vf890890
        ............ kirjoitti:

Tuodaan vittu joku bemarin tai mersunraato 90-luvun alkupuolelta, sitten vielä leuhkitaan että ajettu vain 150tkm, ratti ja vaihdekepinnuppi ja kuskinpenkki puhkikulunut!! Voi saatana!!

Näköjään tuontiautot suoriutuneet tehtävästään erittäin ONNISTUNEESTI kun naapuri on noin kateellinen:)

t: Bemaristi

• ....
        autoista kirjoitti:

yksi autokorjaamon pitäjä sanoi että tuokaa vaan lisää niitä tuontiautoja niin riittää mullakin töitä
        ja kyllähän sielä korjaamon pihalla on useampi saksanmaalainen tuontiauto odottamassa huoltoa/korjausta

Näinhän se on. Eipä sitä montaa autoa suomessa ehditty valmistaa. Toyota sentään kestää joten niitä ei korjaamolla paljoa näy. Audit ja volkkarit on varmasti rukattavana yhtenään oli sitten ostettu laakkoselta tai sulan alueelta.

• juho..
        .... kirjoitti:

Näinhän se on. Eipä sitä montaa autoa suomessa ehditty valmistaa. Toyota sentään kestää joten niitä ei korjaamolla paljoa näy. Audit ja volkkarit on varmasti rukattavana yhtenään oli sitten ostettu laakkoselta tai sulan alueelta.

Nyt Toyotaa kehumaan, koska ne on kuitenkin autoista kaikista huonoimpia.

• .................
        vf890890 kirjoitti:

Näköjään tuontiautot suoriutuneet tehtävästään erittäin ONNISTUNEESTI kun naapuri on noin kateellinen:)

t: Bemaristi

En ole kateellinen, minua häiritsee vain niiden ihmisten tyhmyys jotka väittävät 90-luvun alun romuilla ajetun vain 150tkm.

En sinällään ole tuontiautoja vastaan, on ihan ok tuoda uudehko auto, jos siinä säästää tukun euroja. Mutta miksi pitää niitä paskoja tuoda tänne, jos on kerta persaukinen niin saa niitä romuja suomestakin!!

• auotoja on...

ja sinulla on siis alla joku vuosimallin 98-99 japanialainen kinneri ja puhut tollasta skeidaa...

Moni, siis MONI OIKEA yli 10v AUTO hakkaa mennentullen ihan tuollaisen uudenkin kinnerin joten eiköhän se ole parempi että elät ihan itseksesi siellä haavemaailmassa ilman että höpöttelet tänne tollasia provoja.
      Enkä tarkoita hakkaamisella mitään suorituskykyä vaan ihan käytännön ajoa.

• tosi on

kalliiksi tulee nuo uudet autot kun eihän niihin voi ite enää edes öljyjä vaihtaa helposta hommasta tulee nopeasti kallis.. mutta nämä vanhat parhaan autot niihin voi itse ja uskaltaa tehdä mitä vain

• 879879

Täällä yksi germaani-suomiauto, jolla ajettu noin 170tkm SUOMESSA (alkuperäinen huoltokirja), joten ei se ihme jos saksan kokoisesta maasta löytyy samankaltaisia yksilöitä enemmänkin.

• lujaa menee---->

Itselläni on vuoden '89 Saksanseisoja, isolla 2.0 kaasarikoneella ilman kat:ia eli saastuttaa ihan hemmetisti ja kulkee sen verran että jättää wokkipannut valoissa taakseen vaikka iso auto onkin.

En todellakaan aijo vaihtaa autoa vielä vuosiin. Tälle pystyy jotain itsekki tekee ja varaosat on halpoja. Kulutuskin on helppo laskea: 10L/100km. :)

• astuvaan ...

CO2/ikä- jalosteiseen käyttömaksuun

oletko valmis n. 900-1000 euron käyttömaksuun lotjallesi , leveileppä sit lisää purkillasi

häh hääh

• luuletko
        astuvaan ... kirjoitti:

CO2/ikä- jalosteiseen käyttömaksuun

oletko valmis n. 900-1000 euron käyttömaksuun lotjallesi , leveileppä sit lisää purkillasi

häh hääh

Luuletko että kukaan poliitikko tekisi poliittisen itsemurhan sanoamalla, että siitä 1987 Sunnystä pitää maksaa 1000 euron käyttömaksu? Ei, vaan päästömaksut tulevat menemään jokaisen automallin päästöjen (hiilidioksidi määrä grammoina) mukaan ja jos tätä päästömäärää ei ole automallille tiedossa (= lue vanhat, yli 15 vuotiaat autot), niin käyttömaksu napsahtaa auton omanpainon mukaan jollain laskukaavalla => eihän nuo 80 luvun autot paina paskaakaan verrattuna nykyautoon --> päästömaksut korkeintaan keskinkertaiset. Ja tokihan joku vanha romu (vähän polttoainetta vievä) tuottaa suht vähän hiilidioksidia (joka on suoraan verrannollinen kulutukseen), mutta kaikkea muita päästöjä se tuppaa hirveästi. Joku vanha -87 Sunny vie sen saman 7 l/100 km kuin nykyinen Almerakin.

• nainen22

Haha, itselläni on 21 vuotta vanha auto ja täysin tyytyväinen olen ;)

• Mersu S600 V12

EI todellakaan ole mikään paska vanha romu. Ikää sillä on jo 15vuotta mutta toimiipa paremmin kuin teidän uutukaiset peruskärryt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe