Sitä vain että taittaako kyseinen sävy Schwarzkopf Live 00A Absolut Platinum keltaisuutta/oranssisuutta? Minulla on hyvässä kunnossa olevat vaalennetut hiukset ja mietin että ostanko mielummin tuhkanvaaleaa vai tuota platinumia kun sitä ovat monet käyttäneet? Kaikista vaalein sävy se on noista markettiaineista. Onko kokemuksia?
Entä mikä on paras markettivärien tuhkanvaalea? Olen käyttänyt Garnierin 100 % Colorin sitä XL1 ultra kirkas tuhkanvaaleaa mutta se ei mielestäni ole hyvää. Loreal Preferencen tuhkanvaalea Helsinki-sävy ei poistanut mielestäni kuitenkaan niin hyvin punaisuutta kuin 100 % color.
Schwarzkopf Live 00A Absolut Platinum
vaaleaatahtoo
1
2040
Vastaukset
- miimiii
ostat tuhkanvaaleaa... se on hiuksillesi kova rääkki jos sitä ultra hyper platiumia laitat jos sinulla jo valmooksi vaalennetut hiukset, ja ei, toinen keltainen ei kumoa keltaista/oranssia, siihen tarvitset sinistä elikkä tuhkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132